quote:Mounts
* All mounts now scale with riding skill - level 20 60% mounts will now move at 100% speed with epic riding.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef internal het volgende:
Ik kan mij nu niet meer concentreren op werkKan alleen aan vanavond denken.
Ah oke, ja ik disable 't wel even voor ik een char ga spelen, wil sowieso zien hoe de standaard interface nu is. Ik las wel dat ze van wow-lui een 4.0 versie gaan doen, dus dat komt vandeweek wel (als tie er al niet is nu).quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:39 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah valt mee, alleen de nieuwe dingen zie je niet en als je load out of date addons aanzet werkt het meeste wel.
Ik heb wel even snel alles eraf gemikt van lui en alleen de nodig addons terug gezet in de addons map. Dan zie je in eens van alles en nogwat wat er in de nieuwe blizzard ui bij is gekomen.
_____________________quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef internal het volgende:
Ik kan mij nu niet meer concentreren op werkKan alleen aan vanavond denken.
Geen idee, ik zit nog op 71%quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn god, een scheld- en vloekfestijn in /2
Zitten er een paar leuke tussen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn god, een scheld- en vloekfestijn in /2
Het zijn ongeveer 10 DK'squote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:50 schreef internal het volgende:
[..]
Zitten er een paar leuke tussen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn ongeveer 10 DK's
Ik geloof dat ze het er over eens zijn dat het enige positieve de vernieuwde Blood Boil animatie is_!
76% hier nu, met de huidige snelheid gaat t ook nog wel een uurtje durenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:49 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit nog op 71%
Ben over 2 minuten klaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
76% hier nu, met de huidige snelheid gaat t ook nog wel een uurtje duren
Install? Komt dat ook nog es na de updater? Nee toch?!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:56 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben nu bezig met die installDuurt facking lang.
Alleen de rocket mount of alle flying mounts?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Lol! Mensen met de rocket mount kunnen er mee vliegen in Orgrimmar!1!!!
![]()
![]()
yep, duurt bij mij nu al een kleine 15 minuten en zit op 63%quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Install? Komt dat ook nog es na de updater? Nee toch?!
en na de install (van een uur) komt nog een download van 1,6 gygquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Install? Komt dat ook nog es na de updater? Nee toch?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |