abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87448115
Hier weer lekker geslapen (nouja, zij dan) van 23u tot nu! Etenstijdddddd!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:47:22 #52
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87448414
Chilla wow!! Wat fijn zeg!

Tico, dat is inderdaad beter ^O^ . En inpakken in een laken, vind je dat ook eng? Het heeft hier goed geholpen.

Regelen is niet leuk -O- . Nathan werd om half 5 wakker voor eten, prima, maar wilde daarna niet meer in slaap komen en toen het eindelijk een beetje rustig was begon hij weer en was het half 7. Uiteindelijk weer gevoed en maar bij mij in bed in slaap laten vallen, daarna dus toch nog wat geslapen maar voel me nu niet helemaal uitgeslapen.
pi_87449080
Ik kreeg net in een nies een mega groot fluoriserend groen snotje toegeworpen :D _O-

En verder deed ze het super, op haar buik.. Tot een uur of 5 en toen tot nu net.. Ben benieuwd wat ze vandaag overdag gaat doen. :)
pi_87449469
ik verveel me, mijn baby slaapt, vanaf 11uur gisteravond.
ik heb me om 8uur gedouched, omdat ie een beetje huilde, vaak is ie een uur later dan echt wakker. nu dus niet...
heb al grey's anatomy en benelux next top model gekeken. ben nu met project catwalk bezig.

ik had natuurlijk ook de vaatwasser kunnen doen :')

oh as we speak hoor k geluid door de babyfoon
pi_87450453
Hahahaha dat heb ik dus ook wel eens hé, zo van 'je mag wel wakker worden hoor, ik verveel me' :D
pi_87450585
stom is dat he, als ie niet wil slapen is t niet goed, slaapt ie wel is t ook niet goed :)
hij heeft iig wel honger nu :')
pi_87450929
Hehe precies dat :P

Hier ligt ze nu in bed...... te kijken naar haar 'muziekpoppetje' en ze zingt mee.
Althans, ze is hele gesprekken aan het voeren en er komen steeds leukere geluidjes uit, hihi.
pi_87450958
*O* Nanique is alweer 4 maanden!!

Kom morgen weer terug ben nu weer eens druk druk druk.. Nanique is een beetje ziekjes.. Shenaya is er net weer bovenop. Shenaya zo naar de psz, Oma komt oppassen dan kan ik werken..
Altijd blijven lachen... :)
pi_87451684
Ik heb een plakkind vandaag... Ook gezellig..

Ik was alleen net aan de strijk begonnen... Ach morgen weer een dag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:48:59 #60
259886 pessie
pi_87451736
Lies gefeliciteerd!

Chilla, dat is zo leuk, kindjes die 'praten'. Mijn ouders waren helemaal verbaasd dat Nathan zoveel 'praat', maar het is dus normaal!

Tico, plakkind O+ .
pi_87451974
Nanique alweer 4 maanden *O*

Floris die lekker uitslaapt, lekker hoor!

Nathan die lekker aan het kletsen is :z

Hier net Femke weggebracht naar de kdv om te wennen. Wat een drama :'( ik had een grote fles Nuby gekocht omdat ze nu natuurlijk minder borstvoeding krijgt. Je zou denken dat dat prima gaat maar nee hoor. Ze heeft hem nog maar een 1,5 dag ofzo. Ze drinkt er heel slordig uit, hapt enorm veel lucht binnen. Dat was net dus ook zo bij de kdv en huilen! :'( Ze heeft niet veel gedronken maar ze hebben haar maar op bed gelegd. Of ik het moeilijk vond vroeg ze nog. Nou wat denk je duh 8)7

Voortaan doen we het gewoon weer met het kleine flesje daar kan nog 150 cc in en anders maar twee keer een kleine fles.. Ze bellen me als ik haar weer mag ophalen.. mijn telefoon ligt naast me ;)
pi_87452144
hihi
pi_87452693
nanique 4 maanden vandaag *G*
ook *G* voor de goede nachten bij tico en floris al is het voor sonnetje dan een beetje saai en heeft tico nu een hangkind :*
en ook voor pessie en het regeldagje :* en het wennen bij kdv van nanique

Orea met een enorme groene snottebel, hihi hoort erbij he
chillyday tof filmpje!

hier wederom een baggernacht, na het in slaapwiegen lag mw er om 23.45 in om om 01.00 uur wakker te worden voor een hapje, weer terug in bed, huilend wakker om 03.00 getroost en verder geslapen tot 03.45 zelfde liedje om 05.15 weer een hapje om 07.15 weer een hapje
gelukkig wel tot 09.50 doorgeslapen! maar wat slopend zo
pi_87452803
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:57 schreef Mereltje het volgende:
Nanique alweer 4 maanden *O*

Floris die lekker uitslaapt, lekker hoor!

Nathan die lekker aan het kletsen is :z

Hier net Femke weggebracht naar de kdv om te wennen. Wat een drama :'( ik had een grote fles Nuby gekocht omdat ze nu natuurlijk minder borstvoeding krijgt. Je zou denken dat dat prima gaat maar nee hoor. Ze heeft hem nog maar een 1,5 dag ofzo. Ze drinkt er heel slordig uit, hapt enorm veel lucht binnen. Dat was net dus ook zo bij de kdv en huilen! :'( Ze heeft niet veel gedronken maar ze hebben haar maar op bed gelegd. Of ik het moeilijk vond vroeg ze nog. Nou wat denk je duh 8)7

Voortaan doen we het gewoon weer met het kleine flesje daar kan nog 150 cc in en anders maar twee keer een kleine fles.. Ze bellen me als ik haar weer mag ophalen.. mijn telefoon ligt naast me ;)
Zit er zoveel verschil in de grote en kleine fles? En inderdaad, gewoon een fles meegeven waaruit ze wel goed kan drinken, en dan vullen ze m maar 2x.
pi_87452839
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:23 schreef draculettetje het volgende:
nanique 4 maanden vandaag *G*
ook *G* voor de goede nachten bij tico en floris al is het voor sonnetje dan een beetje saai en heeft tico nu een hangkind :*
en ook voor pessie en het regeldagje :* en het wennen bij kdv van nanique

Orea met een enorme groene snottebel, hihi hoort erbij he
chillyday tof filmpje!

hier wederom een baggernacht, na het in slaapwiegen lag mw er om 23.45 in om om 01.00 uur wakker te worden voor een hapje, weer terug in bed, huilend wakker om 03.00 getroost en verder geslapen tot 03.45 zelfde liedje om 05.15 weer een hapje om 07.15 weer een hapje
gelukkig wel tot 09.50 doorgeslapen! maar wat slopend zo
He dat klinkt bekent van de afgelopen nachten... Zo moe....

ff aftasten waarom ze steeds wakker wordt?
pi_87452963
Chilleyd leuk filmpje, grote ogen heeft ze, maar ze gaat echt geen hallo zeggen hoor :D

Ticootje in de grote fles zit dan niet zoveel melk nog (120 cc en er kan iets van 250 in) misschien dat er meer lucht daarom in de fles zit? Aan de speen zelf zie ik niet veel verschil (hoe het er uit ziet), maar het lijkt wel alsof de melk er veel sneller er uitkomt.
pi_87454010
Agos, arme Femke.. hopelijk gaat het snel beter! Vanaf wanneer moet ze naar het KDV?

Chillay O+ wat een schatje! Zo leuk om al die verschillen bij kindjes te zien.. Vond ik ook bij Anna van Tessie, zij huilt zo anders dan Leia! Vroeger dacht ik echt dat alle kindjes hetzelfde huilen :@ :D maar zelfs met lachen is dat anders! :) en wat heb jij een lieve stem!!

Draak -O- wat is dat toch met je mini-draakje hè.. ik hoop zo dat ze gaat merken dat 's nachts slapen ervoor zorgt dat je je overdag veeeeel lekkerder voelt en dat ze zich daaraan gaat houden :)

Hier was er één net aan de borst in slaap gekukeld :D dus die heb ik in bed gelegd, op haar buik! En, ze slaapt nog *O* Op zich, op een uitzondering na doet ze het echt niet slecht.. ze slaapt 's avonds rond de klok van 8, tussen 10 en 11 nog een voeding en dan rond 5 uur (al moet ik soms rond half 2 even speen ploppen..) en na die voeding mag ze meestal naast me in bed.. ik vind dat nog zo gezellig :@ tot een uur of 9/10 en dan gaan we er meestal uit.. zal nog wat worden als ik straks weer moet gaan werken ;) maar nog lange niet, dus ik geniet er maar van!
pi_87454244
@ Mereltje
Nouuuu, die ene klinkt toch best een beetje als hallo :P

@ Orea
Hihi dankjewel :D
Ja leuk is dat he, kijk en vergelijk haha met baby's van ongeveer dezelfde leeftijd.
Ooh ik kan het filmpje zelf ook wel 10x opnieuw zien! :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:23:24 #69
259886 pessie
pi_87454518
Chilla Nathan is hevig geinteresseerd in Yinthe!
pi_87454642
Orea ze moet volgende week al, dinsdag en donderdag :{ maandag moet ik weer aan het werk.. ik weet dat het met een klein flesje gewoon goed gaat. Straks neem ik nog een t-shirt mee met mijn geur er in, lekkere zweetlucht, heeft ze daar toch iets vertrouwds.
pi_87454714
Hihi, ChilllayD.. wat een lekker bekkie heeft ze! Herkenbaar, dat geworstel met d'r mondje en gebrabbel :D

Vervelend dat minidraak er niet zo veel zin in heeft 's nachts.. Slaapt ze overdag wel goed Draak?

Mereltje.. -O- Lijkt me zoooo erg, je kindje achterlaten terwijl het niet gelukkig is. Knap hoor, al die ouders die dat doen!

Tico heeft een plakkerd, ik heb een slaperd :D Ze is echt duidelijk weer een ander slaapritme aan het maken..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87454835
gewoon oefenen met de grote fles toch :) ooit komt t vast goed :P

nou k kan t filmpje van yinthe niet zien op mijn telefoon ;(

k ga even mijn zoon zijn bed uit trekken. gaan kijken in t nieuwe huis van mijn ouders, heb k gelijk mijn wandeling voor vandaag gehad :')
pi_87455319
Zo, daar ben ik weer eens.

Lief filmpje ChilllayD!

Gisteren ben ik voor het eerst weer wezen dirigeren (ik heb een koor). Ik had Elise gevoed voor ik wegging en een flesje gekolfd voor als ze honger had. En dat had ze... alleen had papa dat niet door, want ze had toch net nog gedronken? Zij maar huilen, hij met haar het hele dorp door wandelen, en pas na 1,5 uur het flesje maar eens geprobeerd. En toen was ze stil want ze had dus gewoon honger. Wel heel sneu voor allebei. Mja, volgende keer beter. ;)

Slapen gaat redelijk, vanochtend was het kwart over 6, maar afgelopen nachten kwam ze 's nachts weer een keertje. Maar we waren ook erg veel op pad geweest, dus dan heeft ze daar gewoon weer even behoefte aan. Ik vind het best. Maar goed, dat is ook omdat ik weet dat ze in principe gewoon door kan slapen en het dus incidenteel is. Aan nachten zoals die van Tico moet ik toch niet (meer) denken. -O-

Verder draagt ze nu bijna alles in maat 62... :o :'( O+ nu al zo groot.
pi_87455402
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik verveel me, mijn baby slaapt, vanaf 11uur gisteravond.
Floris slaapt echt belachelijk goed, he? Heerlijk hoor... Wel herkenbaar dat als ze dan slapen, het gewoon saai is. :D
pi_87455639
Yinthe staat open voor alles! :P zowel mannelijk als vrouwelijk gezelschap, filmpje terug? :D
pi_87455711
Wow Cantare! Wat een lekker spekkie heb je dan :D Leia draagt nu ook alles in maat 62 maar die is een maandje ouder :D

Ik moet ook zeggen dat ik verpest begin te raken van haar van 22:00 tot 5 slapen.. toen ze laatst weer eens tussendoor kwam was ik de dag erna echt stuk!
pi_87455904
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:55 schreef ChilllayD het volgende:
Yinthe staat open voor alles! :P zowel mannelijk als vrouwelijk gezelschap, filmpje terug? :D
Haha, ik zal zo eens een poging doen.

@Orea: het is vooral haar buik :') Broekjes 56 past ze nog wel goed, maar als ik een truitje van maat 56 al over die bolle buik heenkrijg zonder dat je haar romper ziet (dus lang genoeg is), stroopt 'ie de hele tijd op. Rompers beginnen ook echt te trekken en het wordt steeds meer proppen bij het aankleden, dus maak ik het ons makkelijk en pak ik een 62. Verder heb ik niet het idee dat ze erg lang of dik is. Maandag weer naar het CB, ben heel benieuwd hoe haar curve er nu uitziet!
pi_87456092
Oh leuk, moet ik sowieso eens doen een filmpje van Leia maken!!
pi_87456161
Rompers zijn hier allemaal al maat 60/62.. Maat 54 zit zo zielig.

En het is per merk verschillend... Gister had ze een slaapshirt aan maat 62 dat was net een jurk.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:13:23 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87456259
Hier is het echt niet saai hoor als Willem slaapt, dan heb ik over het algemeen genoeg te doen. Opruimen, effe poetsen, was in/uit wasmachine en ophangen. Eten voor 's avonds alvast klaarzetten (Willem is meestal wakker rond etenstijd) etc etc... Ik ben blij als ik weer kan werken straks, een stuk rustiger :P

Hier zijn we trouwens ook aan het overstappen naar maat 62, merk wel dat er binnen maat 62 (en maat 56 ook overigens) best nog wel wat verschil kan zitten. Soms verzuipt ie erin en soms is het al krap... Volgende week weer CB, ben benieuwd hoe hij gegroeid is...

Eerste (mini-)vakantie is goed gegaan, alleen jammer dat het zwembad erg koud was. Hij heeft er daardoor maar heel even in gezeten, was echt té koud voor hem... Maar ik heb 'm wel in z'n zwembroek gehad O+

Slapen in z'n tentje ging ook heel erg okay, gewoon op een bed gezet en Willem extra warm aangekleed. Gewatteerd slaapzakje en dubbele deken. Alleen z'n handjes waren echt ijsklontjes, maar hij leek er geen last van te hebben...

@Mereltje, mijn verlof loopt ook vrijdag al af, maar ik heb er nog 2 weken vakantie aangeplakt. Willem al wel naar het KDV dan dus even tijd voor mezelf... Ik hoop dat Nanique het naar haar zin heeft en het jou ook wat makkelijker gaat vallen om haar achter te laten... :*

Pessie, jammer van de regeldag. Maar dan heb je die ook weer gehad ;) Kun je snel genoeg weer aan een fatsoenlijke nacht komen...

Wow Sonnetje, Floris slaapt echt heel erg goed zeg :o Ik was dit weekend al dolgelukkig dat Willem 2 keer een nacht doorgeslapen is. (wat dan betekent dat ie pas om 6 uur voor de eerste keer komt :') )

@Orea, fijn dat Leia steeds beter gaat slapen, wordt je zelf ook meer mens van...

@Cantare... Lastig he voor die kerels. Merk dat Martijn ook vaak even niet meer weet wat hij er mee aanmoet. Begint Willem te huilen, komt ie aan mij vragen wat ie heeft :P Wij hebben als vrouwen natuurlijk ook het voordeel dat we tijdens het verlof ons kind erg goed leren kennen. Al vind ik het ook nog wel eens lastig om de diverse huiltjes te onderscheiden....

@Tico, ik heb hier tommee Tippee staan en de kleintjes gebruik ik momenteel niet zo heel veel dus ik wilde al voorstellen om er eentje naar je op te sturen zodat je het een keertje zou kunnen proberen, maar toen bedacht ik mezelf dat die verzendkosten duurder zijn dan gewoon effe zo'n flesje te halen :+ Ik hoop dat Leyla snel doorheeft hoe het moet met de fles...

Yinthe O+ Vrolijk ding!! Leuk he ChillayD die filmpjes.. Straks een DVDtje van maken per jaar. Leuk voor later :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_87456519
tico idd achterhalen waarom ze wakker wordt steeds,
eerst waren het de tandjes, nr 2 is nu goed door en ze is enorm verkouden dus dan heeft er ook wel mee te maken denk ik, alleen eerder kon ik dan gewoon in bed troosten, maar nu wil mw er gewoon echt uit
het is ook niet dat ze te wakker is want ze valt wel snel weer in slaap

flugel fijn dat de minivakantie goed is gegaan, jammer van het koude water! wel een mooie foto!

orea heerlijk toch nog even samen s'ochtends in bed!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:23:13 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87456611
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:20 schreef draculettetje het volgende:
tico idd achterhalen waarom ze wakker wordt steeds,
eerst waren het de tandjes, nr 2 is nu goed door en ze is enorm verkouden dus dan heeft er ook wel mee te maken denk ik, alleen eerder kon ik dan gewoon in bed troosten, maar nu wil mw er gewoon echt uit
het is ook niet dat ze te wakker is want ze valt wel snel weer in slaap

Gossie, naar is dat he... Dat je heel goed ziet dat ze enorm moe zijn maar toch niet goed kunnen slapen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_87457205
Wat is Willem een leuk ventje! O+ Die haartjes. Jammer dat het zwembad te koud was, het lijkt me nou net zo heerlijk om lekker met je baby rond te dobberen.

Elise is geloof ik weer aan het regelen... drinken, even de oogjes dicht, speen er miljard keer uitploppen, huhhuhhuh-en, weer een slokje drinken, etc. Mja, we hebben toch niks anders te doen (o ja, huishouden :') ).
pi_87459258
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:47 schreef Cantare het volgende:

[..]

Floris slaapt echt belachelijk goed, he? Heerlijk hoor... Wel herkenbaar dat als ze dan slapen, het gewoon saai is. :D
ja, maar das sinds een week of 2 dat ie echt de 12uur red. eigenlijk sinds ie op zn eigen kamer slaapt
naar hij heeft s nachts eigenlijk altijd wel goed geslapen. sowieso sliep ie vrij snel door.
pi_87459679
Hier in de eerste 2 weken zat er bij Yinthe ook al 6 uur tussen de voedingen 's nachts.
Langer mocht niet, ze moest eten :P moest haar ook echt wakker maken.

Hier slaapt ze nu meestal van 23u a 24u tot 09u a 10u :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:35:29 #86
259886 pessie
pi_87461231
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:49 schreef ChilllayD het volgende:
Hier in de eerste 2 weken zat er bij Yinthe ook al 6 uur tussen de voedingen 's nachts.
Langer mocht niet, ze moest eten :P moest haar ook echt wakker maken.

Hier slaapt ze nu meestal van 23u a 24u tot 09u a 10u :D
Hoe doe je dat?

Nathan slaapt van 22.30 tot 4.30/5.00 en dan wil hij echt weer eten! Hij heeft nu 2 keer geslapen tot 6.15 en 1 keer tot 8.15, maar normaal is altijd 4.30. Normaal gesproken gaat hij daarna wel weer slapen.
pi_87461549
Krijgt Floris een speen Son? Ook 's nachts?
Dat is hier momenteel nog het punt.. ze plopt hem eruit en wordt dan rond 2 uur wakker en begint te miepen om de speen.. Maar omdat ze dan nog te wakker is, plopt ze hem er zo weer uit..

In de wieg naast me kan ik half slapend dat ding terugwurmen, maar als ze op haar kamer ligt moet ik een stukje lopen :P en lui als ik ben...

Willem!! O+ dat ziet er gezellig uit zo!!
pi_87462061
Helder, van de speentjes tico :)
Wel goed klote zeg :{ Hopen dat de tip van sproetje nog helpt :*

Sonnetje :o
Ik wou dat ik me eens kon vervelen _O-

Leuk filmpje Chillay. Beetje een blik van 'wat zit je nou debiel te doen met die telefoon joh?' :D

Willem in het koude water. Hij ziet er nog best vrolijk uit :)

Truus is afgelopen weekend voor het eerst met de trein geweest. En ze ging flirten met de conducteur O+
Of hij met haar... :P Of hij keek gewoon uitgebreid naar m'n tetten (ze zat bij me op schoot) :')
pi_87462396
orea floris krijgt geen speen, tenminste ik geef m wel s aan m maar die plopt ie er even snel weer uit:
Hij duimt wel,denk dat dat ook scheelt bij m.
en mijn bv is natuurlijk heel erg voedzaam :P
pi_87462434
Leyla wil de ene keer wel een speen en de andere keer niet. Ik vind het wel best.
pi_87465256
minidraak wil van het begin af aan wil een speen (tutje) maar kan die ook praktisch zelf weer terug stoppen of ze moet hem te ver hebben weggegooit, ze pakt hem er namelijk zelf ook uit
voor het gedoe met tandjes krijgen sliep ze ook goed door, nooit 12 uur maar wel van 22.30/23.30 tot aan 05.00/05.30 en daarna vaak ook nog een uur of 2 dus wat mij betreft oke

net haar mondje gecontroleerd en bovenin is er nog een tandje aan het komen, dus tand 3 is ook opkomst, wat dus toch het slechte slapen kan verklaren
ik heb haar net opgehaald van het kdv waar ze smiddags is geweest, ook daar hangerig, maar een half uur geslapen veel in de draagzak geweest (ik heb die van mezelf achter gelaten) en om 15.00 wel goed gedronken en ze is nu helemaal vrolijk! aan het kletsen en lachen!
pi_87465264
Flugeltje mooie foto van Willem in zijn zwembroek O+

Ik ben er al uit met de flessen. Had een kleine fles voor 0+ maanden en een grotere fles voor 3+ maanden. Het speengat van de grote fles is toch iets groter. Denk dat het toch een kwestie van wennen is en oefenen wat Sonnetje zegt. Voorlopig blijven we nog even met de 0+ fles drinken. Ze heeft lekker geslapen bij de KDV en gelukkig daar goed gedronken uit de kleine fles :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:58:48 #93
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_87471684
Vandaag heeft Siebe zijn vierde vermaanddag!! *O* *O* *O*
kloep kloep
pi_87479817
boris gefeliciteerd met de vierde vermaanddag van siebe!

ik verdenk mijn meneer ervan ie zelf in slaap valt bij het naar bed brengen van minidraak! zowel Gister als vandaag kan ze namelijk meteen in haar bedje weggelegd als ik boven kom hihi
pi_87480486
Pff, Elise is al de hele dag aan het regelen en nu ben ik het helemaal zat. }:| SLAAP!

En ze ziet er ook nog eens niet uit aangezien we vanavond voor het eerst Gentiaan Violet hebben gebruikt. Wel vast leuk voor Halloween. :')
pi_87483470
ik klaag nooit meer dat mn kind zo goed slaapt :P
hij ligt nu net EINDELIJK hopelijk te slapen. ben vanaf 8uur bezig geweest :')
pi_87484729
heeft floris nog een beetje geslapen? en elise hopelijk ook?!
minidraak wel! vannacht maar 1 keer wakker voor een hapje! dat ze nu al een uur vrolijk wakker is neem ik voor lief!
pi_87485560
als ie eenmaal slaapt, slaapt ie wel, maar ik heb een eigenwijsje, meneer slaapt pas als hij vindt dat ie moet slapen.
k ga nu weer even verder slapen
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:39:37 #99
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87485579
Lastig al die slaapperikelen.
Ylana weigert te gan slapen tussen 19 en 23 uur zo ongeveer. Het zijn ook haar huiluurtjes en heeft daardoor al de bijnaam decibellenmonster van me gekregen. Krampjes, geen krampjes, klusteren, niet klusteren, geen idee, maar er wordt vnl gegild gebruld gehuild en geschreeuwd 's avonds. Vermoeiend op zijn zachts gezegd.
Gisteravond was ze bij M. op schoot eindelijk in slaap gevallen. Heel voorzichtig overgelegd naar haar wieg en binnen no time was ze volledig overstuur wakker. We hebben haar er weer uitgehaald en na een slokje melk viel ze dan weer bij mij in slaap. Ik ben op de bank met haar blijven liggen en heb zelf meegeslapen, ik was zó moe. Rond 23.00/23/30 werd ik wakker, heb Ylana aangelegd voor een laatste voeding die ze half slapend op heeft en toen kon ik haar zo in haar wieg leggen. Om 4 uur wilde ze wel weer eten en om 7 uur ook. Daarna geen enkel probleem om haar in haar wieg terug te leggen. Ik ben zo blij dat ik op de bank mee heb geslapen gister!

Heel verhaal geworden terwijl ik kan volstaan met; Ylana heeft haar huiluurtjes van 19-23 uur ongeveer en slaapt dan dus niet. Erg vermoeiend.
Sorry voor dat lange verhaal dus :')
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87485709
das ook zo'n beetje floris verhaal. behalve dat ie dan huiluurtje heeft. maar hij slaapt s avonds vaak gewoon echt niet. valt ie in slaap, is ie of gelijk wakker als je m in zn bed legt of na een half uur ofzo wordt ie wakker.
je kan m dan niet troosten in bed, dus eruit halen is de enige oplossing. nja niet ideaal dus maar goed wordt ooit wel eens beter.
vaak is t dan rond 22/23uur voeden, in slaap vallen en tot morgen. nu was dat ook alleen wat later :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')