Nietsquote:
lezzer is oud, die moet vroeg naar bedquote:
Ja, als je 's ochtens om 6.00u op staat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja denk dat ze meer van de piemel was alhoewel onze relatie 3 jaar heeft geduurd en echt wel serieus was vond madam het toch leuker om vreemd te gaan en om alles te liegen. Achja!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft echt niet hoor. Dat doet niemand verder.
Zuur dat het uit is en zo gegaan is...
* lezzer gaat tukken.
3 jaar? Toen was je 13?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Ja denk dat ze meer van de piemel was alhoewel onze relatie 3 jaar heeft geduurd en echt wel serieus was vond madam het toch leuker om vreemd te gaan en om alles te liegen. Achja!
Ja maar ik moet zeggen dat ik nooit echt in een fase heb gezeten van een 13 jarige..quote:
Aha, ze experimenteerde dus wat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Ja maar ik moet zeggen dat ik nooit echt in een fase heb gezeten van een 13 jarige..
En int begin was het ook niet echt vrij serieus..want toen had ze nog een vriend
Ik denk dat ik eerlijk gezegd gewoon een rebound was.quote:
Ja een wijze les is dat sowieso! met veel liefdes verdriet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Avey het volgende:
Sorry voor de ondervraging btw
Nou ja misschien een wijze les? Ik heb zelf ook zoiets gehad maar toen was ik al geen 16 meer
Oh, genoegquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Ja een wijze les is dat sowieso! met veel liefdes verdriet.![]()
Maar ik ben pas 16 en ik denk dat er nog heus wel wat leuks rond loopt voor mij hoop ik.
Geen idee eigenlijk. Ik ben vaker single geweest dan in een relatie en volgens mij geldt dat voor de meeste lesbo's die ik kenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
Komt het vaak voor dat lesbo's lang alleen blijven? Of is de default voor tommy's toch wel relatie (itt homo's)?
Nou ja, een volgroeid brein is toch wel fijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef Addictionnz het volgende:
Grr ik denk dat ik nog wel een tijdje alleen blijf aangezien ik echt op veel oudere vrouwen val.
En die zitten niet allemaal op een meisje van 16 te wachten maar ik denk dan van wat doet leeftijd er nou toe.
Nou ja bij jou doet het er dus wel toequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef Addictionnz het volgende:
maar ik denk dan van wat doet leeftijd er nou toe.
Haha ja maar als iemand van mijn leeftijd gewoon normaal en volwassen kan gedragen dan vind ik het op zich geen punt maar ik ben gewoon opzoek naar iets meer serieuzer. Dan te worden gebruikt als experiment.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja bij jou doet het er dus wel toe
Snap ik bestquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:19 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Haha ja maar als iemand van mijn leeftijd gewoon normaal en volwassen kan gedragen dan vind ik het op zich geen punt maar ik ben gewoon opzoek naar iets meer serieuzer. Dan te worden gebruikt als experiment.
Hoezo?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef wonderer het volgende:
Soms vraag ik me af wat ik allemaal mis nu
Ik ben met mijn eerste vriendje getrouwd. Dus ik weet niks van exen en rebounds en alles.quote:
Ah, nou je mist niet zoveel hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben met mijn eerste vriendje getrouwd. Dus ik weet niks van exen en rebounds en alles.
Jah... het lijkt me ook niet fijn, maar het zijn wel ervaringen die ik zeker als schrijver goed zou kunnen gebruiken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:25 schreef Avey het volgende:
[..]
Ah, nou je mist niet zoveel hoor.Ik had prima zonder dat alles gekund.
Nou zoveel weet ik er ook niet van .. dit is mijn was mijn eerste relatie en eerste persoon waar ik ooit mee heb gezoend etc.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben met mijn eerste vriendje getrouwd. Dus ik weet niks van exen en rebounds en alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |