abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87551657
ik zou echt niet zonder mijn droger kunnen... heb zo'n hekel aan sokken en onderbroeken ophangen :') oh ja en aan niet gedrogerde handdoeken. de rest gaat gewoon aan t rek.

schattig fannetje O+
zo ligt floris nooit meer -O- hij slaapt echt alleen nog maar in zn bedof wagen, oh ja of in zn schommelstoel. en soms eventjes op mij na een voeding, maar moet m dan niet verplaatsen.
meneer kijkt graag rond :D
pi_87552565
Ik ben nog drogerloos...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87552806
Pessie, kindjes kunnen ook heel rustig worden van een draaiende droger. Het geluid is heel slaapverwekkend.
pi_87552936
fannetje inderdaad een bekende houding, lekker van genieten!

Sonnetje jammer dat het zwemmen niet door kon gaan maar volgende week beter, allang blij dat floris en jij niet wat aan de val hebben overgehouden

orea jeetje wat een gespuug! "gelukkig" over M heen hihi

Pessie lekker he een droger! ik ben het met de handdoeken eens, zo hard aan de waslijn maar zo lekker in de droger, en ik vind het ook wel handig voor te grote kleren voor minidraak...

Tico hangerig door de enting, ach gossie, hopelijk een goede nacht! ik weet niks van inbakeren helaas
maar wat is je kleine meid gegroeit zeg! wel schrikken van de hartruis?!

Na een bagger nacht ging het zwemmen heerlijk, minidraak is onder water ook helemaal los geweest en ze spartelde keurig naar boven en begon zich al te draaien!
op naar de nacht nu
pi_87553572
Tico, hier zeiden ze ook, dat ze ongeveer 4 uur na enting reactie zouden vertonen. Dat deed ze hier dus ook echt bijna precies. Schrikken trouwens van het hartruisje.

Ik ben ook nog steeds drogerloos trouwens.. maar ik hoop niet lang meer, het droogt ook in huis voor geen meter. Ja, op de verwarming, maar daar heb ik dan weer niet genoeg elementen voor. Of te veel was, da ken ook.

Orea, wat fijn dat ze wel bij jou wil slapen. Isabel slaapt echt bijna nooooooit meer in de doek. Kijken wil ze, en dan doe je toch zeker je ogen niet dicht! :{w
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87553781
Hier is het inmiddels wel zo dat ze eerst even lekker relaxed om zich heen kijkt en dan vlijt ze haar koppie neer en snurken maar :D

Over snurken gesproken ik ga een poging doen ;) weet nu al gaat ze prutten dan mik ik haar naast me, heb iets meer slaap nodig dan de paar uur van afgelopen nacht ;) morgen kind showen op mijn werk :)

Truste!
pi_87556817
Pffff, Elise slaapt nog steeds niet. -O- Overdag gaat het super, maar de laatste paar avonden is het echt niks. Mja, zal ooit wel overgaan. Hoop ik. Toch? ;)

Gefeliciteerd met je droger, Pessie! Ik heb er ook een en ik zou 'm niet willen missen!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:45:04 #208
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_87560475
Ik ben ook droger-loos. Lang leve de molen :)
Orea: lekker geslapen?
En Chantare hoe is het gegaan de afgelopen nacht?
kloep kloep
pi_87561285
Wij hebben geen droger.... weet dus nog niet wat ik mis :P
Wil er wel graag 1 maar waar ik die ga neerzetten?
Nieuw, groter huis staat ook op de planning :D
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:34:50 #210
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87561346
Cantare heb je nog geslapen?

Orea, ging het goed vannacht?

Tico, schrikken van de hartruis!
Hoe doe jij het nu zonder droger? Ik begreep dat jij ook niet al te ruim woont. Wij hebben 1 gekocht bij een 2de hands speciaalzaak. Echte Bosch voor 180 euro en 13 maanden garantie (die extra maand heb ik erbij onderhandelt :P )

Sonnetje weer een beetje beter?

Draakje, wat lekker dat jullie zo kunnen zwemmen met zn tweetjes!

Ha, Borizz, alles goed met Siebe?

Nathan heeft goed geslapen, maar ik kon niet in slaap komen. Heel vervelend. Ik had makkelijk 8 uur kunnen slapen vannacht wat Nathan betreft, maar ik lag echt wakker. Heel stom.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:36:50 #211
259886 pessie
pi_87561400
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:32 schreef ChilllayD het volgende:
Wij hebben geen droger.... weet dus nog niet wat ik mis :P
Wil er wel graag 1 maar waar ik die ga neerzetten?
Nieuw, groter huis staat ook op de planning :D
Condensdroger in de babykamer (althans, dat wordt het bij ons, drogerloos is met dit weer helaas niet te doen zonder extra ruimte).
Groter huis stond een jaar geleden al op de planning. Is nog steeds niet gelukt.
pi_87561843
Hier wel een groter huis maar nog steeds drogerloos.. Alle was verdwijnt op mijn rekkie.. Dus elke dag draait er een was.. Heb het wasrek nu naast de verwarming staan en de was is echt zo droog :)

* Lieszdraaijer is jarig vandaag.. Ben zo druk zou het bijna vergeten maar we krijgen dus visite vanavond! Heb al veel boodschappen binnen gelukkig nog een paar kleine dingen maar dat doe ik straks wel. Shenaya zit op de psz en Nanique dommelt in de wipstoel. Manlief is vrij en zit op zolder.. Hij heeft sinds gister dan echt zijn thuiswerk plek en voelt zich erg interessant nu ;):)

Ga zo rtl lounge opzetten voor een uur gtst..
Altijd blijven lachen... :)
pi_87561855
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:45 schreef Borizzz het volgende:
Ik ben ook droger-loos. Lang leve de molen :)
Jamaar hoe doe je dat dan als het regent? Ik heb in elk geval meer was dan er droge dagen zijn in de herfst..
quote:
Orea: lekker geslapen?
En Chantare hoe is het gegaan de afgelopen nacht?
Dat wil ik ook wel weten!

Hier is er geslapen van 10 tot half 10! :o Ik heb zelfs nog even gekeken of ze het wel deed..
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:59:15 #214
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87561998
Hier ook geen droger en ik wil er ook geen... Funest voor m'n handdoeken en kleren en ik vind buiten drogen veel te lekker. (ben juist dol op harde handdoeken :P ) Die paar keer per jaar dat buiten drogen écht niet lukt droog ik binnen en als ik daar te veel was voor heb loop ik naar de wasserette hierachter en maak ik voor een keertje gebruik van de droger daar...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_87562980
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:34 schreef pessie het volgende:
Cantare heb je nog geslapen?
Ja! Uiteindelijk toch maar ingebakerd (had ik niet gedaan ivm de Gentiaan Violet-troep) en toen sliep ze tot 7:45. Viel dus per saldo niet tegen. :)

Vervelend dat je niet kon slapen. Ik heb juist nooit zoveel zin om gelijk te gaan slapen als Elise op bed ligt. Gisteren bleef ik tot 1 uur beneden. Kan ik beter niet doen, maarja, ik geniet ook wel van even tijd voor mezelf...
pi_87563977
Hier geen droger! Maar een mega zolder en over het trappegat hangen 6 lijnen! Kan er 2 grote wassen op kwijt en zelfs 's winters is het in een dag droog.. Heb op zolder ook nog een rekje staan waar 2 wassen op kunnen. Ik was dus ook elke dag, zo zit er een systeem in en is altijd alles op tijd weer droog voor de volgende lading.

Hier een so, so nacht.. Leia was weer rond 2 uur aan het rommelen, onrustig. om speentje vragen (vraag me dan toch af of ik haar dan beter niet kan aanleggen, maar meestal is het speentje en weer verder slapen) en rond half 5 bleef ze zo onrustig en ben ik haar maar gaan voeden.. Om 5 uur lagen we weer in coma, zij naast me in bed ;)

Ik laat het maar even zo nu. Inbakeren werkt wel even, maar ze is echt haar handjes aan het ontdekken en ik heb echt veel liever dat ze gaat duimen :@ moet zeggen dat het al scheelt dat ik haar 's nachts op haar buik wegleg, want daardoor slaapt ze veel rustiger (en langer en dieper).

Ze ligt nu in de box in coma, maar ik laat haar maar even. Zodadelijk naar mijn werk..
pi_87564011
Liesz, gefeliciteerd!

Ik heb vannacht ook niet zo best geslapen, Anne spuugde een groot deel van haar fles eruit en was vervolgens erg onrustig, dus ik heb een hele tijd met haar opgezeten en rondgelopen. En vervolgens begon ze om 4.00 alweer met onrustig gedraai en geknor in haar slaap, waardoor ik niet meer kon slapen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:19:11 #218
259886 pessie
pi_87564369
Lies gefeliciteerd!!! *O*

Fluugs, hoe kan het dat et bij jou wel droogt en bij mij niet? Of zit er veel verschil in vochtigheid tussen noord en zuid? Ik krijg het nu al amper droog buiten en dan is het oktober en schijnt de zon (althans gisteren).

Fannetje jammer zo'n onrustige nacht.

Orea als Nathan voor 4 uur wakker wordt probeer ik ook eerst met speen. Meestal is dat voldoende.
pi_87564743
Ik heb nog een vrolijke Leia!!

[ Bericht 82% gewijzigd door Orea op 15-10-2010 20:31:35 ]
pi_87564876
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:19 schreef pessie het volgende:

Fluugs, hoe kan het dat et bij jou wel droogt en bij mij niet? Of zit er veel verschil in vochtigheid tussen noord en zuid? Ik krijg het nu al amper droog buiten en dan is het oktober en schijnt de zon (althans gisteren).

Orea als Nathan voor 4 uur wakker wordt probeer ik ook eerst met speen. Meestal is dat voldoende.
Hier is het probleem dat ze dan de speen eruit spuugt, en ik die erin kan blijven duwen :) en dan soms ineens is het stil en is ze weer in slaap gekukeld.. Vannacht heeft ze tot 2 uur zonder speen gedaan dus dat vond ik al super!
pi_87565018
Ah, wat een leukerd heb je Orea! O+
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:52:46 #222
259886 pessie
pi_87565572
De droger is er *O* *O* *O*
Manlief zal em vanavond aansluiten.
pi_87565719
Ik droog alles op de verwarming. Supersnel, en lekkere harde handdoeken.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:56:40 #224
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87565737
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:19 schreef pessie het volgende:

ik kan in de tuin drogen, dan kan de wind erbij... Heb dinsdag m'n was gedaan en opgehangen. Woensdag was het droog
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_87565854
Hier binnen is het ook altijd vrij snel droog!! En ik hang het buiten zodra dat mogelijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')