abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87487293
Van half 10 tot 3 tot 6. Inbakeren it is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:12:22 #102
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87487478
Zonder inbakeren slaapt ze helemaal niet :N Tenzij ze op mijn borst ligt, maar dan heb ik 'r vast wat waarschijnlijk hetzelfde voor haar doet.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87487856
22.45 tot 1.45 tot 5 -O- maar hier weer krampen ze heeft vanaf de explosie zaterdag niet meer gepoept.

Moet zeggen dat ik nu echt wel klaar ben met die krampjes, mijn arme meisje :(
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:41:00 #104
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87488171
Slaapperikelen, steken we elkaar aan? Hier ook moe :O . Ik blame de regeldagen. Maar volgens mij had ik vanmorgen wat meer stuwing dan gisteren dus als het goed is ben ik binnenkort weer geregeld.

Hij is net trouwens wel weer heel rustig gaan slapen :') .
pi_87488337
Jeetje, wat een slaapperikelen allemaal! Anne heeft gelukkig wél goed geslapen, van 23.00 tot net iets voor zessen.
Na de fles (die ze voor het eerst helemaal leegdronk op dit tijdstip! *O*) wilde ze niet meer echt slapen in haar eigen bedje, dus maar even naast me in bed gelegd. Normaal gesproken wordt ze dan rond een uur of 8 wakker voor het ochtendritueel (ik douchen, Anne in bad en daarna naar beneden voor het flesje), maar nu werd ik om negen uur wakker en lag mevrouwtje nog te slapen.

Ik had nooit verwacht dat ik zo uitgeslapen zou zijn met een baby van een paar weken oud... maar ik durf het nog niet te hard te roepen, het kan nog zomaar veranderen natuurlijk.
pi_87488405
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef Orea het volgende:
22.45 tot 1.45 tot 5 -O- maar hier weer krampen ze heeft vanaf de explosie zaterdag niet meer gepoept.

Moet zeggen dat ik nu echt wel klaar ben met die krampjes, mijn arme meisje :(
Ik ook, rotkramp. Gelukkig hebben we het ergste waarschijnlijk gehad. :)

Saffier, wat vervelend dat Ylana zo huilt! Elise slaapt tussen 19 en 23 uur ook niet, maar is meestal wel tevreden te houden door haar bij ons te houden en vaak aan te leggen. Maar dat vind ik af en toe al vermoeiend, laat staan als je meisje dan ook nog echt ligt te krijsen... Wel fijn als je elkaar dan een beetje af kunt lossen. Gisteravond was G (mijn man) niet thuis en ik mistte het wel echt dat ik haar dan niet éventjes kwijt kan aan hem. Hoe is het verder met Ylana? Is ze behalve de avonden wel tevreden enzo?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:51:29 #107
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87488447
Dames is het 't weer ofzo? Vorige keer sliepen ze allemaal haske goed en nu allemaal bagger....

Hier was het feest om 1, 3, 5 en 7 en meneer heeft net dan nog tot 10 uur geslapen. Ik loop in m'n pyama, geen zin om mezelf aan te kleden....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_87488537
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef Fannetje het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik zo uitgeslapen zou zijn met een baby van een paar weken oud... maar ik durf het nog niet te hard te roepen, het kan nog zomaar veranderen natuurlijk.
Hier hetzelfde, hoor! Vanochtend heb ik ook weer lekker tot 10 uur in bed gelegen, en dat is eigenlijk meer regel dan uitzondering. :o *O*

Daar ging wel aan vooraf dat ze om half 4 kwam en vanaf 7 bij me in bed lag omdat ze niet meer kon slapen, maar dat is dan weer meer uitzondering dan regel. ;)

Maar ik merk wel dat het cliché waar is: altijd net als je denkt een ritme te hebben, verandert het weer. :Y

Ik ben trouwens zó blij dat ik pas stage hoef te lopen per februari. Dat maakt me over het slaapgedoe wel relaxed; ik kan het toch overdag inhalen. Maar verder lijkt het me ook helemaal niet leuk om nu al af te moeten tellen tot mijn eerste werkdag, en dat Elise dan al naar het KDV moet... ik vind het nog zo gezellig met haar thuis. :)
pi_87488879
Dat herken ik wel Cantare! Ik half januari.. Anders was volgende week mijn verlof opgehouden.. Moet er nog niet aan denken...

Dat ze niet doorslaapt, ach daar lig ik niet zo wakker van. Het is een baby. Maar dat huiltje van die krampjes gaat door merg en been. Hier lijkt het de laatste dagen juist iets erger qua krampen, maar ze is dan ook verstopt..

Dit keer was ze zelfs heel onrustig bij mij in bed van 5 tot 9, maar we hebben nog wel een beetje gedut.

Net filmpje van haar gemaakt, zo maar eens kijken hoe ik die online zet :) en ze begon net eindelijk te poepen :') dus ik ga maar een badderen enzo :)
pi_87488995
Anne heeft nu last van krampjes, haar gezicht wordt telkens knalrood, dan volgt er een schreeuw en dan een flinke scheet en daarna weer wat ontspanning. Arm meiske.

En ik dacht dat ik al zolang vrij was, maar jullie hebben het dus nog luxer! Ik moet 10 januari, de dag na de kerstvakantie, weer beginnen.
pi_87489209
Ik stond ook pas om 10 uur naast mn bedje. Heerlijk!
pi_87489240
Ghehe, Elise is ook van de scheten... :') Alleen als ze echt krampjes heeft dan is het daarmee niet over, dat duurt wel even.

Ze is trouwens gisteravond en daarnet zonder speen in slaap gevallen. Ze spuugt 'm telkens uit en op een gegeven moment heb ik 'm gewoon niet meer teruggestopt. Misschien heeft ze er niet meer zo'n behoefte aan :? zou wel mooi zijn!
pi_87489265
Ik frot er geen speen in als ze niet echt zoekt.. Scheelt weer voor later als ze het niet nodig heeft.
pi_87489329
Anne wilde gisteren na de laatste fles ook geen speen, ze heeft nog wel 5 minuutjes gehuild toen we het licht uitdeden, maar viel toen toch in slaap. Ook goed, dan geen speen :)
pi_87489387
Oi, het zit echt in de lucht he, minder goed slapen }:| Hier ook, al mag ik in vergelijking met jullie slaapperikelen nog niet klagen, het was half 5 vanochtend, na half 9 gisteravond voor het laatst. Als ik nu mezelf dan ook even op tijd op bed werp, is dat beter te doen. Maar ik was zo blij even een kindvrij-moment te hebben.. Dom dom
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87489459
morretje, ik ga dus gewoon om half 10 ook naar bed, dan heb ik in elk geval die lange ruk slaap.
pi_87489557
floris heeft wel gewoon tot half 11 geslapen
hij ging alleen pas laat slapen :)
pi_87489636
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
floris heeft wel gewoon tot half 11 geslapen
hij ging alleen pas laat slapen :)
Lekker man! Hij doet het echt goed op zn eigen kamertje.

Had ik dat maar gewoon gedaan bij Jen.
pi_87489643
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik stond ook pas om 10 uur naast mn bedje. Heerlijk!
Tot 10 (!) uur ja? Oww, ik ben jaloers!
Hier begint Thomas eindelijk weer wat langer te slapen (lees: tot 08:30 uur ofzo), maar Morris is steevast al rond 06;30 uur wakker. Maar dan ook echt wakker. Kletsen, stampen, kraaien, kruipen, dat werk.
Heel gezellig vind ik dat. Na tienen. :{w
Hardloper.
IG @webkim
pi_87489742
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lekker man! Hij doet het echt goed op zn eigen kamertje.

Had ik dat maar gewoon gedaan bij Jen.
ja he O+
sowieso is ie stukken relaxter sinds hij wat meer slaapt overdag. das ook fijn
meneer ligt nu op schoot te slapen :)
toch nog niet genoeg geslapen haha.
even maar op bed gooien en dan kan ik douchen
pi_87489762
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:29 schreef Webkim het volgende:

[..]

Tot 10 (!) uur ja? Oww, ik ben jaloers!
Hier begint Thomas eindelijk weer wat langer te slapen (lees: tot 08:30 uur ofzo), maar Morris is steevast al rond 06;30 uur wakker. Maar dan ook echt wakker. Kletsen, stampen, kraaien, kruipen, dat werk.
Heel gezellig vind ik dat. Na tienen. :{w
Jen was rond half 8 wakker, dan is papa er nog en Priscil ook, dan brengt M. haar even naar het kdv. Gister en eergister sliep Jen uit, tot 8 uur, en dan breng ik haar dus.

Voor 7 uur wordt hier geen gehoor gegeven aan wakker... Dat weet Jen, ze mag dan ook echt niet opstaan. Als ze 7 uur wakker is en wij zijn echt nog te moe, dan zet ik even een dvd op en smeer ik een boterham en dan gaat ze even dora kijken tot 8 uur.
pi_87489789
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:33 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ja he O+
sowieso is ie stukken relaxter sinds hij wat meer slaapt overdag. das ook fijn
meneer ligt nu op schoot te slapen :)
toch nog niet genoeg geslapen haha.
even maar op bed gooien en dan kan ik douchen
Ik heb net al gedoucht met Leyla, ik kon niet goed ruiken wie er nu het meeste naar spuug rook, dus het was nodig.

Overdag slapen is ook echt een garantie op een goede nacht hier. Slaapt ze overdag ruk, dan is ze gewoon helemaal overprikkelt.
pi_87489809
Oh om 3 uur vannacht had ik wel een harde tiet.. Damn!
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:50:50 #124
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87490261
Cantare verder gaat het overdag goed. Meestal dan want vanmorgen heeft ze anderhalf uur lang gegild van de buikkrampen -O- Ze heeft al 2 dagen niet gepoept, arm kind dus de kramp was wel te verklaren.
Van de week was M. 3 avonden achter elkaar niet thuis, dan weet ik ook écht niet meer wat ik moet doen met haar hoor :{ . Maar normaal gesproken dus overdag tevreden. Wel wordt er veel met Ylana heen en weer 'gezeuld' vind ik. Ik moet 4 keer per dag naar school heen en weer voor Tobias. Meestal pak ik de draagdoek waarin ze heerlijk ligt te slapen dan en als het voor haar slaapje beter uitkomt (overleggen vanuit draagdoek is niet te doen) pak ik de wandelwagen, daarin kan ze dan doorslapen.

Webkim uitslapen gaat hier ook niet hoor! Maar als het goed is heb jij niet zo veel gebroken nachten meer met je jongens? ;)

oh Tico dat had ik gisternacht! Had sinds half 4 ongeveer al liggen wachten op Ylana, slaapt ze tot 5.15 :X Daarna maar snel gekolfd. Ik heb toch voorraad nodig.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87490443
Ik ga om 3 uur niet mn bed uit om te kolven... Beetje met de hand de schijven weggemaseerd en Leyla goed laten drinken was net genoeg om weer ff vooruit te kunnen. Mn tiet is nu nog wel gevoelig van de stuwing van vannacht. Hij is wel soepel hoor, maar ik voel het zeg maar.
pi_87491421
Ze maft echt alweer lang... Heb ff gecheckt of ze het nog wel deed. :')
pi_87491454
ben ik blij dat ik daar geen last van heb :)
zelfs de eerste keren dat ie twaalf uur sliep niet.
tegenwoordig voelen ze na een lange nacht ook gewoon soepel.
echt stuwing heb ik ook nooit gehad.

zat gisteren opeens te bedenken dat ik om half 4 s middags pas de tweede voeding had gegeven.
en half 6 daarna, eigenlijk wel logisch dat ie gisteravond zo onrustig was :) hij heeft wel wat meer voedingen nodig dan 4 :P
pi_87491482
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
ben ik blij dat ik daar geen last van heb :)
zelfs de eerste keren dat ie twaalf uur sliep niet.
tegenwoordig voelen ze na een lange nacht ook gewoon soepel.
echt stuwing heb ik ook nooit gehad.

zat gisteren opeens te bedenken dat ik om half 4 s middags pas de tweede voeding had gegeven.
en half 6 daarna, eigenlijk wel logisch dat ie gisteravond zo onrustig was :) hij heeft wel wat meer voedingen nodig dan 4 :P
Leyla clustert graag 's avonds...

Maar die zit ook echt nog wel op 8 tot 10 x drinken op een dag.
pi_87491543
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
floris op 5 :)
Maar Floris is ook al groot!
pi_87491970
Hier krijgt ze 4 voedingen van 180ml... incl. de laatste waarbij ik haar echt wakker moet maken, zo rond 23u.
Nou gister weer van 24u geslapen tot vanochtend 09:30....... hieeeehaaa *O*
Sja hoe ik dat doe??? Die vraag zag ik voorbij komen.... i don't know :@
Zorgen dat ze lekker vol zit (van alle voedingen over de hele dag + vooral de laatste) en tukken maar :Z
Zonder speen overigens...... die krijgt ze af en toe overdag eventjes. Maar da's zelden.

Even foto's posten in het fototopic 8-)
pi_87492026
Ik zat net eens te denken, maar ik weet écht niet hoeveel voedingen Morris nog krijgt op een dag (bv). Da's pas op verzoek. :D
Hardloper.
IG @webkim
pi_87492051
Leyla zit ook wel vol als ze naar bed gaat.. Soms iets te en komt alles er weer uit.
pi_87492054
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:23 schreef Ticootje het volgende:
morretje, ik ga dus gewoon om half 10 ook naar bed, dan heb ik in elk geval die lange ruk slaap.
Ja, dat moet ik dus ook maar weer ff doen.. Echt, gek kind, ze verwend me zo met d'r tot 7 uur/ half 8 slapen, dat ik om 5 uur echt nog zo duf als een garnaal ben, en tot 9 uur geslapen heb. Had nog wel langer gekund, als ze niet alweer wakker was :')

Hier ook 5 voedingen normaal, maar ik denk dat ze vandaag op eentje meer komt.. Ze heeft er nu al 3 gehad nml. Het zonnetje schijnt hier heerlijk, straks na d'r slaapje maar ff de hema plunderen :D
pi_87492075
Zon?
pi_87492120
Hier ook een zonnetje die er tussendoor spiekt.
Was hier vanochtend alleen maar donker en saai grijs en koud en bah.
pi_87492151
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef Webkim het volgende:
Ik zat net eens te denken, maar ik weet écht niet hoeveel voedingen Morris nog krijgt op een dag (bv). Da's pas op verzoek. :D
hier ook bv op verzoek en hij komt 5 keer op een dag.
maar goed hij slaapt ook gewoon 12uur, en overdag zit er 3/4 uur tussen, s avonds iets korter
pi_87492298
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:54 schreef Ticootje het volgende:
Zon?
zitten hier verkeerd -O-
heb k net weer. ik gleed van de laatste traptreden naar beneden. met floris. hij huilde gelijk en ik ook. ik zat echtz o :'( en daar moest hij van huilen
blegh wat ben ik geschrokken.
pi_87493174
Pfoeh Sonnetje, das idd schrikken! Alles goed met jullie verder?
Hardloper.
IG @webkim
pi_87494089
Oh bah Son! Gaat het goed verder?

Ja Tico, de hele middag al zon hier, heeeerlijk. Maar zit ook best ver van jullie, gisteren was het hier pet.
Webkim, ik voed ook op verzoek, maar ik tel ze wel. Omdat ik dan ook ongeveer kan voorspellen wanneer ze weer komt, en gaat slapen enzo..
pi_87494252
Sonnetje, dat is altijd schrikken! Heb het met mijn oudste ook al eens gedaan toen ze nog baby was.. Ik bont en blauw Shenaya niks gelukkig!

Boris, jij ook nog gefeliciteerd met de 4 maanden!! :D Ik kreeg al mailtjes over eerste hapje geven enzo..

Lees hier dat er niet zulke lekker nachten gemaakt zijn :( balen hoor! Wij zijn echt verwend met Nanique die om 7/8 uur naar bed gaat en dan doorslaapt tot een uur of 8 in de ochtend. Wij geven de fles maar deden ook voeden op verzoek en ineens sliep ze gewoon de hele nacht door.. Inmiddels alweer een maand maar zelf ga ik altijd weer te laat naar bed toe ;)
Ik heb weekend! 3 dagen! Heerlijk :D Ben Vrijdag jarig en dat vier ik klein heb geen zin om het te vieren maar sinds de verhuizing zien we onze vrienden en familie steeds minder dus is het toch wel weer gezellig..

Nanique slaapt inmiddels alweer 2,5 uur. Zal dus zo wel weer wakker worden.. Ze heeft elke keer beetje koorts, kwijlen en kauwen op haar vuistje.. tandje misschien?! Ik zie iig nog niks nieuws naast dat ene stuk wat al langere tijd door is.

Al een tijdje geleden riep ik iets over wat ik nog niet wou vertellen ;) Kan er al iets meer over kwijt..
Kreeg via een bekende van mij een baan aangeboden, zelfde sector, hogere funtie, leuk salaris en na een gesprek ook zelfde dagen. Ben op mijn huidige werk gaan vragen of er meer geld valt te verdienen maar helaas! Dus heb contract aanlaten vragen op het andere werk en die ga ik eens goed bekijken en dan een beslissing maken wat ik nou wil.. Dus misschien wel een andere baan per 1 December... Hou jullie op de hoogte!

Ik ga eens even verder met mijn wasjes! Heb net al de bedjes verschoont.. die was is ook alweer klaar!
Altijd blijven lachen... :)
pi_87494297
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef Webkim het volgende:
Ik ben een neuroot die gewoon het aantal bijhoudt.. Voeden doe ik ook op verzoek.
pi_87494386
Oef Sonnetje, dat is schrikken! Hoe viel je? En zijn jullie verder niet gewond geraakt?

Liesz, spannend, een nieuwe baan!

Hier een dametje dat alleen maar op de arm wil slapen. Normaal gesproken gaat ze na de "vroege middagfles" echt een paar uur slapen in bed of in de kinderwagen, maar ze huilde alles bij elkaar toen ik haar in bed legde. Daarna maar weer op de arm, dat was wel goed, en daarna in de kinderwagen geprobeerd, maar ook daar begon ze hard te huilen. Ze ligt nu dus weer op mijn arm... zometeen nog eens proberen!
pi_87494447
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:01 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

zitten hier verkeerd -O-
heb k net weer. ik gleed van de laatste traptreden naar beneden. met floris. hij huilde gelijk en ik ook. ik zat echtz o :'( en daar moest hij van huilen
blegh wat ben ik geschrokken.
Damn! Ben je hard gevallen?
pi_87494638
Jeutje Son, dat is schrikken!! Gaat ie verder goed?
Ik ben gelukkig nog nooit met kind naar beneden gelazerd maar het blijft wel een van mijn grootste angsten.
:* voor jullie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87494769
Ik heb Jen laten vallen toen ze 4 dagen oud was, met maxicosi en al.
pi_87494868
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:04 schreef Vicky het volgende:
Jeutje Son, dat is schrikken!! Gaat ie verder goed?
Ik ben gelukkig nog nooit met kind naar beneden gelazerd maar het blijft wel een van mijn grootste angsten.
:* voor jullie!
Ja dat!
Ik val zelf altijd minstens 1 keer van een trap die ik niet goed ken (leuk joh, verhuizen), maar ben er nu dus wel extra verdacht op. Moet het nog maar een keer afkloppen..
pi_87494909
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ook bah! Die dingen zijn ook zo zwaar. }:|
pi_87494933
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??

Ik heb wel en paar keer de buggy met mc laten kantelen.. Maar toen was Tess een maand of 4 denk ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')