Staat in je microbarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:12 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik kan online. Mijn guildtab in social window is verdwenen
Volgens mij via een NPCquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dat reforgen kan dus ook al vandaag? Heb ik overheen gekeken op de PTR denk ik. Hoe gaat dat precies? Via character screen, een NPC of iets anders?
Zou het een record zijn?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:15 schreef lifeblind het volgende:
Echt, binnen het uur zit dit topic vol volgens mij
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:17 schreef MarkyB het volgende:
Haha mijn BS hammer en mining pick hebben voortaan durability
vlnr: Night Elf, Tauren, Worgen, Troll.quote:
Triumphs zijn Justice Points geworden. Dus ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:20 schreef Rauw. het volgende:
10 minuten en dan kan ik zien wat er over is van m'n Shaman. Had nog triumphs staan, hoop dat ik daarvan nu alsnog gear kan kopen
JA ben benieuwd , mn main is een mage en ook met pvp spec. Eens zien of ik kan rapen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:21 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Hij's nog bezig met downloaden
Ik heb wel gehoord dat mages zwaar OP zijn, straks maar weer een keertje mijn mage loggen
Hm, dan ga ik vanavond met mijn mage ook eens even spelenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:21 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Hij's nog bezig met downloaden
Ik heb wel gehoord dat mages zwaar OP zijn, straks maar weer een keertje mijn mage loggen
Kloptquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Errr... ik ben er zowel in mana als in health op vooruit gegaan!?
Nu je het zegt ja, ik ben van 28k naar 35k gegaan als unholy dkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Errr... ik ben er zowel in mana als in health op vooruit gegaan!?
Veel mensen moeten hun class opnieuw leren spelenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:28 schreef lifeblind het volgende:
Dan wordt het wel heel makkelijk straks om ICC te gaan doen zo
Deze week waarschijnlijk wel, maar zodra het gros het doorheeft hoe het werkt, zal 't door ICC heen scheuren zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:29 schreef internal het volgende:
[..]
Veel mensen moeten hun class opnieuw leren spelenHet zal deze week toch wat moeilijker gaan denk ik.
Neeeequote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:06 schreef MarkyB het volgende:
[ afbeelding ]
Heel mijn interface is naar de klote
Je hebt een hele nieuwe talent tree, wat dacht jij dat er zou gebeuren?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
NeeeeTALENTS RESET
Mja. Maar weer eens naar kijken dan.
Setpieces vallen mee hopelijk?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat vreemd, heirlooms zijn véél duurder geworden![]()
2k JP voor één heirloom chest? Die had ik beter gister kunnen halen dan, voor triumphs
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat vreemd, heirlooms zijn véél duurder geworden![]()
2k JP voor één heirloom chest? Die had ik beter gister kunnen halen dan, voor triumphs
Mjah valt mee, alleen de nieuwe dingen zie je niet en als je load out of date addons aanzet werkt het meeste wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:35 schreef lifeblind het volgende:
Hier mensen die trouwens wow-lui als interface addon gebruiken? DIe heb ik zelf namelijk wel, en ik heb een klein vermoeden dat echt alles volledig naar de tyfus is bij mij vanavond
Ja, ik zit op een nieuwe server hèquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:37 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ben blij dat ik alle heirlooms een tijdje geleden gekocht heb van mn frost/triumph emblems die ik over had
quote:Mounts
* All mounts now scale with riding skill - level 20 60% mounts will now move at 100% speed with epic riding.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef internal het volgende:
Ik kan mij nu niet meer concentreren op werkKan alleen aan vanavond denken.
Ah oke, ja ik disable 't wel even voor ik een char ga spelen, wil sowieso zien hoe de standaard interface nu is. Ik las wel dat ze van wow-lui een 4.0 versie gaan doen, dus dat komt vandeweek wel (als tie er al niet is nu).quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:39 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah valt mee, alleen de nieuwe dingen zie je niet en als je load out of date addons aanzet werkt het meeste wel.
Ik heb wel even snel alles eraf gemikt van lui en alleen de nodig addons terug gezet in de addons map. Dan zie je in eens van alles en nogwat wat er in de nieuwe blizzard ui bij is gekomen.
_____________________quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef internal het volgende:
Ik kan mij nu niet meer concentreren op werkKan alleen aan vanavond denken.
Geen idee, ik zit nog op 71%quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn god, een scheld- en vloekfestijn in /2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |