Thnx!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef skunkasaur het volgende:
Hij zit in de Metro, denk ik, maar je kunt 'm ook printen van hier.
quote:De Nederlands Gereformeerde Kerken gaan meewerken aan het opstellen van een verklaring tegen homogerelateerd geweld.
Dat heeft de Landelijke Vergadering van de NGK besloten met een grote meerderheid, zo meldt het Nederlands Dagblad. De vergadering hield wel een vinger aan de pols. Het moderamen gaat vanaf 29 oktober - dan staat de eerste bespreking gepland - met andere deelnemers om de tafel over de tekst van de verklaring. Maar ze mag pas een handtekening zetten na ruggespraak met de lopende Landelijke Vergadering, die dit najaar en volgend voorjaar op een aantal zaterdag samenkomt.
Met het besluit varen de Nederlands-gereformeerden een andere koers dan de christelijk- en vrijgemaakt-gereformeerde zusterkerken, die niet willen deelnemen aan het initiatief tegen homogeweld. Pijnpunt is de betrokkenheid van het COC, dat bij deze kerken een negatief imago heeft.
De NGK-leiding wees erop dat de verklaring een initiatief is van kerken en niet van het COC, die alleen een van de aanjagers is. Voorzitter De Boer (foto) zei de huiver en weerstand tegen de organisatie ("die soms met een 'gelijkheidswals' over anderen gaat") zelf ook te ervaren. Maar hij deelt de inhoud van de verklaring: fysiek en verbaal geweld tegen homo's is uit den boze. Ook in eigen kring wordt soms negatief over mensen met een andere aard gesproken, constateerde hij.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:17 schreef lezzer het volgende:
Dus, wij zitten gisteren op een verjaardag draagt mijn schoonzus een burberrybloesding.
Neef had het een picknickkleed genoemd
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:17 schreef lezzer het volgende:
Dus, wij zitten gisteren op een verjaardag draagt mijn schoonzus een burberrybloesding.
Neef had het een picknickkleed genoemd
Ja, iedereen is aan het coming outen natuurlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:25 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Wat een rust hier. En dat op coming out day!
Ik hik al een paar dagen tegen 2 sollicitatiebrieven aan.... Zucht, weet gewoon niet waar te beginnen, ofzo. Iets houdt me tegen, maar dadelijk vis ik achter het net en dan baal ik als een stekker! Want het is echt iets wat ik HEEEEL graag wil. Misschien is dat me ook wat me tegenhoudt...
* Qebbel schiet lekker op zo*
't Begin is juist het meest lastig! Als ik eenmaal begonnen ben, rolt de rest er wel uit. Ik weet dat ik goed brieven kan schrijven en weet ook wel wat ik ongeveer wil zeggen. Maar ik durf niet zo goed op de een of andere manier. Perfectionisme speelt ook wel een rol. Ik moet inderdaad 'gewoon beginnen'!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:25 schreef lezzer het volgende:
Vind je het lastig om die brief te schrijven? Gewoon beginnen lijkt me toch?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:38 schreef Vanyel het volgende:
Nu beginnen Qebbelmietje!
Anders wordt het nooit wat!
Ik mailde laatst naar mensen die ik zelden zie, maar die me wel al lang kennen... niks meer op gehoordquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef Avey het volgende:
Ik moet elke week bijna wel een coming out doen
Hoiquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Addictionnz het volgende:
Hallo allemaal lees al een tijdje mee maar dacht laat ik is poste!
Jij hebt echt een heel vers account hequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Addictionnz het volgende:
Ah, coming out dag maakt weer een slachtoffer?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef Addictionnz het volgende:
Allesquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
Addi
Je moet even alles over jezelf vertellen hier om je voor te stellen
Nee, is op vrijdag, geloof ik, ik kijk het tegenwoordig terwijl ik zit te wachten tot tvoh online komt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:34 schreef lezzer het volgende:
Is dat dat programma op net5 dat heel mijn zondagavond in de war geschopt heeft?
Nou, dat hoeft echt niet hoor. Dat doet niemand verder.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef Addictionnz het volgende:
Nou ik ben 16 en mijn naam maak ik liever niet echt bekend of iets.. misschien later uiteraard![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |