quote:
Nathan gaat goed! Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ie tandjes ontwikkeld, maar dat lijkt me te vroeg bij 11 weken. Wel sneu, hij heeft poep dat overal langsgaat (mag dus opeens overdag verschonen, hoefde nooit) en rode wangen. Geen koorts dus maak me geen zorgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Hallo!
Met Siebe alles goed! 4 maanden oud, onderzoekend mannetje en is nu bezig met zijn handjes en de orale fase
Hoe gaat het nu met Nathan?
begrijp ik je nou verkeerd, maar verschoon je nathan overdag helemaal niet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:51 schreef pessie het volgende:
[..]
Nathan gaat goed! Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ie tandjes ontwikkeld, maar dat lijkt me te vroeg bij 11 weken. Wel sneu, hij heeft poep dat overal langsgaat (mag dus opeens overdag verschonen, hoefde nooit) en rode wangen. Geen koorts dus maak me geen zorgen.
Hij kijkt Top Gear met zn papa, afgewisseld met Indiana Jones![]()
En ook hier een helder mannetje dat heel graag met zn babygym speelt! Heeft ie gisteren gekregen
Sorry, ik bedoel schone kleren. Normaal krijgt hij 's ochtends schone kleren aan en dan de rest van de dag blijft et schoon. Nu dus poep op kleding. Hij krijgt elke 2 a 3 uur een schone luier. Of eerder zodra hij gepoept heeft. Maar de afgelopen 3 dagen is het opeens feestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
begrijp ik je nou verkeerd, maar verschoon je nathan overdag helemaal niet?
Ik ben een erge huggies fan voor grote kindjes, ze houden meer plas dan de pampers. Maar het is ook de pasvorm die bij Jen beter zit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef Cantare het volgende:
welkom Troeta en Mex!
dracu, wat heeft je dochter een mooie grote ogen![]()
Elise lijkt te slapenniet te vroeg juichen, maar het is toch zo'n 2 uur eerder dan gisteren
Over poep gesproken: mijn schijtluisje poept minder vaak dan eerst, maar áls ze het doet (toch wel 2 keer per dag) dan zit alles onder. Pas produceerde ze na het uittrekken van de luier een plas-poepmengsel op het aankleedkussen waar ze lekker met haar sokjes door zat te roeren. Gelukkig had ik de hoes er al afgehaald. En een ezel stoot zich... etc., maar mama wel, want de volgende dag gebeurde er exact hetzelfde. En stinken, omg!
![]()
![]()
Verder is ze de laatste week een paar keer doorgelekt met Huggies (die hadden we gekregen), echt balen. Tot nu toe ben ik toch het meest fan van de Pampertjes.
Als je lekker vaak aanlegt, 2 of 3 daagjes?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
tis de eerste keer dat k echt t idee heb dat ie regelt, geen idee hoelang dat hoort te duren.
en ben bijgekomen van t vallen, eerste keer dat k daarna de trap afging vond k t wel even eng, maar nu gaat t goed
heb alleen een beurse plek op mn heup/rug
Wel goed: 4 uur en 9 uur.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:56 schreef draculettetje het volgende:
goede middag!
Cabtare hoe is het met slapen verder gegaan?
quote:ik ben helemaal blij en trots
het nadeel van vaak aanleggen heb k.al ondervonden, de halve voeding kwam eruit zettenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je lekker vaak aanlegt, 2 of 3 daagjes?
Hier net ook... Nu moest het hele bedje in de was.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
het nadeel van vaak aanleggen heb k.al ondervonden, de halve voeding kwam eruit zetten
Spugende kindjesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
fijn tico
hier heeft ie t gewoon op zn shirt gedeponeerd..
Precies! Discussie onderwerpen en Fok!...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:16 schreef Ticootje het volgende:
We liggen in een schoon bed, duimen jullie mee?
Gelukkig was alles net droog voor de nacht. Ik wil een droger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |