quote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:54 schreef lezzer het volgende:
Oh jeezus, ze laten ook live de hereniging met familie zien enzo...
* lezzer zit al weer te brullen...
Ik probeer een beetje in het vroege ritme te blijven. Mijn vrouw is doodsbang dat ik straks heel laat ga opstaan en zij heel vroeg en enzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je bent er weer op tijd klaar voor.
Jup.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:18 schreef Vanyel het volgende:
Staat die vrouw van jou ook altijd zo eng vroeg op
Ja, maar ik wil het wel zien natuurlijk allemaalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:19 schreef Vanyel het volgende:
Je kunt t trouwens ook afzetten he, dan houdt het brullen vanzelf op.
Niks voor jou zo vroeg opstaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedenkwaardig moment, en gewoon heel blij. Goede vibe dusquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:21 schreef lezzer het volgende:
Niks voor jou zo vroeg opstaan?Ik hoop met heel mijn hart dat ze 5u ook te vroeg zal vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik hoop het ook voor jou, maar ik geloof er geen flikker vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn hart dat ze 5u ook te vroeg zal vinden.
PI schat... PIquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Dat kan. Je hebt er ook die na een paar maanden al tot 8u slapen elke dag.
Kunt er zo weinig van zeggen he.
Die zie je mobiel niet..quote:
Als dat niet lukt, zijn we wel errug stil met zn allen. Maar de eer is aan jou hoor!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:11 schreef lezzer het volgende:
We gaan toch wel dit topic vandaag nog dicht krijgen he?
Al moet ik het helemaal zelf doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |