abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87565886
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef Morretje het volgende:
Ah, wat een leukerd heb je Orea! O+
Ja hè? *; O+
pi_87566067
Ja ik hang ook alles buiten zodra enigszins mogelijk, maar nu is het echt te vochtig, ik krijg het buiten niet droog.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87566520
Nee, dat dus idd. En het gaat zo stinken als het een dag langer doet over drogen :X
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87567842
Ik ben echt zo blij met het inbakeren, het werkt hier echt zo goed! Rustig slapen doet een kindje zo goed.

Ik moet alleen zo ff het zakje wassen... Balen want ik heb er maar 1, maar ze had een beetje gespuugd enzo.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:30:13 #230
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87568884
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben echt zo blij met het inbakeren, het werkt hier echt zo goed! Rustig slapen doet een kindje zo goed.

Ik moet alleen zo ff het zakje wassen... Balen want ik heb er maar 1, maar ze had een beetje gespuugd enzo.
Anders probeer je het op de vicky manier
pi_87569735
ze ligt in dr slaapzak nu... Maar niet slapen he?
pi_87569833
Moet ik het je ff komen uitleggen met hydro's?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87570049
Lies gefeliciteerd! fijne dag en nog vele mooie jaren!

orea leia blijft ook al Zo'n mooie vrolijke dame!

tico wat fijn dat het inbakeren goed gaat!

pessie veel plezier met de droger!

minidraak is vijf maand vandaag! en ze is zielig heb d'r eerder opgehaald van kdv ze bleef huilen, wou alleen op schoot, enorm dunne luier en praktisch een hele voeding eruit gespuugd dan maar lekker thuis bij mij hangen!
ze heeft geen verhoging maar heb wel het idee dat er twee of drie tanden op doorbreken staan!
pi_87570121
Nee ze slaapt ff op schoot en de volgende slaap is de bakerzak wel droog.
pi_87572908
minidraak met onze hond
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:14:14 #236
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87573092
Ik moet meer foto's maken :@
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87577053
Mini-draak met hond :D leuk!! Guitig koppie heeft ze Draak O+

Hier kind op werk geshowed! Wat is dat toch leuk, al die complimentjes over je kind horen O+
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:05:38 #238
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87577357
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:01 schreef Ticootje het volgende:

Zo noemde ik dat ding ook altijd.
We logeerden bij m'n pa een tijdje geleden en toen zei ik tegen D.: 'Stop jij Emma zo even in d'r zakje?' Je had die blikken moeten zien. _O-
Maarreh, ze drogen vrij snel hoor.

Orea, wat een cute filmpje trouwens! O+

Minidraakje is ook flink gegroeid volgens mij! Wat een leukerd! O+
A grand adventure has begun.
pi_87577906
Ja hij is nog een beetje vochtig, maar dat slaapt ook prima.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:30:14 #240
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87578193
Wat is draakje schattig!

Ik heb hier weer veel poep en het stinkt 8)7 , kan het van de zuurkool van gisteren komen?
pi_87583423
Hoi dames ik kom me even voorstellen!
Dit ben ik met Mex

Het gaat heel goed met Mex, eet graag, poept en plast goed en hij slaapt s'nachts ook goed door.

We hebben een droger als kraamkado gekregen en wat heeft dat me een hoop gescheeld afgelopen week, echt een superkado!
En Lieszdraaier,gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke avond hebt.
Eng zeg ticootje,van dat hartruisje! Maar gelukkig controleren ze het.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:22:08 #242
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_87584028
Welkom Troeta en Mex! en leuk kraamkado :Y
Minidraakje O+ mooie foto en herkenbare houding _O-

/egopost
Hier vandaag weer gesprek gehad met de kinderarts, uitslagen besproken alles was binnen eindelijk!
Afgelopen woensdag hadden ze overleg gehad met Wilhelminazh over het hartfilmpje en bloeduitslagen. Hij zal iig nog onder controle blijven van de kinderarts en wanneer de scan gemaakt gaat worden van zijn niertjes maken ze ook gelijk weer een van zijn hartje om te vergelijken (ook hartruis bij opname maar dat heeft ongv 40% van de kindjes, dus niet schrikbarend) verder zal er elke controle bloed en urine afgenomen worden en een hartfilmpje worden gemaakt.
Antibiotica mag eindelijk stoppen, en volgende maand mogen we eens de halve inenting proberen, bij 'goed' resultaat 2 weken later de andere helft. geen cocktails voor meneer dus.
Maar verder reflux naar de nieren leek mee te vallen, wel bij elke verhoging contact opnemen met de dienstdoende kinderarts voor een checkup.
Ook moet ie aan de johannesbroodpitmeel om zijn voeding in te dikken, zodat zijn maagje weer tot rust komt van alle antibioticatroep.
Kortom t ergste lijkt nu even geweest *O*
/einde egopost

Liesz! van harte gefeliciteerd, maar er een leuke avond van.
Tico dat is wel even schrikken als je dat even op je bord krijgt, ik hoop dat je snel terrecht kan en dat het allemaal mee zal vallen!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_87584083
Troeta, daar ben je! Fijn dat alles goed gaat! Geniet lekker van je verse baby!

Hier net een vies kind uit bed gehaald. Ze was moe, dus ik denk hup lekker nog ff op bed dan heb ik mn handen vrij. Ik hoor 2x de babyfoon aan en uit schieten, normaal ga ik dan niet kijken... Dan ligt ze gewoon geluidjes te maken. Maar dit keer ging ik dus wel ff kijken, helemaal tranen in dr ogen en helemaal onder de spuug. :'( :'( Zakje echt te vies, heel dr nestje onder... En zelfs de romper, 3 lagen verder was helemaal ranzig.

Kind maar lekker ff droog gemaakt, die gaan we morgen maar wassen. Pyjama aan, bedje schoon en zakje maar weer op de hand gewassen, door de centrifuge en drooggestreken... En ze ligt nu op het voedingskussen maar even te slapen bij me.
pi_87584193
Maffe geef jij nog borstvoeding? Jij kan misschien een probioticakuurtje nemen, dat hij daarvan via de borstvoeding mee kan pakken?? Misschien iets om even voor te leggen aan de KA.
Hier doen we ook halve entingen, eigenlijk heeft ze heel weinig last gehad van de enting van gister. Geen verhoging, wel meer hangerig, maar dat kan ook van dat ik perse de stad in wilde.
pi_87584263
Over de hartruis maak ik me niet zo druk hoor meiden. De arts luisterde en luisterde en door haar blik zag ik al meteen dat ze het niet vertrouwde. Ze hoorde een flinke ruis, maar ook door haar vragen en verhaal ben ik voldoende gerust gesteld dat het gewoon wel goed komt.
pi_87584378
Thanks!!

Agossie wat zielig Tico!! En ook voor jou ff schrikken, maar fijn dat ze nu lekker slaapt.
Klinkt goed maffemuts, hopen nu dat alles echt goed is!
pi_87584516
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:29 schreef Troeta het volgende:
Thanks!!

Agossie wat zielig Tico!! En ook voor jou ff schrikken, maar fijn dat ze nu lekker slaapt.
Klinkt goed maffemuts, hopen nu dat alles echt goed is!
Ja t is zo sneu, helemaal tranen in dr ogen, en dan te bedenken dat ik normaal niet ga kijken als ze alleen pruttelt. Zo sneu, want dan was ze gewoon in de viezigheid gaan slapen.
pi_87584638
Nou idd, maar je bent toch gaan kijken, had je toch een een beetje een gevoel erover?
pi_87584944
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:36 schreef Troeta het volgende:
Nou idd, maar je bent toch gaan kijken, had je toch een een beetje een gevoel erover?
Geen idee..
Niet echt eigenlijk. Meer omdat ze nooit 's avonds op bed wilt slapen, dus ik denk ik ga ff kijken voordat ze huilt misschien dat ze dan toch nog gaat slapen.
pi_87586893
Welkom Troeta! :)

Ach, arme Leyla. Gelukkig ben je even gaan kijken :)

Mijn mupke heeft de hele dag korte aan korte slaapjes gedaan in plaats van een paar uur achter elkaar. En nu ligt ze dus zo'n beetje in coma in de kinderwagen hier in de kamer. Ben benieuwd of ze straks na de laatste fles nog een beetje wil gaan slapen... ze mag vandaag voor het eerst in haar eigen bedje...ben eigenlijk ook benieuwd of IK een beetje ga slapen ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')