7 uurquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:15 schreef hearmeout het volgende:
[..]
En hoeveel uur krijg je uitbetaald?
Athlon naar ING zou ik gewoon lopen. 9292 geeft aan dat je bus 10 moet nemen en dan een stukje moet lopen, maar gelijk vanaf Athlon lopen is veel sneller. Op het kruispunt waar je naar links gaat voor Athlon, moet je naar rechts voor ING. Dus eigenlijk alleen die weg oversteken en je bent er.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:25 schreef Fleauris het volgende:
Had me ook opgegeven voor de maandagavond, maar ik ben niet nodig
Maandag overdag wel 3ritten! Rotterdam-Den Haag-Almere-Rotterdam.
In Den Haag op het zelfde adres afleveren en ophalen, in Almere van Athlon naar ING
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben er ook 1 keer geweest en ook vanaf Athlon. Ik heb toen wel gewoon bus 10 genomen zoals 9292 zei. Dus ik kom daar bij ING aan, zie ik gewoon Athlon liggen
Dus voortaan ga ik ook lopen
Ja mij zou hetzelfde ook gewoon kunnen gebeuren, daar niet van. Maar nu weet ik het in ieder geval voor de volgende keer.quote:Op maandag 1 november 2010 00:16 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd bus 10 genomen naar ING vanaf Athlon
Haha tja, dat is wel zo. Hoewel dat met die smsjes wel iets van de laatste 2 weken is moet ik zeggen. Ook hoe vaker ze worden, hoe informeler! Zoals de laatste begon met HELLUP!quote:Op maandag 1 november 2010 12:55 schreef Karelhoi het volgende:
Zo oneerlijk, jullie worden doodgespamd met smsjes als ik het zo hoor, terwijl ik netjes beschikbaar ben maar niet gebeld wordt.. Stomme randstad!
Misschien om regio's te vergelijken? Het is maar een idee.quote:Op maandag 1 november 2010 14:25 schreef Haque het volgende:
Alsof iemand dat boeitIk neem aan dat iedereen die hier reageert ook hier werkt dus.
Haha bij mij gaat de wekker ook om 8 uur, hopelijk 9 uur in de ub en nerd mode aan.quote:Op maandag 1 november 2010 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Lijkt me een goed ideeVoor mij wordt het: Irritatie100, hiker, regio Rotterdam
Verder iedereen veel plezier vanavond met jullie premium HyundaiIk ga lekker blokken voor m'n tentamen morgenochtend om 8.30.
Bij mij duurde het iets van 3-4 dagen ofzo. Maar als je morgen kan: gewoon bellen! Zeg dat je nog geen code hebt dus dat je de formulieren niet kan uitprinten, dan faxen ze die wel naar je beginadres.quote:Op maandag 1 november 2010 17:29 schreef guru033 het volgende:
ik krijg nu ook sms'jes van EW.
fijn ook dat ik nog geen personeelsnummer en wachtwoord heb!
duurt het lang voordat je deze info krijgt na je sollicitatie?
Ja jammer dat ik woensdag een tentamen heb! Maar mooi dat ze wel veel werk hebben.quote:Op maandag 1 november 2010 17:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ook een smsje gekregen daarnet voor morgen. Maar ja, tentamen, dus helaas..
[..]
Maar als je morgen kan: gewoon bellen!
Als ze je bellen naar aanleiding van je sollicitatie willen ze in principe gewoon een afspraak maken voor een sollicitatie in Breda. Ze zullen even wat dingen controleren (ov, beschikbaarheid, in het bezit van pantalon, rijbewijs) en dan vervolgens een afspraak met je maken.quote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef joppie_saus het volgende:
Heb tijdje terug gesolliciteerd via internet, vandaag voicemail bericht dat Easyway mij geprobeerd had te bellen om 'een en ander door te spreken'. Wat kan ik mij daarbij voorstellen?
En, mocht het tot een sollicitatie leiden, moet ik dan gelijk in pak daarheen of kan een nette spijkerbroek met overhemd en colbertje ook? En krijg je eerst een training voertuigbeheersing voor je begint of kan je zomaar al 'los'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |