quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:30 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
World of warcraft - Cataclysm *UITVERKOCHT*
Was te verwachten
Ik zou ook wel een collectors edition willen, maar heb weinig zin om verkleed als een murloc in de rij te gaan staan bij de Mediamarkt. Dus ik laat het, net als vorig jaar, lekker gaan en koop een normale
Ik zag net een audiofile voorbij komen met de naam "1hmacehitsmetalshield"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:28 schreef ConscienceNL het volgende:
Net begonnen, 12% hier, maar heb toch de tijd. Wat ik me wel afvraag is waarom hij bij installing allerlei BC dingen 'installeert'? Zeg net al iets met 'installing Hellfire Ramparts' staan
mocht dat ooit gebeuren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens wil ik een Murloc kostuum.
MRRRGLLLLL1!!1!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:38 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben te dik voor een Belf en te lang voor een dwarf. Vandaar.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:38 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben te dik voor een Belf en te lang voor een dwarf. Vandaar.
Ah zo doen Lifeblind en ik dat ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sterker nog, we kennen elkaar van Fok! en wonen inmiddels samen.
Stel je hierbij twee pc's tegenover elkaar voor met achter elk scherm een nerd-raging WoW-ert.
lol! Die is ook erg leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:20 schreef Stranger het volgende:
Ik heb trouwens geen relatie gekregen via wow, maar wel een baan.
Mijn toenmalige guildleader had het te druk met dailies/farmen/raids organiseren dus ze zocht iemand om haar wat rl werk uit handen te nemen
3 jaar later zit ik er nog steeds
er is niks verneukt. de talents liepen gewoon uit de hand. dus alle talent sets zijn weer terug gegaan naar jaawel 31 zoals level 60 periode imo is dit weer heerluk omdat je nu de pro's van de noobs onderscheid. rotations worden iets moeilijker naja ze worden anders na paar maanden is het weer faceroll voor mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:39 schreef Dibble het volgende:
Nu aan het installeren. Ben bang om straks mijn Holy Paladin te spelen. Uit de patchnotes kan ik zien dat ie flink verneukt is namelijk!
20/20/20quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
Die grote builds waren ook goed in het onderscheiden van pro's en noobs, of nouja mensen die zich inlezen en mensen die maar wat doen. Soms missen ze belangrijke talents uit een andere tree, speccen ze 0/71/0 of iets anders sufs.
De pro's van de noobsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:59 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
er is niks verneukt. de talents liepen gewoon uit de hand. dus alle talent sets zijn weer terug gegaan naar jaawel 31 zoals level 60 periode imo is dit weer heerluk omdat je nu de pro's van de noobs onderscheid. rotations worden iets moeilijker naja ze worden anders na paar maanden is het weer faceroll voor mijmaarja
peace
En in Cata gaan mensen roepen dat WotLK zooooooooveel beter wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:05 schreef Faithfulness het volgende:
De pro's van de noobs![]()
Het is gewoon een kwestie van wennen. Binnen een week of twee hoor je d'r niemand meer over, behalve de mensen die altijd liggen te ouwehoeren. "Mehhhh TBC was zoooooooveel beter"
Oh die was ik helemaal vergeten! Ik ben benieuwd hoe dat gaat wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:06 schreef jagga het volgende:
1 woord
Rage normalization.
Hier zie ik tegenop.
En.
Focus ipv mana voor hunters
Ik ben ook klaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik mag niet lachen, maar heel die forums vol klachten. Computers die crashen, internet die crasht, updates die vastlopen en al die andere shit!
En ik ben al helemaal klaar!
Ik vind een hunter met mana dus absoluut niet logisch. Ik zou ze liever met energy zien.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:06 schreef jagga het volgende:
1 woord
Rage normalization.
Hier zie ik tegenop.
En.
Focus ipv mana voor hunters
Ik ben het met je eens hoor, mana & hunters was gewoon een rare combi. Dus nu is het iets andersquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:08 schreef Faithfulness het volgende:
Ik vind een hunter met mana dus absoluut niet logisch. Ik zou ze liever met energy zien.
Dat is de druid "balance" specquote:
Nee want je hebt minder talentpoints en minder dingen uit te kiezen maar deze dingen staan er iets moeilijker je moet nadenken welke points je waar in gaat zettenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
Die grote builds waren ook goed in het onderscheiden van pro's en noobs, of nouja mensen die zich inlezen en mensen die maar wat doen. Soms missen ze belangrijke talents uit een andere tree, speccen ze 0/71/0 of iets anders sufs.
Mensen zijn altijd een beetje bang voor veranderingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat is de druid "balance" spec
Net even een beetje zitten lezen op het US forum, damn wat een QQ daar. Blijft hoe mensen blijven zeuren op veranderingen. Het is niet alsof Blizzard zich er veel van zal aantrekken
Het zal mij benieuwen of de veranderingen zullen bevallen. Het is in ieder geval weer eens een verandering
nee natuulijk is dat geen druidspec lolz....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd een beetje bang voor veranderingBang dat ze er zelf minder door worden.
(en is dat echt een druidspec?)
Mensen die geen 20/20/20 gespeeld hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
nee natuulijk is dat geen druidspec lolz....
Standaard PVP spec toen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
Resto/feral-charge was ook zo'n rare spec.
Yup, samen op die server met gloednieuwe chars begonnen zelfs.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:15 schreef jagga het volgende:
Ian_Nick, zit jij nou ook in hetzelfde guild als viglio ?
Warriors in greens krijgen evenveel rage / hit als warriors in full T10.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen? Wat bedoelen ze er mee?
Zo ben ik wel begonnen met talentsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:12 schreef Salamando het volgende:
Mensen die geen 20/20/20 gespeeld hebben
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo ben ik wel begonnen met talentsDus gewoon daar een puntje aanklikken bij iets wat me handig leek. Onafhankelijk van talenttree.
Wie niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo ben ik wel begonnen met talentsDus gewoon daar een puntje aanklikken bij iets wat me handig leek. Onafhankelijk van talenttree.
Ik geloof niet dat ik ooit zover vooruit keek, want ik dacht nooit het hoogste level te halenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook
![]()
En ik dacht ook dat je uiteindelijke alle trees wel vol zou kunnen krijgen
De mensen die al eerder rpg's met talenttrees gespeeld hebben?quote:
Dat heeft iedereen gedaan, volgens mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En stats? Stats? Wat nou, boeiend, je ging erop vooruitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit zover vooruit keek, want ik dacht nooit het hoogste level te halen
En nog een blunder: ik keek bij nieuwe wapens vooral naar hoeveel dmg/sec ze deden
(healing priest huh)
Zie OPquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:15 schreef jagga het volgende:
Ian_Nick, zit jij nou ook in hetzelfde guild als viglio ?
Ik zit daar nu een beetje te klooien op het forum, dus zoja dan wil ik wel weten wie jij dan bent
Stamina, want dan kreeg je meer health en ging je minder snel doodquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:26 schreef Etcetera het volgende:
En stats? Stats? Wat nou, boeiend, je ging erop vooruit![]()
Dat is wat iedereen nu weer gaat doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen gedaan, volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |