Ik vind er geen barst aan. Tobias heeft tot 3.5/4 maanden bij ons op de kamer geslapen, Ylana maar 2 weken. Na haar ziekenhuisavontuur was ik ziek en hebben we haar voor mijn nachtrust (quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:50 schreef pessie het volgende:
[..]
Spugende kindjes![]()
En Nathan slaapt in zn eigen kamer in zn eigen bed. En ik ben er nog steeds niet aan gewend.
Vandaag de droger gebruikt.
Thomas sliep vanaf het moment dat we zijn matras hadden (2 dagen na thuiskomst uit het ziekenhuis) alleen in zijn kamer en is nu bijna 7,5 maand en ik sta minstens 1 keer per nacht in zijn kamerquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:33 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga 's nachts altijd nog wel een keertje checken of ze het nog wel doet...
Nee pessie, dat kan geen kwaad.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef pessie het volgende:
Tico eigenlijk helemaal niet maf. Een eerste kind is misschien iets meer een 'proefkonijn' en dan weet je wat je bij een volgende eventueel anders zou willen doen. Bij jou is dat dat Leyla overdag in haar wieg slaapt terwijl Jen op jou sliep...
Fannetje maat 2! Nathan zit pas sinds anderhalve week in maat 2.
Nathan heeft gisteren en vandaag niet gepoept, normaal heeft hij 2 a 3 poepluiers per dag. Is dit erg? Hij krijgt bv en ik weet dat bij bv poep een week kan wachten maar toch vraag ik het me even af. Verder nog steeds kauwen op zn vingers en rode wangen
. Wilde eigenlijk naar het cb maar groot risico dat ik een antwoord krijg à la 'dat is ook moeilijk' en daar heb ik niet zo'n zin in...
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:06 schreef pessie het volgende:poep
![]()
Was heel dun, normaal zitten er altijd wat stukjes in maar dit was echt volkomen verteerd voedsel à la poep van baby born. En stinken! En gelukkig ventje
Jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan helemaal opgelucht he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |