Wat rot joh, kan me voorstellen dat je je lam geschrokken bent.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
was ook mijn grote nachtmerrie dat vallen. laatste keer dat k dat gedaan heb was ik 26 weken zwanger ofzo...vsn de zelfde treden.
voor de zekerheid wel de ha gebeld. moeten m even. moeten in de gaten houden of ie niet suf/slaperiger wordt. vannacht om de 2 uur wakker maken. en zodra hij gaat overgeven ook gelijk bellen.
op dit moment is ie gewoon zoals altijd. maar wat een schrik zeg
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:52 schreef Ticootje het volgende:
En ze sliep door!!!!! Ik heb een kind dat een keer doorslaapt!!! Oh en ze kan over het randje van het snuggle nest heen spugen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:35 schreef Cantare het volgende:
Zo, wat is Leyla al groot!![]()
Vervelend van het hartruisje, hopelijk is het onschuldig...
Wij moeten maandag weer naar het CB, ben erg benieuwd.
Of gewoon in een snuggle nestje bij je leggen. Is misschien wat veiliger en je kan de hele unit later overleggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Orea het volgende:
Hier een muppie die al vanaf 4 uur aan het snurken is bij me in de doek! Vandaag 2 keer in haar bed gelegd, brullen! Brullen, brullen en nog eens brullen.. Die was stuk dus
Vannacht om half 2 was ze mega onrustig (en ik al 1,5 uur wakker ivm speentje terugploppen en reageren op haar onrustige gedrag, en we lagen er pas om 11 uur op...) en kwam rond 5 uur voor voeding.. Toen lekker naast me, en zo hebben we geslapen tot bijna 10.. Als ze tegen me aan ligt in ons bed, is ze helemaal niet onrustig, slaapt mega vast.. Maar in eigen wieg of ledikant
maar eens een shirt met mijn geur in haar wieg leggen, misschien dat dat helpt..
Zo maar eens wakker sjorren voor voeding en pyjama...
Is ook een idee, maar moet zeggen dat het zo nog wel gaatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of gewoon in een snuggle nestje bij je leggen. Is misschien wat veiliger en je kan de hele unit later overleggen.
Ja, maar nu heeft/had ze geen koorts/verhoging. Maar als we zo naar bed gaan en ik wikkel haar in en madam slaapt tot 6 uur, dan kan ik niet echt checken... Moeilijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef Orea het volgende:
Als ze geen verhoging heeft mag het wel, maar moet je het wel even in de gaten houden! (was hier het advies!)
Vanmorgen. 1 prik, alleen PNEU. Ik temp zo nog wel ff.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef Orea het volgende:
Dat is een lastige! Hoe laat heeft ze vandaag de prikken gehad? Hier zeiden ze dat ze na 4 uur op de top zou zitten (ook qua verhoging)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |