Boring old fartquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben met mijn eerste vriendje getrouwd. Dus ik weet niks van exen en rebounds en alles.
Nou, word schrijver en doe er je voordeel meequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:26 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Nou zoveel weet ik er ook niet van .. dit is mijn was mijn eerste relatie en eerste persoon waar ik ooit mee heb gezoend etc.
Pffrrtquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:17 schreef lezzer het volgende:
Dus, wij zitten gisteren op een verjaardag draagt mijn schoonzus een burberrybloesding.
Neef had het een picknickkleed genoemd
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef Addictionnz het volgende:
Ja heel vers account.
Nou ik ben 16 en mijn naam maak ik liever niet echt bekend of iets.. misschien later uiteraard![]()
Het is nu net uit met mijn vriendin van 22 naja paar weekjes en ze heeft nu alweer een andere vriend jap achja life goes on (:
En ja ik ben bi/lesbo ik weet het nog niet echt maar dat ik op vrouwen val is wel sure!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Bakmutsquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Oja, en ik wilde vandaag uit de kast komen bij mijn ouders, maar ik ben het zegmaar vergeten.
quote:
Morgen dan maarquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou zeg, ik wilde het voor mijn werk vertellen, maar toen viel ik in slaap.
Toen ging ik werken en daarna lagen mijn ouders al te slapen.
'T is wel moeilijk hoor. 1 minuut voor ik m'n ouders zie ben ik vastberaden om het te vertellen, maar het moment dat ik ze zie of hoor is dat helemaal weg.quote:
Ja ik snap het wel. Zelfs toen ik zeker wist dat mijn ouders het wel door hadden was het nog moeilijk. Maar ja zij wisten het al veel langer dan ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
'T is wel moeilijk hoor. 1 minuut voor ik m'n ouders zie ben ik vastberaden om het te vertellen, maar het moment dat ik ze zie of hoor is dat helemaal weg.![]()
Er komt vast wel een goed moment.
Nee, dat komt niet. Dat moet je maken, forceren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er komt vast wel een goed moment.
Ja, maar er komt een moment dat ik dat aandurf en dat is dan toch het goede moment?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet. Dat moet je maken, forceren.
Ja, maar dan maak je alsnog het moment... nou ja, okee, je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, maar er komt een moment dat ik dat aandurf en dat is dan toch het goede moment?
Ik snap je punt hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dan maak je alsnog het moment... nou ja, okee, je hebt gelijk.
Juist! Maar dan moet je ook doorzetten als het moment daar is dat je het echt moet gaan zeggenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, maar er komt een moment dat ik dat aandurf en dat is dan toch het goede moment?
Zal ik doen mamaquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Juist! Maar dan moet je ook doorzetten als het moment daar is dat je het echt moet gaan zeggen
Heyquote:
Hee, alsof dat zo erg is!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:46 schreef Avey het volgende:
[..]
HeyIk ben nog niet zo oud als lezzer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Bakmutsquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zal ik doen mama![]()
Ik ben zó misselijk. Tijden niet zo ziek gevoeld. Door stress(verschillende dingen) een bak druiven, een leverworst, 5 puntjes en een hele staaf marsepein opgegeten als lunch.Oja en kaasjes.
Nou! Ik ben niet een Bakmuts!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
BakmutsIk word al misselijk als ik het zo lees.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 04:46 schreef wonderer het volgende:
http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=7350&e=product&pid=54412
Handig als je kleutertjes niet buiten kunnen spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |