Ik ga altijd met de metroquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:12 schreef Fireblast het volgende:
..en zelf fietsend naar college rijden
quote:Dank jeOp woensdag 20 oktober 2010 16:46 schreef Jorian29 het volgende:
http://hotfile.com/dl/77207205/eaa7c0a/ESSO_tankstations_nl(339).pdf.html
Trek em hier maar even vandaan, kon hier zo snel de bijlageknop niet vinden. (als die er al is)
Ik ben nog niet gebeld, we hebben nog 3 kwartier te gaan.
quote:Postkantoor gaat richting Utrecht en blommendaal richting gorinchem, misschien dat het daar mee te maken heeft.Op woensdag 20 oktober 2010 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
McDonalds moet je alleen nemen als je bij ALD moet zijn. Als je naar Arval gaat kan je het best Postkantoor nemen. Ik ben er ook nog niet helemaal uit waarom 9292 je naar Blommendaal stuurt, want volgens mij is Postkantoor iets korter lopen.
quote:Hoeveel is het bij jou dan? Ik had bij mij ook al een best hoog salaris van vorige maan, terwijl ik maar 1x gewerkt heb en dat geen 14 uur was. toch kwam ik ergens in de 90 euro. Ik heb echter mijn loonstrookje nog niet gezien want ik zit op school, maar ik ben ook wel benieuwd wat dat inhoudt.Op donderdag 21 oktober 2010 13:00 schreef NLR het volgende:
Heb het loonstrookje weer binnen, meestal kijk ik naar het totaalbedrag en als dat ongeveer klopt met mijn eigen berekening, dan besteed ik er verder geen aandacht aan. Vandaag viel me het woord "kilometervergoeding" op, ik heb alleen geen idee wat ze daarmee bedoelen, en toch verdien ik er aardig wat geld mee. Iemand die me hier wijzer mee kan maken?
quote:Pfft, iedereen krijgt werk, behalve ik.Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef Mcnick1 het volgende:
[..]
Hoeveel is het bij jou dan? Ik had bij mij ook al een best hoog salaris van vorige maan, terwijl ik maar 1x gewerkt heb en dat geen 14 uur was. toch kwam ik ergens in de 90 euro. Ik heb echter mijn loonstrookje nog niet gezien want ik zit op school, maar ik ben ook wel benieuwd wat dat inhoudt.
ON: Ik mag morgen een 316, 320 en een nieuwe A4 rijden, dat is ook wel weer eens wat anders dan die Lancer Evo's die ik de hele tijd moet rijden
quote:Studentchauffeur zijn kan 2 dingen inhouden:Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef classpc het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Ik kwam zonet dit topic lezen en heb het ook even doorgelezen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Wat houdt Student Chauffeur nou eigenlijk in?
Mijn excuses als ik het gemist maar van Google word ik ook niet echt veel wijzer.
quote:Altijd ja, even bellen is een kleine moeite en voorkomt achteraf gezeik.Nog een vraagje trouwens, als jullie moeten tanken, bellen jullie altijd naar Easyway om dat aan te geven? Ik had laatst echt maar 1 liter nodig ofzo, die heb ik dan zelf ff voorgeschoten.
quote:Zoals anderen ook al zeiden, gewoon altijd naar postkantoor lopen. Laatst stuurde 9292ov me ook naar Blommendaal maar dat is echt verder lopen en ingewikkelder dan postkantoor. Plus bij postkantoor kun je gewoon zitten als je een half uur ofzo moet wachten plus er is een friettentOp woensdag 20 oktober 2010 17:21 schreef Karelhoi het volgende:
Twee ritten voor morgen:). Moet voor het eerst naar Meerkerk. Las dat de werkzaamheden daar voorbij zijn en dat ik dus gewoon op google maps etc kan vertrouwen, maar ben er nog niet uit welke bushalte ik daarna moet hebben. Volgens 9292ov die op 11 minuten lopen (Blommendaal), maar als ik het me goed herinner werd hier gesproken over een bushalte bij een McDonalds. Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |