Ach, je kan tenminste nu al updaten, ik zit tot half 6 op m'n werkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:53 schreef Stranger het volgende:
Wat duurt het updaten lang zeg..
38%...
Ik zit op de 81% en MeraViglioSa op de 59%quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:53 schreef Stranger het volgende:
Wat duurt het updaten lang zeg..
38%...
Wehkamp istie al bestelbaar!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:24 schreef Sjiznit het volgende:
Weten jullie allemaal trouwens al waar jullie Cataclysm gaan halen? Ik wil zelf de Collectors Edition want die pet en dat artwork book zijn tof en zou die graag op internet bestellen maar dan moet die wel gewoon geleverd worden op launch day. Iemand ideeen?
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:53 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ach, je kan tenminste nu al updaten, ik zit tot half 6 op m'n werk
Vriendin:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit op de 81% en MeraViglioSa op de 59%
Sterker nog, we kennen elkaar van Fok! en wonen inmiddels samen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ah, er zijn hier meer stelletjes in dit topic?
Haha! Ik en Amnistiaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sterker nog, we kennen elkaar van Fok! en wonen inmiddels samen.
Stel je hierbij twee pc's tegenover elkaar voor met achter elk scherm een nerd-raging WoW-ert.
Ik moet hier dus meer postenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Haha! Ik en Amnistiakennen elkaar ook via Fok! (via deze topicreeks zelfs
) Zijn we dus niet de enige
Haaa dat is leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Haha! Ik en Amnistiakennen elkaar ook via Fok! (via deze topicreeks zelfs
) Zijn we dus niet de enige
Knut en Silmarwen posten hier toch ook?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ah, er zijn hier meer stelletjes in dit topic?
Als je een partner zoekt die niet zeurt dat je teveel WoW speelt welquote:
zij speelt ook wow maar komt nauwelijks op fok.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sterker nog, we kennen elkaar van Fok! en wonen inmiddels samen.
Stel je hierbij twee pc's tegenover elkaar voor met achter elk scherm een nerd-raging WoW-ert.
World of warcraft - Cataclysm *UITVERKOCHT*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wehkamp istie al bestelbaar!
Ik schat dat het nog een paar uur langer duurt, misschien 20:00 ofzoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn update is allang klaaaaaaaaar!Ging super snel, mijn computer verbruikte onwijs veel CPU, wat dat ook was! Maar moet nog tot 16.00 wachten, want de servers blijven tot dan down.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |