abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2004 @ 15:07:40 #51
17061 mvt
blame Canada
pi_16253471
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 14:15 schreef DICE3 het volgende:
De beta is al een week geleakt ofzo. Ik heb hem gespeeld. Zonder tegenstanders enzo maar wel de wereld gecheckt. Dit wordt echt een lomp cool spel en kan niet w88 tot ie uitkomt
Was dat niet een alpha?
We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 14 januari 2004 @ 15:23:50 #52
80743 Remi89
yo people Remi was hier.
pi_16253985
Ik heb warcraft II
pi_16276263
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:07 schreef mvt het volgende:

[..]

Was dat niet een alpha?

Ja die bedoel ik ja.
-
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:06:28 #54
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_16425029
Heb hier ook de alfa. Het is echt geweldig!!! De mooie cartoon achtige graphics uit Warcraft III en de tot in de kleinere details uitgewerkte wereld maken het geheel tot iets supermoois!! Blizzard heeft het wederom gepresteerd om topkwaliteit af te leveren.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 16:24:46 #55
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_16431666
Nou maar hopen , dat de gameplay voor de rest ook goed wordt , met leuke quests en een goed 'crafting' systeem , niet zo een belabberd 'crafting'systeem als in Everquest
Ik ben inmiddels overleden
pi_16515208
Heel veel mensen zitten op deze game te wachten maar ik denk dat het een flop is, blizzard mag dan wel goeie spellen kunnen maken maar met p2p games hebben ze geen ervaring.

Ik zou liever m'n geld inzetten op Ultima X Odyssey, die game gaat rulen, en heeft de beste engine van dit moment namelijk de unreal warface engine.
En EA doet met de engine betere dingen dan Final Fantasy XI, want dat is ook een dikke flop.
Die is met een jaar uitgespeeld, gewoon zonde van je geld.

Kijk op http://www.fungwanonline.org dat is mij fansite over FungWanOnline. Wil je de betaversie testen kijk dan effe op de site hier vind je een link naar de signup page.
  Redactie Games vrijdag 23 januari 2004 @ 13:52:49 #57
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_16515956
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:24 schreef liquid1982 het volgende:
Heel veel mensen zitten op deze game te wachten maar ik denk dat het een flop is, blizzard mag dan wel goeie spellen kunnen maken maar met p2p games hebben ze geen ervaring.

Ik zou liever m'n geld inzetten op Ultima X Odyssey, die game gaat rulen, en heeft de beste engine van dit moment namelijk de unreal warface engine.
En EA doet met de engine betere dingen dan Final Fantasy XI, want dat is ook een dikke flop.
Die is met een jaar uitgespeeld, gewoon zonde van je geld.

Ja EA maakt goede engines. XI is geen dikke flop daar kun je nog neit over praten en Ultima X Odyssey ondervind problemen. Check your recourses first dude.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 16:26:59 #58
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_16520990
zit er ook single player mode in ?
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  vrijdag 23 januari 2004 @ 16:58:47 #59
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_16522113
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:26 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
]

T'is een MMORPG , dus je kan wel alleen spelen maar toch ook weer niet

dinsdag 27 januari 2004 @ 11:56:42 #60
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_16621548
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:26 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
In de zin van off-line in je eentje rondlopen? Nee.
pi_16625355
quote:
At 6:00 pm PST on Wednesday, January 28th, the signup period for the World of Warcraft Beta Test will officially begin. We will provide a link to the beta-test application right here in the news section at that time. Testers are not going to be chosen on a first-come, first-served basis, so you will be able to submit an application and receive equal consideration anytime during the signup period, which will end on Wednesday, February 4th at 6:00 pm PST. Please note that multiple submissions from the same household will result in complete disqualification.

For this initial phase of the World of Warcraft beta test, we will only be able to accept applications from Canada, Korea, and the US. The test for Europe and other countries around the world will happen later this year. Please do not contact us for further information regarding the beta test; we will be posting a FAQ in the days ahead.

bron
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:58:03 #62
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_16632662
Europeanen moeten weer 's wachten
  zaterdag 31 januari 2004 @ 14:29:27 #63
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_16740449
OK wie kan er zeggen wat in de praktijk de systeemeisen zullen zijn ?

Ik heb nl. nog een Geforce 2 MX en ben niet van plan te upgraden totdat een Athlon 64 FX & Pci-Express Radeon met r4xx chip uit is ....

En dat credit-card systeem, dat gaan ze toch niet serieus invoeren hé ? ....

Dan moeten ze minstens het spel gratis weggeven. En ik ga echt niet per maand zitten betalen hoor, hoe mooi dat spel ook word.

zaterdag 31 januari 2004 @ 16:07:52 #65
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_16742750
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 14:38 schreef Cybarite het volgende:
OK wie kan er zeggen wat in de praktijk de systeemeisen zullen zijn ?

Ik heb nl. nog een Geforce 2 MX en ben niet van plan te upgraden totdat een Athlon 64 FX & Pci-Express Radeon met r4xx chip uit is ....

En dat credit-card systeem, dat gaan ze toch niet serieus invoeren hé ? ....

Dan moeten ze minstens het spel gratis weggeven. En ik ga echt niet per maand zitten betalen hoor, hoe mooi dat spel ook word.

Dan zou ik WoW maar van m'n verlanglijstje afhalen als ik jou was , want voor elke MMORPG (enkele uitgezonderd) moet je gewoon maandelijks betalen
pi_16754434
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:07 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dan zou ik WoW maar van m'n verlanglijstje afhalen als ik jou was , want voor elke MMORPG (enkele uitgezonderd) moet je gewoon maandelijks betalen

Wil niet zeggen dat ze dat ook daadwerkelijk in gaan voeren .

Zie de FAQ op blizzard.com, ze tobben er echt mee.

Het publiek van de Blizzard games is net zo jong als de meeste gamers, en meestal jonger dan sommige mensen die games als Counterstrike spelen.

Die kunnen/willen echt geen bedragen per maand gaan betalen.

Besides, ik heb echt geen credit-card hoor, en ben ook niet van plan er een te gaan halen.

zondag 1 februari 2004 @ 20:00:10 #67
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_16788415
Ik vraag me af hoe ze de onderhoud aan de servers , GMs , etc van gaan betalen
  Redactie Games maandag 2 februari 2004 @ 00:26:28 #68
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_16803684
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  maandag 2 februari 2004 @ 00:29:34 #69
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_16803772
quote:
Op maandag 2 februari 2004 00:26 schreef Fathom het volgende:
ze zoeken beta testers
http://www.blizzard.com/register/wowbeta/index2.shtml
alleen als je inwoner bent van USA of Korea , europeanen moeten weer eens w88
pi_16807415
Voor wat ik heb gelezen, is het zo dat ze een fee gaan vragen, maar de hoogte zijn ze nog niet uit. Op de Battle.net fora wordt gespeculeerd over de prijs, en welke prijs ze het liefste zouden hebben. Veel gaan er in de richting van $ 12,95 ofzo.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 2 februari 2004 @ 10:04:39 #71
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_16808506
quote:
Op maandag 2 februari 2004 07:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Voor wat ik heb gelezen, is het zo dat ze een fee gaan vragen, maar de hoogte zijn ze nog niet uit. Op de Battle.net fora wordt gespeculeerd over de prijs, en welke prijs ze het liefste zouden hebben. Veel gaan er in de richting van $ 12,95 ofzo.
Zal voor europeanen duurder worden , omdat er voor 'ons' nog een extra belasting overheen komt
pi_16809334
ik mag toch zeker wel aannemen dat de eerste paar maanden spelen bij het spel zitten inbegrepen?? lijkt me wel een beetje aso als ze je voor de aankoopprijs niet ook in de wereld laten rondlopen

een credit card systeem, ik weet niet hoe graag ze het voor iedereen toegankelijk willen maken maar het lijkt me een goed idee om er toch nog een aantal extra manieren voor te zoeken. bijvoorbeeld gewoon een automatische overboeking naar hun rekening of zo

maandag 2 februari 2004 @ 12:48:23 #73
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_16812161
quote:
Op maandag 2 februari 2004 10:54 schreef enfermidade het volgende:
ik mag toch zeker wel aannemen dat de eerste paar maanden spelen bij het spel zitten inbegrepen?? lijkt me wel een beetje aso als ze je voor de aankoopprijs niet ook in de wereld laten rondlopen

een credit card systeem, ik weet niet hoe graag ze het voor iedereen toegankelijk willen maken maar het lijkt me een goed idee om er toch nog een aantal extra manieren voor te zoeken. bijvoorbeeld gewoon een automatische overboeking naar hun rekening of zo

Eerste maand is altijd gratis (je moet dan alsnog je CC nummer invullen), mocht je het dan niks vinden , cancel je gewoon je account , mocht je het wel leuk vinden , dan ga je gewoon betalen
Ik weet niet of er ook andere manieren van betalen zijn , bij sommige andere MMORPGs heb je gamecards , ik ben ze hier in Nederland alleen nog niet tegen gekomen
pi_16820069
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:48 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Eerste maand is altijd gratis (je moet dan alsnog je CC nummer invullen), mocht je het dan niks vinden , cancel je gewoon je account , mocht je het wel leuk vinden , dan ga je gewoon betalen
Ik weet niet of er ook andere manieren van betalen zijn , bij sommige andere MMORPGs heb je gamecards , ik ben ze hier in Nederland alleen nog niet tegen gekomen

is deze info van blizzard of juist meer bekend van andere mmorpgs?
  maandag 2 februari 2004 @ 21:38:03 #75
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_16829558
zo is het bij 9 van de 10 MMORPGs
pi_16842028
Bij de sommige MMORPG's kan je een vijfdaagse demo doen, om te kijken of je het leuk vind. Hopelijk bij wow ook.
Sold my Soul to Sony
pi_17116060
quote:
Op maandag 2 februari 2004 10:04 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Zal voor europeanen duurder worden , omdat er voor 'ons' nog een extra belasting overheen komt

Ach als de dollar nog een beetje zakt
pi_17116543
iedereen die stiekem nog denkt dat het gratis zou kunnen zijn om te spelen moet niet langer hopen, dat kun je echt vergeten, er zit namelijk na uitbrengst van het spel constant een team van devs op die de game in de gaten houden en nieuwe content toevoegd. je betaalt dus feitelijk ook voor het feit dat het spel nieuw gehouden wordt.
Ook zorgen zij ervoor dat de flaws uit het spel gehaald worden, zo was bijvoorbeeld het economie systeem van diablo2 of b.net gewoon zwaar verneukt, maar het mooie van een mmorpg is dat de company bijna het hele spel in de hand houd, omdat alle gamecontent op de server staat. Alleen de wereld zelf komt op jou pctje te staan.
Ik vind het persoonlijk meer dan de moeite waard om er maandelijks 15 euro ofzo voor te betalen.
De jacht is schoner dan de vangst
pi_17147138
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 14:05 schreef FrankyR het volgende:

Ik vind het persoonlijk meer dan de moeite waard om er maandelijks 15 euro ofzo voor te betalen.

voor wow heb ik dat ook wel over, maar als ik naar al die andere games kijk, e&b en die andere ruimte mmorpg kan ik nou niet zeggen dat ik dat geld voor die spellen over heb, ik ben beta tester geweest bij e&b en op zich ziet het er leuk uit alleen is het saai om in die spellen van a naar b te komen, of het duurt iig erg lang.
bij wow zou je in ieder geval nog kunnen genieten van het landschap wat ze gemaakt hebben, is iig een stuk intteresanter als sterretjes en af en toe een koprol maken met je ruimteschip

ik heb in ieder geval het idee dat ze zulk soort dingen bij blizzard op een rijtje hebben gezet om bijvoorbeeld overload bij een mijn te voorkomen of dat je met 20 spelers staat te wachten voordat er 1 of andere steen gespawnd word, die iedereen 1tje terug naar zn opdrachtgever moet brengen
omdat er simpelweg heel erg veel andere dingen in zitten waar je je eindeloos mee zou kunnen vermaken

en daarom is wow het geld wel waard imo

kheb trouwens ook gelezen , voor de freaks onder ons, dat je in wow je interface kan editten met XML en LUA scripting.
bron: http://www.blizzard.com/wow/fansitechat-040205.shtml

vrijdag 5 maart 2004 @ 14:36:29 #80
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_17515143
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:03 schreef enfermidade het volgende:
ik heb in ieder geval het idee dat ze zulk soort dingen bij blizzard op een rijtje hebben gezet om bijvoorbeeld overload bij een mijn te voorkomen of dat je met 20 spelers staat te wachten voordat er 1 of andere steen gespawnd word, die iedereen 1tje terug naar zn opdrachtgever moet brengen
Daar hebben ze inderdaad over nagedacht. Quest items worden in meervoud gespawnd, zodat elke party member zijn eigen kopie kan oprapen
En als je met een party een dungeon betreedt, maakt het spel een nieuwe instance van de dungeon, waar vervolgens niemand anders in kan. Het staat er niet met zo veel woorden, maar ik vermoed dat meerdere party's elk in hun eigen exemplaar van dezelfde dungeon rond kunnen dwalen en elkaar dus niet tegenkomen.

Bron: http://www.blizzard.com/wow/faq/faq_dungeons.shtml
  vrijdag 5 maart 2004 @ 17:58:36 #81
54458 Guerreiro
't was zo stil...
pi_17520310
dit spel gaat echt te gaaf worden!!
...je kon een muis horen vallen
  vrijdag 5 maart 2004 @ 20:46:52 #82
54458 Guerreiro
't was zo stil...
pi_17523494
iemand die wil speculeren over de mounts van de trolls en de gnomes? deze zijn namelijk nog niet vast gesteld.
...je kon een muis horen vallen
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:34:59 #83
8898 Darklight
pi_17623832
Ik ben ook wel benieuwd naar WoW, speel nu nog DAoC, maar dat wordt ook wel aardig saai na 2 jaar spelen.

Is het al bekend wanneer hij in Europa uitkomt? Hopelijk voor het einde van het jaar, ga ik wel ff WoW spelen tot MEO uitkomt
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:54:11 #84
81508 Ravaged
Ravaging you...
pi_17631036
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 20:46 schreef Guerreiro het volgende:
iemand die wil speculeren over de mounts van de trolls en de gnomes? deze zijn namelijk nog niet vast gesteld.
Ik neem aan dat Trolls wolves als mount hebben (aangezien ze erg dichtbij Orcs zitten), en Gnomes rams (evenals Dwarves die hebben...).

Ik zit ook erg te wachten op dit spel. Ga het zeker proberen, en zie wel of ik er mee doorga daarna. Maar ik moet het ff spelen. De grafische stijl is weer typisch Blizzard: Sfeervol, mooi en varierend per gebied/ras. Deze wordt echt ultiem!
Oderint, dum metuant
pi_17631212
ik volg WoW al vanaf het moment dat Warcraft III nog beta was. Het wordt zo'n ultiem geil spel. Ik heb heel lang AsheronsCall 2 gespeeld, ook een MMOPRG, welliswaar een saaie, maar ik heb er toch met plezier een jaar lang iedere maand 12,50 in gepompt, en zal dat met WoW zeker ook doen.

Ik heb in WoW een gozer leren kennen in de guild waar ik bij zat, hij is vorig jaar naar de E3 geweest, waar toen een heel grote WoW stand was, en is sindsdien helemaal WoW geil. logsich ik kan niet wachten
  vrijdag 19 maart 2004 @ 02:56:13 #86
5260 Stewie
March on down the field !
pi_17816948
Jahaaaa , mijn amerikaanse guild maatjes roepen het net over MSN :

BETA IS LIVE !!!!!!!!!

verder gruwelijke filmpjes, weet niet hoe lang ze blijven staan

http://www.3daffex.com/alex/1.WMV
http://www.3daffex.com/alex/2.WMV
http://www.3daffex.com/alex/3.WMV

World of Warcraft Beta Test is Now Live! - DAnthony on 03/18/04

The first round of emails has gone out, and the North American and Korean World of Warcraft beta tests have officially begun. If you didn’t receive an email, don’t worry; we’ll be adding more testers at the start of each upcoming beta-test phase. Keep an eye on www.blizzard.com for news on when we’ll be opening up the additional phases, because that will be your clue to check the email account you used to sign up. Also, anyone interested in tracking the progress of the beta test can visit our World of Warcraft Community Site, which will contain regular updates as well as general information about the game.
The beta tests for certain languages in Europe and some additional languages in the Asia–Pacific regions will take place at a later date. Please stay tuned to www.blizzard.com and www.blizzard.co.uk for more information.

[ Bericht 53% gewijzigd door Stewie op 19-03-2004 03:01:49 ]
  vrijdag 19 maart 2004 @ 03:41:51 #87
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17817019
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:19:53 #88
8898 Darklight
pi_17918322
heeft iemand gameplay beta ingame filmpjes?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 19:07:17 #90
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_17919415
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 23 maart 2004 @ 19:23:07 #91
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_17919814
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 18:13 schreef kiw het volgende:
heeft iemand gameplay beta ingame filmpjes?
nee wel iemand die z'n webcam aan heeft staan tijdens het spelen

http://www.warbucket.com/wowtv/
  donderdag 25 maart 2004 @ 20:44:32 #92
8898 Darklight
pi_18015038
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:06 schreef Hiawatha het volgende:
Heb hier ook de alfa. Het is echt geweldig!!! De mooie cartoon achtige graphics uit Warcraft III en de tot in de kleinere details uitgewerkte wereld maken het geheel tot iets supermoois!! Blizzard heeft het wederom gepresteerd om topkwaliteit af te leveren.
Ik verwacht niet minder van blizzard

keer op keer bewijzen ze gewoon de besten te zijn en de concurrentie mijlen en mijlenver achter te laten

Blizzard stelt zn games vaak uit,maar kijk wat een kwaliteit je ervoor terugkrijgt
gameplay die staat als een huis,en een graphics om bij te kwijlen....

* thunderbunny wacht vol ongeduld op WoW,Starcraft Ghost en hopelijk ooit een starcraft 2.....*droool*
life is a game....and im winning
pi_18435370
* Downloaden beta gaat

Al eens een gestrandde poging gedaan, maar we doen er nog 1!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  donderdag 15 april 2004 @ 23:02:38 #95
5260 Stewie
pi_18455558
Heb hem sinds gister, er werkt al behoorlijk veel, en het is nu al het meest verslavende spel dat ik ooit heb gespeeld... ook al is er alleen nog maar creeping en PvP... ben tot level 7 gekomen voordat de server crashte ( paar uur geleden )

En StormCraft ondersteunt zelfs Guild Tabards . . . .

[ Bericht 16% gewijzigd door Stewie op 16-04-2004 01:00:03 ]
  vrijdag 16 april 2004 @ 22:24:46 #96
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_18478922
quote:
Op donderdag 15 april 2004 23:02 schreef Stewie het volgende:
Heb hem sinds gister, er werkt al behoorlijk veel, en het is nu al het meest verslavende spel dat ik ooit heb gespeeld... ook al is er alleen nog maar creeping en PvP... ben tot level 7 gekomen voordat de server crashte ( paar uur geleden )

[afbeelding]
En StormCraft ondersteunt zelfs Guild Tabards . . . .
Dat ziet er heel mooi uit. You lucky bastard! Ik track deze MMORPG ook al zo'n 3 jaar en ik kan niet wachten tot dat het uitkomt.
[......]
pi_18543824
zucht..

* op beta phase 2 server wacht
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:55:20 #98
5260 Stewie
pi_18566809
Helaas inderdaad

Maar de beta2 server is onderweg, nog even geduld
pi_18724895
Ziet er inderdaad goed uit! Helaas is hij nogal instabiel en krijg ik heel vaak "could not read memory" crashes maar ach... toch leuk om naar te kijken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')