Ik ben echt stikverwend met vlaai hoor, maar de gemiddelde limburger vind een vlaai uit de randstad toch eigenlijk niet echt een goeie vlaai.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:49 schreef Qebbel het volgende:
Shit wat ziet die vlaai er lekker uit!![]()
Kunnen ze dat niet in Amsterdam gaan doen ofzo?
Ik kom uit de Randstad en hier zijn de vlaaien toch een stuk slechter. Meestal zijn de korsten droger etc.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben echt stikverwend met vlaai hoor, maar de gemiddelde limburger vind een vlaai uit de randstad toch eigenlijk niet echt een goeie vlaai.
Tenminste, dat heb ik altijd begrepen.
Maar misschien ben ik wat bevooroordeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vlaai hier is niet te eten trouwens.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:29 schreef Qebbel het volgende:Je weet dat dat spoileren niet helpt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vlaai hier is niet te eten trouwens.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Ik vind het nog redelijk meevallen voor 12 oktober. Eergisteren was het nog 20 graden!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef Addictionnz het volgende:
Brrr begint al aardig koud te worden.
Ik denk het. Maar zelf kan ik het niet zien, want heb cursus vanavond.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die was er ook?
Maar, we moeten dus Boulevard kijken zometeen?
Toch wel ietsjes?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Je weet dat dat spoileren niet helpt he
Tja geen idee, maar Google vindt die tekst wel in ieder gevalquote:
Niet te vreten, vlaai uit de randstad. Niet in de laatste plaats omdat de vlaaimakers hier geen idee hebben wat wel en niet bij vlaai hoort en hoe te combineren. Zo heeft een vlaai bijvoorbeeld geen cakebodem, maar dat snappen ze hier maar niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben echt stikverwend met vlaai hoor, maar de gemiddelde limburger vind een vlaai uit de randstad toch eigenlijk niet echt een goeie vlaai.
Tenminste, dat heb ik altijd begrepen.
Maar misschien ben ik wat bevooroordeeld
Daarom probeer ik zoveel mogelijk verschillend (en pittig/kruidig) te eten. Wie weet helpt het op een dag met leren eten van vanalles..quote:
Voor en na?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:37 schreef wonderer het volgende:
Zes maanden minus 1 dag aan de T vandaag... Tijd vliegt.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet te vreten, vlaai uit de randstad. Niet in de laatste plaats omdat de vlaaimakers hier geen idee hebben wat wel en niet bij vlaai hoort en hoe te combineren. Zo heeft een vlaai bijvoorbeeld geen cakebodem, maar dat snappen ze hier maar niet.
Wat nou, stel? Dat doen we gewoonquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:49 schreef lezzer het volgende:
Stél we doen ooit een meet, dan neem ik wel vlaai mee
Bij wij wordt het net zo geaccepteerd als de kleur van mijn haar en mijn lichaamslengte, geloof ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef Addictionnz het volgende:
Even een vraagje![]()
Is het bij jullie allemaal geaccepteerd dat jullie op het zelfde geslacht vallen?
Ik ken niemand waarvan ik denk dat ze er moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef Addictionnz het volgende:
Even een vraagje![]()
Is het bij jullie allemaal geaccepteerd dat jullie op het zelfde geslacht vallen?
Doe dan brownievlaai. Die zijn keilekker.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:49 schreef lezzer het volgende:
Stél we doen ooit een meet, dan neem ik wel vlaai mee
Alles met brownie is lekker, maar een vlaai? Lijkt me erg zwaar...quote:
Ik dacht voordat ik uit de kast kwam echt dat iedereen raar zou gaan doen, of dat mensen zouden gaan kiezen of ze nog met me om zouden gaan o.i.d.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef Addictionnz het volgende:
Even een vraagje![]()
Ja, die hebben ze bij de Multivlaai.quote:
Appelkruimel!quote:
Ik denk dat ik ruzie krijg als ik vlaai van multivlaai meebrengquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze bij de Multivlaai.. Zo'n overload aan chocola, echt goddelijk.
[ afbeelding ]
Liefs, Chowi (voor al uw adviezen op het gebied van vlaaien en taarten).
DAT IS DUS GEEN VLAAI!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze bij de Multivlaai.. Zo'n overload aan chocola, echt goddelijk.
[ afbeelding ]
Liefs, Chowi (voor al uw adviezen op het gebied van vlaaien en taarten).
Je moet het echt eens proberen. Dan praat je wel anders.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alles met brownie is lekker, maar een vlaai? Lijkt me erg zwaar...
Heel goed aangevoeldquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ruzie krijg als ik vlaai van multivlaai meebreng
Want de mensen van de Lesbeau-kliek zijn overwegend Limburgs en stellen daardoor hoge eisen aan hun vlaai?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ruzie krijg als ik vlaai van multivlaai meebreng
quote:
Als ze het me presenteren als vlaai, ga ik ervan uit dat het een vlaai is. Maar waarom is dit geen vlaai?quote:
Geen probleem. Mijn zus was getuige bij onze echtelijke verbintenis (wat een ranzig woordquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ze het me presenteren als vlaai, ga ik ervan uit dat het een vlaai is. Maar waarom is dit geen vlaai?.
Zo heeft heuse serieuze vlaai ook geen brownievulling. Weet niet of dat uitlegbaar is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet te vreten, vlaai uit de randstad. Niet in de laatste plaats omdat de vlaaimakers hier geen idee hebben wat wel en niet bij vlaai hoort en hoe te combineren. Zo heeft een vlaai bijvoorbeeld geen cakebodem, maar dat snappen ze hier maar niet.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Want de mensen van de Lesbeau-kliek zijn overwegend Limburgs en stellen daardoor hoge eisen aan hun vlaai?
Ouders weten het nog niet.(Jaaja, komt nog wel.quote:
'Serieuze vlaai'. Okay. Aparte benaming.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Zo heeft heuse serieuze vlaai ook geen brownievulling. Weet niet of dat uitlegbaar is.
Oh en ja, voor mij geldt idd dat de Limburgse roots wel een behoorlijk verwachtingspatroon hebben geschapen voor wat betreft de kwaliteit van vlaaien.
Gossie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:03 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat ik dan nog nooit een eckte eckte vlaai heb gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |