ehm...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:28 schreef Hathor het volgende:
Gadverdamme was helemaal die patch vergeten. net gedownload en nu is ie aan het installeren, maar pas op 17%Ik heb er weinig van meegekregen omdat mijn pc een paar weken de deur uit is geweest voor vervanging van diverse componenten, wat verandert er allemaal door deze patch?
Liezquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Klopt niet! Ik heb een level 80 paladin (als main) en toch wel degelijk een vriendin!
toch niet een human paladin met goku haar ...toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nee!
al krijg ik van Amnistia nog vaak om mn oren dat ik een Alliance paladin heb![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:34 schreef jagga het volgende:
[..]
toch niet een human paladin met goku haar ...toch?
Ach, een discussie is het nietquote:
GSquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef L3IPO het volgende:
Btw, wat is jullie GS?De mijne is niet interessant verder, wel benieuwd naar die van jullie
ik kan een boel verkroppen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:36 schreef internal het volgende:
[..]
Ik heb er ooit speciaal eentje gemaakt om goku in een jurk te kunnen zien.
6090quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef L3IPO het volgende:
Btw, wat is jullie GS?De mijne is niet interessant verder, wel benieuwd naar die van jullie
female gnomes met pigtails.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:37 schreef jagga het volgende:
[..]
ik kan een boel verkroppen..
maar human male paladins met goku haar. en night elf male warrior.... ARRRG KILL
Female gnome rogue's met pigtailsquote:
Ja.. die maken we dus dood he.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:39 schreef internal het volgende:
[..]
Female gnome rogue's met pigtails![]()
Ik heb de addon niet, maar weet het tochquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:38 schreef MassimO het volgende:
Alleen de noobs hebben het over GS , een speler die weet hoe zich te gearen zal er ver van wegblijven. , imo.
5.9K. Binnenkort 6k met de Sanctified helm.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef L3IPO het volgende:
Je hebt tot een uur of 6 vanavond, dus reken zelf maar uit of het snel genoeg isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik ben nu in die nieuwe launcher aan het downloaden met 2 MB/s, is dat snel?
Verkapte 'zie mij een vette verbinding hebben' post.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik ben nu in die nieuwe launcher aan het downloaden met 2 MB/s, dat is toch best snel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |