Ik heb sinds het einde van de zomervakantie ook elke keer dat ik beschikbaar was ritten gehad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:
De afgelopen maand ben ik elke dag dat ik beschikbaar was gebeld
Je had stadsbus A (of Atol) moeten nemen. Mij konden ze ook een keer niet ophalen, dus toen heb ik op een plattegrond van een bushalte gekeken welke halte en welke lijn ik moest hebben. Met een beetje hulp van de buschauffeur, die mij vertelde bij welke halte ik moest uitstappen, heb ik het uiteindelijk gevonden. A=Station, B=Bushalte. C=Blankier.quote:Mallet zei: Ik heb maar één keer een auto bij Blankier op moeten halen, in Lelystad. De reden dat ik dat nog weet is dat er in de ritgegevens stond dat ze je op zouden halen vanaf Lelystad CS. Hier wisten ze alleen zelfs niets van en gebeurde ook niet. Vervolgens echt een gedoe gehad om er te komen aangezien het een 80 km/h weg is waar je niet mag lopen. Ben toen ergens door de struiken gegaan en toen via een achteraf pad het industrieterrein op, echt gekloot. Heb dat toen ook doorgestuurd naar EW, maar of er nog steeds in de ritgegevens staat dat ze je op komen halen weet ik dus niet.
Haha ik dus ook niet. Maar heb jij dan geen zgn lesvrije week, na de tentamens? Ik normaal gesproken wel, behalve deze eerste periode. Zucht.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Pff hebben jullie herfstvakantie? Dat heb ik nog nooit meegemaakt op de uni.
Ja, dan zijn bij ons de herkansingen van de vorige periode. Maar nu is er nog geen vorige periode geweest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:36 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha ik dus ook niet. Maar heb jij dan geen zgn lesvrije week, na de tentamens? Ik normaal gesproken wel, behalve deze eerste periode. Zucht.
Als je het goed doet heb je geen herkansingen (ahum).quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja, dan zijn bij ons de herkansingen van de vorige periode. Maar nu is er nog geen vorige periode geweest.
Succes!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:06 schreef Caland het volgende:
Ook aangemeld (bij EW). Ben benieuwd, sta voorlopig nog op een wachtlijst maar krijg binnen 3 weken duidelijkheid (omg. Rotterdam).
Volgens mij hebben ze wel mensen nodig in Rotterdam. Eind augustus was het in mijn regio heel rustig, en toen zeiden ze dat ik maar naar Rotterdam moest verhuizen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:06 schreef Caland het volgende:
Ook aangemeld (bij EW). Ben benieuwd, sta voorlopig nog op een wachtlijst maar krijg binnen 3 weken duidelijkheid (omg. Rotterdam).
Ik moet om 9 uur in zwolle zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:50 schreef Irritatie100 het volgende:
6:15 weg?
Ik heb wel eens dat ik 6:15 m'n bed uit moet, maar 6:15 weg is wel erg vroegHoe dat zo?
Ik ga wel aan de slag, maar weet niet wanneer ik het af heb. Volgende week ergens want heb het tot maandag fucking druk met school.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
OP mag van mij ook wel andersWie wil er iets moois maken?
Zo snel loopt het topic nou ook weer nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:26 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik ga wel aan de slag, maar weet niet wanneer ik het af heb. Volgende week ergens want heb het tot maandag fucking druk met school.
Nee dat is ook weer waar. Maar je kan hem maar beter hebben, anders zit je weer met zo'n kut OP. Met die wiki ben ik stiekem al eens begonnen, heb het alleen nooit afgemaakt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo snel loopt het topic nou ook weer niet
Meteen een wiki aanmaken om de OP in te zetten lijkt me ook een goed idee
Gewoon die aanpassen dan. En hopen dat jij de lapo hebt voordat iemand weer deze OP gebruiktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:26 schreef Hojdhopper het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Student_Chauffeur
Dat was hem toen...
Nah ik heb nog 276 posts voordat ik de laaste mag typen in dit topic dus duurt nog wel even.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon die aanpassen dan. En hopen dat jij de lapo hebt voordat iemand weer deze OP gebruikt
Als Hiker.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:59 schreef Jorian29 het volgende:
Serieus? Als privéchauffeur of als hiker?
Ik heb morgen ook eindelijk weer iets, 2 redelijk recente, VW Touran en een Opel Astra.
Bij de ritinfo staat ook iets over hikerwerkzaamheden op de vestiging van Blankier te Zwolle. Aangezien ik van Zwolle naar Barneveld moet, lijkt het mij dat deze niet voor mij van toepassing zijn? Werkzaamheden bestaan uit 'wassen, tanken, halen en brengen naar klanten in de omgeving van Zwolle'
Barneveld is een uur rijden.
Haha, afleveren bij de beste speler van Feyenoord ? zijn ze zo ver gezakt ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:05 schreef About2Break1 het volgende:
Ritgegevens:(1e rit) Toyota Avensis TUSSEN 08.30 en 09.00 UUR ophalen bij Feyenoord, jaja![]()
![]()
Die rit had ik willen hebben als Feyenoord-seizoenkaarthouderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:05 schreef About2Break1 het volgende:
Ritgegevens:(1e rit) Toyota Avensis TUSSEN 08.30 en 09.00 UUR ophalen bij Feyenoord, jaja![]()
![]()
De TNT-busjes zijn inderdaad berucht. Er staat in de ritinfo van ING zelfs een apart kopje over die busjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef rub3n het volgende:
Volgens mij was 1 van jullie (als die actief is hier) bij TNT Kampen vanmiddag. Kwam een busje brengen (en ophalen). Ik heb medelijden met hem. Die bus die die op moest halen is ZOOOO KUT!
Ah die,quote:
Je bedoeld de "boco" haha. Tja, maar die schakelt pas weer in na 5-7 minuten ofzo na afslaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Iets over de startonderbreker, dat je die niet meekrijgt en de auto alleen kan starten binnen een minuut na afslaan
De TNT-bus die ik reed was trouwens een Mercedes Sprinter, met een heel erg irritant schakelende semi-automaat
Ik welquote:
Kreeg net nog een ritje voor maandag, totaal niet verwacht na 18:00u.quote:
nicequote:
Keeeeeeenkernice!!!! *jaloers zijns*quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Mcnick1 het volgende:
Kijk, dit zijn nou de leuke ritjes als hiker zijnde.
Vandaag:
[ afbeelding ]
Die wil ik ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Mcnick1 het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Mcnick1 het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
130 Is al gauw hard in een C1quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Diegene waar ik meeging nam een C5 mee, volgas over de snelweg en ik er maar achteraan in m'n schrale C1'tje
Haha, dat zijn de lekker dagjes inderdaad. Gister ook gewerkt alleen jammer dat de nummeraanduiding op google maps soms niet helemaal zuiver is. Gisteren zou ik volgens google maps al voor de deur moeten staan, het nummer waar ik moest zin was echter nog een km of 2 verder lopenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
130 Is al gauw hard in een C1
Morgen mag ik 140 kilometer rijden in een nieuwe A4 en 240 kilometer rijden in een 308. Dat wordt een leuk dagje. Radio aan, cruise control op 125 echte kilometers per uur en achteroverleunen.
Google Maps is wel een goeie richtlijn, alleen moet je er niet klakkeloos van uit gaan. Heb ik ook al eens gemerkt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:47 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Haha, dat zijn de lekker dagjes inderdaad. Gister ook gewerkt alleen jammer dat de nummeraanduiding op google maps soms niet helemaal zuiver is. Gisteren zou ik volgens google maps al voor de deur moeten staan, het nummer waar ik moest zin was echter nog een km of 2 verder lopen
Geef hem maar aan mij dan, ik ben vandaag de hele dag beschikbaar en niet gebeld.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:05 schreef Obama het volgende:
Ben net wakker gebeld door EW, ik was van plan om minimaal uit te slapen tot 11:30.
Niet bij Corus, wel bij Organon in Oss. Dat zijn zulke grote bedrijventerreinen dat het idd een eeuwigheid duurt voordat je daar van af bent.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:16 schreef enpe het volgende:
Iemand weleens op het terrein van Corus geweest in Velsen-Noord? Moest er een auto afleveren en vervolgens drie kwartier lopen om van dat terrein af te komen en bij een bushalte te komen.
9292 dan, die alles hemelsbreed meetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Google Maps is wel een goeie richtlijn, alleen moet je er niet klakkeloos van uit gaan. Heb ik ook al eens gemerkt.
Heb hem ook ontvangen. Klinkt inderdaad wel leuk, alleen is die week m'n tentamenweekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Jorian29 het volgende:
Hebben meer mensen het mailtje zojuist gehad over Stage Events? Lijkt me wel leuk, ik ben vrij die avond, dus ik ga me zo aanmelden denk ik.
In het begin vergat ik echt heel vaak die eind kilometerstand op te schrijven. Stond ik buiten het bedrijf.. Gvd kon ik weer naar binnen om de sleutels op te halen. De keer dat ik het echt was vergeten werd ik gebeld door Mandy om gewoon even te benadrukken dat het erg belangrijk is..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik werd daarnet gebeld door Joleen dat ik bij een ritje op 1 oktober naar Meerkerk vergeten was de kilometerstand door te bellen
Of ik die alsnog bij de hand had, maar had de transportformulieren en ritbonnen van begin oktober al op de post gedaan. Was verder geen probleem trouwens.
Haha daar dacht ik ook over. Maar heb toch maar Geachte meneer G S gedaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13 schreef Obama het volgende:
Ik heb net ''gereplyed'' en mijn beschikbaarheid bijgewerkt.
Zat wel ff te twijfelen om de directeur aan te spreken met Beste........, , maar vond het wel gespast omdat dat ook in de mail ook werd gebruikt.
Heheh, ik heb mijn beschikbaarheid ook net veranderd na, waarschijnlijk, hetzelfde antwoord dat jij hebt gehad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha daar dacht ik ook over. Maar heb toch maar Geachte meneer G S gedaan.
Ik heb net een antwoord terug gekregen dat ze liever mensen hebben die dan al de hele dag werken. Ik heb alleen voor 's avonds beschikbaar gesteld. En dat vind ik genoeg want dan skip ik al één college die dag...
Het opschrijven was ik ook neit vergeten, maar je moet tegenwoordig als je naar Meerkerk gaat bij aankomst meteen de eindstand doorbellen. En dat doorbellen was ik vergeten...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef Mallet het volgende:
[..]
In het begin vergat ik echt heel vaak die eind kilometerstand op te schrijven. Stond ik buiten het bedrijf.. Gvd kon ik weer naar binnen om de sleutels op te halen. De keer dat ik het echt was vergeten werd ik gebeld door Mandy om gewoon even te benadrukken dat het erg belangrijk is..
Ik kreeg ook nog salaris van september.. Had het helemaal niet verwacht.. Was helemaal vergeten dat ik 1, 2 en 3 september nog flink wat uren had gemaakt.. Toch mooi meegenomen als je alleen maar afhankelijk bent van je studiefinanciering.. Dat is echt wel even wennen.
Haha facking vet. Dus toch nog wat persoonlijk daarzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef Krankjorum het volgende:
De directeur heeft me succes gewenst met mijn tentamen
Waarom nu pas posten? Welkom anyway.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:11 schreef Karelhoi het volgende:
Lees sinds ik een half jaar geleden begonnen ben bij Easyway trouw mee, zal nu zelf ook eens wat posten.
Ik heb ook het mailtje ontvangen, geantwoord en het tweede mailtje gekregen. Even afwachten maar of ze me nodig hebben. Ben wel erg benieuwd om welk merk/model het gaat. Hoop stiekem op de Volvo V60. Weet dat die begin volgend jaar te koop zal zijn. Google heeft me niet verder geholpen. Iemand van jullie een idee om welk "premium" merk het gaat?
Ik weet het, maar ik ben wel een beetje nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:00 schreef Keuzer het volgende:
Julie realiseren je dat je niet die 'premium' auto maar de auto (bus) van de dealer naar zijn huis mag rijden?
Dankjewelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waarom nu pas posten? Welkom anyway.
We zijn dus gewoon een stel bijdehante studentjes die stoer doen met een auto die niet van ons is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Welkom ja
Wij voegen toch ook niks toe, we lopen alleen een beetje te kletsen over de auto's die we gereden hebben en waarheen en onze belevenissen
Ik ga altijd met de metroquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:12 schreef Fireblast het volgende:
..en zelf fietsend naar college rijden
quote:Dank jeOp woensdag 20 oktober 2010 16:46 schreef Jorian29 het volgende:
http://hotfile.com/dl/77207205/eaa7c0a/ESSO_tankstations_nl(339).pdf.html
Trek em hier maar even vandaan, kon hier zo snel de bijlageknop niet vinden. (als die er al is)
Ik ben nog niet gebeld, we hebben nog 3 kwartier te gaan.
quote:Postkantoor gaat richting Utrecht en blommendaal richting gorinchem, misschien dat het daar mee te maken heeft.Op woensdag 20 oktober 2010 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
McDonalds moet je alleen nemen als je bij ALD moet zijn. Als je naar Arval gaat kan je het best Postkantoor nemen. Ik ben er ook nog niet helemaal uit waarom 9292 je naar Blommendaal stuurt, want volgens mij is Postkantoor iets korter lopen.
quote:Hoeveel is het bij jou dan? Ik had bij mij ook al een best hoog salaris van vorige maan, terwijl ik maar 1x gewerkt heb en dat geen 14 uur was. toch kwam ik ergens in de 90 euro. Ik heb echter mijn loonstrookje nog niet gezien want ik zit op school, maar ik ben ook wel benieuwd wat dat inhoudt.Op donderdag 21 oktober 2010 13:00 schreef NLR het volgende:
Heb het loonstrookje weer binnen, meestal kijk ik naar het totaalbedrag en als dat ongeveer klopt met mijn eigen berekening, dan besteed ik er verder geen aandacht aan. Vandaag viel me het woord "kilometervergoeding" op, ik heb alleen geen idee wat ze daarmee bedoelen, en toch verdien ik er aardig wat geld mee. Iemand die me hier wijzer mee kan maken?
quote:Pfft, iedereen krijgt werk, behalve ik.Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef Mcnick1 het volgende:
[..]
Hoeveel is het bij jou dan? Ik had bij mij ook al een best hoog salaris van vorige maan, terwijl ik maar 1x gewerkt heb en dat geen 14 uur was. toch kwam ik ergens in de 90 euro. Ik heb echter mijn loonstrookje nog niet gezien want ik zit op school, maar ik ben ook wel benieuwd wat dat inhoudt.
ON: Ik mag morgen een 316, 320 en een nieuwe A4 rijden, dat is ook wel weer eens wat anders dan die Lancer Evo's die ik de hele tijd moet rijden
quote:Studentchauffeur zijn kan 2 dingen inhouden:Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef classpc het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Ik kwam zonet dit topic lezen en heb het ook even doorgelezen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Wat houdt Student Chauffeur nou eigenlijk in?
Mijn excuses als ik het gemist maar van Google word ik ook niet echt veel wijzer.
quote:Altijd ja, even bellen is een kleine moeite en voorkomt achteraf gezeik.Nog een vraagje trouwens, als jullie moeten tanken, bellen jullie altijd naar Easyway om dat aan te geven? Ik had laatst echt maar 1 liter nodig ofzo, die heb ik dan zelf ff voorgeschoten.
quote:Zoals anderen ook al zeiden, gewoon altijd naar postkantoor lopen. Laatst stuurde 9292ov me ook naar Blommendaal maar dat is echt verder lopen en ingewikkelder dan postkantoor. Plus bij postkantoor kun je gewoon zitten als je een half uur ofzo moet wachten plus er is een friettentOp woensdag 20 oktober 2010 17:21 schreef Karelhoi het volgende:
Twee ritten voor morgen:). Moet voor het eerst naar Meerkerk. Las dat de werkzaamheden daar voorbij zijn en dat ik dus gewoon op google maps etc kan vertrouwen, maar ben er nog niet uit welke bushalte ik daarna moet hebben. Volgens 9292ov die op 11 minuten lopen (Blommendaal), maar als ik het me goed herinner werd hier gesproken over een bushalte bij een McDonalds. Iemand tips?
quote:Het is iets van ¤70. Het aantal werkuren dat staat aangegeven is ongeveer 10 uur te laag, maar met die ¤70 klopt het eindbedrag wel weer redelijk. Iemand een idee wat de kilometervergoeding inhoud?Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef Mcnick1 het volgende:
[..]
Hoeveel is het bij jou dan? Ik had bij mij ook al een best hoog salaris van vorige maan, terwijl ik maar 1x gewerkt heb en dat geen 14 uur was. toch kwam ik ergens in de 90 euro. Ik heb echter mijn loonstrookje nog niet gezien want ik zit op school, maar ik ben ook wel benieuwd wat dat inhoudt.
quote:Zit hier ook in regio Eindhoven, komt wel regelmatig voor dat ik vanuit daar moet beginnen, morgen met een 3 serie dus dat is ook wel aardig.Op donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef MageTwan het volgende:
Hey!
Vandaag mijn inlogcode etc. gekregen van EW, beschikbaar vanaf dinsdag ivm schoolwerkWeet iemand toevallig of het in regio Den Bosch / Eindhoven druk is voor EW? (en of er veel leuke auto's tussen zitten
)
quote:Met opening van topic #16 zult u een geheel gerestylede OP vinden. Maar uiteraard heb je daar nu niks aan.Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef classpc het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Ik kwam zonet dit topic lezen en heb het ook even doorgelezen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Wat houdt Student Chauffeur nou eigenlijk in?
Mijn excuses als ik het gemist maar van Google word ik ook niet echt veel wijzer.
quote:Dat klopt en dat is ook het grootste nadeel aan dit soort baantjes, maar dit heb je eigenlijk sowieso wanneer er sprake is van een baantje op oproepbasis. Het kan zijn dat je in drukkere periodes (of een regio met weinig hikers / veel werk) heel veel aan het werk kan, maar het kan ook zeker voorkomen dat je een paar dagen thuis zit terwijl je wel beschikbaar bent. Heel vervelend, maar dat is gewoon zo.. In mijn geval zijn er periodes geweest dat ik twee weken achter elkaar heb gewerkt.. Maar ook dat ik 5 dagen niet werd opgeroepen. Daarnaast houden ze rekening met de werknemers die het langste in dienst zijn, die gaan voor wanneer er gekozen moet worden wie de ritten krijgt.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:00 schreef Eenskijken het volgende:
Even voor de duidelijkheid: alle chauffeurs zijn dus volledig oproepbaar (van wat je zelf aangeeft) dus je kan nooit ergens op rekenen? :/ als je dus vrij bent zit je thuis af te wachten of je een opdracht krijgt? Dat lijkt me wel een heel groot nadeel namelijk :/ Zit er namelijk aan te denken om ook iets van student chauffeur te worden.
quote:Ach ja.... Volgens mij krijgt EW ook gewoon binnen "Er moet een auto van Schiedam naar Wieuwerd" en niet "Er moet een auto met verrotte koppeling van Schiedam naar Wieuwerd"Op vrijdag 22 oktober 2010 00:01 schreef Mallet het volgende:
Ben je lekker mee dan.. Vreselijk is dat altijd.. Als je een auto komt ophalen en je contactpersoon zegt: "Ben je op de hoogte?" Dan weet je het al.
Het is sowieso debiel dat je vanaf Schiedam helemaal naar Wieuwerd moet met een auto waar vanalles aan mankeert.
quote:Maar ik heb 2x in begin oktober gewerkt en 6x daarna, dus die 6x wordt betaald volgens de 7 euro? en die daarvoor voor de 6.50?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:23 schreef Obama het volgende:
Ja dat klopt, blijft een schandalig laag salaris!
quote:Jup, alles voor de 11e 6,50.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:42 schreef Mcnick1 het volgende:
[..]
Maar ik heb 2x in begin oktober gewerkt en 6x daarna, dus die 6x wordt betaald volgens de 7 euro? en die daarvoor voor de 6.50?
quote:Welkom bij de club. Ik heb 'm een aantal weken geleden gehaald. Motorrijden is vetOp dinsdag 19 oktober 2010 20:55 schreef Keuzer het volgende:
Heb bijna het papiertje voor de motor hoor herenzal dan ook meteen al mijn centjes opmaken aan een mooie 'fiets'.
quote:Ik kan gewoon op saldo reizen met mijn Ov. Dus ik neem aan dat je gewoon pech had.Op zondag 24 oktober 2010 14:48 schreef Jorian29 het volgende:
Ik ben over 5 dagen jarig, ben benieuwd of er hier nog wat op de deurmat valt.
Gisteren trouwens een ritje gehad, ik weet niet of het vaak gebeurd. Moest een Aygo van Almelo naar Opijnen brengen, ligt ten westen van Nijmegen. Gelukkig bracht de persoon waar ik de auto moest afleveren mij weg naar Geldermalsen, anders had ik 3 kwartier moeten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte.
Ik ben er ook achter gekomen dat je met je Studenten-OV niet op saldo kunt reizen. Ik eerst vrolijk mijn chipkaart opladen met 30 euro, kan ik niet inchecken. Heel fijn, nu staat er heel lang geld op die kaart waar ik weinig mee zal gaan doen.
quote:Bij lokale vervoerders kan dat idd, maar bij de NS niet.Op zondag 24 oktober 2010 15:09 schreef Mcnick1 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon op saldo reizen met mijn Ov. Dus ik neem aan dat je gewoon pech had.
quote:Hangt van jezelf af of het vaak gebeurtOp zondag 24 oktober 2010 14:48 schreef Jorian29 het volgende:
Ik ben over 5 dagen jarig, ben benieuwd of er hier nog wat op de deurmat valt.
Gisteren trouwens een ritje gehad, ik weet niet of het vaak gebeurd. Moest een Aygo van Almelo naar Opijnen brengen, ligt ten westen van Nijmegen. Gelukkig bracht de persoon waar ik de auto moest afleveren mij weg naar Geldermalsen, anders had ik 3 kwartier moeten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte.
quote:Yes, een beetje gezond verstand doet wonderen.Op zondag 24 oktober 2010 18:31 schreef Keuzer het volgende:
Hangt er ook een beetje van af waar je het vraagt heAls ik bij de dealer vraag offie me even op weg helpt dan doen ze daar niet moeilijk over nee, maar als je een auto brengt bij een grote verzekeraar dan ben je wel suf als je betreffende klant verzoekt jou weg te brengen ja
Dus zoals Maharbal al terecht opmerkte...
quote:BuitenbeentjesOp zondag 24 oktober 2010 23:07 schreef Obama het volgende:
Nee hoor, je hebt hier ook economen rond lopen/rijden.
quote:Alleen (sporadisch) voor de privé-chauffeurs.Op maandag 25 oktober 2010 12:13 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik wil dit werk heel graag doen alleen zit ik helaas nog op school en pas uiterlijk 16:00 beschikbaar (niet elke dag), is er ook avondwerk?
quote:Ging ie dan niet piepen dat de bestuurdersgordel niet vast zat. Geen idee hoe dat heet trouwens.Op maandag 25 oktober 2010 14:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Leuk ritje trouwens de laatste. Moest bij een Volkswagen-dealer de auto ophalen. Eerst ben ik onder het genot van een kopje koffie uitgelachen om mn Feyenoord-map waarin ik altijd mn transportformulieren heb zitten. Gelukkig was een van de verkopers ook feyenoorder dus dat scheelde al
Auto werd daarna vanaf de parkeerplaats voorgereden dus dat was prima. Alleen dat ding waar je gordel in moet (hoe heet dat eigenlijk?!) ontbrak bij de bestuurderstoelzat dus helemaal met die gordel over de middenconsole heen
quote:Godzijdank niet, dat had er nog eens bij moeten komenOp maandag 25 oktober 2010 18:09 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ging ie dan niet piepen dat de bestuurdersgordel niet vast zat. Geen idee hoe dat heet trouwens.
quote:Kom je uit Amersfoort, 033Op dinsdag 26 oktober 2010 12:03 schreef guru033 het volgende:
goedemiddag,
ik heb vrijdag sollicitatie gesprek bij EW. zit al een beetje hier te kijken op FOK maar zie goede reacties...
is het druk op 't moment?
quote:Nee bijna, ik kom uit Woudenberg. Ligt er vlakbij dus in het midden van het land. Hoop dat de planners van EW dat ook gezien hebben.
quote:Ik zou het gewoon proberen. Ik werk zelf ook vanuit grunn, er is elke week wel werk voor mij. Ik heb wel een half jaar op de wachtlijst gestaan voordat ik uitgenodigd werd voor het 'sollicitatiegesprek', maar misschien zijn er nu toevallig hikers nodig in groningen. Je kunt je iig wel alvast aanmelden, misschien heb je meer vrije dagen tegen de tijd dat je uitgenodigd wordt.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:54 schreef Knabbel1990 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb even speciaal voor dit topic een account aangemaakt, want een bijbaantje als studentchauffeur lijkt mij ook wel wat! Ik zit op kamers in Groningen en las ergens dat er in deze regio nog studenten worden gevraagd. Geen probleem zou je zeggen, maar ik weet niet of ik het komende blok, die over een week of 3 begint, weer (minstens) een dag in de week vrij ben. Heeft het dan wel zin om te gaan solliciteren of is het eigenlijk bij voorbaat al een nee?
quote:Ik had sollicitatie samen met nog iemand... BMW 525d automaat, niet heel verkeerd lijkt me zoOp dinsdag 26 oktober 2010 19:58 schreef guru033 het volgende:
[..]
Nee bijna, ik kom uit Woudenberg. Ligt er vlakbij dus in het midden van het land. Hoop dat de planners van EW dat ook gezien hebben.![]()
Jij komt er wel vandaan?
Kan iemand mij vertellen wat die rijtest precies inhoudt?
quote:Altijd al is in nette kleding in een dikke BMW willen zittenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef MageTwan het volgende:
[..]
Ik had sollicitatie samen met nog iemand... BMW 525d automaat, niet heel verkeerd lijkt me zoAndere jongen moest uit Breda wegrijden en na een rondje dorpjes via snelweg naar een bedrijventerrein en daar achteruit inparkeren (want dat moet je op afleveradressen ook veel doen blijkbaar), daarna mocht ik via snelweg terug naar Breda, waar ik hem bij EW op de parking terug mocht zetten, achteruit. Per persoon 35-45 minuutjes gereden, valt reuze mee!
quote:Je bent gewoon aangenomen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:58 schreef guru033 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat die rijtest precies inhoudt?
quote:Ohh oke... betekent dus dat m'n pak maar even door de stomerij heen geknald moet worden!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef MageTwan het volgende:
Inderdaad ben je al praktisch aangenomen! Gewone schoenen aan (geen sneakers!), nette broek (geen spijker) en een blouse met evt. jasjeEn dan niet te lakse houding, lekker beleefd doen en gewoon fatsoenlijk rijden. Ik reed zelfs nog wat te lomp
quote:Ik werkte vanuit Leeuwarden vrind.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef Keuzer het volgende:
Denk je wel af en toe een hele dag vrij te hebben? Dan zou ik zeggen, ga ervoor... Meer dan genoeg werk in Groningen, tenminste dat doet Maharbal ons altijd geloven.
quote:Pak is mijn insziens echt te overdreven. Ik had gewoon nette schoenen, blouse en spijkerbroek. Andere jongen had gewoon sneakers. Van EW zeiden ze hem dat het de bedoeling is om wat nettere schoenen aan te doen maar spijkerbroek was prima zolang hij een beetje net is.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:01 schreef guru033 het volgende:
[..]
Ohh oke... betekent dus dat m'n pak maar even door de stomerij heen geknald moet worden!
quote:Belangrijke degradatiewedstrijden gaan voor het werk.Op woensdag 27 oktober 2010 15:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Werd vanmiddag nog gebeld voor een spoedje. Ga alleen vanavond naar Feyenoord en ze konden niet beloven dat ik op tijd terug zou zijn dus afgeslagen
quote:Er heeft wel eens iemand van EW gestaan bij ING Breda, om te controleren of de EW-ers zich netjes voorstelden, er netjes uitzagen etc.Op woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef Haque het volgende:
ING zitten altijd van die broekies die maken dat echt niet uit
quote:In het begin deed ik dat ook wel maar die mensen die bij die bedrijven werken en jou ontvangen zitten echt niet op je naam te wachten, dat interesseert ze geen ruk. Ik stel me alleen maar met naam voor als ik een auto bij een klant thuis af moet leveren.Op woensdag 27 oktober 2010 17:06 schreef Maharbal het volgende:
Eigenlijk moet je zeggen.
"Hallo, <naam> van Easyway. Ik kom voor <leasemaatschappij/klant> een auto ophalen/afleveren", of iets in die trant.
quote:Ik stelde me in al die jaren vrijwel altijd voor, behalve bij de mensen waar ik vaker kwam. Is/was een gewoonte eigenlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef Sobajo het volgende:
[..]
In het begin deed ik dat ook wel maar die mensen die bij die bedrijven werken en jou ontvangen zitten echt niet op je naam te wachten, dat interesseert ze geen ruk. Ik stel me alleen maar met naam voor als ik een auto bij een klant thuis af moet leveren.
quote:Gebeurt dat wel is, dat je auto's aflevert bij klanten thuis?Op woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef Sobajo het volgende:
[..]
Ik stel me alleen maar met naam voor als ik een auto bij een klant thuis af moet leveren.
quote:YesOp woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef guru033 het volgende:
[..]
Gebeurt dat wel is, dat je auto's aflevert bij klanten thuis?
quote:Voor mij is dat gewoon 'het Noorden'Op woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik werkte vanuit Leeuwarden vrind.
quote:Topografisch wonderOp donderdag 28 oktober 2010 18:17 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Voor mij is dat gewoon 'het Noorden'
@ Haque, je schrijft 'mijns inziens' niet 'mijn insziens' - gewoon random dit
quote:Ik mag maandag vanaf Amsterdam naar Zuidland (in de buurt van Spijkernisse). Laatste bus in Zuidland gaat om tien voor elf en anders moet ik een taxi nemen naar de metro in Spijkernisse. Hopelijk zijn er nog ritjes voor mij op maandag, kan ik even lekker wat uurtjes maken. Zoals het er nu uit ziet komt het maandtotaal op 70 uur.Op donderdag 28 oktober 2010 20:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Jeuj, vandaag gebeld en ritinfo ontvangen voor maandagavond.
Ik moet naar Geldermalsen. Volgens EW kon ik nog met het OV thuis komen.
Edit: volgens 9292 ook trouwens.
quote:*Jaloers zijns*Op donderdag 28 oktober 2010 21:57 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Ik mag maandag vanaf Amsterdam naar Zuidland (in de buurt van Spijkernisse). Laatste bus in Zuidland gaat om tien voor elf en anders moet ik een taxi nemen naar de metro in Spijkernisse. Hopelijk zijn er nog ritjes voor mij op maandag, kan ik even lekker wat uurtjes maken. Zoals het er nu uit ziet komt het maandtotaal op 70 uur.
quote:ThxOp donderdag 28 oktober 2010 18:17 schreef Keuzer het volgende:
@ Haque, je schrijft 'mijns inziens' niet 'mijn insziens' - gewoon random dit
quote:Ja ik ook, maar toen ik terug belde (op het gewone nummer) kreeg ik gewoon de voicemail. Dus meisjes van de transport, maandag beschikbaar vanaf 15:00 vanuit Utrecht. (als jullie meelezenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef MageTwan het volgende:
Haha, iemand meer net dat smsje gekregen waarin ze zo ongeveer smeken of je wilt spijbelen om te kunnen werken maandag? Ik heb alleen tentamen, helaas...
En hoeveel uur krijg je uitbetaald?quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef MageTwan het volgende:
Ik had vandaag eigenlijk 3 ritten... Den Bosch - Almere, Haarlem-Vianen en Vianen-Meerkerk... Werd alleen Den Bosch-Almere, want daar bleek de sleutel van de auto niet aanwezig te zijn, die kwam pas een uur nadat ik er was... Toen kon ik het niet meer halen om om 1 uur in Haarlem te staan, helaas...
Kwam gelukkig in Almere nog een andere hiker tegen, dus in de bus en trein iemand om mee te pratenToch nog 7uur onderweg geweest, waarvan maar 1 uur en 10 minuten auto
![]()
7 uurquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:15 schreef hearmeout het volgende:
[..]
En hoeveel uur krijg je uitbetaald?
Athlon naar ING zou ik gewoon lopen. 9292 geeft aan dat je bus 10 moet nemen en dan een stukje moet lopen, maar gelijk vanaf Athlon lopen is veel sneller. Op het kruispunt waar je naar links gaat voor Athlon, moet je naar rechts voor ING. Dus eigenlijk alleen die weg oversteken en je bent er.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:25 schreef Fleauris het volgende:
Had me ook opgegeven voor de maandagavond, maar ik ben niet nodig
Maandag overdag wel 3ritten! Rotterdam-Den Haag-Almere-Rotterdam.
In Den Haag op het zelfde adres afleveren en ophalen, in Almere van Athlon naar ING
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben er ook 1 keer geweest en ook vanaf Athlon. Ik heb toen wel gewoon bus 10 genomen zoals 9292 zei. Dus ik kom daar bij ING aan, zie ik gewoon Athlon liggen
Dus voortaan ga ik ook lopen
Ja mij zou hetzelfde ook gewoon kunnen gebeuren, daar niet van. Maar nu weet ik het in ieder geval voor de volgende keer.quote:Op maandag 1 november 2010 00:16 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd bus 10 genomen naar ING vanaf Athlon
Haha tja, dat is wel zo. Hoewel dat met die smsjes wel iets van de laatste 2 weken is moet ik zeggen. Ook hoe vaker ze worden, hoe informeler! Zoals de laatste begon met HELLUP!quote:Op maandag 1 november 2010 12:55 schreef Karelhoi het volgende:
Zo oneerlijk, jullie worden doodgespamd met smsjes als ik het zo hoor, terwijl ik netjes beschikbaar ben maar niet gebeld wordt.. Stomme randstad!
Misschien om regio's te vergelijken? Het is maar een idee.quote:Op maandag 1 november 2010 14:25 schreef Haque het volgende:
Alsof iemand dat boeitIk neem aan dat iedereen die hier reageert ook hier werkt dus.
Haha bij mij gaat de wekker ook om 8 uur, hopelijk 9 uur in de ub en nerd mode aan.quote:Op maandag 1 november 2010 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Lijkt me een goed ideeVoor mij wordt het: Irritatie100, hiker, regio Rotterdam
Verder iedereen veel plezier vanavond met jullie premium HyundaiIk ga lekker blokken voor m'n tentamen morgenochtend om 8.30.
Bij mij duurde het iets van 3-4 dagen ofzo. Maar als je morgen kan: gewoon bellen! Zeg dat je nog geen code hebt dus dat je de formulieren niet kan uitprinten, dan faxen ze die wel naar je beginadres.quote:Op maandag 1 november 2010 17:29 schreef guru033 het volgende:
ik krijg nu ook sms'jes van EW.
fijn ook dat ik nog geen personeelsnummer en wachtwoord heb!
duurt het lang voordat je deze info krijgt na je sollicitatie?
Ja jammer dat ik woensdag een tentamen heb! Maar mooi dat ze wel veel werk hebben.quote:Op maandag 1 november 2010 17:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ook een smsje gekregen daarnet voor morgen. Maar ja, tentamen, dus helaas..
[..]
Maar als je morgen kan: gewoon bellen!
Als ze je bellen naar aanleiding van je sollicitatie willen ze in principe gewoon een afspraak maken voor een sollicitatie in Breda. Ze zullen even wat dingen controleren (ov, beschikbaarheid, in het bezit van pantalon, rijbewijs) en dan vervolgens een afspraak met je maken.quote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef joppie_saus het volgende:
Heb tijdje terug gesolliciteerd via internet, vandaag voicemail bericht dat Easyway mij geprobeerd had te bellen om 'een en ander door te spreken'. Wat kan ik mij daarbij voorstellen?
En, mocht het tot een sollicitatie leiden, moet ik dan gelijk in pak daarheen of kan een nette spijkerbroek met overhemd en colbertje ook? En krijg je eerst een training voertuigbeheersing voor je begint of kan je zomaar al 'los'?
Heb jij je uitgeschreven bij EW? Ik heb een keer een periode van een maand of 4 een dusdanig vervelend rooster gehad dat ik elke dag op school MOEST zijn. Gewoon 4 maanden elke dag onbeschikbaar gezet. Dit jaar heb ik standaard 1 dag vrij, dus vanaf september weer lekker op beschikbaar gezet en geen enkel probleemquote:Op maandag 1 november 2010 19:51 schreef Mallet het volgende:
Onder voorbehoud dat ik in februari weer opnieuw aan de slag mag:
Mallet, hiker, regio Doetinchem
Ze vragen niet naar je boetenverleden nee. De boetes die je rijdt tijdens je werk zijn voor eigen rekening en worden (bij bepaalde maatschappijen) verhoogd met EUR 25,- voor administratiekosten.quote:Op maandag 1 november 2010 20:12 schreef joppie_saus het volgende:
O ja, vragen ze ook naar je boeteverleden? En krijg je op je flikker als je met zo'n auto een boete pakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ding was haaard! Maar heb uiteraard alle tijd genomen via de cruisecontrol. Helaas moest ie worden afgeleverd in een gat genaamd Meteren. Te Meteren miste Hojdhopper op 5 minuten na de eens-in-het-uur-bus. Dus die 55 minuten wachten zullen wel de tegenprestatie zijn geweest voor die HSE. Typisch gevalletje van 'had ik nou maar niet gestopt om te pissen'.
Overigens was het allemaal goed geregeld vond ik. Je kwam daar aan met een zooi hikers bij elkaar. Koffie stond klaar en het ophalen van de sleutels ging vrij vlot! Er waren ook enkele vrouwelijke hikers waarvan eentje er best mocht wezen zo half gekleed in mantelpakje.![]()
@ een hoop anderen:
Nieuwe OP wordt aan gewerkt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Had haar nummer/hyves/facebook/twitter/alles gevraagd.quote:Op maandag 1 november 2010 23:22 schreef Zuunigerd het volgende:
Ik heb wel eens een knappe vrouwelijke hiker gespot. Ze reisde zelfs met me mee van Breda naar Barendrecht. Helaas heb ik haar nooit weer gezien.
Rijden jullie wel eens voor Blankier Shortlease? Morgen moet ik in een Astra en een C4 Picasso rijden. Spannend..![]()
Dat doen ze altijd! Wat een service. Ik ben er bijna kind aan huis, zo vaak kom ik daar.quote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Had haar nummer/hyves/facebook/twitter/alles gevraagd.
Blankier is best chill... Ze brachten me naar het station, maar weet niet of dat altijd is. Fijne reis voor iedereen die morgen moet rijden.
Was een Hyundai i20. Niet superspectaculair.quote:Op maandag 1 november 2010 23:38 schreef Krankjorum het volgende:
Was die auto die gepresenteerd werd van dat 'premium' merk nou die Hyundai of een andere?
More luck next time. Succes met je tentamen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Anders mis ik even alle mooie auto's en dito vrouwelijke collega'sStomme tentamens
Nja, ik ga de deur maar eens uit om er weer eentje in te vullen! Volgende week de weg maar weer op
Weet ik niet zeker, volgens mij willen ze geen oorbellen. En ook niet te opvallende sieraden zoals dikke bling bling. Maar een ring of een armband maakt niet uit geloof ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:48 schreef joppie_saus het volgende:
O ja, laatste vraag zo ongeveer denk ik haha. Hoe staan ze tegenover sieraden?
Blankier is idd wel chill, hangt altijd een relaxed sfeertje.quote:Op maandag 1 november 2010 23:22 schreef Zuunigerd het volgende:
Ik heb wel eens een knappe vrouwelijke hiker gespot. Ze reisde zelfs met me mee van Breda naar Barendrecht. Helaas heb ik haar nooit weer gezien.
Rijden jullie wel eens voor Blankier Shortlease? Morgen moet ik in een Astra en een C4 Picasso rijden. Spannend..![]()
Ja, die staat ergens tussen de transportformulieren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:15 schreef guru033 het volgende:
misschien een rare vraag maar halen jullie je blanco ritbonnen altijd van de EW site?
ja dan heb ik de goede. maar omdat 1 ritbon in feite 2 bonnen bevat was ik in de war.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, die staat ergens tussen de transportformulieren.
Toen ik die rijtest deed was dat in een verlengde Mercedes S klasse... Ook leuk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef RTS91 het volgende:
@joppie_saus, ja je rijtest wordt afgenomen in een automaat (BMW 525dA waarschijnlijk). Nee je krijgt amper automaatbakken mee, maar je moet er wel mee kunnen rijden, vandaar. Lijkt me geen probleem.
Hoe kende je die dan? Ik zie echt nooit mede-EW'ersquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:39 schreef Obama het volgende:
Ik kwam wel echt een stuk of 5 EW waarmee ik goed bekend mee was.
Wat was het ook alweer? Noorden?:P Ik lees wel even terug, staat 3 pagina's terug volgens mij. Overigens lijkt het me verstandig dat ik de nieuwe open, gezien die hier op mijn computertje staat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:10 schreef Maharbal het volgende:
Oeh, mag ik ook in de nieuwe OT als de EW oldtimer/guru?!
Jep ik zet hem ook in een wiki. De link staat in de OP. Voor de volgende keer wellicht een idee om een afbeelding er in te zetten. Heb al wat geprobeerd maar leverde niet veel moois op. Iemand misschien goed met Photoshop ofzo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Maharbal werkte uit Leeuwarden als ik het goed heb
Staat de nieuwe OP trouwens ook in een wiki? Zodat voortaan de lapo'er een nieuw topic kan maken. Anders moet jij het de hele tijd doen
Meldt zich. Wat wil je precies doen?quote:Iemand misschien goed met Photoshop ofzo?
Nou ja, je ziet in andere, hoe zeg je dat, 'reekstopics' dat ze in hun mooie op ook een mooi plaatje hebben staan. Dat zou wel mooi zijn voor dit topic.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:12 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Meldt zich. Wat wil je precies doen?
Vandaag in Breda ook een aantal EW'ers gezien. Ik sta nog steeds verbaasd hoe sommigen die kledingregels (flink) overtreden. Ik sta daar (vooral als ik naar ING moet, bij 'kleintjes' doe ik wel gewoon een nette spijkerbroek aan) braaf met mn pantalonnetje en nette schoentjes, zie ik nog steeds mensen met een knalpaarse jas, witgrijze sneakers en een replay spijkerbroekje voorbijkomen.
Niet dat het mij verder wat uitmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |