Ik ook, rotkramp. Gelukkig hebben we het ergste waarschijnlijk gehad.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef Orea het volgende:
22.45 tot 1.45 tot 5maar hier weer krampen ze heeft vanaf de explosie zaterdag niet meer gepoept.
Moet zeggen dat ik nu echt wel klaar ben met die krampjes, mijn arme meisje
Hier hetzelfde, hoor! Vanochtend heb ik ook weer lekker tot 10 uur in bed gelegen, en dat is eigenlijk meer regel dan uitzondering.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef Fannetje het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik zo uitgeslapen zou zijn met een baby van een paar weken oud... maar ik durf het nog niet te hard te roepen, het kan nog zomaar veranderen natuurlijk.
Lekker man! Hij doet het echt goed op zn eigen kamertje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
floris heeft wel gewoon tot half 11 geslapen
hij ging alleen pas laat slapen
Tot 10 (!) uur ja? Oww, ik ben jaloers!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik stond ook pas om 10 uur naast mn bedje. Heerlijk!
ja hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker man! Hij doet het echt goed op zn eigen kamertje.
Had ik dat maar gewoon gedaan bij Jen.
Jen was rond half 8 wakker, dan is papa er nog en Priscil ook, dan brengt M. haar even naar het kdv. Gister en eergister sliep Jen uit, tot 8 uur, en dan breng ik haar dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:29 schreef Webkim het volgende:
[..]
Tot 10 (!) uur ja? Oww, ik ben jaloers!
Hier begint Thomas eindelijk weer wat langer te slapen (lees: tot 08:30 uur ofzo), maar Morris is steevast al rond 06;30 uur wakker. Maar dan ook echt wakker. Kletsen, stampen, kraaien, kruipen, dat werk.
Heel gezellig vind ik dat. Na tienen.
Ik heb net al gedoucht met Leyla, ik kon niet goed ruiken wie er nu het meeste naar spuug rook, dus het was nodig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja he
sowieso is ie stukken relaxter sinds hij wat meer slaapt overdag. das ook fijn
meneer ligt nu op schoot te slapen
toch nog niet genoeg geslapen haha.
even maar op bed gooien en dan kan ik douchen
Leyla clustert graag 's avonds...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
ben ik blij dat ik daar geen last van heb
zelfs de eerste keren dat ie twaalf uur sliep niet.
tegenwoordig voelen ze na een lange nacht ook gewoon soepel.
echt stuwing heb ik ook nooit gehad.
zat gisteren opeens te bedenken dat ik om half 4 s middags pas de tweede voeding had gegeven.
en half 6 daarna, eigenlijk wel logisch dat ie gisteravond zo onrustig washij heeft wel wat meer voedingen nodig dan 4
Maar Floris is ook al groot!quote:
Ja, dat moet ik dus ook maar weer ff doen.. Echt, gek kind, ze verwend me zo met d'r tot 7 uur/ half 8 slapen, dat ik om 5 uur echt nog zo duf als een garnaal ben, en tot 9 uur geslapen heb. Had nog wel langer gekund, als ze niet alweer wakker wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:23 schreef Ticootje het volgende:
morretje, ik ga dus gewoon om half 10 ook naar bed, dan heb ik in elk geval die lange ruk slaap.
hier ook bv op verzoek en hij komt 5 keer op een dag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef Webkim het volgende:
Ik zat net eens te denken, maar ik weet écht niet hoeveel voedingen Morris nog krijgt op een dag (bv). Da's pas op verzoek.
zitten hier verkeerdquote:
Ik ben een neuroot die gewoon het aantal bijhoudt.. Voeden doe ik ook op verzoek.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef Webkim het volgende:
Ik zat net eens te denken, maar ik weet écht niet hoeveel voedingen Morris nog krijgt op een dag (bv). Da's pas op verzoek.
Damn! Ben je hard gevallen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
zitten hier verkeerd
heb k net weer. ik gleed van de laatste traptreden naar beneden. met floris. hij huilde gelijk en ik ook. ik zat echtz oen daar moest hij van huilen
blegh wat ben ik geschrokken.
Ja dat!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:04 schreef Vicky het volgende:
Jeutje Son, dat is schrikken!! Gaat ie verder goed?
Ik ben gelukkig nog nooit met kind naar beneden gelazerd maar het blijft wel een van mijn grootste angsten.voor jullie!
Oh, ook bah! Die dingen zijn ook zo zwaar.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb Jen laten vallen toen ze 4 dagen oud was, met maxicosi en al.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb Jen laten vallen toen ze 4 dagen oud was, met maxicosi en al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |