quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:41 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen Tico, wou ze een beetje vannacht?
De mijne maakt d'r ochtendritme in de war geloof ik, normaal sliep ze 's nachts tot 7 uur, en dan na het voeden tot ongeveer half 11.. Gister heb ik d'r laten liggen vanaf 9 uur, ze is dan best gezellig aan het kletsen gelukkig. Nu toch maar eruit, ze vervangen bij ons de gasleiding(Het was om 7 uur nog maar 14 graden op haar kamertje
)
Zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:15 schreef Orea het volgende:
Nikki en Lisaheeel veel plezier bij de grote babies! En tot over een maandje of 3,5
Ik heb Leia om 22:00 uur gevoed, en in haar gewone slaapzak op haar buik naast me in de wieg gelegd en ze kwam om 5 uurdaarna kwam ze rond half 9, gevoed, getutteld.. even 5 minuten beneden in de box, en ze ligt nu in haar eigen bed te slapen, in een gewone slaapzak...
Waar ben ik achter, mevrouw is haar handjes aan het ontdekken! En in de Pacco gaat dat niet, ondanks dat het haar rust geeft, raakt ze gefrustreerd als ze haar speen kwijt is. Ze ligt nu in haar gewone slaapzak, heb 2 keer hoeven lopen en tis stil
En om nu te voorkomen dat ik elke 5 dagen iets anders probeergaan we deze week alle slaapjes weer in bed doen (behalve als ik echt even weg moet, dan mag ze haar slaapje in de doek doen
) en bij alle slaapjes slaapzak aan. (ik heb haar nu overigens niet op de buik weggelegd, als ze nog 'wakker' is werkt het niet.. dan gewoon op haar rug/zij maar 's avonds na het voeden slaapt ze toch al.. en dan slaapt ze echt veel rustiger!)
Nieuwe week, nieuwe kansen. Zul je zien, tegen 9 november zit er weer een ritme in, en dan krijgt ze weer de volgende prikken
zo te lezen gaat het leven van een jonge moeder itt wat vele denken zelden over rozen als het om kleine babys gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:32 schreef Ticootje het volgende:
VReselijk KUT!
Steeds 6 slokken willen drinken en in slaap vallen... Ging ze lopen maaien met dr handen, en hup weer wakker... Op dr handje sabbelen en dus weer willen drinken.. En zo door.
Ik heb op een gegeven moment dr hand maar vastgehouden zodat ze er niet op kon sabbelen en toen sliep ze wel door... Ik heb haar nu toch even in de puckababy gedaan, even kijken wat dat doet.
Hè das aardig! Thuis wordt ik liefkozend een chagerijnig zeikwijf genoemd. Men vindt blijkbaar dat ondanks dat je 4x wakker bent van kind 2 en 2x van kind 1 dat je en het huis op orde hebt en vervolgens stralend je man ontvangt als hij thuiskomt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:31 schreef rubje het volgende:
[..]
zo te lezen gaat het leven van een jonge moeder itt wat vele denken zelden over rozen als het om kleine babys gaat.Heel veel sterkte ermee.
Jij staat toch ook klaar met zijn pantoffels, gestreken krantje, aperitiefje en daarna nog met een sexy lingeriesetje 's avonds? Niet?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hè das aardig! Thuis wordt ik liefkozend een chagerijnig zeikwijf genoemd. Men vindt blijkbaar dat ondanks dat je 4x wakker bent van kind 2 en 2x van kind 1 dat je en het huis op orde hebt en vervolgens stralend je man ontvangt als hij thuiskomt.
Je vergeet het uitgebreide diner!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:41 schreef Saffier het volgende:
[..]
Jij staat toch ook klaar met zijn pantoffels, gestreken krantje, aperitiefje en daarna nog met een sexy lingeriesetje 's avonds? Niet?
quote:
Nou, ik voed haar zeg maar al als ze niet echt veel honger heeft. Van Avent snapt ze niets, krijgt ze niets uit. Van Nuby raakt ze in de war... Van Difrax gaat ze kokhalzen en nu met bibi doet ze vreselijk haar best, maar krijgt ze er dus weer niets uit. En dan heb ik al een groter gaatje genomen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:03 schreef Orea het volgende:
Hmm dat gaat niet lekker dus.. Kun je haar eventueel voeden met fles als ze nog half slaapt? Misschien dat dat werkt?
Nuby is hetzelfde principe, heel breed als een tepel..quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:50 schreef Orea het volgende:
Tommee Tippee?
Hier muppet die het krijsen begint uit te vinden, en vooral net als ze op bed gelegd wordt
Ah, kijk... Dat kan ik mooi nog ff proberen.. Dank je!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:54 schreef sproet-je het volgende:
Ticoo, ik heb de breast flow toen gekocht bij een laktatiekundige. (niet dat dat goed ging maar ik had dan ook een extreme flessenweigeraar)
Is ze wel echt moe? Misschien wilt ze wat meer prikkels om moe te worden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:21 schreef Orea het volgende:
Nou ik heb een volhouder hoor! Om de 5 minuten lopen, aai over bol en speentje en weer gaan helpt voor geen meter... Net uit bed gehad, borst en gelijk in slaap.. weer teruggelegd... en mevrouw blijft bléren.....
Nee, maar ze moet wel leren om uit een flesje te drinken. Per 1 dec gaat ze naar het kdv.. Das wel zo handig als ze dan wat kan drinken daar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
Huh? Ben je overgestapt op de fles Tico?
Morgen is Truus 4 maanden. Vanavond heeft ze voor het eerst een pyjamaatje aangekregen
Ik zou vanavond een hapje gaan eten met een kennis. De moedermelk stond al te ontdooien in de koelkast toen ze afbelde, dus ik heb Truus net een flesje gegeven. Dat had ze vrij vlot op en nu ligt ze in een diepe slaap. Gaat heel wat sneller dan haar standaard avondvoeding. Misschien toch maar overstappen op een flesje voor het slapen gaan i.p.v. de borst
Zit er zoveel verschil in de grote en kleine fles? En inderdaad, gewoon een fles meegeven waaruit ze wel goed kan drinken, en dan vullen ze m maar 2x.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:57 schreef Mereltje het volgende:
Nanique alweer 4 maanden![]()
Floris die lekker uitslaapt, lekker hoor!
Nathan die lekker aan het kletsen is![]()
Hier net Femke weggebracht naar de kdv om te wennen. Wat een dramaik had een grote fles Nuby gekocht omdat ze nu natuurlijk minder borstvoeding krijgt. Je zou denken dat dat prima gaat maar nee hoor. Ze heeft hem nog maar een 1,5 dag ofzo. Ze drinkt er heel slordig uit, hapt enorm veel lucht binnen. Dat was net dus ook zo bij de kdv en huilen!
Ze heeft niet veel gedronken maar ze hebben haar maar op bed gelegd. Of ik het moeilijk vond vroeg ze nog. Nou wat denk je duh
![]()
Voortaan doen we het gewoon weer met het kleine flesje daar kan nog 150 cc in en anders maar twee keer een kleine fles.. Ze bellen me als ik haar weer mag ophalen.. mijn telefoon ligt naast me
He dat klinkt bekent van de afgelopen nachten... Zo moe....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:23 schreef draculettetje het volgende:
nanique 4 maanden vandaag
ookvoor de goede nachten bij tico en floris al is het voor sonnetje dan een beetje saai en heeft tico nu een hangkind
en ook voor pessie en het regeldagjeen het wennen bij kdv van nanique
Orea met een enorme groene snottebel, hihi hoort erbij he
chillyday tof filmpje!
hier wederom een baggernacht, na het in slaapwiegen lag mw er om 23.45 in om om 01.00 uur wakker te worden voor een hapje, weer terug in bed, huilend wakker om 03.00 getroost en verder geslapen tot 03.45 zelfde liedje om 05.15 weer een hapje om 07.15 weer een hapje
gelukkig wel tot 09.50 doorgeslapen! maar wat slopend zo
Floris slaapt echt belachelijk goed, he? Heerlijk hoor... Wel herkenbaar dat als ze dan slapen, het gewoon saai is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik verveel me, mijn baby slaapt, vanaf 11uur gisteravond.
Haha, ik zal zo eens een poging doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:55 schreef ChilllayD het volgende:
Yinthe staat open voor alles!zowel mannelijk als vrouwelijk gezelschap, filmpje terug?
Gossie, naar is dat he... Dat je heel goed ziet dat ze enorm moe zijn maar toch niet goed kunnen slapen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:20 schreef draculettetje het volgende:
tico idd achterhalen waarom ze wakker wordt steeds,
eerst waren het de tandjes, nr 2 is nu goed door en ze is enorm verkouden dus dan heeft er ook wel mee te maken denk ik, alleen eerder kon ik dan gewoon in bed troosten, maar nu wil mw er gewoon echt uit
het is ook niet dat ze te wakker is want ze valt wel snel weer in slaap
ja, maar das sinds een week of 2 dat ie echt de 12uur red. eigenlijk sinds ie op zn eigen kamer slaaptquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:47 schreef Cantare het volgende:
[..]
Floris slaapt echt belachelijk goed, he? Heerlijk hoor... Wel herkenbaar dat als ze dan slapen, het gewoon saai is.
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:49 schreef ChilllayD het volgende:
Hier in de eerste 2 weken zat er bij Yinthe ook al 6 uur tussen de voedingen 's nachts.
Langer mocht niet, ze moest etenmoest haar ook echt wakker maken.
Hier slaapt ze nu meestal van 23u a 24u tot 09u a 10u
Ik ook, rotkramp. Gelukkig hebben we het ergste waarschijnlijk gehad.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef Orea het volgende:
22.45 tot 1.45 tot 5maar hier weer krampen ze heeft vanaf de explosie zaterdag niet meer gepoept.
Moet zeggen dat ik nu echt wel klaar ben met die krampjes, mijn arme meisje
Hier hetzelfde, hoor! Vanochtend heb ik ook weer lekker tot 10 uur in bed gelegen, en dat is eigenlijk meer regel dan uitzondering.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef Fannetje het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik zo uitgeslapen zou zijn met een baby van een paar weken oud... maar ik durf het nog niet te hard te roepen, het kan nog zomaar veranderen natuurlijk.
Lekker man! Hij doet het echt goed op zn eigen kamertje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
floris heeft wel gewoon tot half 11 geslapen
hij ging alleen pas laat slapen
Tot 10 (!) uur ja? Oww, ik ben jaloers!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik stond ook pas om 10 uur naast mn bedje. Heerlijk!
ja hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker man! Hij doet het echt goed op zn eigen kamertje.
Had ik dat maar gewoon gedaan bij Jen.
Jen was rond half 8 wakker, dan is papa er nog en Priscil ook, dan brengt M. haar even naar het kdv. Gister en eergister sliep Jen uit, tot 8 uur, en dan breng ik haar dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:29 schreef Webkim het volgende:
[..]
Tot 10 (!) uur ja? Oww, ik ben jaloers!
Hier begint Thomas eindelijk weer wat langer te slapen (lees: tot 08:30 uur ofzo), maar Morris is steevast al rond 06;30 uur wakker. Maar dan ook echt wakker. Kletsen, stampen, kraaien, kruipen, dat werk.
Heel gezellig vind ik dat. Na tienen.
Ik heb net al gedoucht met Leyla, ik kon niet goed ruiken wie er nu het meeste naar spuug rook, dus het was nodig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja he
sowieso is ie stukken relaxter sinds hij wat meer slaapt overdag. das ook fijn
meneer ligt nu op schoot te slapen
toch nog niet genoeg geslapen haha.
even maar op bed gooien en dan kan ik douchen
Leyla clustert graag 's avonds...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
ben ik blij dat ik daar geen last van heb
zelfs de eerste keren dat ie twaalf uur sliep niet.
tegenwoordig voelen ze na een lange nacht ook gewoon soepel.
echt stuwing heb ik ook nooit gehad.
zat gisteren opeens te bedenken dat ik om half 4 s middags pas de tweede voeding had gegeven.
en half 6 daarna, eigenlijk wel logisch dat ie gisteravond zo onrustig washij heeft wel wat meer voedingen nodig dan 4
Maar Floris is ook al groot!quote:
Ja, dat moet ik dus ook maar weer ff doen.. Echt, gek kind, ze verwend me zo met d'r tot 7 uur/ half 8 slapen, dat ik om 5 uur echt nog zo duf als een garnaal ben, en tot 9 uur geslapen heb. Had nog wel langer gekund, als ze niet alweer wakker wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:23 schreef Ticootje het volgende:
morretje, ik ga dus gewoon om half 10 ook naar bed, dan heb ik in elk geval die lange ruk slaap.
hier ook bv op verzoek en hij komt 5 keer op een dag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef Webkim het volgende:
Ik zat net eens te denken, maar ik weet écht niet hoeveel voedingen Morris nog krijgt op een dag (bv). Da's pas op verzoek.
zitten hier verkeerdquote:
Ik ben een neuroot die gewoon het aantal bijhoudt.. Voeden doe ik ook op verzoek.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef Webkim het volgende:
Ik zat net eens te denken, maar ik weet écht niet hoeveel voedingen Morris nog krijgt op een dag (bv). Da's pas op verzoek.
Damn! Ben je hard gevallen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
zitten hier verkeerd
heb k net weer. ik gleed van de laatste traptreden naar beneden. met floris. hij huilde gelijk en ik ook. ik zat echtz oen daar moest hij van huilen
blegh wat ben ik geschrokken.
Ja dat!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:04 schreef Vicky het volgende:
Jeutje Son, dat is schrikken!! Gaat ie verder goed?
Ik ben gelukkig nog nooit met kind naar beneden gelazerd maar het blijft wel een van mijn grootste angsten.voor jullie!
Oh, ook bah! Die dingen zijn ook zo zwaar.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb Jen laten vallen toen ze 4 dagen oud was, met maxicosi en al.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb Jen laten vallen toen ze 4 dagen oud was, met maxicosi en al.
Wat rot joh, kan me voorstellen dat je je lam geschrokken bent.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
was ook mijn grote nachtmerrie dat vallen. laatste keer dat k dat gedaan heb was ik 26 weken zwanger ofzo...vsn de zelfde treden.
voor de zekerheid wel de ha gebeld. moeten m even. moeten in de gaten houden of ie niet suf/slaperiger wordt. vannacht om de 2 uur wakker maken. en zodra hij gaat overgeven ook gelijk bellen.
op dit moment is ie gewoon zoals altijd. maar wat een schrik zeg
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:52 schreef Ticootje het volgende:
En ze sliep door!!!!! Ik heb een kind dat een keer doorslaapt!!! Oh en ze kan over het randje van het snuggle nest heen spugen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:35 schreef Cantare het volgende:
Zo, wat is Leyla al groot!![]()
Vervelend van het hartruisje, hopelijk is het onschuldig...
Wij moeten maandag weer naar het CB, ben erg benieuwd.
Of gewoon in een snuggle nestje bij je leggen. Is misschien wat veiliger en je kan de hele unit later overleggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Orea het volgende:
Hier een muppie die al vanaf 4 uur aan het snurken is bij me in de doek! Vandaag 2 keer in haar bed gelegd, brullen! Brullen, brullen en nog eens brullen.. Die was stuk dus
Vannacht om half 2 was ze mega onrustig (en ik al 1,5 uur wakker ivm speentje terugploppen en reageren op haar onrustige gedrag, en we lagen er pas om 11 uur op...) en kwam rond 5 uur voor voeding.. Toen lekker naast me, en zo hebben we geslapen tot bijna 10.. Als ze tegen me aan ligt in ons bed, is ze helemaal niet onrustig, slaapt mega vast.. Maar in eigen wieg of ledikant
maar eens een shirt met mijn geur in haar wieg leggen, misschien dat dat helpt..
Zo maar eens wakker sjorren voor voeding en pyjama...
Is ook een idee, maar moet zeggen dat het zo nog wel gaatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of gewoon in een snuggle nestje bij je leggen. Is misschien wat veiliger en je kan de hele unit later overleggen.
Ja, maar nu heeft/had ze geen koorts/verhoging. Maar als we zo naar bed gaan en ik wikkel haar in en madam slaapt tot 6 uur, dan kan ik niet echt checken... Moeilijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef Orea het volgende:
Als ze geen verhoging heeft mag het wel, maar moet je het wel even in de gaten houden! (was hier het advies!)
Vanmorgen. 1 prik, alleen PNEU. Ik temp zo nog wel ff.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef Orea het volgende:
Dat is een lastige! Hoe laat heeft ze vandaag de prikken gehad? Hier zeiden ze dat ze na 4 uur op de top zou zitten (ook qua verhoging)...
Condensdroger in de babykamer (althans, dat wordt het bij ons, drogerloos is met dit weer helaas niet te doen zonder extra ruimte).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:32 schreef ChilllayD het volgende:
Wij hebben geen droger.... weet dus nog niet wat ik mis![]()
Wil er wel graag 1 maar waar ik die ga neerzetten?
Nieuw, groter huis staat ook op de planning
Jamaar hoe doe je dat dan als het regent? Ik heb in elk geval meer was dan er droge dagen zijn in de herfst..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:45 schreef Borizzz het volgende:
Ik ben ook droger-loos. Lang leve de molen
Dat wil ik ook wel weten!quote:Orea: lekker geslapen?
En Chantare hoe is het gegaan de afgelopen nacht?
Ja! Uiteindelijk toch maar ingebakerd (had ik niet gedaan ivm de Gentiaan Violet-troep) en toen sliep ze tot 7:45. Viel dus per saldo niet tegen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:34 schreef pessie het volgende:
Cantare heb je nog geslapen?
Hier is het probleem dat ze dan de speen eruit spuugt, en ik die erin kan blijven duwenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:19 schreef pessie het volgende:
Lies gefeliciteerd!!!![]()
Fluugs, hoe kan het dat et bij jou wel droogt en bij mij niet? Of zit er veel verschil in vochtigheid tussen noord en zuid? Ik krijg het nu al amper droog buiten en dan is het oktober en schijnt de zon (althans gisteren).
Fannetje jammer zo'n onrustige nacht.
Orea als Nathan voor 4 uur wakker wordt probeer ik ook eerst met speen. Meestal is dat voldoende.
ik kan in de tuin drogen, dan kan de wind erbij... Heb dinsdag m'n was gedaan en opgehangen. Woensdag was het droogquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:19 schreef pessie het volgende:
Lies gefeliciteerd!!!![]()
Fluugs, hoe kan het dat et bij jou wel droogt en bij mij niet? Of zit er veel verschil in vochtigheid tussen noord en zuid? Ik krijg het nu al amper droog buiten en dan is het oktober en schijnt de zon (althans gisteren).
Fannetje jammer zo'n onrustige nacht.
Orea als Nathan voor 4 uur wakker wordt probeer ik ook eerst met speen. Meestal is dat voldoende.
Anders probeer je het op de vicky manierquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben echt zo blij met het inbakeren, het werkt hier echt zo goed! Rustig slapen doet een kindje zo goed.
Ik moet alleen zo ff het zakje wassen... Balen want ik heb er maar 1, maar ze had een beetje gespuugd enzo.
Zo noemde ik dat ding ook altijd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben echt zo blij met het inbakeren, het werkt hier echt zo goed! Rustig slapen doet een kindje zo goed.
Ik moet alleen zo ff het zakje wassen... Balen want ik heb er maar 1, maar ze had een beetje gespuugd enzo.
Ja t is zo sneu, helemaal tranen in dr ogen, en dan te bedenken dat ik normaal niet ga kijken als ze alleen pruttelt. Zo sneu, want dan was ze gewoon in de viezigheid gaan slapen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:29 schreef Troeta het volgende:
Thanks!!
Agossie wat zielig Tico!! En ook voor jou ff schrikken, maar fijn dat ze nu lekker slaapt.
Klinkt goed maffemuts, hopen nu dat alles echt goed is!
Geen idee..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:36 schreef Troeta het volgende:
Nou idd, maar je bent toch gaan kijken, had je toch een een beetje een gevoel erover?
quote:
Nathan gaat goed! Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ie tandjes ontwikkeld, maar dat lijkt me te vroeg bij 11 weken. Wel sneu, hij heeft poep dat overal langsgaat (mag dus opeens overdag verschonen, hoefde nooit) en rode wangen. Geen koorts dus maak me geen zorgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Hallo!
Met Siebe alles goed! 4 maanden oud, onderzoekend mannetje en is nu bezig met zijn handjes en de orale fase
Hoe gaat het nu met Nathan?
begrijp ik je nou verkeerd, maar verschoon je nathan overdag helemaal niet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:51 schreef pessie het volgende:
[..]
Nathan gaat goed! Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ie tandjes ontwikkeld, maar dat lijkt me te vroeg bij 11 weken. Wel sneu, hij heeft poep dat overal langsgaat (mag dus opeens overdag verschonen, hoefde nooit) en rode wangen. Geen koorts dus maak me geen zorgen.
Hij kijkt Top Gear met zn papa, afgewisseld met Indiana Jones![]()
En ook hier een helder mannetje dat heel graag met zn babygym speelt! Heeft ie gisteren gekregen
Sorry, ik bedoel schone kleren. Normaal krijgt hij 's ochtends schone kleren aan en dan de rest van de dag blijft et schoon. Nu dus poep op kleding. Hij krijgt elke 2 a 3 uur een schone luier. Of eerder zodra hij gepoept heeft. Maar de afgelopen 3 dagen is het opeens feestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
begrijp ik je nou verkeerd, maar verschoon je nathan overdag helemaal niet?
Ik ben een erge huggies fan voor grote kindjes, ze houden meer plas dan de pampers. Maar het is ook de pasvorm die bij Jen beter zit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef Cantare het volgende:
welkom Troeta en Mex!
dracu, wat heeft je dochter een mooie grote ogen![]()
Elise lijkt te slapenniet te vroeg juichen, maar het is toch zo'n 2 uur eerder dan gisteren
Over poep gesproken: mijn schijtluisje poept minder vaak dan eerst, maar áls ze het doet (toch wel 2 keer per dag) dan zit alles onder. Pas produceerde ze na het uittrekken van de luier een plas-poepmengsel op het aankleedkussen waar ze lekker met haar sokjes door zat te roeren. Gelukkig had ik de hoes er al afgehaald. En een ezel stoot zich... etc., maar mama wel, want de volgende dag gebeurde er exact hetzelfde. En stinken, omg!
![]()
![]()
Verder is ze de laatste week een paar keer doorgelekt met Huggies (die hadden we gekregen), echt balen. Tot nu toe ben ik toch het meest fan van de Pampertjes.
Als je lekker vaak aanlegt, 2 of 3 daagjes?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
tis de eerste keer dat k echt t idee heb dat ie regelt, geen idee hoelang dat hoort te duren.
en ben bijgekomen van t vallen, eerste keer dat k daarna de trap afging vond k t wel even eng, maar nu gaat t goed
heb alleen een beurse plek op mn heup/rug
Wel goed: 4 uur en 9 uur.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:56 schreef draculettetje het volgende:
goede middag!
Cabtare hoe is het met slapen verder gegaan?
quote:ik ben helemaal blij en trots
het nadeel van vaak aanleggen heb k.al ondervonden, de halve voeding kwam eruit zettenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je lekker vaak aanlegt, 2 of 3 daagjes?
Hier net ook... Nu moest het hele bedje in de was.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
het nadeel van vaak aanleggen heb k.al ondervonden, de halve voeding kwam eruit zetten
Spugende kindjesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
fijn tico
hier heeft ie t gewoon op zn shirt gedeponeerd..
Precies! Discussie onderwerpen en Fok!...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:16 schreef Ticootje het volgende:
We liggen in een schoon bed, duimen jullie mee?
Gelukkig was alles net droog voor de nacht. Ik wil een droger!
Ik vind er geen barst aan. Tobias heeft tot 3.5/4 maanden bij ons op de kamer geslapen, Ylana maar 2 weken. Na haar ziekenhuisavontuur was ik ziek en hebben we haar voor mijn nachtrust (quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:50 schreef pessie het volgende:
[..]
Spugende kindjes![]()
En Nathan slaapt in zn eigen kamer in zn eigen bed. En ik ben er nog steeds niet aan gewend.
Vandaag de droger gebruikt.
Thomas sliep vanaf het moment dat we zijn matras hadden (2 dagen na thuiskomst uit het ziekenhuis) alleen in zijn kamer en is nu bijna 7,5 maand en ik sta minstens 1 keer per nacht in zijn kamerquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:33 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga 's nachts altijd nog wel een keertje checken of ze het nog wel doet...
Nee pessie, dat kan geen kwaad.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef pessie het volgende:
Tico eigenlijk helemaal niet maf. Een eerste kind is misschien iets meer een 'proefkonijn' en dan weet je wat je bij een volgende eventueel anders zou willen doen. Bij jou is dat dat Leyla overdag in haar wieg slaapt terwijl Jen op jou sliep...
Fannetje maat 2! Nathan zit pas sinds anderhalve week in maat 2.
Nathan heeft gisteren en vandaag niet gepoept, normaal heeft hij 2 a 3 poepluiers per dag. Is dit erg? Hij krijgt bv en ik weet dat bij bv poep een week kan wachten maar toch vraag ik het me even af. Verder nog steeds kauwen op zn vingers en rode wangen
. Wilde eigenlijk naar het cb maar groot risico dat ik een antwoord krijg à la 'dat is ook moeilijk' en daar heb ik niet zo'n zin in...
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:06 schreef pessie het volgende:poep
![]()
Was heel dun, normaal zitten er altijd wat stukjes in maar dit was echt volkomen verteerd voedsel à la poep van baby born. En stinken! En gelukkig ventje
Jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan helemaal opgelucht he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |