Goudse stroopwafelsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:22 schreef wonderer het volgende:
Ik zit maar wat te stangen hoorIk weet niks. Zelfs niks van suikerbrood of Goudse stroopwafels of Arnhemse meisjes
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Arnhemse meisjes weet ik trouwens genoeg van.![]()
Ik maak altijd hele zoete rode kool, dus dan is het alsnog niet te merken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:22 schreef Vanyel het volgende:
Jamaar goed zuurvlees is zuurder dan zoet!
En je kunt je pu zouten..
Mijn vader neemt wel eens wat mee (die werkt er). Ik vind de echte te suikerig, heb ze liever van de markt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Goudse stroopwafelsLaatst ook in Gouda geweest, gelijk ingeslagen.
Arnhemse meisjes weet ik trouwens genoeg van.![]()
Braafzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Sorry, ik vergeet nog wel eens dat ik 14 ben.
Hoe kwam jij nou in het gendertopic? Door mijn AT zitten gluren of zo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Sorry, ik vergeet nog wel eens dat ik 14 ben.
Nein, ik volg het topic zelf.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kwam jij nou in het gendertopic? Door mijn AT zitten gluren of zo?
Het ziet er wel goed uit hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kwam jij nou in het gendertopic? Door mijn AT zitten gluren of zo?
Mijn kaken zijn wat scherper, geloof ik. Ik weet niet. Ik vind het wel leuk, ik ga er steeds meer uitzien zoals ik er in mijn hoofd allang uitzag, alleen niet in de spiegel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het ziet er wel goed uit hoor![]()
Ik weet niet goed waar het 'm in zit met die voor en na shot, maar je ziet het echt
Gek he?quote:
Ik ook niet, niet op mezelf. Maar bij sommige mannen past het (en bij sommige niet).quote:
Ik ga mezelf in zo'n pakkie heisenquote:
Hmm, ben ik het niet mee eens. Haar is heel natuurlijk. Als iemand (specifiek een vrouw) dat wil laten staan is dat haar goed recht.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:43 schreef Addictionnz het volgende:
Sowieso haar op zulke plekken borst/oksels/armen/benen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |