quote:In het begin deed ik dat ook wel maar die mensen die bij die bedrijven werken en jou ontvangen zitten echt niet op je naam te wachten, dat interesseert ze geen ruk. Ik stel me alleen maar met naam voor als ik een auto bij een klant thuis af moet leveren.Op woensdag 27 oktober 2010 17:06 schreef Maharbal het volgende:
Eigenlijk moet je zeggen.
"Hallo, <naam> van Easyway. Ik kom voor <leasemaatschappij/klant> een auto ophalen/afleveren", of iets in die trant.
quote:Ik stelde me in al die jaren vrijwel altijd voor, behalve bij de mensen waar ik vaker kwam. Is/was een gewoonte eigenlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef Sobajo het volgende:
[..]
In het begin deed ik dat ook wel maar die mensen die bij die bedrijven werken en jou ontvangen zitten echt niet op je naam te wachten, dat interesseert ze geen ruk. Ik stel me alleen maar met naam voor als ik een auto bij een klant thuis af moet leveren.
quote:Gebeurt dat wel is, dat je auto's aflevert bij klanten thuis?Op woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef Sobajo het volgende:
[..]
Ik stel me alleen maar met naam voor als ik een auto bij een klant thuis af moet leveren.
quote:YesOp woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef guru033 het volgende:
[..]
Gebeurt dat wel is, dat je auto's aflevert bij klanten thuis?
quote:Voor mij is dat gewoon 'het Noorden'Op woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik werkte vanuit Leeuwarden vrind.
quote:Topografisch wonderOp donderdag 28 oktober 2010 18:17 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Voor mij is dat gewoon 'het Noorden'
@ Haque, je schrijft 'mijns inziens' niet 'mijn insziens' - gewoon random dit
quote:Ik mag maandag vanaf Amsterdam naar Zuidland (in de buurt van Spijkernisse). Laatste bus in Zuidland gaat om tien voor elf en anders moet ik een taxi nemen naar de metro in Spijkernisse. Hopelijk zijn er nog ritjes voor mij op maandag, kan ik even lekker wat uurtjes maken. Zoals het er nu uit ziet komt het maandtotaal op 70 uur.Op donderdag 28 oktober 2010 20:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Jeuj, vandaag gebeld en ritinfo ontvangen voor maandagavond.
Ik moet naar Geldermalsen. Volgens EW kon ik nog met het OV thuis komen.
Edit: volgens 9292 ook trouwens.
quote:*Jaloers zijns*Op donderdag 28 oktober 2010 21:57 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Ik mag maandag vanaf Amsterdam naar Zuidland (in de buurt van Spijkernisse). Laatste bus in Zuidland gaat om tien voor elf en anders moet ik een taxi nemen naar de metro in Spijkernisse. Hopelijk zijn er nog ritjes voor mij op maandag, kan ik even lekker wat uurtjes maken. Zoals het er nu uit ziet komt het maandtotaal op 70 uur.
quote:ThxOp donderdag 28 oktober 2010 18:17 schreef Keuzer het volgende:
@ Haque, je schrijft 'mijns inziens' niet 'mijn insziens' - gewoon random dit
quote:Ja ik ook, maar toen ik terug belde (op het gewone nummer) kreeg ik gewoon de voicemail. Dus meisjes van de transport, maandag beschikbaar vanaf 15:00 vanuit Utrecht. (als jullie meelezenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef MageTwan het volgende:
Haha, iemand meer net dat smsje gekregen waarin ze zo ongeveer smeken of je wilt spijbelen om te kunnen werken maandag? Ik heb alleen tentamen, helaas...
En hoeveel uur krijg je uitbetaald?quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef MageTwan het volgende:
Ik had vandaag eigenlijk 3 ritten... Den Bosch - Almere, Haarlem-Vianen en Vianen-Meerkerk... Werd alleen Den Bosch-Almere, want daar bleek de sleutel van de auto niet aanwezig te zijn, die kwam pas een uur nadat ik er was... Toen kon ik het niet meer halen om om 1 uur in Haarlem te staan, helaas...
Kwam gelukkig in Almere nog een andere hiker tegen, dus in de bus en trein iemand om mee te pratenToch nog 7uur onderweg geweest, waarvan maar 1 uur en 10 minuten auto
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |