Thnx!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef skunkasaur het volgende:
Hij zit in de Metro, denk ik, maar je kunt 'm ook printen van hier.
quote:De Nederlands Gereformeerde Kerken gaan meewerken aan het opstellen van een verklaring tegen homogerelateerd geweld.
Dat heeft de Landelijke Vergadering van de NGK besloten met een grote meerderheid, zo meldt het Nederlands Dagblad. De vergadering hield wel een vinger aan de pols. Het moderamen gaat vanaf 29 oktober - dan staat de eerste bespreking gepland - met andere deelnemers om de tafel over de tekst van de verklaring. Maar ze mag pas een handtekening zetten na ruggespraak met de lopende Landelijke Vergadering, die dit najaar en volgend voorjaar op een aantal zaterdag samenkomt.
Met het besluit varen de Nederlands-gereformeerden een andere koers dan de christelijk- en vrijgemaakt-gereformeerde zusterkerken, die niet willen deelnemen aan het initiatief tegen homogeweld. Pijnpunt is de betrokkenheid van het COC, dat bij deze kerken een negatief imago heeft.
De NGK-leiding wees erop dat de verklaring een initiatief is van kerken en niet van het COC, die alleen een van de aanjagers is. Voorzitter De Boer (foto) zei de huiver en weerstand tegen de organisatie ("die soms met een 'gelijkheidswals' over anderen gaat") zelf ook te ervaren. Maar hij deelt de inhoud van de verklaring: fysiek en verbaal geweld tegen homo's is uit den boze. Ook in eigen kring wordt soms negatief over mensen met een andere aard gesproken, constateerde hij.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:17 schreef lezzer het volgende:
Dus, wij zitten gisteren op een verjaardag draagt mijn schoonzus een burberrybloesding.
Neef had het een picknickkleed genoemd
Dus, wij zitten gisteren op een verjaardag draagt mijn schoonzus een burberrybloesding.
Ja, iedereen is aan het coming outen natuurlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:25 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Wat een rust hier. En dat op coming out day!
Ik hik al een paar dagen tegen 2 sollicitatiebrieven aan.... Zucht, weet gewoon niet waar te beginnen, ofzo. Iets houdt me tegen, maar dadelijk vis ik achter het net en dan baal ik als een stekker! Want het is echt iets wat ik HEEEEL graag wil. Misschien is dat me ook wat me tegenhoudt...
* Qebbel schiet lekker op zo*
't Begin is juist het meest lastig! Als ik eenmaal begonnen ben, rolt de rest er wel uit. Ik weet dat ik goed brieven kan schrijven en weet ook wel wat ik ongeveer wil zeggen. Maar ik durf niet zo goed op de een of andere manier. Perfectionisme speelt ook wel een rol. Ik moet inderdaad 'gewoon beginnen'!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:25 schreef lezzer het volgende:
Vind je het lastig om die brief te schrijven? Gewoon beginnen lijkt me toch?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Nu beginnen Qebbelmietje!
Anders wordt het nooit wat!
Ik mailde laatst naar mensen die ik zelden zie, maar die me wel al lang kennen... niks meer op gehoordquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef Avey het volgende:
Ik moet elke week bijna wel een coming out doen
Hoiquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Addictionnz het volgende:
Hallo allemaal lees al een tijdje mee maar dacht laat ik is poste!
Jij hebt echt een heel vers account hequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Addictionnz het volgende:
Ah, coming out dag maakt weer een slachtoffer?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Addictionnz het volgende:
Allesquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
Addi
Je moet even alles over jezelf vertellen hier om je voor te stellen
Nee, is op vrijdag, geloof ik, ik kijk het tegenwoordig terwijl ik zit te wachten tot tvoh online komt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:34 schreef lezzer het volgende:
Is dat dat programma op net5 dat heel mijn zondagavond in de war geschopt heeft?
Nou, dat hoeft echt niet hoor. Dat doet niemand verder.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef Addictionnz het volgende:
Nou ik ben 16 en mijn naam maak ik liever niet echt bekend of iets.. misschien later uiteraard![]()
Nietsquote:
lezzer is oud, die moet vroeg naar bedquote:
Ja, als je 's ochtens om 6.00u op staat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja denk dat ze meer van de piemel was alhoewel onze relatie 3 jaar heeft geduurd en echt wel serieus was vond madam het toch leuker om vreemd te gaan en om alles te liegen. Achja!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft echt niet hoor. Dat doet niemand verder.
Zuur dat het uit is en zo gegaan is...
* lezzer gaat tukken.
3 jaar? Toen was je 13?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Ja denk dat ze meer van de piemel was alhoewel onze relatie 3 jaar heeft geduurd en echt wel serieus was vond madam het toch leuker om vreemd te gaan en om alles te liegen. Achja!
Ja maar ik moet zeggen dat ik nooit echt in een fase heb gezeten van een 13 jarige..quote:
Aha, ze experimenteerde dus wat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Ja maar ik moet zeggen dat ik nooit echt in een fase heb gezeten van een 13 jarige..
En int begin was het ook niet echt vrij serieus..want toen had ze nog een vriend
Ik denk dat ik eerlijk gezegd gewoon een rebound was.quote:
Ja een wijze les is dat sowieso! met veel liefdes verdriet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Avey het volgende:
Sorry voor de ondervraging btw
Nou ja misschien een wijze les? Ik heb zelf ook zoiets gehad maar toen was ik al geen 16 meer
Oh, genoegquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Ja een wijze les is dat sowieso! met veel liefdes verdriet.![]()
Maar ik ben pas 16 en ik denk dat er nog heus wel wat leuks rond loopt voor mij hoop ik.
Geen idee eigenlijk. Ik ben vaker single geweest dan in een relatie en volgens mij geldt dat voor de meeste lesbo's die ik kenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
Komt het vaak voor dat lesbo's lang alleen blijven? Of is de default voor tommy's toch wel relatie (itt homo's)?
Nou ja, een volgroeid brein is toch wel fijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef Addictionnz het volgende:
Grr ik denk dat ik nog wel een tijdje alleen blijf aangezien ik echt op veel oudere vrouwen val.
En die zitten niet allemaal op een meisje van 16 te wachten maar ik denk dan van wat doet leeftijd er nou toe.
Nou ja bij jou doet het er dus wel toequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef Addictionnz het volgende:
maar ik denk dan van wat doet leeftijd er nou toe.
Haha ja maar als iemand van mijn leeftijd gewoon normaal en volwassen kan gedragen dan vind ik het op zich geen punt maar ik ben gewoon opzoek naar iets meer serieuzer. Dan te worden gebruikt als experiment.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja bij jou doet het er dus wel toe
Snap ik bestquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:19 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Haha ja maar als iemand van mijn leeftijd gewoon normaal en volwassen kan gedragen dan vind ik het op zich geen punt maar ik ben gewoon opzoek naar iets meer serieuzer. Dan te worden gebruikt als experiment.
Hoezo?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef wonderer het volgende:
Soms vraag ik me af wat ik allemaal mis nu
Ik ben met mijn eerste vriendje getrouwd. Dus ik weet niks van exen en rebounds en alles.quote:
Ah, nou je mist niet zoveel hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben met mijn eerste vriendje getrouwd. Dus ik weet niks van exen en rebounds en alles.
Jah... het lijkt me ook niet fijn, maar het zijn wel ervaringen die ik zeker als schrijver goed zou kunnen gebruiken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:25 schreef Avey het volgende:
[..]
Ah, nou je mist niet zoveel hoor.Ik had prima zonder dat alles gekund.
Nou zoveel weet ik er ook niet van .. dit is mijn was mijn eerste relatie en eerste persoon waar ik ooit mee heb gezoend etc.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben met mijn eerste vriendje getrouwd. Dus ik weet niks van exen en rebounds en alles.
Boring old fartquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, word schrijver en doe er je voordeel meequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:26 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Nou zoveel weet ik er ook niet van .. dit is mijn was mijn eerste relatie en eerste persoon waar ik ooit mee heb gezoend etc.
Pffrrtquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef Addictionnz het volgende:
Ja heel vers account.
Nou ik ben 16 en mijn naam maak ik liever niet echt bekend of iets.. misschien later uiteraard![]()
Het is nu net uit met mijn vriendin van 22 naja paar weekjes en ze heeft nu alweer een andere vriend jap achja life goes on (:
En ja ik ben bi/lesbo ik weet het nog niet echt maar dat ik op vrouwen val is wel sure!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Bakmutsquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Oja, en ik wilde vandaag uit de kast komen bij mijn ouders, maar ik ben het zegmaar vergeten.
quote:
Morgen dan maarquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou zeg, ik wilde het voor mijn werk vertellen, maar toen viel ik in slaap.
Toen ging ik werken en daarna lagen mijn ouders al te slapen.
'T is wel moeilijk hoor. 1 minuut voor ik m'n ouders zie ben ik vastberaden om het te vertellen, maar het moment dat ik ze zie of hoor is dat helemaal weg.quote:
Ja ik snap het wel. Zelfs toen ik zeker wist dat mijn ouders het wel door hadden was het nog moeilijk. Maar ja zij wisten het al veel langer dan ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
'T is wel moeilijk hoor. 1 minuut voor ik m'n ouders zie ben ik vastberaden om het te vertellen, maar het moment dat ik ze zie of hoor is dat helemaal weg.![]()
Er komt vast wel een goed moment.
Nee, dat komt niet. Dat moet je maken, forceren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er komt vast wel een goed moment.
Ja, maar er komt een moment dat ik dat aandurf en dat is dan toch het goede moment?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet. Dat moet je maken, forceren.
Ja, maar dan maak je alsnog het moment... nou ja, okee, je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, maar er komt een moment dat ik dat aandurf en dat is dan toch het goede moment?
Ik snap je punt hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dan maak je alsnog het moment... nou ja, okee, je hebt gelijk.
Juist! Maar dan moet je ook doorzetten als het moment daar is dat je het echt moet gaan zeggenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, maar er komt een moment dat ik dat aandurf en dat is dan toch het goede moment?
Zal ik doen mamaquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Juist! Maar dan moet je ook doorzetten als het moment daar is dat je het echt moet gaan zeggen
Heyquote:
Hee, alsof dat zo erg is!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:46 schreef Avey het volgende:
[..]
HeyIk ben nog niet zo oud als lezzer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Bakmutsquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zal ik doen mama![]()
Ik ben zó misselijk. Tijden niet zo ziek gevoeld. Door stress(verschillende dingen) een bak druiven, een leverworst, 5 puntjes en een hele staaf marsepein opgegeten als lunch.Oja en kaasjes.
Nou! Ik ben niet een Bakmuts!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
BakmutsIk word al misselijk als ik het zo lees.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 04:46 schreef wonderer het volgende:
http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=7350&e=product&pid=54412
Handig als je kleutertjes niet buiten kunnen spelen...
Koop je een spinningbike, bind je er een Wii-controller aan vast.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 06:08 schreef wonderer het volgende:
Nou ja... ik vind het wel aardig. Buitenspelen gaat niet altijd en het is nog beter dan zo'n gewone spelcomputer. Als ze zoiets voor volwassenen hadden, zou ik hem kopen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 06:24 schreef wonderer het volgende:
Ja, maar de lol is juist dat je echt kunt racen enzo.
quote:
quote:
Ik geil echt op leerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mooi. Je was in mijn droom ook helemaal cool, met z'n zonnebril en zo'n zwart glimmend motorpak. Een beetje fout, maar wel heel erg vermakelijk.
Campingzenderniveau...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:
Moet wel zeggen dat de manier van editten van dat programma stomvervelend is. Ik heb een aantal stukjes al tien keer gezien en dat constante vooruitblikken en terugkijken komt me ook de strot uit inmiddels.
GMTAquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:24 schreef lezzer het volgende:
Hoi!
Wat hoor ik? Is het vandaag coming out dag voor Bakfiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |