abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87625785
Haha, herkenbaar over dat praten! Elise kan ook zo met dat tongetje zitten bewegen en naar mijn gezicht kijken van "hoe dóe je dat toch?!" :D Ze gaat steeds meer geluidjes maken, vooral bij het lachen is dat zo schattig.

Trouwens, ze sliep tot kwart over 7 *O* helegaar niet slecht dus! Daarna sliep ze gelijk weer verder en nu zit ik te wachten tot ze weer wakker wordt (weer stuwing :{ ).
pi_87626259
Wat schattig sonnetje!!

Mex heeft in mijn bed geplast toen ik hem daar aan het verschonen was, dus ik doe een beetje met jullie mee;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:31:02 #278
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87630439
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:50 schreef pessie het volgende:

[..]

Spugende kindjes -O-

En Nathan slaapt in zn eigen kamer in zn eigen bed. En ik ben er nog steeds niet aan gewend :@ .

Vandaag de droger gebruikt *O* .
Ik vind er geen barst aan. Tobias heeft tot 3.5/4 maanden bij ons op de kamer geslapen, Ylana maar 2 weken. Na haar ziekenhuisavontuur was ik ziek en hebben we haar voor mijn nachtrust ( :@ ) op haar eigen kamer gelegd met het idee haar na 1 of 2 nachtjes weer bij ons op de kamer te hebben. Maar het arme ding kreunt, piept, draait, húílt zelfs in haar slaap. Ze maakt zoveel geluid dat ze mij de hele nacht wakker houd ermee.
Ik was erg bang om het handjessoppen enzo te missen ivm de bv maar mevrouw zet het eerst op een brullen en wordt daarná pas wakker :') Geen hongersignalen die ik mis dus, ze doet ze gewoon niet :') brullen it is hier :Y)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87630777
Ik heb nog steeds 2 kinderen in mijn bed...

Maar zodra Leyla meer regelmaat heeft en het iedere keer bij 1 voeding laat gaat ze in de wieg.. Heel leuk een baby in bed lekker dicht bij je, maar na 3 jaar wordt je het flink zat dat er steeds een kind tussenin slaapt.

Bedje bleef schoon vannacht *O* Ik heb wel een extra zakje gekocht via marktplaats, want ik krijg het echt niet voor elkaar om het ding in de was te doen en droog binnen een uur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:48:26 #280
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87631013
Tico schoon bed! Zakje droog binnen een uur lukt sowieso niet. Mijn wasmachine doet er al 1 uur over.

Troeta plasbaby, sorry maar ik moest echt even lachen toen ik het las. Nathan heeft wel eens naast zn luier geplast bij ons in bed, ook naar, wel schattig.
pi_87632402
hihi, ja ik vond het ook erg schattig. Had het niet verwacht omdat hij echt een volle plasluier had. Volgende keer maar een handdoek onder hem neerleggen:D
pi_87636444
Wat een plas- en spuugperikelen hier! Anne heeft voortaan na de fles zeker anderhalf uur een slabber om, anders kunnen we gegarandeerd een shirt wisselen, want ze spuugt altijd wel iets terug. Wel niet zo charmant die slab, maar wel zo efficiënt!

Anne slaapt nu sinds twee nachten op haar eigen kamertje en dat gaat eigenlijk heel goed, al vind ik het zelf nog wel moeilijk hoor. Ik ga 's nachts altijd nog wel een keertje checken of ze het nog wel doet... :')

Maar gisteren was de laatste fles (na een feestje wat zij ook heel gezellig vond, ze is de hele avond klaarwakker geweest) om 23.30 en daarna heeft ze geslapen tot 6.40 uur. Flesje erin en daarna was ze pas om 10.45 wakker! *O*

Oh en Anne is vandaag precies 1 maand oud en om die mijlpaal te vieren zijn we vandaag overgestapt op pampers maat 2 ;)
pi_87638107
minidraak slaapt in d'r eigen bedje nog bij ons op de kamer, is voor mij wel net zo handig hoef ik niet steeds manlief wakker te maken en heb ik het idee nog wat zelf te kunnen
en ze drinkt gister (mijn) rooibos thee uit mn glas! het zijn maar een paar nipjes maar wordt dus tijd voor d'r eigen bekertje

Anne alweer een maand! gefeli!
en tico een droogbed! toeta juist weer niet.... die babytjes doen maar wat ze willen he
pi_87644117
Elke keer als ik lees over een eigen kamer of een eigen bedje denk ik automatisch "ach wat zielig"... Zo erg zit het er nog in dat Jen zo aan me vast geplakt zat.... Nu met Leyla merk ik pas dat het zo zielig is als een kindje niet slaapt... Dat ze echt niet zielig is als ze alleen in haar wiegje moet slapen overdag.. Maf he?
pi_87644363
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:33 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga 's nachts altijd nog wel een keertje checken of ze het nog wel doet... :')
Thomas sliep vanaf het moment dat we zijn matras hadden (2 dagen na thuiskomst uit het ziekenhuis) alleen in zijn kamer en is nu bijna 7,5 maand en ik sta minstens 1 keer per nacht in zijn kamer ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:28:44 #286
259886 pessie
pi_87644435
Tico eigenlijk helemaal niet maf. Een eerste kind is misschien iets meer een 'proefkonijn' en dan weet je wat je bij een volgende eventueel anders zou willen doen. Bij jou is dat dat Leyla overdag in haar wieg slaapt terwijl Jen op jou sliep...

Fannetje maat 2! Nathan zit pas sinds anderhalve week in maat 2.

Nathan heeft gisteren en vandaag niet gepoept -O- , normaal heeft hij 2 a 3 poepluiers per dag. Is dit erg? Hij krijgt bv en ik weet dat bij bv poep een week kan wachten maar toch vraag ik het me even af. Verder nog steeds kauwen op zn vingers en rode wangen -O- . Wilde eigenlijk naar het cb maar groot risico dat ik een antwoord krijg à la 'dat is ook moeilijk' en daar heb ik niet zo'n zin in...
pi_87644818
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef pessie het volgende:
Tico eigenlijk helemaal niet maf. Een eerste kind is misschien iets meer een 'proefkonijn' en dan weet je wat je bij een volgende eventueel anders zou willen doen. Bij jou is dat dat Leyla overdag in haar wieg slaapt terwijl Jen op jou sliep...

Fannetje maat 2! Nathan zit pas sinds anderhalve week in maat 2.

Nathan heeft gisteren en vandaag niet gepoept -O- , normaal heeft hij 2 a 3 poepluiers per dag. Is dit erg? Hij krijgt bv en ik weet dat bij bv poep een week kan wachten maar toch vraag ik het me even af. Verder nog steeds kauwen op zn vingers en rode wangen -O- . Wilde eigenlijk naar het cb maar groot risico dat ik een antwoord krijg à la 'dat is ook moeilijk' en daar heb ik niet zo'n zin in...
Nee pessie, dat kan geen kwaad.
pi_87646405
Hier vandaag eindelijk weer poep, woensdag was voor het laatst.. Meestal 2 keer per week.. Max

Hier weer slaapjes in haar bed! Ze ligt er al vanaf 7 uur op.. Wennen, zo'n avondje samen op de bank tv kijken ;)
pi_87646505
Leyla moet ook weer eens poepen, gister veel stinkwinden... Maar nog geen poep, vandaag wel steeds wat persen.. Ik verwacht morgen nekpoep.
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:06:07 #290
259886 pessie
pi_87646554
*O* poep *O*

Was heel dun, normaal zitten er altijd wat stukjes in maar dit was echt volkomen verteerd voedsel à la poep van baby born. En stinken! En gelukkig ventje O+
pi_87646629
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:06 schreef pessie het volgende:
*O* poep *O*

Was heel dun, normaal zitten er altijd wat stukjes in maar dit was echt volkomen verteerd voedsel à la poep van baby born. En stinken! En gelukkig ventje O+
*O* Wat zijn ze dan helemaal opgelucht he?
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:18:22 #292
259886 pessie
pi_87647205
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

*O* Wat zijn ze dan helemaal opgelucht he?
Ja O+
pi_87647420
Oh ik had vanmiddag een flesje melk afgekolfd voor mee naar mn ouders. M. ging Leyla eten geven... Mooi niet natuurlijk.. En Jen die zat er stijf naast, want de melk die Leyla niet hoeft mag zij. Ze zat er echt op te loeren...

(Uiteraard kregen we commentaar dat het vies was :') )
pi_87647427
floris wordt wakker met poep s ochtends.

pessie hier was t eerst 6 poepluiers op een dag en toen werd t steeds minder. en nu is t 1x per dag, soms een dag of 2 niets.

hij ligt te slapen. *O* is weer s wat anders dan half 12
pi_87648926
*O* Lekker Sonnetje!
*O* Voor de poep van Nathan! :P Hier nog wel 2/3 poepluiers per dag, maar het worden er wel minder idd.
De mijne was zo gezellig vanavond, we hadden 5 man visite, en ze heeft geen traan gelaten! Das een unicum zo 's avonds, meestal trekt ze dat dan niet. O+

Tico, ik snap je gedachtengang wel hoor, ik was eigenlijk zelf ook nog niet zo ver dat ze op haar eigen kamertje ging slapen. Maar zij wel, ze sliep er echt veel beter door. Mijn mams zei laatst ( nu ze dus a 1,5 maand op haar eigen kamer slaapt) dat zij dat nooit zo gedaan zou hebben.. Nee mam, ik sliep de 2e nacht al op mijn eigen kamertje, en jij stond dus de eerste weken elke nacht regelmatig op om me te voeden. Ik blijf gewoon in bed liggen >:)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87649598
Oh ik hoor zo vaak van m'n pap dat zij het vroeger heel anders deden. Prima pap, maar wij doen het zo. Onze kinderen, onze keuzes.
pi_87649997
Mijn moeder kan er helaas niet zoveel meer van zeggen...

Ik twijfel muppie slaapt zo vast :o maar als ik haar laat liggen kan ik ws om half 2 alweer mijn bed uit om te voeden.. Of.. Ze slaapt een keer helemaal door.. Twijfel twijfel...
pi_87650281
hier krijg k nooit commentaar eigenlijk
schoonmoeder vindt t alleen maar leuk dat floris 11weken in de wieg heeft geslapen (is van hun) en dat k nog bv geef. alleen vond ze t niets dat we de babykamer op zolder gingen maken.
mijn ouders vinden het ook allemaal wel best. mijn vader zei voordat floris er was wel dat hij dacht dat t wel onrustig slapen was met hem op de kamer. zou dus best kunnen dat ze mijn zus vroeger bij hun op de kamer hebben gehad. ik had toen zoiets vsn ik zie wel.
de reden dat floris naar boven I'd gegaan is vanwegede wieg die in mijn ogen klein werd.
en ik vind t wel best eigenlijk :)
pi_87650391
Ik zou het erop gokken.
Lijkt mij soms heel confronterend dat je mam er niet meer is orea. Wat zou je af en toe graag het gezeur over vroeger horen dan! Maar ook van hoe deed jij dat nou mam?
pi_87650400
lastig oreawat de goeie keuze is...
ik gs gewoon zo slapen en dan zie k wel hoe laat hij wakker wordt. ben toch al nachten om 4/5 uur wakker :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')