Thnx!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef skunkasaur het volgende:
Hij zit in de Metro, denk ik, maar je kunt 'm ook printen van hier.
quote:De Nederlands Gereformeerde Kerken gaan meewerken aan het opstellen van een verklaring tegen homogerelateerd geweld.
Dat heeft de Landelijke Vergadering van de NGK besloten met een grote meerderheid, zo meldt het Nederlands Dagblad. De vergadering hield wel een vinger aan de pols. Het moderamen gaat vanaf 29 oktober - dan staat de eerste bespreking gepland - met andere deelnemers om de tafel over de tekst van de verklaring. Maar ze mag pas een handtekening zetten na ruggespraak met de lopende Landelijke Vergadering, die dit najaar en volgend voorjaar op een aantal zaterdag samenkomt.
Met het besluit varen de Nederlands-gereformeerden een andere koers dan de christelijk- en vrijgemaakt-gereformeerde zusterkerken, die niet willen deelnemen aan het initiatief tegen homogeweld. Pijnpunt is de betrokkenheid van het COC, dat bij deze kerken een negatief imago heeft.
De NGK-leiding wees erop dat de verklaring een initiatief is van kerken en niet van het COC, die alleen een van de aanjagers is. Voorzitter De Boer (foto) zei de huiver en weerstand tegen de organisatie ("die soms met een 'gelijkheidswals' over anderen gaat") zelf ook te ervaren. Maar hij deelt de inhoud van de verklaring: fysiek en verbaal geweld tegen homo's is uit den boze. Ook in eigen kring wordt soms negatief over mensen met een andere aard gesproken, constateerde hij.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:17 schreef lezzer het volgende:
Dus, wij zitten gisteren op een verjaardag draagt mijn schoonzus een burberrybloesding.
Neef had het een picknickkleed genoemd
Dus, wij zitten gisteren op een verjaardag draagt mijn schoonzus een burberrybloesding.
Ja, iedereen is aan het coming outen natuurlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:25 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Wat een rust hier. En dat op coming out day!
Ik hik al een paar dagen tegen 2 sollicitatiebrieven aan.... Zucht, weet gewoon niet waar te beginnen, ofzo. Iets houdt me tegen, maar dadelijk vis ik achter het net en dan baal ik als een stekker! Want het is echt iets wat ik HEEEEL graag wil. Misschien is dat me ook wat me tegenhoudt...
* Qebbel schiet lekker op zo*
't Begin is juist het meest lastig! Als ik eenmaal begonnen ben, rolt de rest er wel uit. Ik weet dat ik goed brieven kan schrijven en weet ook wel wat ik ongeveer wil zeggen. Maar ik durf niet zo goed op de een of andere manier. Perfectionisme speelt ook wel een rol. Ik moet inderdaad 'gewoon beginnen'!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:25 schreef lezzer het volgende:
Vind je het lastig om die brief te schrijven? Gewoon beginnen lijkt me toch?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Nu beginnen Qebbelmietje!
Anders wordt het nooit wat!
Ik mailde laatst naar mensen die ik zelden zie, maar die me wel al lang kennen... niks meer op gehoordquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef Avey het volgende:
Ik moet elke week bijna wel een coming out doen
Hoiquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Addictionnz het volgende:
Hallo allemaal lees al een tijdje mee maar dacht laat ik is poste!
Jij hebt echt een heel vers account hequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Addictionnz het volgende:
Ah, coming out dag maakt weer een slachtoffer?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Addictionnz het volgende:
Allesquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
Addi
Je moet even alles over jezelf vertellen hier om je voor te stellen
Nee, is op vrijdag, geloof ik, ik kijk het tegenwoordig terwijl ik zit te wachten tot tvoh online komt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:34 schreef lezzer het volgende:
Is dat dat programma op net5 dat heel mijn zondagavond in de war geschopt heeft?
Nou, dat hoeft echt niet hoor. Dat doet niemand verder.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef Addictionnz het volgende:
Nou ik ben 16 en mijn naam maak ik liever niet echt bekend of iets.. misschien later uiteraard![]()
Nietsquote:
lezzer is oud, die moet vroeg naar bedquote:
Ja, als je 's ochtens om 6.00u op staat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja denk dat ze meer van de piemel was alhoewel onze relatie 3 jaar heeft geduurd en echt wel serieus was vond madam het toch leuker om vreemd te gaan en om alles te liegen. Achja!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft echt niet hoor. Dat doet niemand verder.
Zuur dat het uit is en zo gegaan is...
* lezzer gaat tukken.
3 jaar? Toen was je 13?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Ja denk dat ze meer van de piemel was alhoewel onze relatie 3 jaar heeft geduurd en echt wel serieus was vond madam het toch leuker om vreemd te gaan en om alles te liegen. Achja!
Ja maar ik moet zeggen dat ik nooit echt in een fase heb gezeten van een 13 jarige..quote:
Aha, ze experimenteerde dus wat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Ja maar ik moet zeggen dat ik nooit echt in een fase heb gezeten van een 13 jarige..
En int begin was het ook niet echt vrij serieus..want toen had ze nog een vriend
Ik denk dat ik eerlijk gezegd gewoon een rebound was.quote:
Ja een wijze les is dat sowieso! met veel liefdes verdriet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Avey het volgende:
Sorry voor de ondervraging btw
Nou ja misschien een wijze les? Ik heb zelf ook zoiets gehad maar toen was ik al geen 16 meer
Oh, genoegquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Ja een wijze les is dat sowieso! met veel liefdes verdriet.![]()
Maar ik ben pas 16 en ik denk dat er nog heus wel wat leuks rond loopt voor mij hoop ik.
Geen idee eigenlijk. Ik ben vaker single geweest dan in een relatie en volgens mij geldt dat voor de meeste lesbo's die ik kenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
Komt het vaak voor dat lesbo's lang alleen blijven? Of is de default voor tommy's toch wel relatie (itt homo's)?
Nou ja, een volgroeid brein is toch wel fijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef Addictionnz het volgende:
Grr ik denk dat ik nog wel een tijdje alleen blijf aangezien ik echt op veel oudere vrouwen val.
En die zitten niet allemaal op een meisje van 16 te wachten maar ik denk dan van wat doet leeftijd er nou toe.
Nou ja bij jou doet het er dus wel toequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef Addictionnz het volgende:
maar ik denk dan van wat doet leeftijd er nou toe.
Haha ja maar als iemand van mijn leeftijd gewoon normaal en volwassen kan gedragen dan vind ik het op zich geen punt maar ik ben gewoon opzoek naar iets meer serieuzer. Dan te worden gebruikt als experiment.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja bij jou doet het er dus wel toe
Snap ik bestquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:19 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Haha ja maar als iemand van mijn leeftijd gewoon normaal en volwassen kan gedragen dan vind ik het op zich geen punt maar ik ben gewoon opzoek naar iets meer serieuzer. Dan te worden gebruikt als experiment.
Hoezo?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef wonderer het volgende:
Soms vraag ik me af wat ik allemaal mis nu
Ik ben met mijn eerste vriendje getrouwd. Dus ik weet niks van exen en rebounds en alles.quote:
Ah, nou je mist niet zoveel hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben met mijn eerste vriendje getrouwd. Dus ik weet niks van exen en rebounds en alles.
Jah... het lijkt me ook niet fijn, maar het zijn wel ervaringen die ik zeker als schrijver goed zou kunnen gebruiken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:25 schreef Avey het volgende:
[..]
Ah, nou je mist niet zoveel hoor.Ik had prima zonder dat alles gekund.
Nou zoveel weet ik er ook niet van .. dit is mijn was mijn eerste relatie en eerste persoon waar ik ooit mee heb gezoend etc.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben met mijn eerste vriendje getrouwd. Dus ik weet niks van exen en rebounds en alles.
Boring old fartquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, word schrijver en doe er je voordeel meequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:26 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Nou zoveel weet ik er ook niet van .. dit is mijn was mijn eerste relatie en eerste persoon waar ik ooit mee heb gezoend etc.
Pffrrtquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef Addictionnz het volgende:
Ja heel vers account.
Nou ik ben 16 en mijn naam maak ik liever niet echt bekend of iets.. misschien later uiteraard![]()
Het is nu net uit met mijn vriendin van 22 naja paar weekjes en ze heeft nu alweer een andere vriend jap achja life goes on (:
En ja ik ben bi/lesbo ik weet het nog niet echt maar dat ik op vrouwen val is wel sure!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Bakmutsquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Oja, en ik wilde vandaag uit de kast komen bij mijn ouders, maar ik ben het zegmaar vergeten.
quote:
Morgen dan maarquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou zeg, ik wilde het voor mijn werk vertellen, maar toen viel ik in slaap.
Toen ging ik werken en daarna lagen mijn ouders al te slapen.
'T is wel moeilijk hoor. 1 minuut voor ik m'n ouders zie ben ik vastberaden om het te vertellen, maar het moment dat ik ze zie of hoor is dat helemaal weg.quote:
Ja ik snap het wel. Zelfs toen ik zeker wist dat mijn ouders het wel door hadden was het nog moeilijk. Maar ja zij wisten het al veel langer dan ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
'T is wel moeilijk hoor. 1 minuut voor ik m'n ouders zie ben ik vastberaden om het te vertellen, maar het moment dat ik ze zie of hoor is dat helemaal weg.![]()
Er komt vast wel een goed moment.
Nee, dat komt niet. Dat moet je maken, forceren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er komt vast wel een goed moment.
Ja, maar er komt een moment dat ik dat aandurf en dat is dan toch het goede moment?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet. Dat moet je maken, forceren.
Ja, maar dan maak je alsnog het moment... nou ja, okee, je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, maar er komt een moment dat ik dat aandurf en dat is dan toch het goede moment?
Ik snap je punt hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dan maak je alsnog het moment... nou ja, okee, je hebt gelijk.
Juist! Maar dan moet je ook doorzetten als het moment daar is dat je het echt moet gaan zeggenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, maar er komt een moment dat ik dat aandurf en dat is dan toch het goede moment?
Zal ik doen mamaquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Juist! Maar dan moet je ook doorzetten als het moment daar is dat je het echt moet gaan zeggen
Heyquote:
Hee, alsof dat zo erg is!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:46 schreef Avey het volgende:
[..]
HeyIk ben nog niet zo oud als lezzer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Bakmutsquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zal ik doen mama![]()
Ik ben zó misselijk. Tijden niet zo ziek gevoeld. Door stress(verschillende dingen) een bak druiven, een leverworst, 5 puntjes en een hele staaf marsepein opgegeten als lunch.Oja en kaasjes.
Nou! Ik ben niet een Bakmuts!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
BakmutsIk word al misselijk als ik het zo lees.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 04:46 schreef wonderer het volgende:
http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=7350&e=product&pid=54412
Handig als je kleutertjes niet buiten kunnen spelen...
Koop je een spinningbike, bind je er een Wii-controller aan vast.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 06:08 schreef wonderer het volgende:
Nou ja... ik vind het wel aardig. Buitenspelen gaat niet altijd en het is nog beter dan zo'n gewone spelcomputer. Als ze zoiets voor volwassenen hadden, zou ik hem kopen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 06:24 schreef wonderer het volgende:
Ja, maar de lol is juist dat je echt kunt racen enzo.
quote:
quote:
Ik geil echt op leerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mooi. Je was in mijn droom ook helemaal cool, met z'n zonnebril en zo'n zwart glimmend motorpak. Een beetje fout, maar wel heel erg vermakelijk.
Campingzenderniveau...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:
Moet wel zeggen dat de manier van editten van dat programma stomvervelend is. Ik heb een aantal stukjes al tien keer gezien en dat constante vooruitblikken en terugkijken komt me ook de strot uit inmiddels.
GMTAquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:24 schreef lezzer het volgende:
Hoi!
Wat hoor ik? Is het vandaag coming out dag voor Bakfiets?
M'n ma is net weer weg. Ik had het te druk met het kijken van Grey's. Spannend trouwens. Het begin, met dat meisje met kort haar(wat is d'r naam ook al weer).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:24 schreef lezzer het volgende:
Hoi!
Wat hoor ik? Is het vandaag coming out dag voor Bakfiets?
WAT GEBEURDE ER DANNNN?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:59 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
M'n ma is net weer weg. Ik had het te druk met het kijken van Grey's. Spannend trouwens. Het begin, met dat meisje met kort haar(wat is d'r naam ook al weer).
DAT MOET JE ZELF ZIEN!!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:12 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
WAT GEBEURDE ER DANNNN?
Mijn huisgenoot was ook zo van "Hoiii!!! leuk om je te ontmoeten nu ga ik weer Grey's Anatomy kijken dag hoor".
En nu ben ik heel nieuwsgierig.
En succes vandaag dan?
Er is nu toch weer een nieuwe lesbische rol voor in de plaats gekomen? Volgens de schrijvers was het alleen omdat er niet genoeg spanning was tussen Erica en Callie. Ik vond Erica trouwens wel leuker.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:49 schreef Qebbel het volgende:
Wtf is er inderdaad met Grey's Anatomy? Zelfs mijn vriendin had het erover?!Ik heb GA geboycot sinds ze Erica eruit schreven, omdat een lesbische rol kijkcijfers zou doen dalen. Pissig was ik en standvastig ben ik.
Sol. brieven zijn nog niet de deur uit, maar wel goed opweg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:41 schreef lezzer het volgende:
Bakfiets, wat een geweldige smiley-art! Die moet in de openingspost gewoon!
-edit: check: done-
quote:
Als ik niet nog steeds misselijk was van gisteren, zou ik hebben gekwijld. Wat zien die taarten er lekker uit zeg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:46 schreef lezzer het volgende:
Eigenlijk had ik wat van De Rouw willen posten, maar dat lukt niet
http://www.derouw.nl/patisserie.asp
Vlaai dus
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Allebei een beetje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Is dat de baby of jij die dit zegt?
Mijn ouders wonen in die regioquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Als ik niet nog steeds misselijk was van gisteren, zou ik hebben gekwijld. Wat zien die taarten er lekker uit zeg.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:59 schreef Qebbel het volgende:
Mijn fooncam is kapoet helaas, dus kan niemand mee laten genieten, maar er staat wat te gebeuren: allemaal cameraploegen en pers in de straat. Wsl iets van RTL Boulevard/showniews hoor, dus geen hoogstandjes nieuws. Zal ik erlangs lopen, misschien kom ik wel op de teuveu!
Je woont niet toevallig bij Antonie Kamerling in de straat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of misschien wel bij die nieuwe staatssecretaris!
Ik ben echt stikverwend met vlaai hoor, maar de gemiddelde limburger vind een vlaai uit de randstad toch eigenlijk niet echt een goeie vlaai.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:49 schreef Qebbel het volgende:
Shit wat ziet die vlaai er lekker uit!![]()
Kunnen ze dat niet in Amsterdam gaan doen ofzo?
Ik kom uit de Randstad en hier zijn de vlaaien toch een stuk slechter. Meestal zijn de korsten droger etc.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben echt stikverwend met vlaai hoor, maar de gemiddelde limburger vind een vlaai uit de randstad toch eigenlijk niet echt een goeie vlaai.
Tenminste, dat heb ik altijd begrepen.
Maar misschien ben ik wat bevooroordeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vlaai hier is niet te eten trouwens.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:29 schreef Qebbel het volgende:Je weet dat dat spoileren niet helpt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vlaai hier is niet te eten trouwens.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Ik vind het nog redelijk meevallen voor 12 oktober. Eergisteren was het nog 20 graden!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef Addictionnz het volgende:
Brrr begint al aardig koud te worden.
Ik denk het. Maar zelf kan ik het niet zien, want heb cursus vanavond.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die was er ook?
Maar, we moeten dus Boulevard kijken zometeen?
Toch wel ietsjes?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Je weet dat dat spoileren niet helpt he
Tja geen idee, maar Google vindt die tekst wel in ieder gevalquote:
Niet te vreten, vlaai uit de randstad. Niet in de laatste plaats omdat de vlaaimakers hier geen idee hebben wat wel en niet bij vlaai hoort en hoe te combineren. Zo heeft een vlaai bijvoorbeeld geen cakebodem, maar dat snappen ze hier maar niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben echt stikverwend met vlaai hoor, maar de gemiddelde limburger vind een vlaai uit de randstad toch eigenlijk niet echt een goeie vlaai.
Tenminste, dat heb ik altijd begrepen.
Maar misschien ben ik wat bevooroordeeld
Daarom probeer ik zoveel mogelijk verschillend (en pittig/kruidig) te eten. Wie weet helpt het op een dag met leren eten van vanalles..quote:
Voor en na?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:37 schreef wonderer het volgende:
Zes maanden minus 1 dag aan de T vandaag... Tijd vliegt.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet te vreten, vlaai uit de randstad. Niet in de laatste plaats omdat de vlaaimakers hier geen idee hebben wat wel en niet bij vlaai hoort en hoe te combineren. Zo heeft een vlaai bijvoorbeeld geen cakebodem, maar dat snappen ze hier maar niet.
Wat nou, stel? Dat doen we gewoonquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:49 schreef lezzer het volgende:
Stél we doen ooit een meet, dan neem ik wel vlaai mee
Bij wij wordt het net zo geaccepteerd als de kleur van mijn haar en mijn lichaamslengte, geloof ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef Addictionnz het volgende:
Even een vraagje![]()
Is het bij jullie allemaal geaccepteerd dat jullie op het zelfde geslacht vallen?
Ik ken niemand waarvan ik denk dat ze er moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef Addictionnz het volgende:
Even een vraagje![]()
Is het bij jullie allemaal geaccepteerd dat jullie op het zelfde geslacht vallen?
Doe dan brownievlaai. Die zijn keilekker.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:49 schreef lezzer het volgende:
Stél we doen ooit een meet, dan neem ik wel vlaai mee
Alles met brownie is lekker, maar een vlaai? Lijkt me erg zwaar...quote:
Ik dacht voordat ik uit de kast kwam echt dat iedereen raar zou gaan doen, of dat mensen zouden gaan kiezen of ze nog met me om zouden gaan o.i.d.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef Addictionnz het volgende:
Even een vraagje![]()
Ja, die hebben ze bij de Multivlaai.quote:
Appelkruimel!quote:
Ik denk dat ik ruzie krijg als ik vlaai van multivlaai meebrengquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze bij de Multivlaai.. Zo'n overload aan chocola, echt goddelijk.
[ afbeelding ]
Liefs, Chowi (voor al uw adviezen op het gebied van vlaaien en taarten).
DAT IS DUS GEEN VLAAI!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze bij de Multivlaai.. Zo'n overload aan chocola, echt goddelijk.
[ afbeelding ]
Liefs, Chowi (voor al uw adviezen op het gebied van vlaaien en taarten).
Je moet het echt eens proberen. Dan praat je wel anders.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alles met brownie is lekker, maar een vlaai? Lijkt me erg zwaar...
Heel goed aangevoeldquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ruzie krijg als ik vlaai van multivlaai meebreng
Want de mensen van de Lesbeau-kliek zijn overwegend Limburgs en stellen daardoor hoge eisen aan hun vlaai?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ruzie krijg als ik vlaai van multivlaai meebreng
quote:
Als ze het me presenteren als vlaai, ga ik ervan uit dat het een vlaai is. Maar waarom is dit geen vlaai?quote:
Geen probleem. Mijn zus was getuige bij onze echtelijke verbintenis (wat een ranzig woordquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ze het me presenteren als vlaai, ga ik ervan uit dat het een vlaai is. Maar waarom is dit geen vlaai?.
Zo heeft heuse serieuze vlaai ook geen brownievulling. Weet niet of dat uitlegbaar is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet te vreten, vlaai uit de randstad. Niet in de laatste plaats omdat de vlaaimakers hier geen idee hebben wat wel en niet bij vlaai hoort en hoe te combineren. Zo heeft een vlaai bijvoorbeeld geen cakebodem, maar dat snappen ze hier maar niet.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Want de mensen van de Lesbeau-kliek zijn overwegend Limburgs en stellen daardoor hoge eisen aan hun vlaai?
Ouders weten het nog niet.(Jaaja, komt nog wel.quote:
'Serieuze vlaai'. Okay. Aparte benaming.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Zo heeft heuse serieuze vlaai ook geen brownievulling. Weet niet of dat uitlegbaar is.
Oh en ja, voor mij geldt idd dat de Limburgse roots wel een behoorlijk verwachtingspatroon hebben geschapen voor wat betreft de kwaliteit van vlaaien.
Gossie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:03 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat ik dan nog nooit een eckte eckte vlaai heb gegeten
Maar een Bossche Bol heb ik ook nog nooit op, die staat toch wel bovenaan het lijstje.quote:
Nee gek, dat is net als die troep van de Multivlaai betitelen als 'vlaai'.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef wonderer het volgende:
Bossche bol is toch gewoon een moorkop?
Onderweg naar Limburg even in Den Bosch uitstappen. De Groot is in een half uurtje wel op en neer te doen vanaf het stationquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vind trouwens ook dat de enige echte Bossche Bol die van Jan de Groot is. Al is de rest ook wel te kanen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef wonderer het volgende:
Bossche bol is toch gewoon een moorkop?
quote:Wikipedia schreef:
Het misverstand bestaat dat het vergroten van een moorkop zou resulteren in een Bossche bol. Het verschil zit hem erin dat de binnenkant van een soesje, de basis van een moorkop, een luchtig gebakje is met grote luchtruimtes. Het gehele volume van het soesje bestaat uit zeer luchtig deegwaar, dit in tegenstelling tot de Bossche Bol waar alleen de omtrek bestaat uit een laagje deegwaar. Het deeg van de Bossche Bol fungeert bij de productie als ballon, deze wordt bij de vervaardiging van binnenuit opgeblazen door hem met slagroom te vullen. De Bossche Bol en de Moorkop verschillen ook in de soort chocolade die ervoor gebruikt wordt.
Bovenin Gelderland. Misschien verklaart dat meteen ook mijn gebrek aan kennis op het gebied van Zuid Nederlandse eetgewoonten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:08 schreef Vanyel het volgende:
Nee daar schijnt een verschil te zijn, maar wat het precies is weet ik niet.
Ik weet alleen dat een bakker ze niet hoort door te snijden om te vullen maar dat via een gaatje onderin horen te doen.
Chowi, waar woon jij?
Heks!quote:
Je zou het bijna denken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bovenin Gelderland. Misschien verklaart dat meteen ook mijn gebrek aan kennis op het gebied van Zuid Nederlandse eetgewoonten.
Boer'n kost! Hutspot met worst.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken.
Wat hebben ze bij jullie voor specifieke eetgewoonten?
Wij hebben balkenbrij. Weet niet of je dat kent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken.
Wat hebben ze bij jullie voor specifieke eetgewoonten?
Ze zijn toch gestopt in Oerle? Vanwege gezondheidsklachten ofzo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:14 schreef lezzer het volgende:
Op zich hoor ik Brabanders wel zeggen dat je echt Bossche bollen bij De Groot moet halen.
Net zoals dat je appelflappen in Oers moest halen.
Iedereen in Zuid-Oost Brabant weet wat je bedoelt met "stoeptegels uit Oers".
Oh, Appel linzen vlaai is niet met linzen. Het gaat om het deeg. Dat is anders, zoeter en vaster.
quote:
Hmm. Doe mij dan maar een fikse emmer zuurvlees.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij hebben balkenbrij. Weet niet of je dat kent.
Ja, jullie hebben vlaai, wij hebben gemalen varkensorganen als specialiteit..
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmm. Doe mij dan maar een fikse emmer zuurvlees.
Ja, al een aantal jaren helaasquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze zijn toch gestopt in Oerle? Vanwege gezondheidsklachten ofzo?
Heb ik ook nog nooit op.quote:
Lekker, maar als ik mag kiezen liever gecombineerd met puree en rode kool.quote:
Daar vind ik het te zoet voor. Het zoute van de patat is juist zo lekker als contrast.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lekker, maar als ik mag kiezen liever gecombineerd met puree en rode kool.
Goudse stroopwafelsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:22 schreef wonderer het volgende:
Ik zit maar wat te stangen hoorIk weet niks. Zelfs niks van suikerbrood of Goudse stroopwafels of Arnhemse meisjes
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Arnhemse meisjes weet ik trouwens genoeg van.![]()
Ik maak altijd hele zoete rode kool, dus dan is het alsnog niet te merken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:22 schreef Vanyel het volgende:
Jamaar goed zuurvlees is zuurder dan zoet!
En je kunt je pu zouten..
Mijn vader neemt wel eens wat mee (die werkt er). Ik vind de echte te suikerig, heb ze liever van de markt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Goudse stroopwafelsLaatst ook in Gouda geweest, gelijk ingeslagen.
Arnhemse meisjes weet ik trouwens genoeg van.![]()
Braafzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Sorry, ik vergeet nog wel eens dat ik 14 ben.
Hoe kwam jij nou in het gendertopic? Door mijn AT zitten gluren of zo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Sorry, ik vergeet nog wel eens dat ik 14 ben.
Nein, ik volg het topic zelf.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kwam jij nou in het gendertopic? Door mijn AT zitten gluren of zo?
Het ziet er wel goed uit hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kwam jij nou in het gendertopic? Door mijn AT zitten gluren of zo?
Mijn kaken zijn wat scherper, geloof ik. Ik weet niet. Ik vind het wel leuk, ik ga er steeds meer uitzien zoals ik er in mijn hoofd allang uitzag, alleen niet in de spiegel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het ziet er wel goed uit hoor![]()
Ik weet niet goed waar het 'm in zit met die voor en na shot, maar je ziet het echt
Gek he?quote:
Ik ook niet, niet op mezelf. Maar bij sommige mannen past het (en bij sommige niet).quote:
Ik ga mezelf in zo'n pakkie heisenquote:
Hmm, ben ik het niet mee eens. Haar is heel natuurlijk. Als iemand (specifiek een vrouw) dat wil laten staan is dat haar goed recht.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:43 schreef Addictionnz het volgende:
Sowieso haar op zulke plekken borst/oksels/armen/benen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:12 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hmm, ben ik het niet mee eens. Haar is heel natuurlijk. Als iemand (specifiek een vrouw) dat wil laten staan is dat haar goed recht.
Ik? En jullie gepeupel?quote:
Nou dus wel.quote:
En Brittie ook, die heeft ook wat "besteld"quote:
Zoveel baard heb ik nog nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou dus wel.
Wanneer kom je, Wonderer? Verkleed je je wel als de Sint?
http://nietoverdrijven.com/amerikablog/gebeurtenissenkalender/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou dus wel.
Wanneer kom je, Wonderer? Verkleed je je wel als de Sint?
Dan zit ik dus in Zweden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://nietoverdrijven.com/amerikablog/gebeurtenissenkalender/
Jij hijst jezelf uit principe niet in shirt, broek en noppenschoenen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ga mezelf in zo'n pakkie heisen![]()
Misschien is ze in de war met american footballquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hijst jezelf uit principe niet in shirt, broek en noppenschoenen?
Precies! Ik sport altijd nakend of in een tutu.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hijst jezelf uit principe niet in shirt, broek en noppenschoenen?
Waar doe je dat zoal?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Precies! Ik sport altijd nakend of in een tutu.
Die vind ik dus echt veel te groot, mens, hou je hormonen in bedwangquote:
Tsja, het klopt wel een beetje wat je zegt, maar het stoort me nog niet. Mooie muziek maken doet ze toch wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:59 schreef Qebbel het volgende:
Ik weet niet meer zo goed wat ik van haar moet vinden. Ik vond haar geweldig leuk(!)en goed en nu twijfel ik aan haar oprechtheid vs sterallures. Goed blijft ze wel natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:54 schreef lezzer het volgende:
Oh jeezus, ze laten ook live de hereniging met familie zien enzo...
* lezzer zit al weer te brullen...
Ik probeer een beetje in het vroege ritme te blijven. Mijn vrouw is doodsbang dat ik straks heel laat ga opstaan en zij heel vroeg en enzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je bent er weer op tijd klaar voor.
Jup.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:18 schreef Vanyel het volgende:
Staat die vrouw van jou ook altijd zo eng vroeg op
Ja, maar ik wil het wel zien natuurlijk allemaalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:19 schreef Vanyel het volgende:
Je kunt t trouwens ook afzetten he, dan houdt het brullen vanzelf op.
Niks voor jou zo vroeg opstaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedenkwaardig moment, en gewoon heel blij. Goede vibe dusquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:21 schreef lezzer het volgende:
Niks voor jou zo vroeg opstaan?Ik hoop met heel mijn hart dat ze 5u ook te vroeg zal vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik hoop het ook voor jou, maar ik geloof er geen flikker vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn hart dat ze 5u ook te vroeg zal vinden.
PI schat... PIquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Dat kan. Je hebt er ook die na een paar maanden al tot 8u slapen elke dag.
Kunt er zo weinig van zeggen he.
Die zie je mobiel niet..quote:
Als dat niet lukt, zijn we wel errug stil met zn allen. Maar de eer is aan jou hoor!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:11 schreef lezzer het volgende:
We gaan toch wel dit topic vandaag nog dicht krijgen he?
Al moet ik het helemaal zelf doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |