Hier is het echt niet saai hoor als Willem slaapt, dan heb ik over het algemeen genoeg te doen. Opruimen, effe poetsen, was in/uit wasmachine en ophangen. Eten voor 's avonds alvast klaarzetten (Willem is meestal wakker rond etenstijd) etc etc... Ik ben blij als ik weer kan werken straks, een stuk rustiger

Hier zijn we trouwens ook aan het overstappen naar maat 62, merk wel dat er binnen maat 62 (en maat 56 ook overigens) best nog wel wat verschil kan zitten. Soms verzuipt ie erin en soms is het al krap... Volgende week weer CB, ben benieuwd hoe hij gegroeid is...
Eerste (mini-)vakantie is goed gegaan, alleen jammer dat het zwembad erg koud was. Hij heeft er daardoor maar heel even in gezeten, was echt té koud voor hem... Maar ik heb 'm wel in z'n zwembroek gehad

![]()
Slapen in z'n tentje ging ook heel erg okay, gewoon op een bed gezet en Willem extra warm aangekleed. Gewatteerd slaapzakje en dubbele deken. Alleen z'n handjes waren echt ijsklontjes, maar hij leek er geen last van te hebben...
@Mereltje, mijn verlof loopt ook vrijdag al af, maar ik heb er nog 2 weken vakantie aangeplakt. Willem al wel naar het KDV dan dus even tijd voor mezelf... Ik hoop dat Nanique het naar haar zin heeft en het jou ook wat makkelijker gaat vallen om haar achter te laten...

Pessie, jammer van de regeldag. Maar dan heb je die ook weer gehad

Kun je snel genoeg weer aan een fatsoenlijke nacht komen...
Wow Sonnetje, Floris slaapt echt heel erg goed zeg

Ik was dit weekend al dolgelukkig dat Willem 2 keer een nacht doorgeslapen is. (wat dan betekent dat ie pas om 6 uur voor de eerste keer komt

)
@Orea, fijn dat Leia steeds beter gaat slapen, wordt je zelf ook meer mens van...
@Cantare... Lastig he voor die kerels. Merk dat Martijn ook vaak even niet meer weet wat hij er mee aanmoet. Begint Willem te huilen, komt ie aan mij vragen wat ie heeft

Wij hebben als vrouwen natuurlijk ook het voordeel dat we tijdens het verlof ons kind erg goed leren kennen. Al vind ik het ook nog wel eens lastig om de diverse huiltjes te onderscheiden....
@Tico, ik heb hier tommee Tippee staan en de kleintjes gebruik ik momenteel niet zo heel veel dus ik wilde al voorstellen om er eentje naar je op te sturen zodat je het een keertje zou kunnen proberen, maar toen bedacht ik mezelf dat die verzendkosten duurder zijn dan gewoon effe zo'n flesje te halen

Ik hoop dat Leyla snel doorheeft hoe het moet met de fles...
Yinthe

Vrolijk ding!! Leuk he ChillayD die filmpjes.. Straks een DVDtje van maken per jaar. Leuk voor later
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?