Lol. Heeft 2 jaar geduurd om topic 1 vol te krijgen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:45 schreef GlenSpey het volgende:
Heel leuk om eens de eerste reacties terug te lezen toen WoW uit ging komen:
World of Warcraft [PC]
Veel mensen die het niks vonden en dachten dat t een flop zou worden enzo
En toen stonden ze daar in full intellect gear. Als warrior.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:45 schreef internal het volgende:
De enige reden dat ik de GS add-on heb is dat ik op die manier gear van mensen kan checken zonder te hoeven alt-tabben
Ik heb alleen mijn eigen chars veranderd.. realm en faction change gehadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef Faithfulness het volgende:
Gevonden!
Dit is mijn laatste edit: # (huidig) (vorige) 22 sep 2010 15:03 Faithfulness (Overleg | bijdragen) (14.779 bytes) (Aanpassing karakter Tyerell)
(Zie aantal bytes)
En dan plotseling:
(huidig) (vorige) 13 okt 2010 13:12 Amnistia (Overleg | bijdragen) (10.103 bytes)
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:45 schreef GlenSpey het volgende:
Heel leuk om eens de eerste reacties terug te lezen toen WoW uit ging komen:
World of Warcraft [PC]
Veel mensen die het niks vonden en dachten dat t een flop zou worden enzo
Ik bedoelde dus de /gs [naam] optiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:47 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En toen stonden ze daar in full intellect gear. Als warrior.
Er is informatie weg sinds jij er mee bezig bent geweest babe. En veel info ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:47 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn eigen chars veranderd.. realm en faction change gehad
Ik ken de optie niet. Ik gebruik de addon niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:47 schreef internal het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus de /gs [naam] optieik kijk neit naar de score zelf
Wat een teringzooi zal het bij jou dan zijn als er eens een weekje geen maintenance is of alleen maar wat rolling restarts.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is hier ook gezellig en ik heb al aardig wat opgeruimd en schoongemaakt in huis met dank aan Blizzard
Dan krijg je een soort van armory gevalletjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:49 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ken de optie niet. Ik gebruik de addon niet.
fixedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:49 schreef Metonae het volgende:
Ooeeeh.... catfight inc! *pakt emmer modder Popcorn en een videocamera *
quote:Op vrijdag 23 januari 2004 13:24 schreef liquid1982 het volgende:
Heel veel mensen zitten op deze game te wachten maar ik denk dat het een flop is, blizzard mag dan wel goeie spellen kunnen maken maar met p2p games hebben ze geen ervaring.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit soort dingen zijn toch best grappig om te lezen
[..]
Vrouwen die elkaar te lijf gaan in modder is not done?quote:
Ik heb niet aan de rest van de info gezeten.. maar wel raar dat het na mijn edit gebeurd isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:48 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Er is informatie weg sinds jij er mee bezig bent geweest babe. En veel info ook![]()
Ik zeg niet dat je expres info weg haalt, maar feit is dat ineens een heleboel weg is na jouw edits
Valt wel mee, maar nu doe ik al de hele middag niets anders dan schoonmakenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:50 schreef Hathor het volgende:
Wat een teringzooi zal het bij jou dan zijn als er eens een weekje geen maintenance is of alleen maar wat rolling restarts.
Ehm... die had ik al een paar weken op me laptop staan. Maar als hij klaar is met de Blizzard Updater, kom je in een nieuw launchscreen waar hij weer wat extra dingen gaat downloaden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:46 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Of hij staat gewoon al lokaal op je pc......
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:56 schreef Amnistia het volgende:
Och gs.. ik heb de addon gs ook maar alleen om te zien wat iedereen heeft.
Zelf heb ik 5985 GS
Jezus, iedereen jankt om alles dat t overpowered of generfed is... echt hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:52 schreef Dibble het volgende:
check al die QQ op de US forums. Niet te geleuven..
http://forums.worldofwarcraft.com/board.html?forumId=10001&sid=1
schoonmaken is leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar nu doe ik al de hele middag niets anders dan schoonmaken
(nou ja, fokken ook)
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:57 schreef MarkyB het volgende:
En ik kan inloggen, veel verschillen tot nu...
Ah ik ga ook maar eens proberen om in te loggen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:57 schreef MarkyB het volgende:
En ik kan inloggen, veel verschillen tot nu...
Ik wil je mijn adres wel geven als wow weer up isquote:
Elke maand nieuwe quests... iemand die daar ooit iets van gemerkt heeft?quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:03 schreef OurMystery het volgende:
blizzard heeft aangekondigd iedere maand nieuwe quests toe te voegen. En je bent altijd verzekerd van goeie support. Wat soms bij games die je koopt voor 50,- soms wel maanden kan duren.
Het stelt natuurlijk wel eisen van de gamers kant. Je betaald per maand dus je wil ook geen gezeik met langzame servers enzo.
Je kan natuurlijk ook proberen gratis servers te zoeken, ik noem een stormcraft (goeie developers).
Zou ook een beetje veel wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Elke maand 50 nieuwe quests... iemand die daar ooit iets van gemerkt heeft?
Ik las het ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Elke maand nieuwe quests... iemand die daar ooit iets van gemerkt heeft?
Alle icoontjes zijn wel mooier gewordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:06 schreef MarkyB het volgende:
[ afbeelding ]
Heel mijn interface is naar de klote
Kan wel zijn, ik heb net ingelogd. En dat is echt geen geintjequote:
Niemand die je kan bellen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:08 schreef internal het volgende:
En ik moet als ik thuis kom nog een uur de patch gaan downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |