toch niet een human paladin met goku haar ...toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nee!
al krijg ik van Amnistia nog vaak om mn oren dat ik een Alliance paladin heb![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:34 schreef jagga het volgende:
[..]
toch niet een human paladin met goku haar ...toch?
Ach, een discussie is het nietquote:
GSquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef L3IPO het volgende:
Btw, wat is jullie GS?De mijne is niet interessant verder, wel benieuwd naar die van jullie
ik kan een boel verkroppen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:36 schreef internal het volgende:
[..]
Ik heb er ooit speciaal eentje gemaakt om goku in een jurk te kunnen zien.
6090quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef L3IPO het volgende:
Btw, wat is jullie GS?De mijne is niet interessant verder, wel benieuwd naar die van jullie
female gnomes met pigtails.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:37 schreef jagga het volgende:
[..]
ik kan een boel verkroppen..
maar human male paladins met goku haar. en night elf male warrior.... ARRRG KILL
Female gnome rogue's met pigtailsquote:
Ja.. die maken we dus dood he.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:39 schreef internal het volgende:
[..]
Female gnome rogue's met pigtails![]()
Ik heb de addon niet, maar weet het tochquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:38 schreef MassimO het volgende:
Alleen de noobs hebben het over GS , een speler die weet hoe zich te gearen zal er ver van wegblijven. , imo.
5.9K. Binnenkort 6k met de Sanctified helm.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef L3IPO het volgende:
Je hebt tot een uur of 6 vanavond, dus reken zelf maar uit of het snel genoeg isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik ben nu in die nieuwe launcher aan het downloaden met 2 MB/s, is dat snel?
Verkapte 'zie mij een vette verbinding hebben' post.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik ben nu in die nieuwe launcher aan het downloaden met 2 MB/s, dat is toch best snel?
Het was toch 4?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt tot een uur of 6 vanavond, dus reken zelf maar uit of het snel genoeg is
Wel human, maar met lang donker haar (eigenlijk heeft mn main gewoon mijn eigen echte kapsel dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:34 schreef jagga het volgende:
[..]
toch niet een human paladin met goku haar ...toch?
Hallo dan, dat is nogal wat zeg! Moet waarschijnlijk weer helemaal opnieuw leren spelen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:29 schreef L3IPO het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/patchnotes=4.0.1
Ik vind je met 6 uur nog best optimistischquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik blijf pessimistisch zodat het alleen maar mee kan vallen.
6? Het zou toch al om 4 uur s'middags klaar zijn?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt tot een uur of 6 vanavond, dus reken zelf maar uit of het snel genoeg is
ik ook hoor, maarja ik heb het thuisfront gezegd de boel alvast aan te slingeren, dus binnen issie toch welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef Metonae het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij een vette verbinding hebben' post.
En nvmquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik blijf pessimistisch zodat het alleen maar mee kan vallen.
Ik denk ook eigenlijk nog steeds 8 uur vanavond, maar iedereen krijgt al een hysterisis van mijn 6 uur opmerking, dus ik houd het even voor me.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je met 6 uur nog best optimistisch
*Paniekaanval*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk ook eigenlijk nog steeds 8 uur vanavond, maar iedereen krijgt al een hysterisis van mijn 6 uur opmerking, dus ik houd het even voor me.
Ben nu al ruim een uur bezig om die patch te installeren en is nog maar op 70%quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:42 schreef jagga het volgende:
[..]
ik ook hoor, maarja ik heb het thuisfront gezegd de boel alvast aan te slingeren, dus binnen issie toch wel
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:41 schreef Isabeau het volgende:
/trade LFG ICC 25, GS not important, just whisper 'Light of Dawn' title.
KIJK UIT MET WAT JE ZEGT HE!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga er in het geheel niet van uit dat we kunnen spelen vanavond. Wa'n feest!
Het is hier ook gezellig en ik heb al aardig wat opgeruimd en schoongemaakt in huis met dank aan Blizzardquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga er in het geheel niet van uit dat we kunnen spelen vanavond. Wa'n feest!
Of hij staat gewoon al lokaal op je pc......quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik ben nu in die nieuwe launcher aan het downloaden met 2 MB/s, dat is toch best snel?
Lol. Heeft 2 jaar geduurd om topic 1 vol te krijgen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:45 schreef GlenSpey het volgende:
Heel leuk om eens de eerste reacties terug te lezen toen WoW uit ging komen:
World of Warcraft [PC]
Veel mensen die het niks vonden en dachten dat t een flop zou worden enzo
En toen stonden ze daar in full intellect gear. Als warrior.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:45 schreef internal het volgende:
De enige reden dat ik de GS add-on heb is dat ik op die manier gear van mensen kan checken zonder te hoeven alt-tabben
Ik heb alleen mijn eigen chars veranderd.. realm en faction change gehadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef Faithfulness het volgende:
Gevonden!
Dit is mijn laatste edit: # (huidig) (vorige) 22 sep 2010 15:03 Faithfulness (Overleg | bijdragen) (14.779 bytes) (Aanpassing karakter Tyerell)
(Zie aantal bytes)
En dan plotseling:
(huidig) (vorige) 13 okt 2010 13:12 Amnistia (Overleg | bijdragen) (10.103 bytes)
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:45 schreef GlenSpey het volgende:
Heel leuk om eens de eerste reacties terug te lezen toen WoW uit ging komen:
World of Warcraft [PC]
Veel mensen die het niks vonden en dachten dat t een flop zou worden enzo
Ik bedoelde dus de /gs [naam] optiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:47 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En toen stonden ze daar in full intellect gear. Als warrior.
Er is informatie weg sinds jij er mee bezig bent geweest babe. En veel info ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:47 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn eigen chars veranderd.. realm en faction change gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |