Koop je een spinningbike, bind je er een Wii-controller aan vast.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 06:08 schreef wonderer het volgende:
Nou ja... ik vind het wel aardig. Buitenspelen gaat niet altijd en het is nog beter dan zo'n gewone spelcomputer. Als ze zoiets voor volwassenen hadden, zou ik hem kopen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 06:24 schreef wonderer het volgende:
Ja, maar de lol is juist dat je echt kunt racen enzo.
quote:
quote:
Ik geil echt op leerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mooi. Je was in mijn droom ook helemaal cool, met z'n zonnebril en zo'n zwart glimmend motorpak. Een beetje fout, maar wel heel erg vermakelijk.
Campingzenderniveau...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:
Moet wel zeggen dat de manier van editten van dat programma stomvervelend is. Ik heb een aantal stukjes al tien keer gezien en dat constante vooruitblikken en terugkijken komt me ook de strot uit inmiddels.
GMTAquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:24 schreef lezzer het volgende:
Hoi!
Wat hoor ik? Is het vandaag coming out dag voor Bakfiets?
M'n ma is net weer weg. Ik had het te druk met het kijken van Grey's. Spannend trouwens. Het begin, met dat meisje met kort haar(wat is d'r naam ook al weer).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:24 schreef lezzer het volgende:
Hoi!
Wat hoor ik? Is het vandaag coming out dag voor Bakfiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |