abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:47:25 #251
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_87588069
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:34 schreef pessie het volgende:

Ha, Borizz, alles goed met Siebe?

:W Hallo!
Met Siebe alles goed! 4 maanden oud, onderzoekend mannetje en is nu bezig met zijn handjes en de orale fase :)
Hoe gaat het nu met Nathan?

Troeta: van harte welkom!
kloep kloep
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:48:05 #252
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87588106
Troeta welkom! En Mex ook uiteraard! Leuk kraamcadeau ^O^ .

Tico, wat een spuug ;( .

Fannetje, spannend! Nathan ligt vanaf het begin in zn eigen bed (gedurende het grootste deel van de nacht dan), wel vond ik de eerste keer in zn eigen kamer slapen (lees: overdag) superspannend. 's Nachts slaapt hij nog steeds bij ons.

En ik ben weer een kort avondje weg geweest *O* .
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:51:05 #253
259886 pessie
pi_87588270
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef Borizzz het volgende:

[..]

:W Hallo!
Met Siebe alles goed! 4 maanden oud, onderzoekend mannetje en is nu bezig met zijn handjes en de orale fase :)
Hoe gaat het nu met Nathan?
Nathan gaat goed! Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ie tandjes ontwikkeld, maar dat lijkt me te vroeg bij 11 weken. Wel sneu, hij heeft poep dat overal langsgaat (mag dus opeens overdag verschonen, hoefde nooit) en rode wangen. Geen koorts dus maak me geen zorgen.
Hij kijkt Top Gear met zn papa, afgewisseld met Indiana Jones :')
En ook hier een helder mannetje dat heel graag met zn babygym speelt! Heeft ie gisteren gekregen *O*
pi_87588418
Ja, ik ga 't gewoon proberen om haar op haar eigen kamertje te laten slapen, maar wel met babyfoon en als ik het niks vind, ligt ze morgen weer bij ons hoor ;) Maar dan moeten we ff kijken hoe en wat, want tot nu toe sliep ze 's nachts nog in de kinderwagen en ik wil haar eigenlijk wel gewoon in een bedje hebben, matrasje van de kinderwagen is natuurlijk wel erg dun enzo.
pi_87590222
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:51 schreef pessie het volgende:

[..]

Nathan gaat goed! Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ie tandjes ontwikkeld, maar dat lijkt me te vroeg bij 11 weken. Wel sneu, hij heeft poep dat overal langsgaat (mag dus opeens overdag verschonen, hoefde nooit) en rode wangen. Geen koorts dus maak me geen zorgen.
Hij kijkt Top Gear met zn papa, afgewisseld met Indiana Jones :')
En ook hier een helder mannetje dat heel graag met zn babygym speelt! Heeft ie gisteren gekregen *O*
begrijp ik je nou verkeerd, maar verschoon je nathan overdag helemaal niet?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:48:19 #256
259886 pessie
pi_87590704
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

begrijp ik je nou verkeerd, maar verschoon je nathan overdag helemaal niet?
Sorry, ik bedoel schone kleren. Normaal krijgt hij 's ochtends schone kleren aan en dan de rest van de dag blijft et schoon. Nu dus poep op kleding. Hij krijgt elke 2 a 3 uur een schone luier. Of eerder zodra hij gepoept heeft. Maar de afgelopen 3 dagen is het opeens feest 8)7 .
pi_87590779
oh op die fiets ik dacht al :D
kon t me al niet voorstellen
pi_87591073
welkom Troeta en Mex!

dracu, wat heeft je dochter een mooie grote ogen O+

Elise lijkt te slapen *O* niet te vroeg juichen, maar het is toch zo'n 2 uur eerder dan gisteren :P

Over poep gesproken: mijn schijtluisje poept minder vaak dan eerst, maar áls ze het doet (toch wel 2 keer per dag) dan zit alles onder. Pas produceerde ze na het uittrekken van de luier een plas-poepmengsel op het aankleedkussen waar ze lekker met haar sokjes door zat te roeren :'). Gelukkig had ik de hoes er al afgehaald. En een ezel stoot zich... etc., maar mama wel, want de volgende dag gebeurde er exact hetzelfde. En stinken, omg! :X :D

Verder is ze de laatste week een paar keer doorgelekt met Huggies (die hadden we gekregen), echt balen. Tot nu toe ben ik toch het meest fan van de Pampertjes.

[ Bericht 25% gewijzigd door Cantare op 15-10-2010 23:04:41 ]
pi_87599542
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef Cantare het volgende:
welkom Troeta en Mex!

dracu, wat heeft je dochter een mooie grote ogen O+

Elise lijkt te slapen *O* niet te vroeg juichen, maar het is toch zo'n 2 uur eerder dan gisteren :P

Over poep gesproken: mijn schijtluisje poept minder vaak dan eerst, maar áls ze het doet (toch wel 2 keer per dag) dan zit alles onder. Pas produceerde ze na het uittrekken van de luier een plas-poepmengsel op het aankleedkussen waar ze lekker met haar sokjes door zat te roeren :'). Gelukkig had ik de hoes er al afgehaald. En een ezel stoot zich... etc., maar mama wel, want de volgende dag gebeurde er exact hetzelfde. En stinken, omg! :X :D

Verder is ze de laatste week een paar keer doorgelekt met Huggies (die hadden we gekregen), echt balen. Tot nu toe ben ik toch het meest fan van de Pampertjes.
Ik ben een erge huggies fan voor grote kindjes, ze houden meer plas dan de pampers. Maar het is ook de pasvorm die bij Jen beter zit.

Anyway, spugen in de avond betekent hier gewoon een nacht met inhalen.. Madam wilde 2x drinken, toen ze na een uur weer begon te piepen heb ik dr een speen in gefrot en heb ik me omgedraaid, je zoekt het amar ff uit, je kan geen honger hebben. En inderdaad, ze meldde zich, net als Jen, om half 8. *O*
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87602307
goede middag!

Cabtare hoe is het met slapen verder gegaan?

fijn tico dat het nu ook beeter met slapen gaat!

Ook hier onverwacht best een goede nacht! Minidraak had wat moeite met in slaap komen, heb 2x 10 min naast haar gezeten en d'r handje vastgehouden dat was voldoende om 4 uur te slapen! da's de afgelopen week nog niet gebeurd!
Toen een voeding en weer 2 uur in eigen bed geslapen!
Mw is wel van het ochtend klusteren maar goed
net heeft ze bijna drie kwartier vrolijk op haar speelkleed gelegen, rollen van rug naar buik doet ze echt niet, maar wel nu weer 3x zonder hulp (ook haar voetjes kon ze nu niet ergens tegen afzetten) van buik naar rug
ik ben helemaal blij en trots
pi_87602904
sinds ons valincident heb k weer nachtvoedingen, maar denk dat ie gewoon aan t regelen is ofzo. overdag heeft ie genoeg, maar s avonds niet. vandaag leg k m maar om de 2uur aan, kijken of dat helpt.

en draaiende minidraak *O*
pi_87603032
ben je wel weer wat bijgekomen na je valincident son?
Hoop dat het regelen weer zo voorbij is bij je, ik vind dat altijd zo vermoeiend :*
pi_87604247
tis de eerste keer dat k echt t idee heb dat ie regelt, geen idee hoelang dat hoort te duren.

en ben bijgekomen van t vallen, eerste keer dat k daarna de trap afging vond k t wel even eng, maar nu gaat t goed :)
heb alleen een beurse plek op mn heup/rug
pi_87604379
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
tis de eerste keer dat k echt t idee heb dat ie regelt, geen idee hoelang dat hoort te duren.

en ben bijgekomen van t vallen, eerste keer dat k daarna de trap afging vond k t wel even eng, maar nu gaat t goed :)
heb alleen een beurse plek op mn heup/rug
Als je lekker vaak aanlegt, 2 of 3 daagjes?
pi_87605815
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 12:56 schreef draculettetje het volgende:
goede middag!

Cabtare hoe is het met slapen verder gegaan?
Wel goed: 4 uur en 9 uur. :)
quote:
ik ben helemaal blij en trots
*O*
pi_87606806
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als je lekker vaak aanlegt, 2 of 3 daagjes?
het nadeel van vaak aanleggen heb k.al ondervonden, de halve voeding kwam eruit zetten :')
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:38:26 #267
259886 pessie
pi_87608536
Tico fijn dat de nacht goed ging!!!

Sonnetje regeldagen -O- :O . Sterkte.

Hier vannacht een hele goede nacht. Nathan heeft geslapen van 22.30-5.15 en 6.00-9.00 *O* *O* *O* kortom, manlief en ik zijn ook weer helemaal bijgeslapen!
Verder voor het eerst Nathan in de maxi cosi achterop de fiets in de baby mee *O* We zijn heerlijk de stad in geweest, nu nog een buggy waar de maxi cosi op kan.
pi_87608962
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:35 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

het nadeel van vaak aanleggen heb k.al ondervonden, de halve voeding kwam eruit zetten :')
Hier net ook... Nu moest het hele bedje in de was. -O-
pi_87615496
fijn tico -O-
hier heeft ie t gewoon op zn shirt gedeponeerd..
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:50:38 #270
259886 pessie
pi_87615749
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
fijn tico -O-
hier heeft ie t gewoon op zn shirt gedeponeerd..
Spugende kindjes -O-

En Nathan slaapt in zn eigen kamer in zn eigen bed. En ik ben er nog steeds niet aan gewend :@ .

Vandaag de droger gebruikt *O* .
pi_87618173
We liggen in een schoon bed, duimen jullie mee?

Gelukkig was alles net droog voor de nacht. Ik wil een droger!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:43:32 #272
259886 pessie
pi_87618895
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:16 schreef Ticootje het volgende:
We liggen in een schoon bed, duimen jullie mee?

Gelukkig was alles net droog voor de nacht. Ik wil een droger!
Precies! Discussie onderwerpen en Fok!...

Ik duim mee voor het schoon houden van je bed.
pi_87619048
je mag ook hier komen drogen hoor tico :P

ik hoop mee dat je bed schoon blijft!
pi_87620415
Ik duim met je mee Tico! Ons bed is ook net verschoond dus duim maar terug. Elise spuugt ook nog steeds veel.

Sjonge, ik zat de hele avond met een huilende baby die niet in slaap wilde vallen. Ik durfde haar niet goed op haar kamer te leggen omdat ik eigenlijk zeker wist dat we dan miljard keer naar boven konden lopen. Daarnet liep ik naar boven om haar te verschonen... is ze stil en ligt ze zelfs te lachen. :o Toch maar op bed gelegd en sinsdien heb ik nog geen kik gehoord! Waarschijnlijk vond ze het te druk beneden en heb ik haar ongewild juist wakker gehouden... :@
pi_87620955
lastig is dat he
soms weet je gewoon niet waar je goed aan doet.

wij waren vanmiddag/vanavond bij mijn schoonzus. we hadden expres geen wagen/campingbedje meegenomen (ook omdat ze op 3hoog wonen zonder lift), want floris slaapt vanaf 6uur toch nooit.uiteindelijk toch maar daar in t campingbedje gelegd, slaapt ie gewoon een uur.
hadden we dus wel eerder kunnen doen..

floris vind t trouwens helemaal leuk als k m voorlees. zit ie echt te kijken naar de plaatjes O+
hij vindt t ook heel interessant om te kijken hoe wij praten. ook als we geluiden maken gaat zn mondje open en probeert ie t na te doen. dat tongetje beweegt ie dan, maar hij kan sommige geluiden nog niet maken :)
oh ja en zitten is ook leuk, minder handig ns t eten, want hij leunt soms helemaal naar voren, waardoor hij volgens mij gaat spugen..
en staan vind ie ook leuk...ach waarom niet he, hij is ook al 3maanden :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')