abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87897009
Ik ben over 5 dagen jarig, ben benieuwd of er hier nog wat op de deurmat valt.

Gisteren trouwens een ritje gehad, ik weet niet of het vaak gebeurd. Moest een Aygo van Almelo naar Opijnen brengen, ligt ten westen van Nijmegen. Gelukkig bracht de persoon waar ik de auto moest afleveren mij weg naar Geldermalsen, anders had ik 3 kwartier moeten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte.

Ik ben er ook achter gekomen dat je met je Studenten-OV niet op saldo kunt reizen. Ik eerst vrolijk mijn chipkaart opladen met 30 euro, kan ik niet inchecken. Heel fijn, nu staat er heel lang geld op die kaart waar ik weinig mee zal gaan doen.
pi_87897738
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:48 schreef Jorian29 het volgende:

Gisteren trouwens een ritje gehad, ik weet niet of het vaak gebeurd. Moest een Aygo van Almelo naar Opijnen brengen, ligt ten westen van Nijmegen. Gelukkig bracht de persoon waar ik de auto moest afleveren mij weg naar Geldermalsen, anders had ik 3 kwartier moeten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte.

Ik ben er ook achter gekomen dat je met je Studenten-OV niet op saldo kunt reizen. Ik eerst vrolijk mijn chipkaart opladen met 30 euro, kan ik niet inchecken. Heel fijn, nu staat er heel lang geld op die kaart waar ik weinig mee zal gaan doen.
Ik kan gewoon op saldo reizen met mijn Ov. Dus ik neem aan dat je gewoon pech had.
pi_87898210
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:09 schreef Mcnick1 het volgende:

[..]

Ik kan gewoon op saldo reizen met mijn Ov. Dus ik neem aan dat je gewoon pech had.
Bij lokale vervoerders kan dat idd, maar bij de NS niet.
pi_87901175
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:48 schreef Jorian29 het volgende:

Hangt van jezelf af of het vaak gebeurt :+

Geheel tegen de regels in vroeg ik bij vrijwel elk bedrijf (dealer/autobedrijf) waar ik kwam of zij mij weg konden brengen. Die mensen hebben per definitie altijd wel iemand daar rondlopen die dit soort dingen doet, dus vond ik dat zij mij ook wel 's konden wegbrengen :P
pi_87905837
Hangt er ook een beetje van af waar je het vraagt he ;) Als ik bij de dealer vraag offie me even op weg helpt dan doen ze daar niet moeilijk over nee, maar als je een auto brengt bij een grote verzekeraar dan ben je wel suf als je betreffende klant verzoekt jou weg te brengen ja :P Dus zoals Maharbal al terecht opmerkte...
pi_87906140
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:31 schreef Keuzer het volgende:
Hangt er ook een beetje van af waar je het vraagt he ;) Als ik bij de dealer vraag offie me even op weg helpt dan doen ze daar niet moeilijk over nee, maar als je een auto brengt bij een grote verzekeraar dan ben je wel suf als je betreffende klant verzoekt jou weg te brengen ja :P Dus zoals Maharbal al terecht opmerkte...
Yes, een beetje gezond verstand doet wonderen.

Regels zijn er om gebroken te worden >:)

Helemaal zulke suffe regels ;)
pi_87907658
Ik hoor wederom een mede jurist spreken? Misschien zelfs fiscaal?
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:50:34 #158
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_87908039
Allemaal juristen hier :P
pi_87908715
Ik dacht dat ik het al gezegd had joh :o

Ik ben bezig met m'n 2e master (eerste is notarieel), en dat is fiscaal. Die is bijna af, dus ondertussen werk ik als belastingadviseur terwijl ik de master afmaak. Dat was de reden dat ik bij EW stopte.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:07:28 #160
207863 Obama
Barack Hussein
pi_87919184
Nee hoor, je hebt hier ook economen rond lopen/rijden.
pi_87921847
Ik ook Fiscaal recht toevallig ;)
pi_87926429
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:07 schreef Obama het volgende:
Nee hoor, je hebt hier ook economen rond lopen/rijden.
Buitenbeentjes :+
pi_87926549
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 08:41 schreef Maharbal het volgende:

[..]

:(
pi_87931082
Wordt weer interessant nu. Moer straks van het ene buurtbusje naar de andere overstappen...
pi_87931660
Ik wil dit werk heel graag doen alleen zit ik helaas nog op school en pas uiterlijk 16:00 beschikbaar (niet elke dag), is er ook avondwerk?
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_87931697
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:13 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik wil dit werk heel graag doen alleen zit ik helaas nog op school en pas uiterlijk 16:00 beschikbaar (niet elke dag), is er ook avondwerk?
Alleen (sporadisch) voor de privé-chauffeurs.
pi_87934332
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 08:41 schreef Maharbal het volgende:

[..]

:( x 2

Economen ftw!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_87935147
Ging een stuk beter dan verwacht die buurtbusoverstap. Sta nu alweer bij postkantoor op de bus te wachten.
pi_87936085
Leuk ritje trouwens de laatste. Moest bij een Volkswagen-dealer de auto ophalen. Eerst ben ik onder het genot van een kopje koffie uitgelachen om mn Feyenoord-map waarin ik altijd mn transportformulieren heb zitten. Gelukkig was een van de verkopers ook feyenoorder dus dat scheelde al :P
Auto werd daarna vanaf de parkeerplaats voorgereden dus dat was prima. Alleen dat ding waar je gordel in moet (hoe heet dat eigenlijk?!) ontbrak bij de bestuurderstoel :') zat dus helemaal met die gordel over de middenconsole heen _O-
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:05:31 #170
207863 Obama
Barack Hussein
pi_87943067
Haahaha, ja hier in Amsterdam hebben ze al een paar mooie grappen, bijv.:

Rotterdam heeft een nieuwe netnummer !

Wat dan ?

Tien nul! _O-
pi_87945448
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Leuk ritje trouwens de laatste. Moest bij een Volkswagen-dealer de auto ophalen. Eerst ben ik onder het genot van een kopje koffie uitgelachen om mn Feyenoord-map waarin ik altijd mn transportformulieren heb zitten. Gelukkig was een van de verkopers ook feyenoorder dus dat scheelde al :P
Auto werd daarna vanaf de parkeerplaats voorgereden dus dat was prima. Alleen dat ding waar je gordel in moet (hoe heet dat eigenlijk?!) ontbrak bij de bestuurderstoel :') zat dus helemaal met die gordel over de middenconsole heen _O-
Ging ie dan niet piepen dat de bestuurdersgordel niet vast zat. Geen idee hoe dat heet trouwens.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_87946094
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:09 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ging ie dan niet piepen dat de bestuurdersgordel niet vast zat. Geen idee hoe dat heet trouwens.
Godzijdank niet, dat had er nog eens bij moeten komen :P
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:03:06 #173
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_87972417
goedemiddag,
ik heb vrijdag sollicitatie gesprek bij EW. zit al een beetje hier te kijken op FOK maar zie goede reacties...
is het druk op 't moment?
pi_87984980
Ik had vandaag eigenlijk 3 ritten... Den Bosch - Almere, Haarlem-Vianen en Vianen-Meerkerk... Werd alleen Den Bosch-Almere, want daar bleek de sleutel van de auto niet aanwezig te zijn, die kwam pas een uur nadat ik er was... Toen kon ik het niet meer halen om om 1 uur in Haarlem te staan, helaas...

Kwam gelukkig in Almere nog een andere hiker tegen, dus in de bus en trein iemand om mee te praten :) Toch nog 7uur onderweg geweest, waarvan maar 1 uur en 10 minuten auto :') :')
pi_87985414
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:03 schreef guru033 het volgende:
goedemiddag,
ik heb vrijdag sollicitatie gesprek bij EW. zit al een beetje hier te kijken op FOK maar zie goede reacties...
is het druk op 't moment?
Kom je uit Amersfoort, 033 :) ?

Had vandaag eigenlijk 2 ritjes, Amsterdam-Barneveld en Nijmegen-Almere. Toen ik op het adres in Amsterdam aankwam bleek ook dat de auto er nog niet was. Is nu al mijn 2e keer in bijna 2 maanden werken. Toen 2,5 uur gereisd naar het adres in Nijmegen ;( Uiteindelijk ook 7 uur gewerkt waarvan anderhalf uur ofzo in de auto :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')