quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:12 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hmm, ben ik het niet mee eens. Haar is heel natuurlijk. Als iemand (specifiek een vrouw) dat wil laten staan is dat haar goed recht.
Ik? En jullie gepeupel?quote:
Nou dus wel.quote:
En Brittie ook, die heeft ook wat "besteld"quote:
Zoveel baard heb ik nog nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou dus wel.
Wanneer kom je, Wonderer? Verkleed je je wel als de Sint?
http://nietoverdrijven.com/amerikablog/gebeurtenissenkalender/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou dus wel.
Wanneer kom je, Wonderer? Verkleed je je wel als de Sint?
Dan zit ik dus in Zweden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://nietoverdrijven.com/amerikablog/gebeurtenissenkalender/
Jij hijst jezelf uit principe niet in shirt, broek en noppenschoenen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ga mezelf in zo'n pakkie heisen![]()
Misschien is ze in de war met american footballquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hijst jezelf uit principe niet in shirt, broek en noppenschoenen?
Precies! Ik sport altijd nakend of in een tutu.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hijst jezelf uit principe niet in shirt, broek en noppenschoenen?
Waar doe je dat zoal?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Precies! Ik sport altijd nakend of in een tutu.
Die vind ik dus echt veel te groot, mens, hou je hormonen in bedwangquote:
Tsja, het klopt wel een beetje wat je zegt, maar het stoort me nog niet. Mooie muziek maken doet ze toch wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:59 schreef Qebbel het volgende:
Ik weet niet meer zo goed wat ik van haar moet vinden. Ik vond haar geweldig leuk(!)en goed en nu twijfel ik aan haar oprechtheid vs sterallures. Goed blijft ze wel natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |