abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87729576
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:12 schreef Fireblast het volgende:
..en zelf fietsend naar college rijden :')
Ik ga altijd met de metro :7
pi_87734611
Ik ook sinds m'n fiets is gestolen, binnenkort maar ff een nieuwe halen. :')

@ Keuzer: Nice :D en dan wachten op 't moment dat je ook motor-hikedingen kunt doen :P
pi_87746979
Heb het inmiddels zo druk dat ik amper toe kom aan easyway... had al ergens gepost dat ik een nieuw baantje had :P (ik houd er EW naast zolang ze het toestaan dat ik amper beschikbaar ben XD)
pi_87749127
Het gaat op 1 november om de Hyundai IX20, kreeg ik net via mail van die directeur.
pi_87749256
Aah oke, weet ik ook weer dat Hyundai een 'premium merk' is :p.
Had je hem gevraagd waar het om ging? Heb geen Hyundai-dealers in de buurt zitten geloof ik, dus vrees dat ik niet nodig ben die avond. Hopelijk morgen nog even paar ritjes meepakken, daarna een week druk voor school.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:07:14 #106
207863 Obama
Barack Hussein
pi_87751988

:')
pi_87752306
Hm, zijn we daar nou zo enthousiast over. Hoe heette dat ook alweer, iets met een dooie mus en blijheid?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_87754930
Hahahahaha wat een grafkar! Veel plezier guys!
pi_87755272
Maar hey, jullie moeten toch gewoon de auto's van de dealers thuisbrengen, niet die nieuwe auto's?

Was het trouwens niet de bedoeling dat dat geheim bleef? :')
pi_87757512
Mwoah, op zich niks mis met Hyundai. Heb een keer een i30 gereden en dat was best een aardige wagen. Had laatst ook een Getz en zelfs dat viel me niet tegen. Alleen niet bepaald premium inderdaad :')

En ik ga nu weer afwachten of ik gebeld ga worden voor morgen. We gaan het zien!
pi_87757559
Hebben jullie trouwens ook dat de lijst met ESSO-stations op de site niet meer opent? Ik wel. Vind het best irritant, want als ik moet tanken probeer ik altijd een ESSO te nemen..
pi_87758073
Hier opent hij hem wel gewoon. Moet ik hem even in een bijlage gooien?

Nog een vraagje trouwens, als jullie moeten tanken, bellen jullie altijd naar Easyway om dat aan te geven? Ik had laatst echt maar 1 liter nodig ofzo, die heb ik dan zelf ff voorgeschoten.

Ook nog niet gebeld, ben alleen voor afgelopen maandag gebeld. Voor gister en vandaag niet gebeld. Ben benieuwd. Sta wel de hele week beschikbaar.
pi_87758283
Zou mooi zijn ja :Y Wel vreemd, ik heb hem al op 4 verschillende pc's en m'n telefoon geprobeerd te openen en bij alles krijg ik dezelfde foutmelding....
Ik bel meestal wel even als ik moet tanken ja :Y

Ritje morgen van Schiedam naar Wieuwerd. Nog nooit geweest. Zie net dat er geen transportformulieren zijn, ook wel een keer lekker :D Toyota Avensis, zijn altijd wel lekkere auto's :Y
Brengt hij je trouwens ook weer terug naar het station of haalt je er alleen op als je er een auto moet halen? :P
pi_87758557
http://hotfile.com/dl/77207205/eaa7c0a/ESSO_tankstations_nl(339).pdf.html

Trek em hier maar even vandaan, kon hier zo snel de bijlageknop niet vinden. (als die er al is)
Ik ben nog niet gebeld, we hebben nog 3 kwartier te gaan.
pi_87758598
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:46 schreef Jorian29 het volgende:
http://hotfile.com/dl/77207205/eaa7c0a/ESSO_tankstations_nl(339).pdf.html

Trek em hier maar even vandaan, kon hier zo snel de bijlageknop niet vinden. (als die er al is)
Ik ben nog niet gebeld, we hebben nog 3 kwartier te gaan.
Dank je _O_
pi_87759939
Twee ritten voor morgen:). Moet voor het eerst naar Meerkerk. Las dat de werkzaamheden daar voorbij zijn en dat ik dus gewoon op google maps etc kan vertrouwen, maar ben er nog niet uit welke bushalte ik daarna moet hebben. Volgens 9292ov die op 11 minuten lopen (Blommendaal), maar als ik het me goed herinner werd hier gesproken over een bushalte bij een McDonalds. Iemand tips?
pi_87760041
McDonalds moet je alleen nemen als je bij ALD moet zijn. Als je naar Arval gaat kan je het best Postkantoor nemen. Ik ben er ook nog niet helemaal uit waarom 9292 je naar Blommendaal stuurt, want volgens mij is Postkantoor iets korter lopen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 18:50:49 #118
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_87763084
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
McDonalds moet je alleen nemen als je bij ALD moet zijn. Als je naar Arval gaat kan je het best Postkantoor nemen. Ik ben er ook nog niet helemaal uit waarom 9292 je naar Blommendaal stuurt, want volgens mij is Postkantoor iets korter lopen.
Postkantoor gaat richting Utrecht en blommendaal richting gorinchem, misschien dat het daar mee te maken heeft.
pi_87783981
Bij postkantoor kan je ook richting Gorinchem hoor, laatst nog gedaan :P
En als ik naar Utrecht wil word ik ook altijd naar Blommendaal gestuurd.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 13:00:25 #120
239799 NLR
awesomeness
pi_87789515
Heb het loonstrookje weer binnen, meestal kijk ik naar het totaalbedrag en als dat ongeveer klopt met mijn eigen berekening, dan besteed ik er verder geen aandacht aan. Vandaag viel me het woord "kilometervergoeding" op, ik heb alleen geen idee wat ze daarmee bedoelen, en toch verdien ik er aardig wat geld mee. Iemand die me hier wijzer mee kan maken?
pi_87793270
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:00 schreef NLR het volgende:
Heb het loonstrookje weer binnen, meestal kijk ik naar het totaalbedrag en als dat ongeveer klopt met mijn eigen berekening, dan besteed ik er verder geen aandacht aan. Vandaag viel me het woord "kilometervergoeding" op, ik heb alleen geen idee wat ze daarmee bedoelen, en toch verdien ik er aardig wat geld mee. Iemand die me hier wijzer mee kan maken?
Hoeveel is het bij jou dan? Ik had bij mij ook al een best hoog salaris van vorige maan, terwijl ik maar 1x gewerkt heb en dat geen 14 uur was. toch kwam ik ergens in de 90 euro. Ik heb echter mijn loonstrookje nog niet gezien want ik zit op school, maar ik ben ook wel benieuwd wat dat inhoudt.

ON: Ik mag morgen een 316, 320 en een nieuwe A4 rijden, dat is ook wel weer eens wat anders dan die Lancer Evo's die ik de hele tijd moet rijden >:)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 14:46:31 #122
78498 classpc
I don't like change
pi_87793609
Goedemiddag allemaal.

Ik kwam zonet dit topic lezen en heb het ook even doorgelezen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Wat houdt Student Chauffeur nou eigenlijk in?
Mijn excuses als ik het gemist maar van Google word ik ook niet echt veel wijzer.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_87793727
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef Mcnick1 het volgende:

[..]

Hoeveel is het bij jou dan? Ik had bij mij ook al een best hoog salaris van vorige maan, terwijl ik maar 1x gewerkt heb en dat geen 14 uur was. toch kwam ik ergens in de 90 euro. Ik heb echter mijn loonstrookje nog niet gezien want ik zit op school, maar ik ben ook wel benieuwd wat dat inhoudt.

ON: Ik mag morgen een 316, 320 en een nieuwe A4 rijden, dat is ook wel weer eens wat anders dan die Lancer Evo's die ik de hele tijd moet rijden >:)
Pfft, iedereen krijgt werk, behalve ik. :'( Sta de hele week al als beschikbaar, maar bellen, ho maar.
pi_87793775
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef classpc het volgende:
Goedemiddag allemaal.

Ik kwam zonet dit topic lezen en heb het ook even doorgelezen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Wat houdt Student Chauffeur nou eigenlijk in?
Mijn excuses als ik het gemist maar van Google word ik ook niet echt veel wijzer.
Studentchauffeur zijn kan 2 dingen inhouden:
- Het heen en weer rijden van klanten (meestal in de klant zijn of haar auto) van locatie naar locatie en wachten op de klant wanneer hij/zij een vergadering of iets dergelijks heeft.
- Het van a naar b rijden van nieuwe of einde contract lease auto's. Als bedrijf A in Utrecht een leaseauto besteld heeft, dan moet de lease auto daar naar toe gebracht worden, dit wordt meestal gedaan door Hikers, wat ook onder studentchauffeurs valt.

Verder geldt bij allebei dat het studentchauffeurs zijn omdat zij aanspraak maken op het gratis reizen met het ov. Je moet namelijk van jouw huis naar het startadres komen en dit zal vrijwel altijd met het OV zijn.

Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust.
pi_87794449
quote:
Nog een vraagje trouwens, als jullie moeten tanken, bellen jullie altijd naar Easyway om dat aan te geven? Ik had laatst echt maar 1 liter nodig ofzo, die heb ik dan zelf ff voorgeschoten.

Altijd ja, even bellen is een kleine moeite en voorkomt achteraf gezeik.

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:21 schreef Karelhoi het volgende:
Twee ritten voor morgen:). Moet voor het eerst naar Meerkerk. Las dat de werkzaamheden daar voorbij zijn en dat ik dus gewoon op google maps etc kan vertrouwen, maar ben er nog niet uit welke bushalte ik daarna moet hebben. Volgens 9292ov die op 11 minuten lopen (Blommendaal), maar als ik het me goed herinner werd hier gesproken over een bushalte bij een McDonalds. Iemand tips?
Zoals anderen ook al zeiden, gewoon altijd naar postkantoor lopen. Laatst stuurde 9292ov me ook naar Blommendaal maar dat is echt verder lopen en ingewikkelder dan postkantoor. Plus bij postkantoor kun je gewoon zitten als je een half uur ofzo moet wachten plus er is een friettent :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')