abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87410389
Het kleine babietjes topic 0-6 maanden (deel 63)

De kleine babietjes :

17 april 2010: Noortje, dochter van becky27
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
mei 2010: 'Bob', (pleeg)zoon van appelfan
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne: dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
pi_87410407
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 08:29 schreef Ticootje het volgende:
Gaap!!
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 08:41 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen Tico, wou ze een beetje vannacht?

De mijne maakt d'r ochtendritme in de war geloof ik, normaal sliep ze 's nachts tot 7 uur, en dan na het voeden tot ongeveer half 11.. Gister heb ik d'r laten liggen vanaf 9 uur, ze is dan best gezellig aan het kletsen gelukkig. Nu toch maar eruit, ze vervangen bij ons de gasleiding :{ (Het was om 7 uur nog maar 14 graden op haar kamertje ;( )
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:15 schreef Orea het volgende:
Nikki en Lisa :W heeel veel plezier bij de grote babies! En tot over een maandje of 3,5 ;)

Ik heb Leia om 22:00 uur gevoed, en in haar gewone slaapzak op haar buik naast me in de wieg gelegd en ze kwam om 5 uur :Y) daarna kwam ze rond half 9, gevoed, getutteld.. even 5 minuten beneden in de box, en ze ligt nu in haar eigen bed te slapen, in een gewone slaapzak...

Waar ben ik achter, mevrouw is haar handjes aan het ontdekken! En in de Pacco gaat dat niet, ondanks dat het haar rust geeft, raakt ze gefrustreerd als ze haar speen kwijt is. Ze ligt nu in haar gewone slaapzak, heb 2 keer hoeven lopen en tis stil :P

En om nu te voorkomen dat ik elke 5 dagen iets anders probeer :') gaan we deze week alle slaapjes weer in bed doen (behalve als ik echt even weg moet, dan mag ze haar slaapje in de doek doen :P) en bij alle slaapjes slaapzak aan. (ik heb haar nu overigens niet op de buik weggelegd, als ze nog 'wakker' is werkt het niet.. dan gewoon op haar rug/zij maar 's avonds na het voeden slaapt ze toch al.. en dan slaapt ze echt veel rustiger!)

Nieuwe week, nieuwe kansen. Zul je zien, tegen 9 november zit er weer een ritme in, en dan krijgt ze weer de volgende prikken :')
Zo :P ik heb mijn goede daad weer gedaan voor vandaag! :Y)
pi_87410610
Benieuwd hoe het met jullie nacht is geweest!
hier is ze veel huilend wakker geweest en ik denk dat een draagzak dagje wordt, ze is ong vijf min vrolijk wakker geweest tot nu toe! voor de rest veel bij mij hangen of huilen
pi_87410657
Aaaaah arme mini draak... lijkt me zo sneu!
Leia had gisteren ineens een huil krijs kwartier.. echt BRULLEN! Wat een verdriet, zo ken ik haar helemaal niet ;( en ondanks dat ze genoeg geslapen leek te hebben overdag, viel ze bij 'troostborst' echt direct in een diepe slaap :? dus toch te moe ofzo... (en in combi met nog wat krampjes hier en daar..)

Maar was wel blij verrast dat ze vannacht weer redelijk sliep!
pi_87410735
VReselijk KUT!

Steeds 6 slokken willen drinken en in slaap vallen... Ging ze lopen maaien met dr handen, en hup weer wakker... Op dr handje sabbelen en dus weer willen drinken.. En zo door.

Ik heb op een gegeven moment dr hand maar vastgehouden zodat ze er niet op kon sabbelen en toen sliep ze wel door... Ik heb haar nu toch even in de puckababy gedaan, even kijken wat dat doet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87410865
Oh dat is echt balen Tico! Misschien dat de puckababy werkt voor haar! Ze kunnen zo ongecontroleerd rondmaaien.. valt me nu op bij Leia dat door de gewone slaapzak ze toch het pacco gevoel heeft ofzo, want toen ik daarstraks nog een keer speen moest ploppen, lag ze nog precies zoals ik haar had neergelegd :D terwijl ze gewoon alle kanten op kan nu, als ze wil!

Wat ik trouwens echt mooi vind om te merken is de herkenning van haar met dingen.. Ze heeft een Gino Giraffe mobiel bij haar raam hangen en die is echt THA BOMB!! 's morgens als we net wakker zijn gaat ze even in haar ledikant zodat ik kan douchen.. En dan kijkt een heel slaperig koppie heel verwachtingsvol naar Gino O+ en als ik dan aan kom lopen en alleen al zeg: zal ik hem voor je aandoen? En de eerste keer dat ding opwind, dan krijg ik de meest grooooooote glimlach die er bestaat O+ O+ en gaat ze heel hard liggen trappelen met haar voetjes O+ O+ en als ie dan gestopt is en ik doe het nog een keer, dan weer hetzelfde O+

Echt zo mooi! (pfff waar komt deze emo bui ineens vandaan? :? :D ik ben gewoon zooooo gek op mijn meisje :'( :D )
pi_87410891
Nee, ze protesteert nu echt... Ik ga ff een speen geven.

edit:

Ze wilt niet in dr wieg.. Ik leg dr in dr nestje en slaapt meteen...

Misschien dat haar wieg nog te open is voor haar.
pi_87411722
ow tico wat balen zeg! fijn dat ze nu wel slaapt! zou kunnen van de wieg natuurlijk

orea dat klinkt heerlijk verliefd!

ik denk dat ik maar uren de hond ga uitlaten tot nu toe is dat een hit! wordt flink gekletst tegen de blaadjes!
pi_87412183
Oei Tico, dat klinkt als een slechte nacht :{
En minidraakje ook al zo huilerig...
Orea, wat klink je toch heerlijk verliefd! O+

Anne had gisteren ook echt een huiluurtje, net voor haar laatste flesje. Alleen rondlopen en schommelen op de arm scheen te helpen. Ze had last van krampjes. En na de laatste fles was ze klaarwakker en was ze het er niet mee eens dat wij wilden slapen ;) Maar na het speentje er wel 10 x ingeplopt te hebben heb ik haar maar even een paar minuutjes laten huilen en toen is ze toch in slaap gevallen... en dat tot 6.00 vanmorgen! :)
pi_87412353
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:32 schreef Ticootje het volgende:
VReselijk KUT!

Steeds 6 slokken willen drinken en in slaap vallen... Ging ze lopen maaien met dr handen, en hup weer wakker... Op dr handje sabbelen en dus weer willen drinken.. En zo door.

Ik heb op een gegeven moment dr hand maar vastgehouden zodat ze er niet op kon sabbelen en toen sliep ze wel door... Ik heb haar nu toch even in de puckababy gedaan, even kijken wat dat doet.
zo te lezen gaat het leven van een jonge moeder itt wat vele denken zelden over rozen als het om kleine babys gaat. :Y Heel veel sterkte ermee.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87414142
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:31 schreef rubje het volgende:

[..]

zo te lezen gaat het leven van een jonge moeder itt wat vele denken zelden over rozen als het om kleine babys gaat. :Y Heel veel sterkte ermee.
Hè das aardig! Thuis wordt ik liefkozend een chagerijnig zeikwijf genoemd. Men vindt blijkbaar dat ondanks dat je 4x wakker bent van kind 2 en 2x van kind 1 dat je en het huis op orde hebt en vervolgens stralend je man ontvangt als hij thuiskomt.
pi_87414240
Oh Tico, dat maakt het meteen nog zwaarder he? Dat je thuis niet mag klagen.. Kun je vandaag zelf een beetje bijslapen?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:41:13 #13
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87414419
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hè das aardig! Thuis wordt ik liefkozend een chagerijnig zeikwijf genoemd. Men vindt blijkbaar dat ondanks dat je 4x wakker bent van kind 2 en 2x van kind 1 dat je en het huis op orde hebt en vervolgens stralend je man ontvangt als hij thuiskomt.
Jij staat toch ook klaar met zijn pantoffels, gestreken krantje, aperitiefje en daarna nog met een sexy lingeriesetje 's avonds? Niet?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87414626
Prikdag was afgelopen vrijdag!! Ging best wel 'goed'.
Het deed wel auw auw auw ;( ooooh wat sneu ze kan zo krijsen!
1 dag slaperig geweest en toen niets meer te merken.

2 maanden, 57cm en 5010gram!
pi_87414659
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:41 schreef Saffier het volgende:

[..]

Jij staat toch ook klaar met zijn pantoffels, gestreken krantje, aperitiefje en daarna nog met een sexy lingeriesetje 's avonds? Niet?
Je vergeet het uitgebreide diner! O-)
pi_87415899
Ik ga niets over de nachten zeggen, Fokwet enzo ;) Hoewel dat hier nog nooit zo is geweest, maar he, don't jinx it toch ;)

Mijn kleine mannetje is gewoon al 3 maanden vandaag...Wat gaat het hard en wat wordt ie toch leuk O+
Wat ik het meest komische vind is dat meneer helemaal fan is van zijn maxi-cosi speeltjes. Vooral het balletje is leuk! Zit ie met zn duim in de zn mond tegen dat ding aan te rammen. echt op zo'n manier van, dan denken ze dat ik het leuk vind :) mafketeltje O+
Zat vanochtend op de bank met m, en hij lag te slapen. En vond t toen zo gek dat ie er pas 3 maanden is, t lijkt al zoveel langer. En hij is zoo onwijs leuk O+

Ohw en over de pacco, heb ik dat ding gekocht (nieuw) heb k m echt een paar keer gebruikt en toen was t niet meer nodig. Toen ging ie weer goed slapen. AL denk ik wel dat t geholpen heeft om m even weer in t ritme te krijgen. Dus bewaar m gewoon tot de volgende. En nu heeft ie zn duim gevonden, dat scheelt ook een hoop. Zodra hij moe is gaat ie duimen en als ie wakker wordt krijgt ie zichzelf ook vaak wel in weer in slaap op die manier.
En t ziet er zo schattig uit O+
pi_87416050
Zo het kan wel! 3 uurtjes slaap!
pi_87417742
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:31 schreef Ticootje het volgende:
Zo het kan wel! 3 uurtjes slaap!
*G* daar wil ik best even voor jompelen

de hond uitlaten, traktatie naar werk van papa brengen heeft hier de boel ook doorbroken
minidraak is lekker bij me in slaap gevallen, heeft om 13.00 veel gedronken en gespuugd en ligt sindsdien al vrolijk naast me te kletsen in haar wipstoel
kiekeboe vind ze ook geweldig O+
pi_87418061
3 uurtjes slaap voor tico (of was je druk bezig met het diner voor je man? ;)) *O*

Floris alweer 3 maanden oud, wat gaat het snel zeg! En die periode waarin ze op dingen gaan reageren lijkt me zo leuk. Anne heeft net geleerd hoe ze heel even gericht iemand kan aankijken, dat vind ik ook al super, maar het echte reageren duurt nog wel even denk ik.

Anne heeft trouwens twee verschillende "slaaptypes", ben benieuwd of dat herkenbaar is. Als ze in diepe slaap is, is ze héél rustig en ademt ze ook heel stil. Maar 's ochtends, net voordat ze wakker wordt, en 's middags als ze in de box of kinderwagen ligt te slapen, ligt ze echt een beetje te knorren/ zacht te kreunen. Wie herkent dit?
pi_87418453
Lekker dat je toch nog ff 3 uurtjes slaap gehad hebt Tico. En wat vervelend dat er toch verwacht wordt dat je alles maar op orde hebt.
Ik heb hier helemaal niks op orde, ben al blij als ik gewoon de dag doorkom :') Als ik de afwasmachine uitruim vind ik dat al een hele prestatie hoor. De rest komt savonds wel. Of het blijft gewoon ff liggen tot later.

Anna is vandaag heel zielig, ze huilt heel veel, Volgens mij heeft ze heel veel last van haar darmpjes. Ze poept steeds maar om de 3 dagen. En dan is dag 3 dus altijd een beetje een drama en vandaag extra erg. Zo sneu :{
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87422893
10cc in 15 minuten... flesmerk nr 4. -O-
pi_87423669
Hmm dat gaat niet lekker dus.. Kun je haar eventueel voeden met fles als ze nog half slaapt? Misschien dat dat werkt?
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:17:29 #23
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87424232
Tico balen dat het nog steeds niet lukt -O- .

Orea, nachten! *O*

:W Lisa, tot bij de grote baby's!

Draak, alles nu weer wat beter?

Wat is het hier toch heerlijk weer!!! Nathan geniet er ook van! Hij ligt alweer te slapen, hij begint zo makkelijk te worden. Hij geeft nu echt heel goed aan wanneer hij wil slapen, dan leg ik hem in zn bed, ligt hij eventueel nog 10 minuten rustig om zich heen te kijken en dan valt hij in slaap om 30 tot 60 minuten lekker te slapen. Hij kijkt ook graag om zich heen. Vooral de bootjes op de behangrand in zn kamer vind hij prachtig. Ook speelt hij nu echt met zn knisperboekje tegenwoordig. Verder slaapt hij nu regelmatig 's avonds in zn eigen kamer. Ik wil er nu langzamerhand naartoe werken dat ik hem om 19.30 in zn bed leg, hem om 22.00 uur nog een keer voed en dan verder zien hoe het gaat.

Het reizen met Nathan ging redelijk. De heenreis duurde echt te lang, de terugreis gin al een stuk beter. Ik heb op een gegeven moment gevoed terwijl manlief reed. Dat ging toch echt een stuk sneller. Nathan heeft best veel geslapen in de auto en als hij wakker was ging degene die niet reed er gezellig naast zitten om met hem te spelen. Ik ben blij dat ik hem vandaag niet in de maxi cosi hoef te vervoeren, ik denk dat hij wel even voldoende daarin heeft gezeten. Al met al zie ik er niet tegenop om met kerst weer heen te gaan. We hebben echt heerlijk genoten van een weekend eruit te zijn, manlief heeft van alles met mn vader gedaan op de boerderij en ik heb heerlijk met mn moeder geshopt. O.a. nieuwe gordijnen gekocht, en kleding voor Nathan gekocht bij Okaïdi/Obaïbi. Zulke leuke lieve schoentjes en overhemdjes O+ .
pi_87425227
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:03 schreef Orea het volgende:
Hmm dat gaat niet lekker dus.. Kun je haar eventueel voeden met fles als ze nog half slaapt? Misschien dat dat werkt?
Nou, ik voed haar zeg maar al als ze niet echt veel honger heeft. Van Avent snapt ze niets, krijgt ze niets uit. Van Nuby raakt ze in de war... Van Difrax gaat ze kokhalzen en nu met bibi doet ze vreselijk haar best, maar krijgt ze er dus weer niets uit. En dan heb ik al een groter gaatje genomen.

Welke merken heb je nu nog meer? Ik heb nu alles gehad denk ik. Van normaal, naar tepelspeen, van kersenspeen naar dental...

-O-
pi_87425448
Tommee Tippee?

Hier muppet die het krijsen begint uit te vinden, en vooral net als ze op bed gelegd wordt -O-
pi_87425486
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:50 schreef Orea het volgende:
Tommee Tippee?

Hier muppet die het krijsen begint uit te vinden, en vooral net als ze op bed gelegd wordt -O-
Nuby is hetzelfde principe, heel breed als een tepel..

Ik probeer de bibi morgen nog maar eens, of vanavond... De melk is nog niet door Jen ingepikt.
pi_87425628
Ticoo, ik heb de breast flow toen gekocht bij een laktatiekundige. (niet dat dat goed ging maar ik had dan ook een extreme flessenweigeraar)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_87425845
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:54 schreef sproet-je het volgende:
Ticoo, ik heb de breast flow toen gekocht bij een laktatiekundige. (niet dat dat goed ging maar ik had dan ook een extreme flessenweigeraar)
Ah, kijk... Dat kan ik mooi nog ff proberen.. Dank je!
pi_87426521
Nou ik heb een volhouder hoor! Om de 5 minuten lopen, aai over bol en speentje en weer gaan helpt voor geen meter... Net uit bed gehad, borst en gelijk in slaap.. weer teruggelegd... en mevrouw blijft bléren.....
pi_87426649
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:21 schreef Orea het volgende:
Nou ik heb een volhouder hoor! Om de 5 minuten lopen, aai over bol en speentje en weer gaan helpt voor geen meter... Net uit bed gehad, borst en gelijk in slaap.. weer teruggelegd... en mevrouw blijft bléren.....
Is ze wel echt moe? Misschien wilt ze wat meer prikkels om moe te worden?
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:28:38 #31
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_87426783
Of juist minder prikkels. Is de kamer donker? Mss een idee om even bij haar te zitten en dan rustig weg te gaan.
pi_87426817
Ze is doodmoe ;) en misschien is dat het probleem ook wel, denk ik.

Na een uur om de 5 minuten naar boven was ik er wel even klaar mee, dus ze ligt nu in de box, mega te gapen.. met grote ogen naar haar mobiel te kijken en ik denk dat het niet lang duurt voordat ze hier wel slaapt...

Maar pffffff...
pi_87426852
En bij haar zitten heeft geen zin, dan gaat ze liggen keten, lachen en kletsen. Want iemand erbij (zelfs als ik mijn mond gewoon houdt ;)) is zo gezellig O+

Het is niet donker donker, maar donker genoeg :)
pi_87426943
Hmmmz. Toch ff in de pacco? Of anders even laten uithuilen? Misschien heeft ze dat even nodig.
pi_87427063
Als ik haar laat uithuilen, dan huilt ze over 3 uur nog ;) Leia huilt bijna niet, maar áls ze huilt... tis al heel wat dat ik haar nu steeds 5 minuten even heb laten huilen, aai over bol en ik heb de deur nog niet dicht of ze blért alweer... -O- (het grappige is, of grappig, wel zonder tranen... :? )

Pacco heb ik er op een gegeven moment ook bijgepakt maar toen reageerde ze alsof ik haar mega mishandelde :? zo hard lag ze toen te huilen...

Gelukkig komt haar papa zo weer thuis.. dan ga ik me even afzonderen. Ik heb ook even geen geduld en dat voelt ze ongetwijfeld ook ;) ze ligt nu relaxed te liggen in de box.. Even rust...
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:50:36 #36
259886 pessie
pi_87427608
Nathan heeft zn pyama al aan en ligt nog even in de box te spelen. Hij klinkt moe, gaat dus zo naar bed, ben benieuwd wat hij gaat doen!
pi_87429136
orea herkenbaar verhaal
uiteindelijk ging de middag wel aardig oke vandaag

pessie succes benieuwd tot hoever nathan gaat slapen

tico ik heb zelf geen problemen met flesje (ze drinkt gewoon uit avent) maar hoor idd goede verhalen over de breastflow
pi_87429699
Hier heeft Leyla ook al haar slaapshirt aan.
pi_87430607
Meuh, dat had ik ook ff moeten doen. Gister haar ook wakker moeten maken voor de laatste voeding. :{ Ik hoor nog wat, ik ga snel kijken.
pi_87430757
Pyjama aan is vast ritueel. Dan went ze daar alvast aan. We zijn ook ff in bad geweest, ze rook wat zuur na het spuugfestijn van gister.

Nu ligt ze te pitten op mn schoot, wachten is op haar prutteluurtje, ze is laat vandaag. Meestal rond 8 uur begint ze te piepen.
pi_87431699
Hier ook een slapend prutteltje op schoot.. Ik denk toch dat ze iets van pijn heeft! Krampjes sowieso. Gezien de mega scheten en gillen daarna...
pi_87432118
Huh? Ben je overgestapt op de fles Tico? :?

Morgen is Truus 4 maanden. Vanavond heeft ze voor het eerst een pyjamaatje aangekregen O+
Ik zou vanavond een hapje gaan eten met een kennis. De moedermelk stond al te ontdooien in de koelkast toen ze afbelde, dus ik heb Truus net een flesje gegeven. Dat had ze vrij vlot op en nu ligt ze in een diepe slaap. Gaat heel wat sneller dan haar standaard avondvoeding. Misschien toch maar overstappen op een flesje voor het slapen gaan i.p.v. de borst :@
pi_87432292
Agosie wat een kindjes met darmpkrampjes en weinig slaap :O sterkte dames!

Net even een klein fotoalbumpje (8x12) van de Blokker voor 2,50 euro (+ 0,99 eurocent verwerkingskosten) besteld via internet van de eerste 3 maanden van Femke. Ik ben benieuwd wat het wordt.
pi_87433025
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
Huh? Ben je overgestapt op de fles Tico? :?

Morgen is Truus 4 maanden. Vanavond heeft ze voor het eerst een pyjamaatje aangekregen O+
Ik zou vanavond een hapje gaan eten met een kennis. De moedermelk stond al te ontdooien in de koelkast toen ze afbelde, dus ik heb Truus net een flesje gegeven. Dat had ze vrij vlot op en nu ligt ze in een diepe slaap. Gaat heel wat sneller dan haar standaard avondvoeding. Misschien toch maar overstappen op een flesje voor het slapen gaan i.p.v. de borst :@
Nee, maar ze moet wel leren om uit een flesje te drinken. Per 1 dec gaat ze naar het kdv.. Das wel zo handig als ze dan wat kan drinken daar.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:51:18 #45
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_87433277
Aaah orea, darmkrampjes lijken me zo zielig!

En babietjes die niet willen slapen vind ik ook vervelend. Ze zijn zo klein en kunnen nog niks zeggen.
Ik had mezelf voorgenomen om bij bob een vast ritueel te doen wanneer hij niet wil slapen, maar uiteraard is hij steeds anders
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:48:15 #46
259886 pessie
pi_87436139
Nathan heeft een uurtje geslapen en is nu alweer een hele tijd wakker. Ach ja, slaapt hij straks wel. En het is niet helemaal 'normaal' nu, hij regelt :O ;( .
pi_87436429
Ik durf toch niet goed haar in de bakerzak te doen voor de nacht.
pi_87439182
zo floris had een huiluurtje vanavond. en natuurlijk net als k bezoek heb :P
meneer vond even niets goed. uiteindelijk is ie bij mij in slaap gevallen (hij houdt ervan geslagen te worden :P nee hoor, als k op zn billen klop vindt ie fijn..) even een powernap en toen was ie weer gezellig :?
zo sneu als ie zo ontroostbaar is.

nu laatste voeding en hopen dat ie snel in slaap valt.
morgen lekker een rustig dagje doen :)
pi_87440848
minidraak is net door meneer naar bed gebracht zodat ik kon kolven
heb haar toch flink horen protesteren (was echt op mn handen zitten)
maar het is nu stil boven (denk dat meneer ook in slaap is gewiegd)
zal zo maar zachtjes naar boven gaan

vervelend sonnetje dat floris net een huiluurtje heeft als je visite hebt, gelukkig heft zn powernap geholpen, heb je het nog wel gezellig met je visite gehad?

Tico, wat is het wat je tegen houdt? omdat de nachten al hoe dan ook niet lekker lopen?
pi_87447159
Nee bang dat ze stikt ofzo.
Ik heb de hele nacht haar handje vastgehouden. Resultaat, half 10 naar bed, 2 uur drinken en 5 uur en nu net. Dat is het betere werk.
pi_87448115
Hier weer lekker geslapen (nouja, zij dan) van 23u tot nu! Etenstijdddddd!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:47:22 #52
259886 pessie
pi_87448414
Chilla wow!! Wat fijn zeg!

Tico, dat is inderdaad beter ^O^ . En inpakken in een laken, vind je dat ook eng? Het heeft hier goed geholpen.

Regelen is niet leuk -O- . Nathan werd om half 5 wakker voor eten, prima, maar wilde daarna niet meer in slaap komen en toen het eindelijk een beetje rustig was begon hij weer en was het half 7. Uiteindelijk weer gevoed en maar bij mij in bed in slaap laten vallen, daarna dus toch nog wat geslapen maar voel me nu niet helemaal uitgeslapen.
pi_87449080
Ik kreeg net in een nies een mega groot fluoriserend groen snotje toegeworpen :D _O-

En verder deed ze het super, op haar buik.. Tot een uur of 5 en toen tot nu net.. Ben benieuwd wat ze vandaag overdag gaat doen. :)
pi_87449469
ik verveel me, mijn baby slaapt, vanaf 11uur gisteravond.
ik heb me om 8uur gedouched, omdat ie een beetje huilde, vaak is ie een uur later dan echt wakker. nu dus niet...
heb al grey's anatomy en benelux next top model gekeken. ben nu met project catwalk bezig.

ik had natuurlijk ook de vaatwasser kunnen doen :')

oh as we speak hoor k geluid door de babyfoon
pi_87450453
Hahahaha dat heb ik dus ook wel eens hé, zo van 'je mag wel wakker worden hoor, ik verveel me' :D
pi_87450585
stom is dat he, als ie niet wil slapen is t niet goed, slaapt ie wel is t ook niet goed :)
hij heeft iig wel honger nu :')
pi_87450929
Hehe precies dat :P

Hier ligt ze nu in bed...... te kijken naar haar 'muziekpoppetje' en ze zingt mee.
Althans, ze is hele gesprekken aan het voeren en er komen steeds leukere geluidjes uit, hihi.
pi_87450958
*O* Nanique is alweer 4 maanden!!

Kom morgen weer terug ben nu weer eens druk druk druk.. Nanique is een beetje ziekjes.. Shenaya is er net weer bovenop. Shenaya zo naar de psz, Oma komt oppassen dan kan ik werken..
Altijd blijven lachen... :)
pi_87451684
Ik heb een plakkind vandaag... Ook gezellig..

Ik was alleen net aan de strijk begonnen... Ach morgen weer een dag.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:48:59 #60
259886 pessie
pi_87451736
Lies gefeliciteerd!

Chilla, dat is zo leuk, kindjes die 'praten'. Mijn ouders waren helemaal verbaasd dat Nathan zoveel 'praat', maar het is dus normaal!

Tico, plakkind O+ .
pi_87451974
Nanique alweer 4 maanden *O*

Floris die lekker uitslaapt, lekker hoor!

Nathan die lekker aan het kletsen is :z

Hier net Femke weggebracht naar de kdv om te wennen. Wat een drama :'( ik had een grote fles Nuby gekocht omdat ze nu natuurlijk minder borstvoeding krijgt. Je zou denken dat dat prima gaat maar nee hoor. Ze heeft hem nog maar een 1,5 dag ofzo. Ze drinkt er heel slordig uit, hapt enorm veel lucht binnen. Dat was net dus ook zo bij de kdv en huilen! :'( Ze heeft niet veel gedronken maar ze hebben haar maar op bed gelegd. Of ik het moeilijk vond vroeg ze nog. Nou wat denk je duh 8)7

Voortaan doen we het gewoon weer met het kleine flesje daar kan nog 150 cc in en anders maar twee keer een kleine fles.. Ze bellen me als ik haar weer mag ophalen.. mijn telefoon ligt naast me ;)
pi_87452144
hihi
pi_87452693
nanique 4 maanden vandaag *G*
ook *G* voor de goede nachten bij tico en floris al is het voor sonnetje dan een beetje saai en heeft tico nu een hangkind :*
en ook voor pessie en het regeldagje :* en het wennen bij kdv van nanique

Orea met een enorme groene snottebel, hihi hoort erbij he
chillyday tof filmpje!

hier wederom een baggernacht, na het in slaapwiegen lag mw er om 23.45 in om om 01.00 uur wakker te worden voor een hapje, weer terug in bed, huilend wakker om 03.00 getroost en verder geslapen tot 03.45 zelfde liedje om 05.15 weer een hapje om 07.15 weer een hapje
gelukkig wel tot 09.50 doorgeslapen! maar wat slopend zo
pi_87452803
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:57 schreef Mereltje het volgende:
Nanique alweer 4 maanden *O*

Floris die lekker uitslaapt, lekker hoor!

Nathan die lekker aan het kletsen is :z

Hier net Femke weggebracht naar de kdv om te wennen. Wat een drama :'( ik had een grote fles Nuby gekocht omdat ze nu natuurlijk minder borstvoeding krijgt. Je zou denken dat dat prima gaat maar nee hoor. Ze heeft hem nog maar een 1,5 dag ofzo. Ze drinkt er heel slordig uit, hapt enorm veel lucht binnen. Dat was net dus ook zo bij de kdv en huilen! :'( Ze heeft niet veel gedronken maar ze hebben haar maar op bed gelegd. Of ik het moeilijk vond vroeg ze nog. Nou wat denk je duh 8)7

Voortaan doen we het gewoon weer met het kleine flesje daar kan nog 150 cc in en anders maar twee keer een kleine fles.. Ze bellen me als ik haar weer mag ophalen.. mijn telefoon ligt naast me ;)
Zit er zoveel verschil in de grote en kleine fles? En inderdaad, gewoon een fles meegeven waaruit ze wel goed kan drinken, en dan vullen ze m maar 2x.
pi_87452839
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:23 schreef draculettetje het volgende:
nanique 4 maanden vandaag *G*
ook *G* voor de goede nachten bij tico en floris al is het voor sonnetje dan een beetje saai en heeft tico nu een hangkind :*
en ook voor pessie en het regeldagje :* en het wennen bij kdv van nanique

Orea met een enorme groene snottebel, hihi hoort erbij he
chillyday tof filmpje!

hier wederom een baggernacht, na het in slaapwiegen lag mw er om 23.45 in om om 01.00 uur wakker te worden voor een hapje, weer terug in bed, huilend wakker om 03.00 getroost en verder geslapen tot 03.45 zelfde liedje om 05.15 weer een hapje om 07.15 weer een hapje
gelukkig wel tot 09.50 doorgeslapen! maar wat slopend zo
He dat klinkt bekent van de afgelopen nachten... Zo moe....

ff aftasten waarom ze steeds wakker wordt?
pi_87452963
Chilleyd leuk filmpje, grote ogen heeft ze, maar ze gaat echt geen hallo zeggen hoor :D

Ticootje in de grote fles zit dan niet zoveel melk nog (120 cc en er kan iets van 250 in) misschien dat er meer lucht daarom in de fles zit? Aan de speen zelf zie ik niet veel verschil (hoe het er uit ziet), maar het lijkt wel alsof de melk er veel sneller er uitkomt.
pi_87454010
Agos, arme Femke.. hopelijk gaat het snel beter! Vanaf wanneer moet ze naar het KDV?

Chillay O+ wat een schatje! Zo leuk om al die verschillen bij kindjes te zien.. Vond ik ook bij Anna van Tessie, zij huilt zo anders dan Leia! Vroeger dacht ik echt dat alle kindjes hetzelfde huilen :@ :D maar zelfs met lachen is dat anders! :) en wat heb jij een lieve stem!!

Draak -O- wat is dat toch met je mini-draakje hè.. ik hoop zo dat ze gaat merken dat 's nachts slapen ervoor zorgt dat je je overdag veeeeel lekkerder voelt en dat ze zich daaraan gaat houden :)

Hier was er één net aan de borst in slaap gekukeld :D dus die heb ik in bed gelegd, op haar buik! En, ze slaapt nog *O* Op zich, op een uitzondering na doet ze het echt niet slecht.. ze slaapt 's avonds rond de klok van 8, tussen 10 en 11 nog een voeding en dan rond 5 uur (al moet ik soms rond half 2 even speen ploppen..) en na die voeding mag ze meestal naast me in bed.. ik vind dat nog zo gezellig :@ tot een uur of 9/10 en dan gaan we er meestal uit.. zal nog wat worden als ik straks weer moet gaan werken ;) maar nog lange niet, dus ik geniet er maar van!
pi_87454244
@ Mereltje
Nouuuu, die ene klinkt toch best een beetje als hallo :P

@ Orea
Hihi dankjewel :D
Ja leuk is dat he, kijk en vergelijk haha met baby's van ongeveer dezelfde leeftijd.
Ooh ik kan het filmpje zelf ook wel 10x opnieuw zien! :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:23:24 #69
259886 pessie
pi_87454518
Chilla Nathan is hevig geinteresseerd in Yinthe!
pi_87454642
Orea ze moet volgende week al, dinsdag en donderdag :{ maandag moet ik weer aan het werk.. ik weet dat het met een klein flesje gewoon goed gaat. Straks neem ik nog een t-shirt mee met mijn geur er in, lekkere zweetlucht, heeft ze daar toch iets vertrouwds.
pi_87454714
Hihi, ChilllayD.. wat een lekker bekkie heeft ze! Herkenbaar, dat geworstel met d'r mondje en gebrabbel :D

Vervelend dat minidraak er niet zo veel zin in heeft 's nachts.. Slaapt ze overdag wel goed Draak?

Mereltje.. -O- Lijkt me zoooo erg, je kindje achterlaten terwijl het niet gelukkig is. Knap hoor, al die ouders die dat doen!

Tico heeft een plakkerd, ik heb een slaperd :D Ze is echt duidelijk weer een ander slaapritme aan het maken..
pi_87454835
gewoon oefenen met de grote fles toch :) ooit komt t vast goed :P

nou k kan t filmpje van yinthe niet zien op mijn telefoon ;(

k ga even mijn zoon zijn bed uit trekken. gaan kijken in t nieuwe huis van mijn ouders, heb k gelijk mijn wandeling voor vandaag gehad :')
pi_87455319
Zo, daar ben ik weer eens.

Lief filmpje ChilllayD!

Gisteren ben ik voor het eerst weer wezen dirigeren (ik heb een koor). Ik had Elise gevoed voor ik wegging en een flesje gekolfd voor als ze honger had. En dat had ze... alleen had papa dat niet door, want ze had toch net nog gedronken? Zij maar huilen, hij met haar het hele dorp door wandelen, en pas na 1,5 uur het flesje maar eens geprobeerd. En toen was ze stil want ze had dus gewoon honger. Wel heel sneu voor allebei. Mja, volgende keer beter. ;)

Slapen gaat redelijk, vanochtend was het kwart over 6, maar afgelopen nachten kwam ze 's nachts weer een keertje. Maar we waren ook erg veel op pad geweest, dus dan heeft ze daar gewoon weer even behoefte aan. Ik vind het best. Maar goed, dat is ook omdat ik weet dat ze in principe gewoon door kan slapen en het dus incidenteel is. Aan nachten zoals die van Tico moet ik toch niet (meer) denken. -O-

Verder draagt ze nu bijna alles in maat 62... :o :'( O+ nu al zo groot.
pi_87455402
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik verveel me, mijn baby slaapt, vanaf 11uur gisteravond.
Floris slaapt echt belachelijk goed, he? Heerlijk hoor... Wel herkenbaar dat als ze dan slapen, het gewoon saai is. :D
pi_87455639
Yinthe staat open voor alles! :P zowel mannelijk als vrouwelijk gezelschap, filmpje terug? :D
pi_87455711
Wow Cantare! Wat een lekker spekkie heb je dan :D Leia draagt nu ook alles in maat 62 maar die is een maandje ouder :D

Ik moet ook zeggen dat ik verpest begin te raken van haar van 22:00 tot 5 slapen.. toen ze laatst weer eens tussendoor kwam was ik de dag erna echt stuk!
pi_87455904
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:55 schreef ChilllayD het volgende:
Yinthe staat open voor alles! :P zowel mannelijk als vrouwelijk gezelschap, filmpje terug? :D
Haha, ik zal zo eens een poging doen.

@Orea: het is vooral haar buik :') Broekjes 56 past ze nog wel goed, maar als ik een truitje van maat 56 al over die bolle buik heenkrijg zonder dat je haar romper ziet (dus lang genoeg is), stroopt 'ie de hele tijd op. Rompers beginnen ook echt te trekken en het wordt steeds meer proppen bij het aankleden, dus maak ik het ons makkelijk en pak ik een 62. Verder heb ik niet het idee dat ze erg lang of dik is. Maandag weer naar het CB, ben heel benieuwd hoe haar curve er nu uitziet!
pi_87456092
Oh leuk, moet ik sowieso eens doen een filmpje van Leia maken!!
pi_87456161
Rompers zijn hier allemaal al maat 60/62.. Maat 54 zit zo zielig.

En het is per merk verschillend... Gister had ze een slaapshirt aan maat 62 dat was net een jurk.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:13:23 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87456259
Hier is het echt niet saai hoor als Willem slaapt, dan heb ik over het algemeen genoeg te doen. Opruimen, effe poetsen, was in/uit wasmachine en ophangen. Eten voor 's avonds alvast klaarzetten (Willem is meestal wakker rond etenstijd) etc etc... Ik ben blij als ik weer kan werken straks, een stuk rustiger :P

Hier zijn we trouwens ook aan het overstappen naar maat 62, merk wel dat er binnen maat 62 (en maat 56 ook overigens) best nog wel wat verschil kan zitten. Soms verzuipt ie erin en soms is het al krap... Volgende week weer CB, ben benieuwd hoe hij gegroeid is...

Eerste (mini-)vakantie is goed gegaan, alleen jammer dat het zwembad erg koud was. Hij heeft er daardoor maar heel even in gezeten, was echt té koud voor hem... Maar ik heb 'm wel in z'n zwembroek gehad O+

Slapen in z'n tentje ging ook heel erg okay, gewoon op een bed gezet en Willem extra warm aangekleed. Gewatteerd slaapzakje en dubbele deken. Alleen z'n handjes waren echt ijsklontjes, maar hij leek er geen last van te hebben...

@Mereltje, mijn verlof loopt ook vrijdag al af, maar ik heb er nog 2 weken vakantie aangeplakt. Willem al wel naar het KDV dan dus even tijd voor mezelf... Ik hoop dat Nanique het naar haar zin heeft en het jou ook wat makkelijker gaat vallen om haar achter te laten... :*

Pessie, jammer van de regeldag. Maar dan heb je die ook weer gehad ;) Kun je snel genoeg weer aan een fatsoenlijke nacht komen...

Wow Sonnetje, Floris slaapt echt heel erg goed zeg :o Ik was dit weekend al dolgelukkig dat Willem 2 keer een nacht doorgeslapen is. (wat dan betekent dat ie pas om 6 uur voor de eerste keer komt :') )

@Orea, fijn dat Leia steeds beter gaat slapen, wordt je zelf ook meer mens van...

@Cantare... Lastig he voor die kerels. Merk dat Martijn ook vaak even niet meer weet wat hij er mee aanmoet. Begint Willem te huilen, komt ie aan mij vragen wat ie heeft :P Wij hebben als vrouwen natuurlijk ook het voordeel dat we tijdens het verlof ons kind erg goed leren kennen. Al vind ik het ook nog wel eens lastig om de diverse huiltjes te onderscheiden....

@Tico, ik heb hier tommee Tippee staan en de kleintjes gebruik ik momenteel niet zo heel veel dus ik wilde al voorstellen om er eentje naar je op te sturen zodat je het een keertje zou kunnen proberen, maar toen bedacht ik mezelf dat die verzendkosten duurder zijn dan gewoon effe zo'n flesje te halen :+ Ik hoop dat Leyla snel doorheeft hoe het moet met de fles...

Yinthe O+ Vrolijk ding!! Leuk he ChillayD die filmpjes.. Straks een DVDtje van maken per jaar. Leuk voor later :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_87456519
tico idd achterhalen waarom ze wakker wordt steeds,
eerst waren het de tandjes, nr 2 is nu goed door en ze is enorm verkouden dus dan heeft er ook wel mee te maken denk ik, alleen eerder kon ik dan gewoon in bed troosten, maar nu wil mw er gewoon echt uit
het is ook niet dat ze te wakker is want ze valt wel snel weer in slaap

flugel fijn dat de minivakantie goed is gegaan, jammer van het koude water! wel een mooie foto!

orea heerlijk toch nog even samen s'ochtends in bed!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:23:13 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87456611
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:20 schreef draculettetje het volgende:
tico idd achterhalen waarom ze wakker wordt steeds,
eerst waren het de tandjes, nr 2 is nu goed door en ze is enorm verkouden dus dan heeft er ook wel mee te maken denk ik, alleen eerder kon ik dan gewoon in bed troosten, maar nu wil mw er gewoon echt uit
het is ook niet dat ze te wakker is want ze valt wel snel weer in slaap

Gossie, naar is dat he... Dat je heel goed ziet dat ze enorm moe zijn maar toch niet goed kunnen slapen...
pi_87457205
Wat is Willem een leuk ventje! O+ Die haartjes. Jammer dat het zwembad te koud was, het lijkt me nou net zo heerlijk om lekker met je baby rond te dobberen.

Elise is geloof ik weer aan het regelen... drinken, even de oogjes dicht, speen er miljard keer uitploppen, huhhuhhuh-en, weer een slokje drinken, etc. Mja, we hebben toch niks anders te doen (o ja, huishouden :') ).
pi_87459258
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:47 schreef Cantare het volgende:

[..]

Floris slaapt echt belachelijk goed, he? Heerlijk hoor... Wel herkenbaar dat als ze dan slapen, het gewoon saai is. :D
ja, maar das sinds een week of 2 dat ie echt de 12uur red. eigenlijk sinds ie op zn eigen kamer slaapt
naar hij heeft s nachts eigenlijk altijd wel goed geslapen. sowieso sliep ie vrij snel door.
pi_87459679
Hier in de eerste 2 weken zat er bij Yinthe ook al 6 uur tussen de voedingen 's nachts.
Langer mocht niet, ze moest eten :P moest haar ook echt wakker maken.

Hier slaapt ze nu meestal van 23u a 24u tot 09u a 10u :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:35:29 #86
259886 pessie
pi_87461231
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:49 schreef ChilllayD het volgende:
Hier in de eerste 2 weken zat er bij Yinthe ook al 6 uur tussen de voedingen 's nachts.
Langer mocht niet, ze moest eten :P moest haar ook echt wakker maken.

Hier slaapt ze nu meestal van 23u a 24u tot 09u a 10u :D
Hoe doe je dat?

Nathan slaapt van 22.30 tot 4.30/5.00 en dan wil hij echt weer eten! Hij heeft nu 2 keer geslapen tot 6.15 en 1 keer tot 8.15, maar normaal is altijd 4.30. Normaal gesproken gaat hij daarna wel weer slapen.
pi_87461549
Krijgt Floris een speen Son? Ook 's nachts?
Dat is hier momenteel nog het punt.. ze plopt hem eruit en wordt dan rond 2 uur wakker en begint te miepen om de speen.. Maar omdat ze dan nog te wakker is, plopt ze hem er zo weer uit..

In de wieg naast me kan ik half slapend dat ding terugwurmen, maar als ze op haar kamer ligt moet ik een stukje lopen :P en lui als ik ben...

Willem!! O+ dat ziet er gezellig uit zo!!
pi_87462061
Helder, van de speentjes tico :)
Wel goed klote zeg :{ Hopen dat de tip van sproetje nog helpt :*

Sonnetje :o
Ik wou dat ik me eens kon vervelen _O-

Leuk filmpje Chillay. Beetje een blik van 'wat zit je nou debiel te doen met die telefoon joh?' :D

Willem in het koude water. Hij ziet er nog best vrolijk uit :)

Truus is afgelopen weekend voor het eerst met de trein geweest. En ze ging flirten met de conducteur O+
Of hij met haar... :P Of hij keek gewoon uitgebreid naar m'n tetten (ze zat bij me op schoot) :')
pi_87462396
orea floris krijgt geen speen, tenminste ik geef m wel s aan m maar die plopt ie er even snel weer uit:
Hij duimt wel,denk dat dat ook scheelt bij m.
en mijn bv is natuurlijk heel erg voedzaam :P
pi_87462434
Leyla wil de ene keer wel een speen en de andere keer niet. Ik vind het wel best.
pi_87465256
minidraak wil van het begin af aan wil een speen (tutje) maar kan die ook praktisch zelf weer terug stoppen of ze moet hem te ver hebben weggegooit, ze pakt hem er namelijk zelf ook uit
voor het gedoe met tandjes krijgen sliep ze ook goed door, nooit 12 uur maar wel van 22.30/23.30 tot aan 05.00/05.30 en daarna vaak ook nog een uur of 2 dus wat mij betreft oke

net haar mondje gecontroleerd en bovenin is er nog een tandje aan het komen, dus tand 3 is ook opkomst, wat dus toch het slechte slapen kan verklaren
ik heb haar net opgehaald van het kdv waar ze smiddags is geweest, ook daar hangerig, maar een half uur geslapen veel in de draagzak geweest (ik heb die van mezelf achter gelaten) en om 15.00 wel goed gedronken en ze is nu helemaal vrolijk! aan het kletsen en lachen!
pi_87465264
Flugeltje mooie foto van Willem in zijn zwembroek O+

Ik ben er al uit met de flessen. Had een kleine fles voor 0+ maanden en een grotere fles voor 3+ maanden. Het speengat van de grote fles is toch iets groter. Denk dat het toch een kwestie van wennen is en oefenen wat Sonnetje zegt. Voorlopig blijven we nog even met de 0+ fles drinken. Ze heeft lekker geslapen bij de KDV en gelukkig daar goed gedronken uit de kleine fles :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:58:48 #93
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_87471684
Vandaag heeft Siebe zijn vierde vermaanddag!! *O* *O* *O*
kloep kloep
pi_87479817
boris gefeliciteerd met de vierde vermaanddag van siebe!

ik verdenk mijn meneer ervan ie zelf in slaap valt bij het naar bed brengen van minidraak! zowel Gister als vandaag kan ze namelijk meteen in haar bedje weggelegd als ik boven kom hihi
pi_87480486
Pff, Elise is al de hele dag aan het regelen en nu ben ik het helemaal zat. }:| SLAAP!

En ze ziet er ook nog eens niet uit aangezien we vanavond voor het eerst Gentiaan Violet hebben gebruikt. Wel vast leuk voor Halloween. :')
pi_87483470
ik klaag nooit meer dat mn kind zo goed slaapt :P
hij ligt nu net EINDELIJK hopelijk te slapen. ben vanaf 8uur bezig geweest :')
pi_87484729
heeft floris nog een beetje geslapen? en elise hopelijk ook?!
minidraak wel! vannacht maar 1 keer wakker voor een hapje! dat ze nu al een uur vrolijk wakker is neem ik voor lief!
pi_87485560
als ie eenmaal slaapt, slaapt ie wel, maar ik heb een eigenwijsje, meneer slaapt pas als hij vindt dat ie moet slapen.
k ga nu weer even verder slapen
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:39:37 #99
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87485579
Lastig al die slaapperikelen.
Ylana weigert te gan slapen tussen 19 en 23 uur zo ongeveer. Het zijn ook haar huiluurtjes en heeft daardoor al de bijnaam decibellenmonster van me gekregen. Krampjes, geen krampjes, klusteren, niet klusteren, geen idee, maar er wordt vnl gegild gebruld gehuild en geschreeuwd 's avonds. Vermoeiend op zijn zachts gezegd.
Gisteravond was ze bij M. op schoot eindelijk in slaap gevallen. Heel voorzichtig overgelegd naar haar wieg en binnen no time was ze volledig overstuur wakker. We hebben haar er weer uitgehaald en na een slokje melk viel ze dan weer bij mij in slaap. Ik ben op de bank met haar blijven liggen en heb zelf meegeslapen, ik was zó moe. Rond 23.00/23/30 werd ik wakker, heb Ylana aangelegd voor een laatste voeding die ze half slapend op heeft en toen kon ik haar zo in haar wieg leggen. Om 4 uur wilde ze wel weer eten en om 7 uur ook. Daarna geen enkel probleem om haar in haar wieg terug te leggen. Ik ben zo blij dat ik op de bank mee heb geslapen gister!

Heel verhaal geworden terwijl ik kan volstaan met; Ylana heeft haar huiluurtjes van 19-23 uur ongeveer en slaapt dan dus niet. Erg vermoeiend.
Sorry voor dat lange verhaal dus :')
Ylana
pi_87485709
das ook zo'n beetje floris verhaal. behalve dat ie dan huiluurtje heeft. maar hij slaapt s avonds vaak gewoon echt niet. valt ie in slaap, is ie of gelijk wakker als je m in zn bed legt of na een half uur ofzo wordt ie wakker.
je kan m dan niet troosten in bed, dus eruit halen is de enige oplossing. nja niet ideaal dus maar goed wordt ooit wel eens beter.
vaak is t dan rond 22/23uur voeden, in slaap vallen en tot morgen. nu was dat ook alleen wat later :')
pi_87487293
Van half 10 tot 3 tot 6. Inbakeren it is.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:12:22 #102
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87487478
Zonder inbakeren slaapt ze helemaal niet :N Tenzij ze op mijn borst ligt, maar dan heb ik 'r vast wat waarschijnlijk hetzelfde voor haar doet.
Ylana
pi_87487856
22.45 tot 1.45 tot 5 -O- maar hier weer krampen ze heeft vanaf de explosie zaterdag niet meer gepoept.

Moet zeggen dat ik nu echt wel klaar ben met die krampjes, mijn arme meisje :(
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:41:00 #104
259886 pessie
pi_87488171
Slaapperikelen, steken we elkaar aan? Hier ook moe :O . Ik blame de regeldagen. Maar volgens mij had ik vanmorgen wat meer stuwing dan gisteren dus als het goed is ben ik binnenkort weer geregeld.

Hij is net trouwens wel weer heel rustig gaan slapen :') .
pi_87488337
Jeetje, wat een slaapperikelen allemaal! Anne heeft gelukkig wél goed geslapen, van 23.00 tot net iets voor zessen.
Na de fles (die ze voor het eerst helemaal leegdronk op dit tijdstip! *O*) wilde ze niet meer echt slapen in haar eigen bedje, dus maar even naast me in bed gelegd. Normaal gesproken wordt ze dan rond een uur of 8 wakker voor het ochtendritueel (ik douchen, Anne in bad en daarna naar beneden voor het flesje), maar nu werd ik om negen uur wakker en lag mevrouwtje nog te slapen.

Ik had nooit verwacht dat ik zo uitgeslapen zou zijn met een baby van een paar weken oud... maar ik durf het nog niet te hard te roepen, het kan nog zomaar veranderen natuurlijk.
pi_87488405
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef Orea het volgende:
22.45 tot 1.45 tot 5 -O- maar hier weer krampen ze heeft vanaf de explosie zaterdag niet meer gepoept.

Moet zeggen dat ik nu echt wel klaar ben met die krampjes, mijn arme meisje :(
Ik ook, rotkramp. Gelukkig hebben we het ergste waarschijnlijk gehad. :)

Saffier, wat vervelend dat Ylana zo huilt! Elise slaapt tussen 19 en 23 uur ook niet, maar is meestal wel tevreden te houden door haar bij ons te houden en vaak aan te leggen. Maar dat vind ik af en toe al vermoeiend, laat staan als je meisje dan ook nog echt ligt te krijsen... Wel fijn als je elkaar dan een beetje af kunt lossen. Gisteravond was G (mijn man) niet thuis en ik mistte het wel echt dat ik haar dan niet éventjes kwijt kan aan hem. Hoe is het verder met Ylana? Is ze behalve de avonden wel tevreden enzo?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:51:29 #107
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87488447
Dames is het 't weer ofzo? Vorige keer sliepen ze allemaal haske goed en nu allemaal bagger....

Hier was het feest om 1, 3, 5 en 7 en meneer heeft net dan nog tot 10 uur geslapen. Ik loop in m'n pyama, geen zin om mezelf aan te kleden....
pi_87488537
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef Fannetje het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik zo uitgeslapen zou zijn met een baby van een paar weken oud... maar ik durf het nog niet te hard te roepen, het kan nog zomaar veranderen natuurlijk.
Hier hetzelfde, hoor! Vanochtend heb ik ook weer lekker tot 10 uur in bed gelegen, en dat is eigenlijk meer regel dan uitzondering. :o *O*

Daar ging wel aan vooraf dat ze om half 4 kwam en vanaf 7 bij me in bed lag omdat ze niet meer kon slapen, maar dat is dan weer meer uitzondering dan regel. ;)

Maar ik merk wel dat het cliché waar is: altijd net als je denkt een ritme te hebben, verandert het weer. :Y

Ik ben trouwens zó blij dat ik pas stage hoef te lopen per februari. Dat maakt me over het slaapgedoe wel relaxed; ik kan het toch overdag inhalen. Maar verder lijkt het me ook helemaal niet leuk om nu al af te moeten tellen tot mijn eerste werkdag, en dat Elise dan al naar het KDV moet... ik vind het nog zo gezellig met haar thuis. :)
pi_87488879
Dat herken ik wel Cantare! Ik half januari.. Anders was volgende week mijn verlof opgehouden.. Moet er nog niet aan denken...

Dat ze niet doorslaapt, ach daar lig ik niet zo wakker van. Het is een baby. Maar dat huiltje van die krampjes gaat door merg en been. Hier lijkt het de laatste dagen juist iets erger qua krampen, maar ze is dan ook verstopt..

Dit keer was ze zelfs heel onrustig bij mij in bed van 5 tot 9, maar we hebben nog wel een beetje gedut.

Net filmpje van haar gemaakt, zo maar eens kijken hoe ik die online zet :) en ze begon net eindelijk te poepen :') dus ik ga maar een badderen enzo :)
pi_87488995
Anne heeft nu last van krampjes, haar gezicht wordt telkens knalrood, dan volgt er een schreeuw en dan een flinke scheet en daarna weer wat ontspanning. Arm meiske.

En ik dacht dat ik al zolang vrij was, maar jullie hebben het dus nog luxer! Ik moet 10 januari, de dag na de kerstvakantie, weer beginnen.
pi_87489209
Ik stond ook pas om 10 uur naast mn bedje. Heerlijk!
pi_87489240
Ghehe, Elise is ook van de scheten... :') Alleen als ze echt krampjes heeft dan is het daarmee niet over, dat duurt wel even.

Ze is trouwens gisteravond en daarnet zonder speen in slaap gevallen. Ze spuugt 'm telkens uit en op een gegeven moment heb ik 'm gewoon niet meer teruggestopt. Misschien heeft ze er niet meer zo'n behoefte aan :? zou wel mooi zijn!
pi_87489265
Ik frot er geen speen in als ze niet echt zoekt.. Scheelt weer voor later als ze het niet nodig heeft.
pi_87489329
Anne wilde gisteren na de laatste fles ook geen speen, ze heeft nog wel 5 minuutjes gehuild toen we het licht uitdeden, maar viel toen toch in slaap. Ook goed, dan geen speen :)
pi_87489387
Oi, het zit echt in de lucht he, minder goed slapen }:| Hier ook, al mag ik in vergelijking met jullie slaapperikelen nog niet klagen, het was half 5 vanochtend, na half 9 gisteravond voor het laatst. Als ik nu mezelf dan ook even op tijd op bed werp, is dat beter te doen. Maar ik was zo blij even een kindvrij-moment te hebben.. Dom dom
pi_87489459
morretje, ik ga dus gewoon om half 10 ook naar bed, dan heb ik in elk geval die lange ruk slaap.
pi_87489557
floris heeft wel gewoon tot half 11 geslapen
hij ging alleen pas laat slapen :)
pi_87489636
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
floris heeft wel gewoon tot half 11 geslapen
hij ging alleen pas laat slapen :)
Lekker man! Hij doet het echt goed op zn eigen kamertje.

Had ik dat maar gewoon gedaan bij Jen.
pi_87489643
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik stond ook pas om 10 uur naast mn bedje. Heerlijk!
Tot 10 (!) uur ja? Oww, ik ben jaloers!
Hier begint Thomas eindelijk weer wat langer te slapen (lees: tot 08:30 uur ofzo), maar Morris is steevast al rond 06;30 uur wakker. Maar dan ook echt wakker. Kletsen, stampen, kraaien, kruipen, dat werk.
Heel gezellig vind ik dat. Na tienen. :{w
Hardloper.
IG @webkim
pi_87489742
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lekker man! Hij doet het echt goed op zn eigen kamertje.

Had ik dat maar gewoon gedaan bij Jen.
ja he O+
sowieso is ie stukken relaxter sinds hij wat meer slaapt overdag. das ook fijn
meneer ligt nu op schoot te slapen :)
toch nog niet genoeg geslapen haha.
even maar op bed gooien en dan kan ik douchen
pi_87489762
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:29 schreef Webkim het volgende:

[..]

Tot 10 (!) uur ja? Oww, ik ben jaloers!
Hier begint Thomas eindelijk weer wat langer te slapen (lees: tot 08:30 uur ofzo), maar Morris is steevast al rond 06;30 uur wakker. Maar dan ook echt wakker. Kletsen, stampen, kraaien, kruipen, dat werk.
Heel gezellig vind ik dat. Na tienen. :{w
Jen was rond half 8 wakker, dan is papa er nog en Priscil ook, dan brengt M. haar even naar het kdv. Gister en eergister sliep Jen uit, tot 8 uur, en dan breng ik haar dus.

Voor 7 uur wordt hier geen gehoor gegeven aan wakker... Dat weet Jen, ze mag dan ook echt niet opstaan. Als ze 7 uur wakker is en wij zijn echt nog te moe, dan zet ik even een dvd op en smeer ik een boterham en dan gaat ze even dora kijken tot 8 uur.
pi_87489789
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:33 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ja he O+
sowieso is ie stukken relaxter sinds hij wat meer slaapt overdag. das ook fijn
meneer ligt nu op schoot te slapen :)
toch nog niet genoeg geslapen haha.
even maar op bed gooien en dan kan ik douchen
Ik heb net al gedoucht met Leyla, ik kon niet goed ruiken wie er nu het meeste naar spuug rook, dus het was nodig.

Overdag slapen is ook echt een garantie op een goede nacht hier. Slaapt ze overdag ruk, dan is ze gewoon helemaal overprikkelt.
pi_87489809
Oh om 3 uur vannacht had ik wel een harde tiet.. Damn!
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:50:50 #124
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87490261
Cantare verder gaat het overdag goed. Meestal dan want vanmorgen heeft ze anderhalf uur lang gegild van de buikkrampen -O- Ze heeft al 2 dagen niet gepoept, arm kind dus de kramp was wel te verklaren.
Van de week was M. 3 avonden achter elkaar niet thuis, dan weet ik ook écht niet meer wat ik moet doen met haar hoor :{ . Maar normaal gesproken dus overdag tevreden. Wel wordt er veel met Ylana heen en weer 'gezeuld' vind ik. Ik moet 4 keer per dag naar school heen en weer voor Tobias. Meestal pak ik de draagdoek waarin ze heerlijk ligt te slapen dan en als het voor haar slaapje beter uitkomt (overleggen vanuit draagdoek is niet te doen) pak ik de wandelwagen, daarin kan ze dan doorslapen.

Webkim uitslapen gaat hier ook niet hoor! Maar als het goed is heb jij niet zo veel gebroken nachten meer met je jongens? ;)

oh Tico dat had ik gisternacht! Had sinds half 4 ongeveer al liggen wachten op Ylana, slaapt ze tot 5.15 :X Daarna maar snel gekolfd. Ik heb toch voorraad nodig.
Ylana
pi_87490443
Ik ga om 3 uur niet mn bed uit om te kolven... Beetje met de hand de schijven weggemaseerd en Leyla goed laten drinken was net genoeg om weer ff vooruit te kunnen. Mn tiet is nu nog wel gevoelig van de stuwing van vannacht. Hij is wel soepel hoor, maar ik voel het zeg maar.
pi_87491421
Ze maft echt alweer lang... Heb ff gecheckt of ze het nog wel deed. :')
pi_87491454
ben ik blij dat ik daar geen last van heb :)
zelfs de eerste keren dat ie twaalf uur sliep niet.
tegenwoordig voelen ze na een lange nacht ook gewoon soepel.
echt stuwing heb ik ook nooit gehad.

zat gisteren opeens te bedenken dat ik om half 4 s middags pas de tweede voeding had gegeven.
en half 6 daarna, eigenlijk wel logisch dat ie gisteravond zo onrustig was :) hij heeft wel wat meer voedingen nodig dan 4 :P
pi_87491482
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
ben ik blij dat ik daar geen last van heb :)
zelfs de eerste keren dat ie twaalf uur sliep niet.
tegenwoordig voelen ze na een lange nacht ook gewoon soepel.
echt stuwing heb ik ook nooit gehad.

zat gisteren opeens te bedenken dat ik om half 4 s middags pas de tweede voeding had gegeven.
en half 6 daarna, eigenlijk wel logisch dat ie gisteravond zo onrustig was :) hij heeft wel wat meer voedingen nodig dan 4 :P
Leyla clustert graag 's avonds...

Maar die zit ook echt nog wel op 8 tot 10 x drinken op een dag.
pi_87491543
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
floris op 5 :)
Maar Floris is ook al groot!
pi_87491970
Hier krijgt ze 4 voedingen van 180ml... incl. de laatste waarbij ik haar echt wakker moet maken, zo rond 23u.
Nou gister weer van 24u geslapen tot vanochtend 09:30....... hieeeehaaa *O*
Sja hoe ik dat doe??? Die vraag zag ik voorbij komen.... i don't know :@
Zorgen dat ze lekker vol zit (van alle voedingen over de hele dag + vooral de laatste) en tukken maar :Z
Zonder speen overigens...... die krijgt ze af en toe overdag eventjes. Maar da's zelden.

Even foto's posten in het fototopic 8-)
pi_87492026
Ik zat net eens te denken, maar ik weet écht niet hoeveel voedingen Morris nog krijgt op een dag (bv). Da's pas op verzoek. :D
Hardloper.
IG @webkim
pi_87492051
Leyla zit ook wel vol als ze naar bed gaat.. Soms iets te en komt alles er weer uit.
pi_87492054
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:23 schreef Ticootje het volgende:
morretje, ik ga dus gewoon om half 10 ook naar bed, dan heb ik in elk geval die lange ruk slaap.
Ja, dat moet ik dus ook maar weer ff doen.. Echt, gek kind, ze verwend me zo met d'r tot 7 uur/ half 8 slapen, dat ik om 5 uur echt nog zo duf als een garnaal ben, en tot 9 uur geslapen heb. Had nog wel langer gekund, als ze niet alweer wakker was :')

Hier ook 5 voedingen normaal, maar ik denk dat ze vandaag op eentje meer komt.. Ze heeft er nu al 3 gehad nml. Het zonnetje schijnt hier heerlijk, straks na d'r slaapje maar ff de hema plunderen :D
pi_87492075
Zon?
pi_87492120
Hier ook een zonnetje die er tussendoor spiekt.
Was hier vanochtend alleen maar donker en saai grijs en koud en bah.
pi_87492151
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef Webkim het volgende:
Ik zat net eens te denken, maar ik weet écht niet hoeveel voedingen Morris nog krijgt op een dag (bv). Da's pas op verzoek. :D
hier ook bv op verzoek en hij komt 5 keer op een dag.
maar goed hij slaapt ook gewoon 12uur, en overdag zit er 3/4 uur tussen, s avonds iets korter
pi_87492298
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:54 schreef Ticootje het volgende:
Zon?
zitten hier verkeerd -O-
heb k net weer. ik gleed van de laatste traptreden naar beneden. met floris. hij huilde gelijk en ik ook. ik zat echtz o :'( en daar moest hij van huilen
blegh wat ben ik geschrokken.
pi_87493174
Pfoeh Sonnetje, das idd schrikken! Alles goed met jullie verder?
Hardloper.
IG @webkim
pi_87494089
Oh bah Son! Gaat het goed verder?

Ja Tico, de hele middag al zon hier, heeeerlijk. Maar zit ook best ver van jullie, gisteren was het hier pet.
Webkim, ik voed ook op verzoek, maar ik tel ze wel. Omdat ik dan ook ongeveer kan voorspellen wanneer ze weer komt, en gaat slapen enzo..
pi_87494252
Sonnetje, dat is altijd schrikken! Heb het met mijn oudste ook al eens gedaan toen ze nog baby was.. Ik bont en blauw Shenaya niks gelukkig!

Boris, jij ook nog gefeliciteerd met de 4 maanden!! :D Ik kreeg al mailtjes over eerste hapje geven enzo..

Lees hier dat er niet zulke lekker nachten gemaakt zijn :( balen hoor! Wij zijn echt verwend met Nanique die om 7/8 uur naar bed gaat en dan doorslaapt tot een uur of 8 in de ochtend. Wij geven de fles maar deden ook voeden op verzoek en ineens sliep ze gewoon de hele nacht door.. Inmiddels alweer een maand maar zelf ga ik altijd weer te laat naar bed toe ;)
Ik heb weekend! 3 dagen! Heerlijk :D Ben Vrijdag jarig en dat vier ik klein heb geen zin om het te vieren maar sinds de verhuizing zien we onze vrienden en familie steeds minder dus is het toch wel weer gezellig..

Nanique slaapt inmiddels alweer 2,5 uur. Zal dus zo wel weer wakker worden.. Ze heeft elke keer beetje koorts, kwijlen en kauwen op haar vuistje.. tandje misschien?! Ik zie iig nog niks nieuws naast dat ene stuk wat al langere tijd door is.

Al een tijdje geleden riep ik iets over wat ik nog niet wou vertellen ;) Kan er al iets meer over kwijt..
Kreeg via een bekende van mij een baan aangeboden, zelfde sector, hogere funtie, leuk salaris en na een gesprek ook zelfde dagen. Ben op mijn huidige werk gaan vragen of er meer geld valt te verdienen maar helaas! Dus heb contract aanlaten vragen op het andere werk en die ga ik eens goed bekijken en dan een beslissing maken wat ik nou wil.. Dus misschien wel een andere baan per 1 December... Hou jullie op de hoogte!

Ik ga eens even verder met mijn wasjes! Heb net al de bedjes verschoont.. die was is ook alweer klaar!
pi_87494297
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef Webkim het volgende:
Ik ben een neuroot die gewoon het aantal bijhoudt.. Voeden doe ik ook op verzoek.
pi_87494386
Oef Sonnetje, dat is schrikken! Hoe viel je? En zijn jullie verder niet gewond geraakt?

Liesz, spannend, een nieuwe baan!

Hier een dametje dat alleen maar op de arm wil slapen. Normaal gesproken gaat ze na de "vroege middagfles" echt een paar uur slapen in bed of in de kinderwagen, maar ze huilde alles bij elkaar toen ik haar in bed legde. Daarna maar weer op de arm, dat was wel goed, en daarna in de kinderwagen geprobeerd, maar ook daar begon ze hard te huilen. Ze ligt nu dus weer op mijn arm... zometeen nog eens proberen!
pi_87494447
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:01 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

zitten hier verkeerd -O-
heb k net weer. ik gleed van de laatste traptreden naar beneden. met floris. hij huilde gelijk en ik ook. ik zat echtz o :'( en daar moest hij van huilen
blegh wat ben ik geschrokken.
Damn! Ben je hard gevallen?
pi_87494638
Jeutje Son, dat is schrikken!! Gaat ie verder goed?
Ik ben gelukkig nog nooit met kind naar beneden gelazerd maar het blijft wel een van mijn grootste angsten.
:* voor jullie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87494769
Ik heb Jen laten vallen toen ze 4 dagen oud was, met maxicosi en al.
pi_87494868
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:04 schreef Vicky het volgende:
Jeutje Son, dat is schrikken!! Gaat ie verder goed?
Ik ben gelukkig nog nooit met kind naar beneden gelazerd maar het blijft wel een van mijn grootste angsten.
:* voor jullie!
Ja dat!
Ik val zelf altijd minstens 1 keer van een trap die ik niet goed ken (leuk joh, verhuizen), maar ben er nu dus wel extra verdacht op. Moet het nog maar een keer afkloppen..
pi_87494909
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ook bah! Die dingen zijn ook zo zwaar. }:|
pi_87494933
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??

Ik heb wel en paar keer de buggy met mc laten kantelen.. Maar toen was Tess een maand of 4 denk ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87495248
Ik struikelde en liet uit reflex de maxicosi los.
pi_87495577
Horen jullie ook wel eens spoken door de babyfoon?
pi_87496494
Hmm, geluiden die je niet kunt verklaren bedoel je?
Nee, eigenlijk niet. Maar ik denk dat we ook de enige zijn die een babyfoon gebruiken op hele grote afstand hier, misschien dat dat uitmaakt?
pi_87496680
Son!! Dat is schrikken :o
pi_87497140
Jeetje Son dat is schrikken, gaat het weer een beetje? :*

Liesdraaijer misschien wel een nieuwe baan, leuk :)

Ticootje ik hou de voedingen ook bij op een kladblok :D
pi_87497894
:D

[ Bericht 63% gewijzigd door Orea op 14-10-2010 02:24:46 ]
pi_87497924
Ik heb net een speen 2 gehaald van avent. Vanavond nieuwe poging.

Lekken de aventflessen bij jullie ook zo snel?
pi_87499060
Leia leuk :D

Hier Aventfles die niet lekt, ben mega tevreden!
pi_87499063
Ik heb geen avent.. ik gebruik alles nog van Medela en voor straks heb ik Tommee's...

*kuch* ik heb van mijn schoonzus een mega tas met spullen voor Leia gekregen, dus die heb ik allemaal uitgezocht net, tesamen met wat ik al had... Leia heeft nu 12 broeken in maat 62 alleen al... en kijk ik net, ze heeft er al ruim 20 in maat 68 :X
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2010 @ 16:25:35 #160
43556 miss_dynastie
pi_87499663
Wat eng son, hopelijk ben je niet al te bont en blauw :*
pi_87501221
was ook mijn grote nachtmerrie dat vallen. laatste keer dat k dat gedaan heb was ik 26 weken zwanger ofzo...vsn de zelfde treden.

voor de zekerheid wel de ha gebeld. moeten m even. moeten in de gaten houden of ie niet suf/slaperiger wordt. vannacht om de 2 uur wakker maken. en zodra hij gaat overgeven ook gelijk bellen.
op dit moment is ie gewoon zoals altijd. maar wat een schrik zeg ;(
pi_87503130
he gatsie sonnetje da's pas echt schrikken
gelukkig lijkt ie gewoon zoals altijd maar idd de schrik pffff :*

en voor de rest ben ik ene vergiet ben alweer alles kwijt
pi_87504297
Nope, avent wordt m niet. Kokhalzen tot en met en daarna kotsen.
Maar ik heb een speen!!!!
pi_87507021
Ik kan het filmpje van leia helaas niet afspelen op m'n Foon!

tico balen dat het niet lukt met de avent hoop dat je snel een fles vind die wel werkt!

ik fungeer weer eens als matras
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:26:08 #165
259886 pessie
pi_87508702
Son dat is schrikken!

Tico, nog geen fles -O- . Wordt wel lastig nu he? Heb je die van de kruidvat eigen merk al geprobeerd? Schijnen speentjes op te zitten waar een kind niets voor hoeft te doen.

Mijn zoon ligt in zn bed in zn kamer en slaapt. Ik voel me nog steeds apart wanneer hij dat 's avonds doet...
pi_87516315
lekker toch pessie.
wij hebben bedacht dat floris het gewoon te gezellig vind s avonds en daarom niet wil slapen. hij heeft dus lekker tv gekeken :') nadat k 3kwartier geprobeerd heb m in bed te leggen :P
nu ben k t slaapritueel aan t doen. dat wil zeggen, voeden en een uur blijven zitten als ie slaapt, vaak kan k m dan wegleggen e. blijft ie slapen.
daarna ga k snel zelf slapen, want moet m vaak wakker gaan maken.
voor de zekerheid, hij is gewoon zichzelf, maar als er wat gebeurt neem k t me voor altijd kwalijk, dan maar nachtje minder slaap.
morgenochtend gaan we zwemmen (is de planning, even kijken hoe verrot ik ben :'))
ben benieuwd hoe hij t vindt!
pi_87517555
succes son vannacht, ik snap je wel!
Hopelijk gaat het zwemmen morgen door
wij gaan morgen ook weer zwemmen....
pi_87518081
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
was ook mijn grote nachtmerrie dat vallen. laatste keer dat k dat gedaan heb was ik 26 weken zwanger ofzo...vsn de zelfde treden.

voor de zekerheid wel de ha gebeld. moeten m even. moeten in de gaten houden of ie niet suf/slaperiger wordt. vannacht om de 2 uur wakker maken. en zodra hij gaat overgeven ook gelijk bellen.
op dit moment is ie gewoon zoals altijd. maar wat een schrik zeg ;(
Wat rot joh, kan me voorstellen dat je je lam geschrokken bent. :* Succes vannacht!

Pff, hier vandaag een heel lief meisje, maar vanaf 19.30 was het weer net als gisteravond: moe zijn maar niet slapen en vooral heel ontevreden zijn. Mja, volgens mij slaapt ze nu. niet dus -O-
pi_87522353
En ze sliep door!!!!! Ik heb een kind dat een keer doorslaapt!!! Oh en ze kan over het randje van het snuggle nest heen spugen.
pi_87523605
*O* Leyla

Hier ook, tot 7.15 :) wel bij mij in bed, maar ach.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 09:56:35 #171
259886 pessie
pi_87524592
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 07:52 schreef Ticootje het volgende:
En ze sliep door!!!!! Ik heb een kind dat een keer doorslaapt!!! Oh en ze kan over het randje van het snuggle nest heen spugen.
*O* voor doorslapen
-O- voor spugen (projectiel spugen?).

Son, hoe gaat het?

Leia 20 broeken in maat 68!!!! Heb je nu een shopverbod?

Vannacht was Nathan weer om 3 uur wakker :O , ik vond alleen dat hij nog geen honger kon hebben dus heb het geprobeerd met een speen, helaas... Na de voeding was ik wakker en kon de slaap niet vatten en toen ik eindelijk sliep begon Nathan weer en was het 7 uur. Daarna niet meer geslapen omdat ze het appartement naast ons aan het verbouwen zijn }:| daar om 7.30 mee beginnen }:| en hard meezingen met de radio :'(
pi_87524765
ik ben moe
voelde me vannacht onwijs beroerd (keelpijn, hoofdpijn, misselijk). maar met floris gaat t goed ;)
ben maar niet gaan zwemmen. volgende week maar vind ik.

had gisteravond t idee dat ie honger had. nadat ie de halve avond aan mijn tiet had gehangen, was ik t om half 12 zat en gaf ik een flesje (die dronk ie echt goed op) die hij zo naar binnenklokte...beetje jammer.
pi_87524788
tico wat goed zeg *O*en bij cantare ook al

pessie wat minder -O-
pi_87526514
Sonnetje, 3 maanden? Regelen?

Hier net terug van het CB: Stats: 4700 gr en 57 cm. (Jen : 13,5 kg en 91 cm)
Leyla heeft een flinke hartruis en moet een hartfilmpje laten maken en gezien worden door een cardioloog. Ze drinkt goed is niet extreem moe en zweterig, dus opzich vond ze dat allemaal goede tekenen, maar voor de zekerheid dus. Eerste prik zit er ook in PNEU, over 2 weken terug voor DKTP.
pi_87527243
Zo, wat is Leyla al groot! :o

Vervelend van het hartruisje, hopelijk is het onschuldig...

Wij moeten maandag weer naar het CB, ben erg benieuwd. :)
pi_87527331
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:35 schreef Cantare het volgende:
Zo, wat is Leyla al groot! :o

Vervelend van het hartruisje, hopelijk is het onschuldig...

Wij moeten maandag weer naar het CB, ben erg benieuwd. :)
:Y ;( Inbinden gaat niet helpen he? (Zoals chineze voetjes... )
pi_87527518
dat zou best kunnen tico. helemaal niet overnagedacht. hij heeft nog nooit geregeld :')

vervelend van t hartruisje bij leyla ;(
pi_87532149
Hartruisje... vervelend. Klinkt wel best eng. Hoop dat het niets ernstigs is!!

Hier 23u slapen, uit bed om 10u. Alweer.......
Ik ben bang helemaal niet erg hoor dat dit d'r nieuwe ritme is :P hihi
pi_87532610
Vervelend van het hartruisje van Leyla... hopelijk is het niets ernstigs, wanneer moet ze naar de cardioloog en voor het hartfilmpje?

Sonnetje, voel je jezelf wel weer goed inmiddels, omdat je vannacht zo beroerd was?

ChillayD, wat heerlijk zeg, echt een ritme om aan te wennen! :D

Anne is haar ritme aan het veranderen. 's Nachts slaapt ze nog steeds goed hoor, maar overdag is ze vaker wakker en soms ook wat huilerig. Ze wil het liefst de hele dag op de arm, dan vindt ze het wel prima, maar ja, dan krijg ik zo weinig gedaan hier! Ze ligt nu in de kinderwagenbak in de kamer hier en ik hoor dat ze nog steeds wakker is... ik hoop dat ze zo even lekker gaat slapen :)

Oh, en ik heb met manlief afgesproken dat we morgen gaan proberen om haar in haar eigen kamertje te laten slapen. Ben benieuwd hoe dat bevalt, of ik wel een oog dichtdoe als ze "zo ver weg" ligt... ;(

Hm, ik hoor een huiltje. Dus weer niet slapen...
pi_87533236
Zo ligt ze kennelijk het liefst vandaag... O+

Maar wel een beetje onpraktisch als je nog veel moet doen... :')
pi_87533845
Ja die houding ken ik :') ...

Morgen weer een dag.
pi_87536362
De welbekende favoriete houding van velen :P
Wel heel cute O+
  † In Memoriam † donderdag 14 oktober 2010 @ 16:21:05 #183
43556 miss_dynastie
pi_87537056
Ah O+
pi_87542166
Mn mupke is een beetje van slag door de enting denk ik. Beetje hangerig. We zijn lekker in bad gegaan en nu ligt ze even. Prullie.
pi_87543962
Hier een muppie die al vanaf 4 uur aan het snurken is bij me in de doek! Vandaag 2 keer in haar bed gelegd, brullen! Brullen, brullen en nog eens brullen.. Die was stuk dus ;)

Vannacht om half 2 was ze mega onrustig (en ik al 1,5 uur wakker ivm speentje terugploppen en reageren op haar onrustige gedrag, en we lagen er pas om 11 uur op... ;)) en kwam rond 5 uur voor voeding.. Toen lekker naast me, en zo hebben we geslapen tot bijna 10.. Als ze tegen me aan ligt in ons bed, is ze helemaal niet onrustig, slaapt mega vast.. Maar in eigen wieg of ledikant :? maar eens een shirt met mijn geur in haar wieg leggen, misschien dat dat helpt.. :)

Zo maar eens wakker sjorren voor voeding en pyjama... :)
pi_87544281
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Orea het volgende:
Hier een muppie die al vanaf 4 uur aan het snurken is bij me in de doek! Vandaag 2 keer in haar bed gelegd, brullen! Brullen, brullen en nog eens brullen.. Die was stuk dus ;)

Vannacht om half 2 was ze mega onrustig (en ik al 1,5 uur wakker ivm speentje terugploppen en reageren op haar onrustige gedrag, en we lagen er pas om 11 uur op... ;)) en kwam rond 5 uur voor voeding.. Toen lekker naast me, en zo hebben we geslapen tot bijna 10.. Als ze tegen me aan ligt in ons bed, is ze helemaal niet onrustig, slaapt mega vast.. Maar in eigen wieg of ledikant :? maar eens een shirt met mijn geur in haar wieg leggen, misschien dat dat helpt.. :)

Zo maar eens wakker sjorren voor voeding en pyjama... :)
Of gewoon in een snuggle nestje bij je leggen. Is misschien wat veiliger en je kan de hele unit later overleggen.
pi_87544876
Ach wat een schatje Fannetje O+

Vervelend die klachten van het prikje voor je meisje Ticootje en dat ruisje, hopelijk valt het mee, wel lekker gegroeid hoor :)

Vandaag voor het eerst maar 2 keer borstvoeding aan het geven en ik heb voor het eerst lektieten :') moet het nog even een dik uur volhouden :') Heb vandaag ook voor het eerst een bijtring gegeven, ze wilde namelijk laatst bijna mijn hand opeten en kwijlt veel :D ze sabbelde wat op die bijtring :9 ze maakt ook veel geluid de laatste tijd O+
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:52:15 #188
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87544999
Ik heb een klusteraartje vanavond O+
Ylana
pi_87547453
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Of gewoon in een snuggle nestje bij je leggen. Is misschien wat veiliger en je kan de hele unit later overleggen.
Is ook een idee, maar moet zeggen dat het zo nog wel gaat :) ze ligt aan mijn kant met haar wieg daarnaast.. En ik lig gewoon echt in 1 houding (en heel vast en diep slaap ik dan toch niet..)

Hier een dame die net een flesje kreeg van papa.. en papa dacht na een kwartier: nu is het wel veilig om haar te laten boeren, rechtop... Nou papa kreeg een lading melk over zich heen :D _O- echt niet normaal!
En nu zit ze mega vrolijk te zijn op zijn schoot en krijg ik steeds een AGOE naar me toe geroepen als ik niet snel genoeg kijk (en dan zo'n verliefde blik met mega smile O+ zucht....)
pi_87547707
Mag ik inbakeren na een inenting? Of is dat gevaarlijk?
pi_87547746
Als ze geen verhoging heeft mag het wel, maar moet je het wel even in de gaten houden! (was hier het advies!)
pi_87548104
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef Orea het volgende:
Als ze geen verhoging heeft mag het wel, maar moet je het wel even in de gaten houden! (was hier het advies!)
Ja, maar nu heeft/had ze geen koorts/verhoging. Maar als we zo naar bed gaan en ik wikkel haar in en madam slaapt tot 6 uur, dan kan ik niet echt checken... Moeilijk.
pi_87548179
Dat is een lastige! Hoe laat heeft ze vandaag de prikken gehad? Hier zeiden ze dat ze na 4 uur op de top zou zitten (ook qua verhoging)...
pi_87548359
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef Orea het volgende:
Dat is een lastige! Hoe laat heeft ze vandaag de prikken gehad? Hier zeiden ze dat ze na 4 uur op de top zou zitten (ook qua verhoging)...
Vanmorgen. 1 prik, alleen PNEU. Ik temp zo nog wel ff.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:00:58 #195
258612 nytar
boys boys boys
pi_87548380
ow...daar hebben ze bij ons niets over gezegd....ik ben blij dat ie geen koorts heeft gekregen dan...
pi_87548433
Ik merkte dat Leia inderdaad in de middag (ongeveer 4 uur na de prik) wat verhoging had, wat in de avond weer teruggezakt was naar normaal.. Toen was ze alleen nog hangerig enzo.. Die nacht sliep ze met een halve paracetamol zetpil (60 mg dus :)) van 10 tot 6.15...
pi_87550260
Nou de overige 100 cc kwam er hier net ook uit ala exorcist :') over M. heen gelukkig.. Maar jemig :o slooooooten met melk!
pi_87550464
Hahaa, die 'gelukkig' ook erachter! :D _O-
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87550763
Ja nou 't was echt veel :D
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:51:18 #200
259886 pessie
pi_87550860
Fannetje wat schattig! Hier idd dezelfde favo houding...

Tico inenten... -O-

Nathan hebben we om 9 uur in bed gelegd. Hij was totaal op. Was ook al wakker vanaf 4 uur dus ben erg benieuwd wat hij gaat doen.

En we hebben een droger gekocht! Uiteindelijk besloten dat hij op Nathan's kamer komt te staan en aan kan wanneer Nathan daar niet slaapt!!! Het is een noodoplossing maar het is beter dan buiten de was drogen wanneer het regent (dan kun je dus 3 dagen wachten en is het nog niet droog :') ). Hoop op binnenkort verhuizen en een grote zolder, kan ik daar was drogen. Wordt morgen bezorgd *O* .
pi_87551657
ik zou echt niet zonder mijn droger kunnen... heb zo'n hekel aan sokken en onderbroeken ophangen :') oh ja en aan niet gedrogerde handdoeken. de rest gaat gewoon aan t rek.

schattig fannetje O+
zo ligt floris nooit meer -O- hij slaapt echt alleen nog maar in zn bedof wagen, oh ja of in zn schommelstoel. en soms eventjes op mij na een voeding, maar moet m dan niet verplaatsen.
meneer kijkt graag rond :D
pi_87552565
Ik ben nog drogerloos...
pi_87552806
Pessie, kindjes kunnen ook heel rustig worden van een draaiende droger. Het geluid is heel slaapverwekkend.
pi_87552936
fannetje inderdaad een bekende houding, lekker van genieten!

Sonnetje jammer dat het zwemmen niet door kon gaan maar volgende week beter, allang blij dat floris en jij niet wat aan de val hebben overgehouden

orea jeetje wat een gespuug! "gelukkig" over M heen hihi

Pessie lekker he een droger! ik ben het met de handdoeken eens, zo hard aan de waslijn maar zo lekker in de droger, en ik vind het ook wel handig voor te grote kleren voor minidraak...

Tico hangerig door de enting, ach gossie, hopelijk een goede nacht! ik weet niks van inbakeren helaas
maar wat is je kleine meid gegroeit zeg! wel schrikken van de hartruis?!

Na een bagger nacht ging het zwemmen heerlijk, minidraak is onder water ook helemaal los geweest en ze spartelde keurig naar boven en begon zich al te draaien!
op naar de nacht nu
pi_87553572
Tico, hier zeiden ze ook, dat ze ongeveer 4 uur na enting reactie zouden vertonen. Dat deed ze hier dus ook echt bijna precies. Schrikken trouwens van het hartruisje.

Ik ben ook nog steeds drogerloos trouwens.. maar ik hoop niet lang meer, het droogt ook in huis voor geen meter. Ja, op de verwarming, maar daar heb ik dan weer niet genoeg elementen voor. Of te veel was, da ken ook.

Orea, wat fijn dat ze wel bij jou wil slapen. Isabel slaapt echt bijna nooooooit meer in de doek. Kijken wil ze, en dan doe je toch zeker je ogen niet dicht! :{w
pi_87553781
Hier is het inmiddels wel zo dat ze eerst even lekker relaxed om zich heen kijkt en dan vlijt ze haar koppie neer en snurken maar :D

Over snurken gesproken ik ga een poging doen ;) weet nu al gaat ze prutten dan mik ik haar naast me, heb iets meer slaap nodig dan de paar uur van afgelopen nacht ;) morgen kind showen op mijn werk :)

Truste!
pi_87556817
Pffff, Elise slaapt nog steeds niet. -O- Overdag gaat het super, maar de laatste paar avonden is het echt niks. Mja, zal ooit wel overgaan. Hoop ik. Toch? ;)

Gefeliciteerd met je droger, Pessie! Ik heb er ook een en ik zou 'm niet willen missen!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:45:04 #208
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_87560475
Ik ben ook droger-loos. Lang leve de molen :)
Orea: lekker geslapen?
En Chantare hoe is het gegaan de afgelopen nacht?
kloep kloep
pi_87561285
Wij hebben geen droger.... weet dus nog niet wat ik mis :P
Wil er wel graag 1 maar waar ik die ga neerzetten?
Nieuw, groter huis staat ook op de planning :D
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:34:50 #210
259886 pessie
pi_87561346
Cantare heb je nog geslapen?

Orea, ging het goed vannacht?

Tico, schrikken van de hartruis!
Hoe doe jij het nu zonder droger? Ik begreep dat jij ook niet al te ruim woont. Wij hebben 1 gekocht bij een 2de hands speciaalzaak. Echte Bosch voor 180 euro en 13 maanden garantie (die extra maand heb ik erbij onderhandelt :P )

Sonnetje weer een beetje beter?

Draakje, wat lekker dat jullie zo kunnen zwemmen met zn tweetjes!

Ha, Borizz, alles goed met Siebe?

Nathan heeft goed geslapen, maar ik kon niet in slaap komen. Heel vervelend. Ik had makkelijk 8 uur kunnen slapen vannacht wat Nathan betreft, maar ik lag echt wakker. Heel stom.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:36:50 #211
259886 pessie
pi_87561400
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:32 schreef ChilllayD het volgende:
Wij hebben geen droger.... weet dus nog niet wat ik mis :P
Wil er wel graag 1 maar waar ik die ga neerzetten?
Nieuw, groter huis staat ook op de planning :D
Condensdroger in de babykamer (althans, dat wordt het bij ons, drogerloos is met dit weer helaas niet te doen zonder extra ruimte).
Groter huis stond een jaar geleden al op de planning. Is nog steeds niet gelukt.
pi_87561843
Hier wel een groter huis maar nog steeds drogerloos.. Alle was verdwijnt op mijn rekkie.. Dus elke dag draait er een was.. Heb het wasrek nu naast de verwarming staan en de was is echt zo droog :)

* Lieszdraaijer is jarig vandaag.. Ben zo druk zou het bijna vergeten maar we krijgen dus visite vanavond! Heb al veel boodschappen binnen gelukkig nog een paar kleine dingen maar dat doe ik straks wel. Shenaya zit op de psz en Nanique dommelt in de wipstoel. Manlief is vrij en zit op zolder.. Hij heeft sinds gister dan echt zijn thuiswerk plek en voelt zich erg interessant nu ;):)

Ga zo rtl lounge opzetten voor een uur gtst..
pi_87561855
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:45 schreef Borizzz het volgende:
Ik ben ook droger-loos. Lang leve de molen :)
Jamaar hoe doe je dat dan als het regent? Ik heb in elk geval meer was dan er droge dagen zijn in de herfst..
quote:
Orea: lekker geslapen?
En Chantare hoe is het gegaan de afgelopen nacht?
Dat wil ik ook wel weten!

Hier is er geslapen van 10 tot half 10! :o Ik heb zelfs nog even gekeken of ze het wel deed..
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:59:15 #214
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87561998
Hier ook geen droger en ik wil er ook geen... Funest voor m'n handdoeken en kleren en ik vind buiten drogen veel te lekker. (ben juist dol op harde handdoeken :P ) Die paar keer per jaar dat buiten drogen écht niet lukt droog ik binnen en als ik daar te veel was voor heb loop ik naar de wasserette hierachter en maak ik voor een keertje gebruik van de droger daar...
pi_87562980
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:34 schreef pessie het volgende:
Cantare heb je nog geslapen?
Ja! Uiteindelijk toch maar ingebakerd (had ik niet gedaan ivm de Gentiaan Violet-troep) en toen sliep ze tot 7:45. Viel dus per saldo niet tegen. :)

Vervelend dat je niet kon slapen. Ik heb juist nooit zoveel zin om gelijk te gaan slapen als Elise op bed ligt. Gisteren bleef ik tot 1 uur beneden. Kan ik beter niet doen, maarja, ik geniet ook wel van even tijd voor mezelf...
pi_87563977
Hier geen droger! Maar een mega zolder en over het trappegat hangen 6 lijnen! Kan er 2 grote wassen op kwijt en zelfs 's winters is het in een dag droog.. Heb op zolder ook nog een rekje staan waar 2 wassen op kunnen. Ik was dus ook elke dag, zo zit er een systeem in en is altijd alles op tijd weer droog voor de volgende lading.

Hier een so, so nacht.. Leia was weer rond 2 uur aan het rommelen, onrustig. om speentje vragen (vraag me dan toch af of ik haar dan beter niet kan aanleggen, maar meestal is het speentje en weer verder slapen) en rond half 5 bleef ze zo onrustig en ben ik haar maar gaan voeden.. Om 5 uur lagen we weer in coma, zij naast me in bed ;)

Ik laat het maar even zo nu. Inbakeren werkt wel even, maar ze is echt haar handjes aan het ontdekken en ik heb echt veel liever dat ze gaat duimen :@ moet zeggen dat het al scheelt dat ik haar 's nachts op haar buik wegleg, want daardoor slaapt ze veel rustiger (en langer en dieper).

Ze ligt nu in de box in coma, maar ik laat haar maar even. Zodadelijk naar mijn werk..
pi_87564011
Liesz, gefeliciteerd!

Ik heb vannacht ook niet zo best geslapen, Anne spuugde een groot deel van haar fles eruit en was vervolgens erg onrustig, dus ik heb een hele tijd met haar opgezeten en rondgelopen. En vervolgens begon ze om 4.00 alweer met onrustig gedraai en geknor in haar slaap, waardoor ik niet meer kon slapen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:19:11 #218
259886 pessie
pi_87564369
Lies gefeliciteerd!!! *O*

Fluugs, hoe kan het dat et bij jou wel droogt en bij mij niet? Of zit er veel verschil in vochtigheid tussen noord en zuid? Ik krijg het nu al amper droog buiten en dan is het oktober en schijnt de zon (althans gisteren).

Fannetje jammer zo'n onrustige nacht.

Orea als Nathan voor 4 uur wakker wordt probeer ik ook eerst met speen. Meestal is dat voldoende.
pi_87564743
Ik heb nog een vrolijke Leia!!

[ Bericht 82% gewijzigd door Orea op 15-10-2010 20:31:35 ]
pi_87564876
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:19 schreef pessie het volgende:

Fluugs, hoe kan het dat et bij jou wel droogt en bij mij niet? Of zit er veel verschil in vochtigheid tussen noord en zuid? Ik krijg het nu al amper droog buiten en dan is het oktober en schijnt de zon (althans gisteren).

Orea als Nathan voor 4 uur wakker wordt probeer ik ook eerst met speen. Meestal is dat voldoende.
Hier is het probleem dat ze dan de speen eruit spuugt, en ik die erin kan blijven duwen :) en dan soms ineens is het stil en is ze weer in slaap gekukeld.. Vannacht heeft ze tot 2 uur zonder speen gedaan dus dat vond ik al super!
pi_87565018
Ah, wat een leukerd heb je Orea! O+
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:52:46 #222
259886 pessie
pi_87565572
De droger is er *O* *O* *O*
Manlief zal em vanavond aansluiten.
pi_87565719
Ik droog alles op de verwarming. Supersnel, en lekkere harde handdoeken.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:56:40 #224
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87565737
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:19 schreef pessie het volgende:

ik kan in de tuin drogen, dan kan de wind erbij... Heb dinsdag m'n was gedaan en opgehangen. Woensdag was het droog
pi_87565854
Hier binnen is het ook altijd vrij snel droog!! En ik hang het buiten zodra dat mogelijk is.
pi_87565886
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef Morretje het volgende:
Ah, wat een leukerd heb je Orea! O+
Ja hè? *; O+
pi_87566067
Ja ik hang ook alles buiten zodra enigszins mogelijk, maar nu is het echt te vochtig, ik krijg het buiten niet droog.
pi_87566520
Nee, dat dus idd. En het gaat zo stinken als het een dag langer doet over drogen :X
pi_87567842
Ik ben echt zo blij met het inbakeren, het werkt hier echt zo goed! Rustig slapen doet een kindje zo goed.

Ik moet alleen zo ff het zakje wassen... Balen want ik heb er maar 1, maar ze had een beetje gespuugd enzo.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:30:13 #230
259886 pessie
pi_87568884
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben echt zo blij met het inbakeren, het werkt hier echt zo goed! Rustig slapen doet een kindje zo goed.

Ik moet alleen zo ff het zakje wassen... Balen want ik heb er maar 1, maar ze had een beetje gespuugd enzo.
Anders probeer je het op de vicky manier
pi_87569735
ze ligt in dr slaapzak nu... Maar niet slapen he?
pi_87569833
Moet ik het je ff komen uitleggen met hydro's?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_87570049
Lies gefeliciteerd! fijne dag en nog vele mooie jaren!

orea leia blijft ook al Zo'n mooie vrolijke dame!

tico wat fijn dat het inbakeren goed gaat!

pessie veel plezier met de droger!

minidraak is vijf maand vandaag! en ze is zielig heb d'r eerder opgehaald van kdv ze bleef huilen, wou alleen op schoot, enorm dunne luier en praktisch een hele voeding eruit gespuugd dan maar lekker thuis bij mij hangen!
ze heeft geen verhoging maar heb wel het idee dat er twee of drie tanden op doorbreken staan!
pi_87570121
Nee ze slaapt ff op schoot en de volgende slaap is de bakerzak wel droog.
pi_87572908
minidraak met onze hond
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:14:14 #236
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87573092
Ik moet meer foto's maken :@
Ylana
pi_87577053
Mini-draak met hond :D leuk!! Guitig koppie heeft ze Draak O+

Hier kind op werk geshowed! Wat is dat toch leuk, al die complimentjes over je kind horen O+
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:05:38 #238
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87577357
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:01 schreef Ticootje het volgende:

Zo noemde ik dat ding ook altijd.
We logeerden bij m'n pa een tijdje geleden en toen zei ik tegen D.: 'Stop jij Emma zo even in d'r zakje?' Je had die blikken moeten zien. _O-
Maarreh, ze drogen vrij snel hoor.

Orea, wat een cute filmpje trouwens! O+

Minidraakje is ook flink gegroeid volgens mij! Wat een leukerd! O+
A grand adventure has begun.
pi_87577906
Ja hij is nog een beetje vochtig, maar dat slaapt ook prima.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:30:14 #240
259886 pessie
pi_87578193
Wat is draakje schattig!

Ik heb hier weer veel poep en het stinkt 8)7 , kan het van de zuurkool van gisteren komen?
pi_87583423
Hoi dames ik kom me even voorstellen!
Dit ben ik met Mex

Het gaat heel goed met Mex, eet graag, poept en plast goed en hij slaapt s'nachts ook goed door.

We hebben een droger als kraamkado gekregen en wat heeft dat me een hoop gescheeld afgelopen week, echt een superkado!
En Lieszdraaier,gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke avond hebt.
Eng zeg ticootje,van dat hartruisje! Maar gelukkig controleren ze het.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:22:08 #242
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_87584028
Welkom Troeta en Mex! en leuk kraamkado :Y
Minidraakje O+ mooie foto en herkenbare houding _O-

/egopost
Hier vandaag weer gesprek gehad met de kinderarts, uitslagen besproken alles was binnen eindelijk!
Afgelopen woensdag hadden ze overleg gehad met Wilhelminazh over het hartfilmpje en bloeduitslagen. Hij zal iig nog onder controle blijven van de kinderarts en wanneer de scan gemaakt gaat worden van zijn niertjes maken ze ook gelijk weer een van zijn hartje om te vergelijken (ook hartruis bij opname maar dat heeft ongv 40% van de kindjes, dus niet schrikbarend) verder zal er elke controle bloed en urine afgenomen worden en een hartfilmpje worden gemaakt.
Antibiotica mag eindelijk stoppen, en volgende maand mogen we eens de halve inenting proberen, bij 'goed' resultaat 2 weken later de andere helft. geen cocktails voor meneer dus.
Maar verder reflux naar de nieren leek mee te vallen, wel bij elke verhoging contact opnemen met de dienstdoende kinderarts voor een checkup.
Ook moet ie aan de johannesbroodpitmeel om zijn voeding in te dikken, zodat zijn maagje weer tot rust komt van alle antibioticatroep.
Kortom t ergste lijkt nu even geweest *O*
/einde egopost

Liesz! van harte gefeliciteerd, maar er een leuke avond van.
Tico dat is wel even schrikken als je dat even op je bord krijgt, ik hoop dat je snel terrecht kan en dat het allemaal mee zal vallen!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_87584083
Troeta, daar ben je! Fijn dat alles goed gaat! Geniet lekker van je verse baby!

Hier net een vies kind uit bed gehaald. Ze was moe, dus ik denk hup lekker nog ff op bed dan heb ik mn handen vrij. Ik hoor 2x de babyfoon aan en uit schieten, normaal ga ik dan niet kijken... Dan ligt ze gewoon geluidjes te maken. Maar dit keer ging ik dus wel ff kijken, helemaal tranen in dr ogen en helemaal onder de spuug. :'( :'( Zakje echt te vies, heel dr nestje onder... En zelfs de romper, 3 lagen verder was helemaal ranzig.

Kind maar lekker ff droog gemaakt, die gaan we morgen maar wassen. Pyjama aan, bedje schoon en zakje maar weer op de hand gewassen, door de centrifuge en drooggestreken... En ze ligt nu op het voedingskussen maar even te slapen bij me.
pi_87584193
Maffe geef jij nog borstvoeding? Jij kan misschien een probioticakuurtje nemen, dat hij daarvan via de borstvoeding mee kan pakken?? Misschien iets om even voor te leggen aan de KA.
Hier doen we ook halve entingen, eigenlijk heeft ze heel weinig last gehad van de enting van gister. Geen verhoging, wel meer hangerig, maar dat kan ook van dat ik perse de stad in wilde.
pi_87584263
Over de hartruis maak ik me niet zo druk hoor meiden. De arts luisterde en luisterde en door haar blik zag ik al meteen dat ze het niet vertrouwde. Ze hoorde een flinke ruis, maar ook door haar vragen en verhaal ben ik voldoende gerust gesteld dat het gewoon wel goed komt.
pi_87584378
Thanks!!

Agossie wat zielig Tico!! En ook voor jou ff schrikken, maar fijn dat ze nu lekker slaapt.
Klinkt goed maffemuts, hopen nu dat alles echt goed is!
pi_87584516
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:29 schreef Troeta het volgende:
Thanks!!

Agossie wat zielig Tico!! En ook voor jou ff schrikken, maar fijn dat ze nu lekker slaapt.
Klinkt goed maffemuts, hopen nu dat alles echt goed is!
Ja t is zo sneu, helemaal tranen in dr ogen, en dan te bedenken dat ik normaal niet ga kijken als ze alleen pruttelt. Zo sneu, want dan was ze gewoon in de viezigheid gaan slapen.
pi_87584638
Nou idd, maar je bent toch gaan kijken, had je toch een een beetje een gevoel erover?
pi_87584944
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:36 schreef Troeta het volgende:
Nou idd, maar je bent toch gaan kijken, had je toch een een beetje een gevoel erover?
Geen idee..
Niet echt eigenlijk. Meer omdat ze nooit 's avonds op bed wilt slapen, dus ik denk ik ga ff kijken voordat ze huilt misschien dat ze dan toch nog gaat slapen.
pi_87586893
Welkom Troeta! :)

Ach, arme Leyla. Gelukkig ben je even gaan kijken :)

Mijn mupke heeft de hele dag korte aan korte slaapjes gedaan in plaats van een paar uur achter elkaar. En nu ligt ze dus zo'n beetje in coma in de kinderwagen hier in de kamer. Ben benieuwd of ze straks na de laatste fles nog een beetje wil gaan slapen... ze mag vandaag voor het eerst in haar eigen bedje...ben eigenlijk ook benieuwd of IK een beetje ga slapen ;(
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:47:25 #251
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_87588069
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:34 schreef pessie het volgende:

Ha, Borizz, alles goed met Siebe?

:W Hallo!
Met Siebe alles goed! 4 maanden oud, onderzoekend mannetje en is nu bezig met zijn handjes en de orale fase :)
Hoe gaat het nu met Nathan?

Troeta: van harte welkom!
kloep kloep
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:48:05 #252
259886 pessie
pi_87588106
Troeta welkom! En Mex ook uiteraard! Leuk kraamcadeau ^O^ .

Tico, wat een spuug ;( .

Fannetje, spannend! Nathan ligt vanaf het begin in zn eigen bed (gedurende het grootste deel van de nacht dan), wel vond ik de eerste keer in zn eigen kamer slapen (lees: overdag) superspannend. 's Nachts slaapt hij nog steeds bij ons.

En ik ben weer een kort avondje weg geweest *O* .
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:51:05 #253
259886 pessie
pi_87588270
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef Borizzz het volgende:

[..]

:W Hallo!
Met Siebe alles goed! 4 maanden oud, onderzoekend mannetje en is nu bezig met zijn handjes en de orale fase :)
Hoe gaat het nu met Nathan?
Nathan gaat goed! Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ie tandjes ontwikkeld, maar dat lijkt me te vroeg bij 11 weken. Wel sneu, hij heeft poep dat overal langsgaat (mag dus opeens overdag verschonen, hoefde nooit) en rode wangen. Geen koorts dus maak me geen zorgen.
Hij kijkt Top Gear met zn papa, afgewisseld met Indiana Jones :')
En ook hier een helder mannetje dat heel graag met zn babygym speelt! Heeft ie gisteren gekregen *O*
pi_87588418
Ja, ik ga 't gewoon proberen om haar op haar eigen kamertje te laten slapen, maar wel met babyfoon en als ik het niks vind, ligt ze morgen weer bij ons hoor ;) Maar dan moeten we ff kijken hoe en wat, want tot nu toe sliep ze 's nachts nog in de kinderwagen en ik wil haar eigenlijk wel gewoon in een bedje hebben, matrasje van de kinderwagen is natuurlijk wel erg dun enzo.
pi_87590222
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:51 schreef pessie het volgende:

[..]

Nathan gaat goed! Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ie tandjes ontwikkeld, maar dat lijkt me te vroeg bij 11 weken. Wel sneu, hij heeft poep dat overal langsgaat (mag dus opeens overdag verschonen, hoefde nooit) en rode wangen. Geen koorts dus maak me geen zorgen.
Hij kijkt Top Gear met zn papa, afgewisseld met Indiana Jones :')
En ook hier een helder mannetje dat heel graag met zn babygym speelt! Heeft ie gisteren gekregen *O*
begrijp ik je nou verkeerd, maar verschoon je nathan overdag helemaal niet?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:48:19 #256
259886 pessie
pi_87590704
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

begrijp ik je nou verkeerd, maar verschoon je nathan overdag helemaal niet?
Sorry, ik bedoel schone kleren. Normaal krijgt hij 's ochtends schone kleren aan en dan de rest van de dag blijft et schoon. Nu dus poep op kleding. Hij krijgt elke 2 a 3 uur een schone luier. Of eerder zodra hij gepoept heeft. Maar de afgelopen 3 dagen is het opeens feest 8)7 .
pi_87590779
oh op die fiets ik dacht al :D
kon t me al niet voorstellen
pi_87591073
welkom Troeta en Mex!

dracu, wat heeft je dochter een mooie grote ogen O+

Elise lijkt te slapen *O* niet te vroeg juichen, maar het is toch zo'n 2 uur eerder dan gisteren :P

Over poep gesproken: mijn schijtluisje poept minder vaak dan eerst, maar áls ze het doet (toch wel 2 keer per dag) dan zit alles onder. Pas produceerde ze na het uittrekken van de luier een plas-poepmengsel op het aankleedkussen waar ze lekker met haar sokjes door zat te roeren :'). Gelukkig had ik de hoes er al afgehaald. En een ezel stoot zich... etc., maar mama wel, want de volgende dag gebeurde er exact hetzelfde. En stinken, omg! :X :D

Verder is ze de laatste week een paar keer doorgelekt met Huggies (die hadden we gekregen), echt balen. Tot nu toe ben ik toch het meest fan van de Pampertjes.

[ Bericht 25% gewijzigd door Cantare op 15-10-2010 23:04:41 ]
pi_87599542
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef Cantare het volgende:
welkom Troeta en Mex!

dracu, wat heeft je dochter een mooie grote ogen O+

Elise lijkt te slapen *O* niet te vroeg juichen, maar het is toch zo'n 2 uur eerder dan gisteren :P

Over poep gesproken: mijn schijtluisje poept minder vaak dan eerst, maar áls ze het doet (toch wel 2 keer per dag) dan zit alles onder. Pas produceerde ze na het uittrekken van de luier een plas-poepmengsel op het aankleedkussen waar ze lekker met haar sokjes door zat te roeren :'). Gelukkig had ik de hoes er al afgehaald. En een ezel stoot zich... etc., maar mama wel, want de volgende dag gebeurde er exact hetzelfde. En stinken, omg! :X :D

Verder is ze de laatste week een paar keer doorgelekt met Huggies (die hadden we gekregen), echt balen. Tot nu toe ben ik toch het meest fan van de Pampertjes.
Ik ben een erge huggies fan voor grote kindjes, ze houden meer plas dan de pampers. Maar het is ook de pasvorm die bij Jen beter zit.

Anyway, spugen in de avond betekent hier gewoon een nacht met inhalen.. Madam wilde 2x drinken, toen ze na een uur weer begon te piepen heb ik dr een speen in gefrot en heb ik me omgedraaid, je zoekt het amar ff uit, je kan geen honger hebben. En inderdaad, ze meldde zich, net als Jen, om half 8. *O*
pi_87602307
goede middag!

Cabtare hoe is het met slapen verder gegaan?

fijn tico dat het nu ook beeter met slapen gaat!

Ook hier onverwacht best een goede nacht! Minidraak had wat moeite met in slaap komen, heb 2x 10 min naast haar gezeten en d'r handje vastgehouden dat was voldoende om 4 uur te slapen! da's de afgelopen week nog niet gebeurd!
Toen een voeding en weer 2 uur in eigen bed geslapen!
Mw is wel van het ochtend klusteren maar goed
net heeft ze bijna drie kwartier vrolijk op haar speelkleed gelegen, rollen van rug naar buik doet ze echt niet, maar wel nu weer 3x zonder hulp (ook haar voetjes kon ze nu niet ergens tegen afzetten) van buik naar rug
ik ben helemaal blij en trots
pi_87602904
sinds ons valincident heb k weer nachtvoedingen, maar denk dat ie gewoon aan t regelen is ofzo. overdag heeft ie genoeg, maar s avonds niet. vandaag leg k m maar om de 2uur aan, kijken of dat helpt.

en draaiende minidraak *O*
pi_87603032
ben je wel weer wat bijgekomen na je valincident son?
Hoop dat het regelen weer zo voorbij is bij je, ik vind dat altijd zo vermoeiend :*
pi_87604247
tis de eerste keer dat k echt t idee heb dat ie regelt, geen idee hoelang dat hoort te duren.

en ben bijgekomen van t vallen, eerste keer dat k daarna de trap afging vond k t wel even eng, maar nu gaat t goed :)
heb alleen een beurse plek op mn heup/rug
pi_87604379
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
tis de eerste keer dat k echt t idee heb dat ie regelt, geen idee hoelang dat hoort te duren.

en ben bijgekomen van t vallen, eerste keer dat k daarna de trap afging vond k t wel even eng, maar nu gaat t goed :)
heb alleen een beurse plek op mn heup/rug
Als je lekker vaak aanlegt, 2 of 3 daagjes?
pi_87605815
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 12:56 schreef draculettetje het volgende:
goede middag!

Cabtare hoe is het met slapen verder gegaan?
Wel goed: 4 uur en 9 uur. :)
quote:
ik ben helemaal blij en trots
*O*
pi_87606806
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als je lekker vaak aanlegt, 2 of 3 daagjes?
het nadeel van vaak aanleggen heb k.al ondervonden, de halve voeding kwam eruit zetten :')
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:38:26 #267
259886 pessie
pi_87608536
Tico fijn dat de nacht goed ging!!!

Sonnetje regeldagen -O- :O . Sterkte.

Hier vannacht een hele goede nacht. Nathan heeft geslapen van 22.30-5.15 en 6.00-9.00 *O* *O* *O* kortom, manlief en ik zijn ook weer helemaal bijgeslapen!
Verder voor het eerst Nathan in de maxi cosi achterop de fiets in de baby mee *O* We zijn heerlijk de stad in geweest, nu nog een buggy waar de maxi cosi op kan.
pi_87608962
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:35 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

het nadeel van vaak aanleggen heb k.al ondervonden, de halve voeding kwam eruit zetten :')
Hier net ook... Nu moest het hele bedje in de was. -O-
pi_87615496
fijn tico -O-
hier heeft ie t gewoon op zn shirt gedeponeerd..
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:50:38 #270
259886 pessie
pi_87615749
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
fijn tico -O-
hier heeft ie t gewoon op zn shirt gedeponeerd..
Spugende kindjes -O-

En Nathan slaapt in zn eigen kamer in zn eigen bed. En ik ben er nog steeds niet aan gewend :@ .

Vandaag de droger gebruikt *O* .
pi_87618173
We liggen in een schoon bed, duimen jullie mee?

Gelukkig was alles net droog voor de nacht. Ik wil een droger!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:43:32 #272
259886 pessie
pi_87618895
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:16 schreef Ticootje het volgende:
We liggen in een schoon bed, duimen jullie mee?

Gelukkig was alles net droog voor de nacht. Ik wil een droger!
Precies! Discussie onderwerpen en Fok!...

Ik duim mee voor het schoon houden van je bed.
pi_87619048
je mag ook hier komen drogen hoor tico :P

ik hoop mee dat je bed schoon blijft!
pi_87620415
Ik duim met je mee Tico! Ons bed is ook net verschoond dus duim maar terug. Elise spuugt ook nog steeds veel.

Sjonge, ik zat de hele avond met een huilende baby die niet in slaap wilde vallen. Ik durfde haar niet goed op haar kamer te leggen omdat ik eigenlijk zeker wist dat we dan miljard keer naar boven konden lopen. Daarnet liep ik naar boven om haar te verschonen... is ze stil en ligt ze zelfs te lachen. :o Toch maar op bed gelegd en sinsdien heb ik nog geen kik gehoord! Waarschijnlijk vond ze het te druk beneden en heb ik haar ongewild juist wakker gehouden... :@
pi_87620955
lastig is dat he
soms weet je gewoon niet waar je goed aan doet.

wij waren vanmiddag/vanavond bij mijn schoonzus. we hadden expres geen wagen/campingbedje meegenomen (ook omdat ze op 3hoog wonen zonder lift), want floris slaapt vanaf 6uur toch nooit.uiteindelijk toch maar daar in t campingbedje gelegd, slaapt ie gewoon een uur.
hadden we dus wel eerder kunnen doen..

floris vind t trouwens helemaal leuk als k m voorlees. zit ie echt te kijken naar de plaatjes O+
hij vindt t ook heel interessant om te kijken hoe wij praten. ook als we geluiden maken gaat zn mondje open en probeert ie t na te doen. dat tongetje beweegt ie dan, maar hij kan sommige geluiden nog niet maken :)
oh ja en zitten is ook leuk, minder handig ns t eten, want hij leunt soms helemaal naar voren, waardoor hij volgens mij gaat spugen..
en staan vind ie ook leuk...ach waarom niet he, hij is ook al 3maanden :')
pi_87625785
Haha, herkenbaar over dat praten! Elise kan ook zo met dat tongetje zitten bewegen en naar mijn gezicht kijken van "hoe dóe je dat toch?!" :D Ze gaat steeds meer geluidjes maken, vooral bij het lachen is dat zo schattig.

Trouwens, ze sliep tot kwart over 7 *O* helegaar niet slecht dus! Daarna sliep ze gelijk weer verder en nu zit ik te wachten tot ze weer wakker wordt (weer stuwing :{ ).
pi_87626259
Wat schattig sonnetje!!

Mex heeft in mijn bed geplast toen ik hem daar aan het verschonen was, dus ik doe een beetje met jullie mee;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:31:02 #278
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87630439
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:50 schreef pessie het volgende:

[..]

Spugende kindjes -O-

En Nathan slaapt in zn eigen kamer in zn eigen bed. En ik ben er nog steeds niet aan gewend :@ .

Vandaag de droger gebruikt *O* .
Ik vind er geen barst aan. Tobias heeft tot 3.5/4 maanden bij ons op de kamer geslapen, Ylana maar 2 weken. Na haar ziekenhuisavontuur was ik ziek en hebben we haar voor mijn nachtrust ( :@ ) op haar eigen kamer gelegd met het idee haar na 1 of 2 nachtjes weer bij ons op de kamer te hebben. Maar het arme ding kreunt, piept, draait, húílt zelfs in haar slaap. Ze maakt zoveel geluid dat ze mij de hele nacht wakker houd ermee.
Ik was erg bang om het handjessoppen enzo te missen ivm de bv maar mevrouw zet het eerst op een brullen en wordt daarná pas wakker :') Geen hongersignalen die ik mis dus, ze doet ze gewoon niet :') brullen it is hier :Y)
Ylana
pi_87630777
Ik heb nog steeds 2 kinderen in mijn bed...

Maar zodra Leyla meer regelmaat heeft en het iedere keer bij 1 voeding laat gaat ze in de wieg.. Heel leuk een baby in bed lekker dicht bij je, maar na 3 jaar wordt je het flink zat dat er steeds een kind tussenin slaapt.

Bedje bleef schoon vannacht *O* Ik heb wel een extra zakje gekocht via marktplaats, want ik krijg het echt niet voor elkaar om het ding in de was te doen en droog binnen een uur.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:48:26 #280
259886 pessie
pi_87631013
Tico schoon bed! Zakje droog binnen een uur lukt sowieso niet. Mijn wasmachine doet er al 1 uur over.

Troeta plasbaby, sorry maar ik moest echt even lachen toen ik het las. Nathan heeft wel eens naast zn luier geplast bij ons in bed, ook naar, wel schattig.
pi_87632402
hihi, ja ik vond het ook erg schattig. Had het niet verwacht omdat hij echt een volle plasluier had. Volgende keer maar een handdoek onder hem neerleggen:D
pi_87636444
Wat een plas- en spuugperikelen hier! Anne heeft voortaan na de fles zeker anderhalf uur een slabber om, anders kunnen we gegarandeerd een shirt wisselen, want ze spuugt altijd wel iets terug. Wel niet zo charmant die slab, maar wel zo efficiënt!

Anne slaapt nu sinds twee nachten op haar eigen kamertje en dat gaat eigenlijk heel goed, al vind ik het zelf nog wel moeilijk hoor. Ik ga 's nachts altijd nog wel een keertje checken of ze het nog wel doet... :')

Maar gisteren was de laatste fles (na een feestje wat zij ook heel gezellig vond, ze is de hele avond klaarwakker geweest) om 23.30 en daarna heeft ze geslapen tot 6.40 uur. Flesje erin en daarna was ze pas om 10.45 wakker! *O*

Oh en Anne is vandaag precies 1 maand oud en om die mijlpaal te vieren zijn we vandaag overgestapt op pampers maat 2 ;)
pi_87638107
minidraak slaapt in d'r eigen bedje nog bij ons op de kamer, is voor mij wel net zo handig hoef ik niet steeds manlief wakker te maken en heb ik het idee nog wat zelf te kunnen
en ze drinkt gister (mijn) rooibos thee uit mn glas! het zijn maar een paar nipjes maar wordt dus tijd voor d'r eigen bekertje

Anne alweer een maand! gefeli!
en tico een droogbed! toeta juist weer niet.... die babytjes doen maar wat ze willen he
pi_87644117
Elke keer als ik lees over een eigen kamer of een eigen bedje denk ik automatisch "ach wat zielig"... Zo erg zit het er nog in dat Jen zo aan me vast geplakt zat.... Nu met Leyla merk ik pas dat het zo zielig is als een kindje niet slaapt... Dat ze echt niet zielig is als ze alleen in haar wiegje moet slapen overdag.. Maf he?
pi_87644363
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:33 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga 's nachts altijd nog wel een keertje checken of ze het nog wel doet... :')
Thomas sliep vanaf het moment dat we zijn matras hadden (2 dagen na thuiskomst uit het ziekenhuis) alleen in zijn kamer en is nu bijna 7,5 maand en ik sta minstens 1 keer per nacht in zijn kamer ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:28:44 #286
259886 pessie
pi_87644435
Tico eigenlijk helemaal niet maf. Een eerste kind is misschien iets meer een 'proefkonijn' en dan weet je wat je bij een volgende eventueel anders zou willen doen. Bij jou is dat dat Leyla overdag in haar wieg slaapt terwijl Jen op jou sliep...

Fannetje maat 2! Nathan zit pas sinds anderhalve week in maat 2.

Nathan heeft gisteren en vandaag niet gepoept -O- , normaal heeft hij 2 a 3 poepluiers per dag. Is dit erg? Hij krijgt bv en ik weet dat bij bv poep een week kan wachten maar toch vraag ik het me even af. Verder nog steeds kauwen op zn vingers en rode wangen -O- . Wilde eigenlijk naar het cb maar groot risico dat ik een antwoord krijg à la 'dat is ook moeilijk' en daar heb ik niet zo'n zin in...
pi_87644818
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef pessie het volgende:
Tico eigenlijk helemaal niet maf. Een eerste kind is misschien iets meer een 'proefkonijn' en dan weet je wat je bij een volgende eventueel anders zou willen doen. Bij jou is dat dat Leyla overdag in haar wieg slaapt terwijl Jen op jou sliep...

Fannetje maat 2! Nathan zit pas sinds anderhalve week in maat 2.

Nathan heeft gisteren en vandaag niet gepoept -O- , normaal heeft hij 2 a 3 poepluiers per dag. Is dit erg? Hij krijgt bv en ik weet dat bij bv poep een week kan wachten maar toch vraag ik het me even af. Verder nog steeds kauwen op zn vingers en rode wangen -O- . Wilde eigenlijk naar het cb maar groot risico dat ik een antwoord krijg à la 'dat is ook moeilijk' en daar heb ik niet zo'n zin in...
Nee pessie, dat kan geen kwaad.
pi_87646405
Hier vandaag eindelijk weer poep, woensdag was voor het laatst.. Meestal 2 keer per week.. Max

Hier weer slaapjes in haar bed! Ze ligt er al vanaf 7 uur op.. Wennen, zo'n avondje samen op de bank tv kijken ;)
pi_87646505
Leyla moet ook weer eens poepen, gister veel stinkwinden... Maar nog geen poep, vandaag wel steeds wat persen.. Ik verwacht morgen nekpoep.
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:06:07 #290
259886 pessie
pi_87646554
*O* poep *O*

Was heel dun, normaal zitten er altijd wat stukjes in maar dit was echt volkomen verteerd voedsel à la poep van baby born. En stinken! En gelukkig ventje O+
pi_87646629
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:06 schreef pessie het volgende:
*O* poep *O*

Was heel dun, normaal zitten er altijd wat stukjes in maar dit was echt volkomen verteerd voedsel à la poep van baby born. En stinken! En gelukkig ventje O+
*O* Wat zijn ze dan helemaal opgelucht he?
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:18:22 #292
259886 pessie
pi_87647205
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

*O* Wat zijn ze dan helemaal opgelucht he?
Ja O+
pi_87647420
Oh ik had vanmiddag een flesje melk afgekolfd voor mee naar mn ouders. M. ging Leyla eten geven... Mooi niet natuurlijk.. En Jen die zat er stijf naast, want de melk die Leyla niet hoeft mag zij. Ze zat er echt op te loeren...

(Uiteraard kregen we commentaar dat het vies was :') )
pi_87647427
floris wordt wakker met poep s ochtends.

pessie hier was t eerst 6 poepluiers op een dag en toen werd t steeds minder. en nu is t 1x per dag, soms een dag of 2 niets.

hij ligt te slapen. *O* is weer s wat anders dan half 12
pi_87648926
*O* Lekker Sonnetje!
*O* Voor de poep van Nathan! :P Hier nog wel 2/3 poepluiers per dag, maar het worden er wel minder idd.
De mijne was zo gezellig vanavond, we hadden 5 man visite, en ze heeft geen traan gelaten! Das een unicum zo 's avonds, meestal trekt ze dat dan niet. O+

Tico, ik snap je gedachtengang wel hoor, ik was eigenlijk zelf ook nog niet zo ver dat ze op haar eigen kamertje ging slapen. Maar zij wel, ze sliep er echt veel beter door. Mijn mams zei laatst ( nu ze dus a 1,5 maand op haar eigen kamer slaapt) dat zij dat nooit zo gedaan zou hebben.. Nee mam, ik sliep de 2e nacht al op mijn eigen kamertje, en jij stond dus de eerste weken elke nacht regelmatig op om me te voeden. Ik blijf gewoon in bed liggen >:)
pi_87649598
Oh ik hoor zo vaak van m'n pap dat zij het vroeger heel anders deden. Prima pap, maar wij doen het zo. Onze kinderen, onze keuzes.
pi_87649997
Mijn moeder kan er helaas niet zoveel meer van zeggen...

Ik twijfel muppie slaapt zo vast :o maar als ik haar laat liggen kan ik ws om half 2 alweer mijn bed uit om te voeden.. Of.. Ze slaapt een keer helemaal door.. Twijfel twijfel...
pi_87650281
hier krijg k nooit commentaar eigenlijk
schoonmoeder vindt t alleen maar leuk dat floris 11weken in de wieg heeft geslapen (is van hun) en dat k nog bv geef. alleen vond ze t niets dat we de babykamer op zolder gingen maken.
mijn ouders vinden het ook allemaal wel best. mijn vader zei voordat floris er was wel dat hij dacht dat t wel onrustig slapen was met hem op de kamer. zou dus best kunnen dat ze mijn zus vroeger bij hun op de kamer hebben gehad. ik had toen zoiets vsn ik zie wel.
de reden dat floris naar boven I'd gegaan is vanwegede wieg die in mijn ogen klein werd.
en ik vind t wel best eigenlijk :)
pi_87650391
Ik zou het erop gokken.
Lijkt mij soms heel confronterend dat je mam er niet meer is orea. Wat zou je af en toe graag het gezeur over vroeger horen dan! Maar ook van hoe deed jij dat nou mam?
pi_87650400
lastig oreawat de goeie keuze is...
ik gs gewoon zo slapen en dan zie k wel hoe laat hij wakker wordt. ben toch al nachten om 4/5 uur wakker :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:10:42 #301
259886 pessie
pi_87650795
Commentaar van mijn moeder is dat Nathan om de dag in bad gaat. Ze vind dat baby's elke dag in bad moeten terwijl de kraam het had over 2 a 3 keer per week. Ik doe dus 3 a 4 keer. Maar goed, ik heb uitgelegd dat met flanellen luiers een baby inderdaad gaat stinken, pampers nemen zo goed op, ik vind niet dat Nathan stinkt. Als hij zou stinken zou hij vaker in bad gaan.
Wanneer hij zichzelf heeft ondergepoept gaat hij 's avonds nog mee onder de douche.

En Son ik snap ook niet goed waarom jullie de babykamer op zolder hebben. Ik dacht dat dat was omdat jullie op jullie eigen verdieping 1 slaapkamer hebben. Kennelijk verkeerd begrepen?

Tico, Jen en mamamelk O+ .

Nathan ligt in zn bed, ging poepen net nadat hij zn nachtluier incl sudo om had. Kon meteen verschoont >:) wil niet dat hij gaat slapen met een vieze luier als hij er de rest van de nacht nog mee moet doen. Ik duik er ook in. Welterusten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')