Condensdroger in de babykamer (althans, dat wordt het bij ons, drogerloos is met dit weer helaas niet te doen zonder extra ruimte).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:32 schreef ChilllayD het volgende:
Wij hebben geen droger.... weet dus nog niet wat ik mis![]()
Wil er wel graag 1 maar waar ik die ga neerzetten?
Nieuw, groter huis staat ook op de planning
Jamaar hoe doe je dat dan als het regent? Ik heb in elk geval meer was dan er droge dagen zijn in de herfst..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:45 schreef Borizzz het volgende:
Ik ben ook droger-loos. Lang leve de molen
Dat wil ik ook wel weten!quote:Orea: lekker geslapen?
En Chantare hoe is het gegaan de afgelopen nacht?
Ja! Uiteindelijk toch maar ingebakerd (had ik niet gedaan ivm de Gentiaan Violet-troep) en toen sliep ze tot 7:45. Viel dus per saldo niet tegen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:34 schreef pessie het volgende:
Cantare heb je nog geslapen?
Hier is het probleem dat ze dan de speen eruit spuugt, en ik die erin kan blijven duwenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:19 schreef pessie het volgende:
Lies gefeliciteerd!!!![]()
Fluugs, hoe kan het dat et bij jou wel droogt en bij mij niet? Of zit er veel verschil in vochtigheid tussen noord en zuid? Ik krijg het nu al amper droog buiten en dan is het oktober en schijnt de zon (althans gisteren).
Fannetje jammer zo'n onrustige nacht.
Orea als Nathan voor 4 uur wakker wordt probeer ik ook eerst met speen. Meestal is dat voldoende.
ik kan in de tuin drogen, dan kan de wind erbij... Heb dinsdag m'n was gedaan en opgehangen. Woensdag was het droogquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:19 schreef pessie het volgende:
Lies gefeliciteerd!!!![]()
Fluugs, hoe kan het dat et bij jou wel droogt en bij mij niet? Of zit er veel verschil in vochtigheid tussen noord en zuid? Ik krijg het nu al amper droog buiten en dan is het oktober en schijnt de zon (althans gisteren).
Fannetje jammer zo'n onrustige nacht.
Orea als Nathan voor 4 uur wakker wordt probeer ik ook eerst met speen. Meestal is dat voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |