abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87495248
Ik struikelde en liet uit reflex de maxicosi los.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87495577
Horen jullie ook wel eens spoken door de babyfoon?
pi_87496494
Hmm, geluiden die je niet kunt verklaren bedoel je?
Nee, eigenlijk niet. Maar ik denk dat we ook de enige zijn die een babyfoon gebruiken op hele grote afstand hier, misschien dat dat uitmaakt?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87496680
Son!! Dat is schrikken :o
pi_87497140
Jeetje Son dat is schrikken, gaat het weer een beetje? :*

Liesdraaijer misschien wel een nieuwe baan, leuk :)

Ticootje ik hou de voedingen ook bij op een kladblok :D
pi_87497894
:D

[ Bericht 63% gewijzigd door Orea op 14-10-2010 02:24:46 ]
pi_87497924
Ik heb net een speen 2 gehaald van avent. Vanavond nieuwe poging.

Lekken de aventflessen bij jullie ook zo snel?
pi_87499060
Leia leuk :D

Hier Aventfles die niet lekt, ben mega tevreden!
pi_87499063
Ik heb geen avent.. ik gebruik alles nog van Medela en voor straks heb ik Tommee's...

*kuch* ik heb van mijn schoonzus een mega tas met spullen voor Leia gekregen, dus die heb ik allemaal uitgezocht net, tesamen met wat ik al had... Leia heeft nu 12 broeken in maat 62 alleen al... en kijk ik net, ze heeft er al ruim 20 in maat 68 :X
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2010 @ 16:25:35 #160
43556 miss_dynastie
pi_87499663
Wat eng son, hopelijk ben je niet al te bont en blauw :*
pi_87501221
was ook mijn grote nachtmerrie dat vallen. laatste keer dat k dat gedaan heb was ik 26 weken zwanger ofzo...vsn de zelfde treden.

voor de zekerheid wel de ha gebeld. moeten m even. moeten in de gaten houden of ie niet suf/slaperiger wordt. vannacht om de 2 uur wakker maken. en zodra hij gaat overgeven ook gelijk bellen.
op dit moment is ie gewoon zoals altijd. maar wat een schrik zeg ;(
pi_87503130
he gatsie sonnetje da's pas echt schrikken
gelukkig lijkt ie gewoon zoals altijd maar idd de schrik pffff :*

en voor de rest ben ik ene vergiet ben alweer alles kwijt
pi_87504297
Nope, avent wordt m niet. Kokhalzen tot en met en daarna kotsen.
Maar ik heb een speen!!!!
pi_87507021
Ik kan het filmpje van leia helaas niet afspelen op m'n Foon!

tico balen dat het niet lukt met de avent hoop dat je snel een fles vind die wel werkt!

ik fungeer weer eens als matras
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:26:08 #165
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87508702
Son dat is schrikken!

Tico, nog geen fles -O- . Wordt wel lastig nu he? Heb je die van de kruidvat eigen merk al geprobeerd? Schijnen speentjes op te zitten waar een kind niets voor hoeft te doen.

Mijn zoon ligt in zn bed in zn kamer en slaapt. Ik voel me nog steeds apart wanneer hij dat 's avonds doet...
pi_87516315
lekker toch pessie.
wij hebben bedacht dat floris het gewoon te gezellig vind s avonds en daarom niet wil slapen. hij heeft dus lekker tv gekeken :') nadat k 3kwartier geprobeerd heb m in bed te leggen :P
nu ben k t slaapritueel aan t doen. dat wil zeggen, voeden en een uur blijven zitten als ie slaapt, vaak kan k m dan wegleggen e. blijft ie slapen.
daarna ga k snel zelf slapen, want moet m vaak wakker gaan maken.
voor de zekerheid, hij is gewoon zichzelf, maar als er wat gebeurt neem k t me voor altijd kwalijk, dan maar nachtje minder slaap.
morgenochtend gaan we zwemmen (is de planning, even kijken hoe verrot ik ben :'))
ben benieuwd hoe hij t vindt!
pi_87517555
succes son vannacht, ik snap je wel!
Hopelijk gaat het zwemmen morgen door
wij gaan morgen ook weer zwemmen....
pi_87518081
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
was ook mijn grote nachtmerrie dat vallen. laatste keer dat k dat gedaan heb was ik 26 weken zwanger ofzo...vsn de zelfde treden.

voor de zekerheid wel de ha gebeld. moeten m even. moeten in de gaten houden of ie niet suf/slaperiger wordt. vannacht om de 2 uur wakker maken. en zodra hij gaat overgeven ook gelijk bellen.
op dit moment is ie gewoon zoals altijd. maar wat een schrik zeg ;(
Wat rot joh, kan me voorstellen dat je je lam geschrokken bent. :* Succes vannacht!

Pff, hier vandaag een heel lief meisje, maar vanaf 19.30 was het weer net als gisteravond: moe zijn maar niet slapen en vooral heel ontevreden zijn. Mja, volgens mij slaapt ze nu. niet dus -O-
pi_87522353
En ze sliep door!!!!! Ik heb een kind dat een keer doorslaapt!!! Oh en ze kan over het randje van het snuggle nest heen spugen.
pi_87523605
*O* Leyla

Hier ook, tot 7.15 :) wel bij mij in bed, maar ach.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 09:56:35 #171
259886 pessie
pi_87524592
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 07:52 schreef Ticootje het volgende:
En ze sliep door!!!!! Ik heb een kind dat een keer doorslaapt!!! Oh en ze kan over het randje van het snuggle nest heen spugen.
*O* voor doorslapen
-O- voor spugen (projectiel spugen?).

Son, hoe gaat het?

Leia 20 broeken in maat 68!!!! Heb je nu een shopverbod?

Vannacht was Nathan weer om 3 uur wakker :O , ik vond alleen dat hij nog geen honger kon hebben dus heb het geprobeerd met een speen, helaas... Na de voeding was ik wakker en kon de slaap niet vatten en toen ik eindelijk sliep begon Nathan weer en was het 7 uur. Daarna niet meer geslapen omdat ze het appartement naast ons aan het verbouwen zijn }:| daar om 7.30 mee beginnen }:| en hard meezingen met de radio :'(
pi_87524765
ik ben moe
voelde me vannacht onwijs beroerd (keelpijn, hoofdpijn, misselijk). maar met floris gaat t goed ;)
ben maar niet gaan zwemmen. volgende week maar vind ik.

had gisteravond t idee dat ie honger had. nadat ie de halve avond aan mijn tiet had gehangen, was ik t om half 12 zat en gaf ik een flesje (die dronk ie echt goed op) die hij zo naar binnenklokte...beetje jammer.
pi_87524788
tico wat goed zeg *O*en bij cantare ook al

pessie wat minder -O-
pi_87526514
Sonnetje, 3 maanden? Regelen?

Hier net terug van het CB: Stats: 4700 gr en 57 cm. (Jen : 13,5 kg en 91 cm)
Leyla heeft een flinke hartruis en moet een hartfilmpje laten maken en gezien worden door een cardioloog. Ze drinkt goed is niet extreem moe en zweterig, dus opzich vond ze dat allemaal goede tekenen, maar voor de zekerheid dus. Eerste prik zit er ook in PNEU, over 2 weken terug voor DKTP.
pi_87527243
Zo, wat is Leyla al groot! :o

Vervelend van het hartruisje, hopelijk is het onschuldig...

Wij moeten maandag weer naar het CB, ben erg benieuwd. :)
pi_87527331
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:35 schreef Cantare het volgende:
Zo, wat is Leyla al groot! :o

Vervelend van het hartruisje, hopelijk is het onschuldig...

Wij moeten maandag weer naar het CB, ben erg benieuwd. :)
:Y ;( Inbinden gaat niet helpen he? (Zoals chineze voetjes... )
pi_87527518
dat zou best kunnen tico. helemaal niet overnagedacht. hij heeft nog nooit geregeld :')

vervelend van t hartruisje bij leyla ;(
pi_87532149
Hartruisje... vervelend. Klinkt wel best eng. Hoop dat het niets ernstigs is!!

Hier 23u slapen, uit bed om 10u. Alweer.......
Ik ben bang helemaal niet erg hoor dat dit d'r nieuwe ritme is :P hihi
pi_87532610
Vervelend van het hartruisje van Leyla... hopelijk is het niets ernstigs, wanneer moet ze naar de cardioloog en voor het hartfilmpje?

Sonnetje, voel je jezelf wel weer goed inmiddels, omdat je vannacht zo beroerd was?

ChillayD, wat heerlijk zeg, echt een ritme om aan te wennen! :D

Anne is haar ritme aan het veranderen. 's Nachts slaapt ze nog steeds goed hoor, maar overdag is ze vaker wakker en soms ook wat huilerig. Ze wil het liefst de hele dag op de arm, dan vindt ze het wel prima, maar ja, dan krijg ik zo weinig gedaan hier! Ze ligt nu in de kinderwagenbak in de kamer hier en ik hoor dat ze nog steeds wakker is... ik hoop dat ze zo even lekker gaat slapen :)

Oh, en ik heb met manlief afgesproken dat we morgen gaan proberen om haar in haar eigen kamertje te laten slapen. Ben benieuwd hoe dat bevalt, of ik wel een oog dichtdoe als ze "zo ver weg" ligt... ;(

Hm, ik hoor een huiltje. Dus weer niet slapen...
pi_87533236
Zo ligt ze kennelijk het liefst vandaag... O+

Maar wel een beetje onpraktisch als je nog veel moet doen... :')
pi_87533845
Ja die houding ken ik :') ...

Morgen weer een dag.
pi_87536362
De welbekende favoriete houding van velen :P
Wel heel cute O+
  † In Memoriam † donderdag 14 oktober 2010 @ 16:21:05 #183
43556 miss_dynastie
pi_87537056
Ah O+
pi_87542166
Mn mupke is een beetje van slag door de enting denk ik. Beetje hangerig. We zijn lekker in bad gegaan en nu ligt ze even. Prullie.
pi_87543962
Hier een muppie die al vanaf 4 uur aan het snurken is bij me in de doek! Vandaag 2 keer in haar bed gelegd, brullen! Brullen, brullen en nog eens brullen.. Die was stuk dus ;)

Vannacht om half 2 was ze mega onrustig (en ik al 1,5 uur wakker ivm speentje terugploppen en reageren op haar onrustige gedrag, en we lagen er pas om 11 uur op... ;)) en kwam rond 5 uur voor voeding.. Toen lekker naast me, en zo hebben we geslapen tot bijna 10.. Als ze tegen me aan ligt in ons bed, is ze helemaal niet onrustig, slaapt mega vast.. Maar in eigen wieg of ledikant :? maar eens een shirt met mijn geur in haar wieg leggen, misschien dat dat helpt.. :)

Zo maar eens wakker sjorren voor voeding en pyjama... :)
pi_87544281
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Orea het volgende:
Hier een muppie die al vanaf 4 uur aan het snurken is bij me in de doek! Vandaag 2 keer in haar bed gelegd, brullen! Brullen, brullen en nog eens brullen.. Die was stuk dus ;)

Vannacht om half 2 was ze mega onrustig (en ik al 1,5 uur wakker ivm speentje terugploppen en reageren op haar onrustige gedrag, en we lagen er pas om 11 uur op... ;)) en kwam rond 5 uur voor voeding.. Toen lekker naast me, en zo hebben we geslapen tot bijna 10.. Als ze tegen me aan ligt in ons bed, is ze helemaal niet onrustig, slaapt mega vast.. Maar in eigen wieg of ledikant :? maar eens een shirt met mijn geur in haar wieg leggen, misschien dat dat helpt.. :)

Zo maar eens wakker sjorren voor voeding en pyjama... :)
Of gewoon in een snuggle nestje bij je leggen. Is misschien wat veiliger en je kan de hele unit later overleggen.
pi_87544876
Ach wat een schatje Fannetje O+

Vervelend die klachten van het prikje voor je meisje Ticootje en dat ruisje, hopelijk valt het mee, wel lekker gegroeid hoor :)

Vandaag voor het eerst maar 2 keer borstvoeding aan het geven en ik heb voor het eerst lektieten :') moet het nog even een dik uur volhouden :') Heb vandaag ook voor het eerst een bijtring gegeven, ze wilde namelijk laatst bijna mijn hand opeten en kwijlt veel :D ze sabbelde wat op die bijtring :9 ze maakt ook veel geluid de laatste tijd O+
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:52:15 #188
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87544999
Ik heb een klusteraartje vanavond O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87547453
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Of gewoon in een snuggle nestje bij je leggen. Is misschien wat veiliger en je kan de hele unit later overleggen.
Is ook een idee, maar moet zeggen dat het zo nog wel gaat :) ze ligt aan mijn kant met haar wieg daarnaast.. En ik lig gewoon echt in 1 houding (en heel vast en diep slaap ik dan toch niet..)

Hier een dame die net een flesje kreeg van papa.. en papa dacht na een kwartier: nu is het wel veilig om haar te laten boeren, rechtop... Nou papa kreeg een lading melk over zich heen :D _O- echt niet normaal!
En nu zit ze mega vrolijk te zijn op zijn schoot en krijg ik steeds een AGOE naar me toe geroepen als ik niet snel genoeg kijk (en dan zo'n verliefde blik met mega smile O+ zucht....)
pi_87547707
Mag ik inbakeren na een inenting? Of is dat gevaarlijk?
pi_87547746
Als ze geen verhoging heeft mag het wel, maar moet je het wel even in de gaten houden! (was hier het advies!)
pi_87548104
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef Orea het volgende:
Als ze geen verhoging heeft mag het wel, maar moet je het wel even in de gaten houden! (was hier het advies!)
Ja, maar nu heeft/had ze geen koorts/verhoging. Maar als we zo naar bed gaan en ik wikkel haar in en madam slaapt tot 6 uur, dan kan ik niet echt checken... Moeilijk.
pi_87548179
Dat is een lastige! Hoe laat heeft ze vandaag de prikken gehad? Hier zeiden ze dat ze na 4 uur op de top zou zitten (ook qua verhoging)...
pi_87548359
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef Orea het volgende:
Dat is een lastige! Hoe laat heeft ze vandaag de prikken gehad? Hier zeiden ze dat ze na 4 uur op de top zou zitten (ook qua verhoging)...
Vanmorgen. 1 prik, alleen PNEU. Ik temp zo nog wel ff.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:00:58 #195
258612 nytar
boys boys boys
pi_87548380
ow...daar hebben ze bij ons niets over gezegd....ik ben blij dat ie geen koorts heeft gekregen dan...
pi_87548433
Ik merkte dat Leia inderdaad in de middag (ongeveer 4 uur na de prik) wat verhoging had, wat in de avond weer teruggezakt was naar normaal.. Toen was ze alleen nog hangerig enzo.. Die nacht sliep ze met een halve paracetamol zetpil (60 mg dus :)) van 10 tot 6.15...
pi_87550260
Nou de overige 100 cc kwam er hier net ook uit ala exorcist :') over M. heen gelukkig.. Maar jemig :o slooooooten met melk!
pi_87550464
Hahaa, die 'gelukkig' ook erachter! :D _O-
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87550763
Ja nou 't was echt veel :D
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:51:18 #200
259886 pessie
pi_87550860
Fannetje wat schattig! Hier idd dezelfde favo houding...

Tico inenten... -O-

Nathan hebben we om 9 uur in bed gelegd. Hij was totaal op. Was ook al wakker vanaf 4 uur dus ben erg benieuwd wat hij gaat doen.

En we hebben een droger gekocht! Uiteindelijk besloten dat hij op Nathan's kamer komt te staan en aan kan wanneer Nathan daar niet slaapt!!! Het is een noodoplossing maar het is beter dan buiten de was drogen wanneer het regent (dan kun je dus 3 dagen wachten en is het nog niet droog :') ). Hoop op binnenkort verhuizen en een grote zolder, kan ik daar was drogen. Wordt morgen bezorgd *O* .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')