De eerste 60% gingen verassend snel met de Blizzard updater. Duurde een halfuurtje ofzo. Maar vanaf 60% gaat t opeens supertraag. Kan ook aan mijn inet liggen maar ik zou zeker door blijven zoekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:57 schreef Zokunen het volgende:
26% :S
Vroeger kon ik meestal wel een snelle mirror vinden maar tot nu toe nog geen succes :S
Zit je me nu te trollen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:58 schreef Metonae het volgende:
[..]
en na de install (van een uur) komt nog een download van 1,6 gygGAME ON!
Dat heb je hoe dan ook hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Alleen de rocket mount of alle flying mounts?
Hoop stiekem dat t ook kan als je een celestial steed hebt, heb ik dat kutpaard ten minste niet voor niks gekocht
Gezelligquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:01 schreef Myraela het volgende:
Ik zit erover te denken weer te beginnen met WoW.
Don't do it! Turn back while there's still time!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:01 schreef Myraela het volgende:
Gezelligquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:01 schreef Myraela het volgende:
Alleen de rocket, maar je kan niet echt vliegen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Alleen de rocket mount of alle flying mounts?
Hoop stiekem dat t ook kan als je een celestial steed hebt, heb ik dat kutpaard ten minste niet voor niks gekocht
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Don't do it! Turn back while there's still time!
Private servers zijn een beetje butt. En zo duur is wow nou ook weer niet per maand.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
Ik zat op prive servers, maar de server word gesloten. Geen zin om straks nog een keer al mijn chars kwijt te raken.
Dat.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Private servers zijn een beetje butt. En zo duur is wow nou ook weer niet per maand.
Inderdaad. Ik ben blij dat ik 2 jaar geleden overgestapt ben van private naar blizz, ik was 't beu om iedere keer een char naar max. lvl 40 te levellenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Private servers zijn een beetje butt. En zo duur is wow nou ook weer niet per maand.
Private servers zijn een roestige spijker in je oogbal vergeleken met retail.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zat op prive servers, maar de server word gesloten. Geen zin om straks nog een keer al mijn chars kwijt te raken.
En zelfs als je niet 'normaal' doet dan is de kans nog minimaal dat je je char kwijtraaktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
En op retail raak je je char gewoon niet kwijt, als je normaal doet.
Ik was 15 toen ik begon. Dus ik wilde niet maandelijks betalen. Maar dat vind ik het nu wel waard.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Private servers zijn een roestige spijker in je oogbal vergeleken met retail.
Kom maar gezellig Horde bij onsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was 15 toen ik begon. Dus ik wilde niet maandelijks betalen. Maar dat vind ik het nu wel waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |