abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:22:19 #226
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88180117
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:15 schreef hearmeout het volgende:

[..]

En hoeveel uur krijg je uitbetaald?
7 uur :)
pi_88182119
Had me ook opgegeven voor de maandagavond, maar ik ben niet nodig :(

Maandag overdag wel 3ritten! Rotterdam-Den Haag-Almere-Rotterdam.
In Den Haag op het zelfde adres afleveren en ophalen, in Almere van Athlon naar ING
pi_88182673
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:25 schreef Fleauris het volgende:
Had me ook opgegeven voor de maandagavond, maar ik ben niet nodig :(

Maandag overdag wel 3ritten! Rotterdam-Den Haag-Almere-Rotterdam.
In Den Haag op het zelfde adres afleveren en ophalen, in Almere van Athlon naar ING
Athlon naar ING zou ik gewoon lopen. 9292 geeft aan dat je bus 10 moet nemen en dan een stukje moet lopen, maar gelijk vanaf Athlon lopen is veel sneller. Op het kruispunt waar je naar links gaat voor Athlon, moet je naar rechts voor ING. Dus eigenlijk alleen die weg oversteken en je bent er.
pi_88182862
Ja ga ik ook doen, ik keek even op Google Maps waar ING lag (in Almere nog nooit geweest), is inderdaad wel aan te lopen
En ik heb ruim de tijd (als het goed is ;) )
pi_88183056
Ik ben er ook 1 keer geweest en ook vanaf Athlon. Ik heb toen wel gewoon bus 10 genomen zoals 9292 zei. Dus ik kom daar bij ING aan, zie ik gewoon Athlon liggen :')
Dus voortaan ga ik ook lopen :Y
pi_88184302
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben er ook 1 keer geweest en ook vanaf Athlon. Ik heb toen wel gewoon bus 10 genomen zoals 9292 zei. Dus ik kom daar bij ING aan, zie ik gewoon Athlon liggen :')
Dus voortaan ga ik ook lopen :Y
:')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_88196792
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

:')
Ik heb ook altijd bus 10 genomen naar ING vanaf Athlon 8)7
pi_88204663
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 00:16 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd bus 10 genomen naar ING vanaf Athlon 8)7
Ja mij zou hetzelfde ook gewoon kunnen gebeuren, daar niet van. Maar nu weet ik het in ieder geval voor de volgende keer.

Overigens even een vraag. Weet iemand toevallig of je wel gewoon een loonstrook hoort te krijgen ook al heb je een bepaalde maand niet gewerkt? En zou je die alsnog kunnen opvragen?

Iedereen klaar voor vanavond? Ik vermoed zomaar dat er wel iemand van EW is, dus maar pakje aan.

Vandaag ook een smsje gehad omdat ze heel hard mensen nodig hebben. Maar ik zit over mijn bundel heen (:')) en ik kan pas vanaf 3 uur dus heb maar niet teruggebeld.
pi_88206298
Zo oneerlijk, jullie worden doodgespamd met smsjes als ik het zo hoor, terwijl ik netjes beschikbaar ben maar niet gebeld wordt.. Stomme randstad! :P
pi_88206774
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:55 schreef Karelhoi het volgende:
Zo oneerlijk, jullie worden doodgespamd met smsjes als ik het zo hoor, terwijl ik netjes beschikbaar ben maar niet gebeld wordt.. Stomme randstad! :P
Haha tja, dat is wel zo. Hoewel dat met die smsjes wel iets van de laatste 2 weken is moet ik zeggen. Ook hoe vaker ze worden, hoe informeler! Zoals de laatste begon met HELLUP! :')

Kom naar de randstad zou ik zeggen. Welke regio woon je?
pi_88206914
Wat vinden jullie van het idee om de chauffeurs in dit forum in de OP te zetten (gezien hij toch al af is is dit misschien een extra'tje?).

Zeg maar in de vorm van

Serious-Sam-Logo.jpg Hojdhopper, functie, regio.

Of vinden jullie dat te veel privacyschennis? :7
pi_88209193
Alsof iemand dat boeit :P Ik neem aan dat iedereen die hier reageert ook hier werkt dus.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_88211313
Lijkt me een goed idee :7 Voor mij wordt het: Irritatie100, hiker, regio Rotterdam

Verder iedereen veel plezier vanavond met jullie premium Hyundai :7 Ik ga lekker blokken voor m'n tentamen morgenochtend om 8.30.
pi_88212274
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 14:25 schreef Haque het volgende:
Alsof iemand dat boeit :P Ik neem aan dat iedereen die hier reageert ook hier werkt dus.
Misschien om regio's te vergelijken? Het is maar een idee. ;)
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Lijkt me een goed idee :7 Voor mij wordt het: Irritatie100, hiker, regio Rotterdam

Verder iedereen veel plezier vanavond met jullie premium Hyundai :7 Ik ga lekker blokken voor m'n tentamen morgenochtend om 8.30.
Haha bij mij gaat de wekker ook om 8 uur, hopelijk 9 uur in de ub en nerd mode aan.
  maandag 1 november 2010 @ 17:29:01 #240
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88215749
ik krijg nu ook sms'jes van EW.
fijn ook dat ik nog geen personeelsnummer en wachtwoord heb!
duurt het lang voordat je deze info krijgt na je sollicitatie?
pi_88215809
Ik ook een smsje gekregen daarnet voor morgen. Maar ja, tentamen, dus helaas..

quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:29 schreef guru033 het volgende:
ik krijg nu ook sms'jes van EW.
fijn ook dat ik nog geen personeelsnummer en wachtwoord heb!
duurt het lang voordat je deze info krijgt na je sollicitatie?
Bij mij duurde het iets van 3-4 dagen ofzo. Maar als je morgen kan: gewoon bellen! Zeg dat je nog geen code hebt dus dat je de formulieren niet kan uitprinten, dan faxen ze die wel naar je beginadres.
  maandag 1 november 2010 @ 17:33:00 #242
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_88215892
quote:
Op maandag 1 november 2010 17:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ook een smsje gekregen daarnet voor morgen. Maar ja, tentamen, dus helaas..
[..]

Maar als je morgen kan: gewoon bellen!
Ja jammer dat ik woensdag een tentamen heb! Maar mooi dat ze wel veel werk hebben.
pi_88215952
Ah, woensdag ben ik dan weer vrij de hele dag, maar donderdag en vrijdag ook tentamens, dus ik sla woensdag lekker over :Y
Volgende week hele week vrij, dan maar eens uurtjes maken :9 Volgende blok standaard vrij op vrijdag, dus dat gaat ook wel goed komen :7
pi_88217219
Finally tentamens voorbij en woensdag weer eens beschikbaar, owee als ik geen ritjes krijg }:|
pi_88217636
Zet mij er voor de sier ook maar in, Keuzer, Hiker, Tilburg.
Maar ik werk niet zoveel meer ivm nieuw baantje :/

vandaag trouwens lekker over provinciale wegen gesjeesd met motorrijles
  maandag 1 november 2010 @ 18:45:33 #246
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_88218376
Heb tijdje terug gesolliciteerd via internet, vandaag voicemail bericht dat Easyway mij geprobeerd had te bellen om 'een en ander door te spreken'. Wat kan ik mij daarbij voorstellen? :D

En, mocht het tot een sollicitatie leiden, moet ik dan gelijk in pak daarheen of kan een nette spijkerbroek met overhemd en colbertje ook? En krijg je eerst een training voertuigbeheersing voor je begint of kan je zomaar al 'los'?
#26 || Luciano da Silva
pi_88218433
@Hojdhopper: enpe, hiker, regio eindhoven
  maandag 1 november 2010 @ 19:21:16 #248
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_88219940
Ik wil ook in de nieuwe OP :) About2Break1, hiker, regio Rotterdam
pi_88221185
quote:
Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef joppie_saus het volgende:
Heb tijdje terug gesolliciteerd via internet, vandaag voicemail bericht dat Easyway mij geprobeerd had te bellen om 'een en ander door te spreken'. Wat kan ik mij daarbij voorstellen? :D

En, mocht het tot een sollicitatie leiden, moet ik dan gelijk in pak daarheen of kan een nette spijkerbroek met overhemd en colbertje ook? En krijg je eerst een training voertuigbeheersing voor je begint of kan je zomaar al 'los'?
Als ze je bellen naar aanleiding van je sollicitatie willen ze in principe gewoon een afspraak maken voor een sollicitatie in Breda. Ze zullen even wat dingen controleren (ov, beschikbaarheid, in het bezit van pantalon, rijbewijs) en dan vervolgens een afspraak met je maken.

Ik was helemaal in pak wat gewaardeerd werd. Aan de andere kant is dat niet nodig. Als je gekleed gaat zoals je zelf beschrijft is dat prima.

De sollicitatie bestaat uit eerst een algemeen gesprek over Easy Way.. Daarna een stuk rijden (45min ongeveer) met de instructeur.. Vervolgens gingen we oefenen met het controleren van schade's en het invullen van het transportformulier en daarna nog een gesprek dat meer over jouw taken gaat als hiker.

Je wordt pas definitief aangenomen als je de sollicitatieprocedure goed hebt doorstaan. Je begint dus nooit zomaar met hiken. Daarentegen zou ik me totaal geen zorgen maken over die sollicitatie. Als ze je bellen ben je praktisch al aangenomen.

Terugbellen dus en succes!
pi_88221231
Onder voorbehoud dat ik in februari weer opnieuw aan de slag mag:

Mallet, hiker, regio Doetinchem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')