quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
Vorige topics:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/ma(...)644,0.00928&t=h&z=17
Hoi Loesje,quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi Veldmuis,
Zojuist heb ik een link naar dit topic gemailed naar je baas, straks heb je het niet meer rustig.
Groetjes,
Loesje
(het meisje van de drummer van de band)
Doe ik wel een van mijn blinddoeken om.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:33 schreef Opdekop het volgende:
PRICELESSSSS.
Als ik de lotto win krijgen jullie 2001 euro van me.
Als jij met me wilt zoenen moet ik 20.000 euro hebben, JM lijkt ten minste nog op een meisje met zijn babyhuidje!quote:
Gehyped/overratedquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:46 schreef justmattie het volgende:
29 januari komt Go Back To The Zoo naar Leeuwarden
Leuke muziek vind ik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:47 schreef neen het volgende:
[..]
Gehyped/overrated
28e ga ik een kijkje nemen hier
Op zich aardig om een paar keer te luisteren, cd heb ik nu wel weer genoeg gehoord en naar het concert ben ik dus nog niet eens geweest. Leuke liedjes maar niet hoogstaand, het zal wel bij deze cd blijven. Een 6je.quote:
Er zitten inderdaad een paar nummers bij waarvan ik denk, tsja jammer. Gotta wake up is zo´n nummer. Concertje bijwonen van hun lijkt me wel eens leuk, ben wel benieuwd hoe ze 4,5 uur vol willen maken met 11 nummertjes.... Er zullen vast wel andere bands komenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef neen het volgende:
[..]
Op zich aardig om een paar keer te luisteren, cd heb ik nu wel weer genoeg gehoord en naar het concert ben ik dus nog niet eens geweest. Leuke liedjes maar niet hoogstaand, het zal wel bij deze cd blijven. Een 6je.
Fuck youquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:46 schreef justmattie het volgende:
29 januari komt Go Back To The Zoo naar Leeuwarden
zo heet hun plaat XDquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:34 schreef Opdekop het volgende:
WOW, zoenen voor 2000 euro en nu al zo ver.. kinky hoor jongens!
XPquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:37 schreef Paladijn het volgende:
Ik moet nu wel een beetje aan southpark denken
Ik kan niet op fokwiki komenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:35 schreef NoBody122 het volgende:
Alexxxxx, werk de OP eens bij op de Fok!Wiki.
de groeten aan de drummer!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:03 schreef justmattie het volgende:
Ik meld me af voor deze dag, morgen weer rond de klok van 7 op stage aanwezig zijn
die staat al 3 dagen bij de ABN Amro aan de balie omdat je daar nu een eigen pincode mag verzinnen, maar hij wil er een van drie cijfers.quote:
das gewoan fake nou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das gewoan fake nou!Hoe weet je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Dat magquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:55 schreef Opdekop het volgende:
Hmmm lastig. Mag ik dan wel scheiße zeggen?
quote:
Hallo hallo!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:04 schreef justmattie het volgende:
Hallon.
Ensaf? Zaterdag Hemingway?
Morgen inderdaad Cambuurquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hallo hallo!
Maar n's even zien.
In ieder geval morgen Cambuur.
Ken ik niet.quote:
links of rechts?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef Opdekop het volgende:
Vandaag even bij de buren op bezoek geweest.
Ik weet niet waar jij naar hebt gekeken toen je bij me thuis was, maar mijn hele interieur is Ikeaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:17 schreef Opdekop het volgende:
Dan heb jij nog nooit IKEA-geshopt. Ik ben altijd kapot als ik uit die IKEA kom.
K Lquote:
Bastet die bij je op schoot kwamquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:39 schreef Opdekop het volgende:
Ik keek vooral in de spiegel, naar je camera en naar de katten.
Moet ik nu ook vaker posten? Dit weekend niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naar hebt gekeken toen je bij me thuis was, maar mijn hele interieur is Ikea
[..]
K LP T
Dit weekend ben ik niet online dus dat geeft nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik nu ook vaker posten? Dit weekend niet.
Ik ben geen Liwwadder! Maar zaterdag ook niet superver bij je vandaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Straks denken ze nog dat je bij mij over de vloer bent.
Genotquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef Opdekop het volgende:
Tsjongejonge, jullie hebben het allemaal weer mooi voor elkaar hoor ik wel!
Ik ook, mijn billen zijn rood
Doen wequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Morgen inderdaad Cambuur
Must maar even twitteren via die nieuwe superdeluxe telefoon als je in de Hemingway bent
daar was ik zaterdag en maandag!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:47 schreef Opdekop het volgende:
Ik was zonet even in Franeker, ze waren naar je op zoek, Ensaf.
Daar weet ik in gebarentaal wel raad meequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:31 schreef Opdekop het volgende:
Close one. Maar oké. En wat zijn TIETEN dan in het Praags?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:47 schreef Opdekop het volgende:
Ik was zonet even in Franeker, ze waren naar je op zoek, Ensaf.
Jawel want dan ben ik in Limburg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben geen Liwwadder! Maar zaterdag ook niet superver bij je vandaan.
Doe D. de groetenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel want dan ben ik in Limburg.
Is goed.quote:
komt wel weerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
En niet eens naar mij!
Ik meet morgen 4 fokkers tegelijkertijd.
Ja ooit. Misschien volgende week.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komt wel weer![]()
dat heb ik over 2 weken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ooit. Misschien volgende week.
dank je!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef NoBody122 het volgende:
Gefeliciteerd
Hoeveel van die Niva's rijden er nou eigenlijk nog in NL rond?
Knap zeldzaam dus, nice. Rijdt ie een beetje zuinig?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dank je!
er staan er nog 100 op kenteken, maar die rijden niet allemaal. En ik dacht dat ik de enige in Nederland ben die een Niva als 'hoofd' auto heeft.
nee, totaal niet. zuipt meer benzine per kilometer dan een lopende Rus Wodka. rijd 300 km met 35 literquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Knap zeldzaam dus, nice. Rijdt ie een beetje zuinig?
Tof manquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
derde (en meest vies) geworden bij de herfst puzzelrit van de Lada club
Doet ;ie ;t weer?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben er weer, leuk weekend gehad
[ afbeelding ]
Jij blijquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alleen de achterkant! maar dat was goed genoeg om de rit te rijden
Och, 1 op 8/9 is nog niet eens heel gek voor zo'n ouwe zware bakquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:30 schreef franka het volgende:
O Ow, een auto die meer zuupt dan zien baas, voges mij doest dan iets niet gooet
ik suup nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:30 schreef franka het volgende:
O Ow, een auto die meer zuupt dan zien baas, voges mij doest dan iets niet gooet
oud?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Och, 1 op 8/9 is nog niet eens heel gek voor zo'n ouwe zware bak
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yeahde bluebird had deze rit ook niet gekund
Hij is in 2003 uit de fabriek komen rollen??quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik suup niet
[..]
oud?2003 hoor...
hij komt in deze vorm nog steeds uit de fabriek.... de mijne is eind 2002 uit de fabriek gerold en in 2003 op kenteken gezetquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hij is in 2003 uit de fabriek komen rollen??
Dat zou je niet zeggen zo op het oog, maar ok, dan mag je het woordje 'ouwe' weglaten
minstens 3 weken, maar wellicht langer, hangt er van af hoe lang de chef in het ziekenhuis ligtquote:
quote:Ook bestuursrechters verhuizen naar Groningen
LEEUWARDEN - De Friese bestuursrechters en hun medewerkers verhuizen vanaf 2012 vermoedelijk vanuit Leeuwarden naar Groningen.
Dat zou een nieuwe klap voor Friesland zijn. Zaterdag werd bekend dat het Friese Openbaar Ministerie mogelijk verkast naar Groningen.
Bij de sectie bestuursrecht van de Leeuwarder rechtbank werken ongeveer 35 mensen, onder wie acht rechters. Het is de bedoeling dat ze na de verhuizing gewoon naar Leeuwarden blijven komen om zittingen te doen. Het plan is om alle sectoren bestuursrecht van de drie noordelijke rechtbanken straks in Groningen te concentreren.
Bron: LC
Onze bestuurders mogen zich kapot gaan schamen dat ze alles maar naar Groningen laten verkassen... Straks blijven alleen Achmea en het CJIB hier overquote:
Als vliegbasis Leeuwarden ook dicht gaat verliezen ze een hoop fte's inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Onze bestuurders mogen zich kapot gaan schamen dat ze alles maar naar Groningen laten verkassen... Straks blijven alleen Achmea en het CJIB hier over
die mag niet dicht, wil geen rondweg in mn tuin.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als vliegbasis Leeuwarden ook dicht gaat verliezen ze een hoop fte's inderdaad
Dat is wel aannemelijk op de lange termijn... aan de andere kant is er een militair vliegveld 'in het noorden' nodig. Elke grote stad heeft gewoon een paar grote werkgevers nodig, nou ze Leeuwarden straks eindelijk > 100.000 inwoners hebben mogen ze ook wel eens bezig die hierheen te halen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als vliegbasis Leeuwarden ook dicht gaat verliezen ze een hoop fte's inderdaad
Ze moeten zorgen dat ze een Navo-vliegveld worden, met bereik tot Nederland, Duitsland, Denemarken, België en Oost-Engelandquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is wel aannemelijk op de lange termijn... aan de andere kant is er een militair vliegveld 'in het noorden' nodig. Elke grote stad heeft gewoon een paar grote werkgevers nodig, nou ze Leeuwarden straks eindelijk > 100.000 inwoners hebben mogen ze ook wel eens bezig die hierheen te halen.
Ja en dan elke dag van die AWACS vliegtuigen over Leeuwardenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ze moeten zorgen dat ze een Navo-vliegveld worden, met bereik tot Nederland, Duitsland, Denemarken, België en Oost-Engeland
Vergeet die drie nieuwe ME busjes á 125.000 per stuk niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef Paladijn het volgende:
En ach, hier is dan wel weer geld voor
http://www.lc.nl/frieslan(...)ntrum-op-Afsluitdijk
En zo'n ding gingen de F16's dus vanmiddag achterna:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auke heeft de oude gestript?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vergeet die drie nieuwe ME busjes á 125.000 per stuk niet.
Ik ook..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Auke heeft de oude gestript?
En ben benieuwd...
http://www.lc.nl/frieslan(...)zeggen-in-Leeuwarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Dat wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef neen het volgende:
[..]
Is dit topic oek een beetsje een genot?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:51 schreef justmattie het volgende:
Ensaf en Alex sprekenpraten ook Fries
quote:a jik bin er. Geen genot in Liwwadden wa het weer betreft. Gelukkig wel genot in mien turkenbakOp woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef neen het volgende:
[..]
Is dit topic oek een beetsje een genot?
quote:Nou inderdaad.
quote:Geen idee, geen idee wie je bent ..Op donderdag 21 oktober 2010 10:55 schreef justmattie het volgende:
Ik zou hetzelfde doen, als mn vrouw/vriendin zou bevallenMaakt mij dit ook een piece of shit
Goedemorgen btw
Genot weer op stage, rustig vandaag
quote:En plop:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is wel aannemelijk op de lange termijn... aan de andere kant is er een militair vliegveld 'in het noorden' nodig. Elke grote stad heeft gewoon een paar grote werkgevers nodig, nou ze Leeuwarden straks eindelijk > 100.000 inwoners hebben mogen ze ook wel eens bezig die hierheen te halen.
quote:Misschien ken ik jou wel toevallig. Geen ideeOp donderdag 21 oktober 2010 11:00 schreef Miam het volgende:
[..]
Geen idee, geen idee wie je bent ..
hem kende ik toevallig en genoeg meegemaakt om dat te kunnen zeggen.
quote:Hoe kom je erbij dat ik uit Leeuwarden kom?Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien ken ik jou wel toevallig. Geen idee
Woon je je hele leven al in Leeuwarden?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:31 schreef Miam het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik uit Leeuwarden kom?![]()
![]()
![]()
Gelukkig niet zeg!
Ik woon onder de rook van Heerenveen![]()
wel 15 jaar in Wirdum gewoond. kutdorp.
quote:GODVER!Op donderdag 21 oktober 2010 11:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En plop:
‘Vliegbasis Leeuwarden gaat dicht'
Gepubliceerd op 21 oktober 2010, 11:09
Laatst bijgewerkt op 21 oktober 2010, 11:24
LEEUWARDEN - De vliegbasis in Leeuwarden gaat in de komende vier jaar dicht, meldt de militaire vakbond AFMP.
Defensie moet de komende jaren ¤625 miljoen bezuinigen. Dat betekent volgens AFMP-voorzitter Wim van den Burg onder meer dat een vliegbasis moet sluiten. Leeuwarden wordt niet met name genoemd, maar Van den Burg spreekt wel van consequenties voor Noord-Nederland. De Leeuwarder basis is het enige militaire vliegveld in het Noorden.
Als Leeuwarden sluit, blijft het Brabantse Volkel de enige basis voor F-16's in het land. Aan het begin van het millennium is de vliegbasis Twente al gesloten.
quote:tige tankOp donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef Paladijn het volgende:
Speciaal voor Lexxx: http://www.lc.nl/frieslan(...)ltuurdorp-op-de-klei
quote:Was wel te verwachten. Alles trekt uit Leeuwarden weg, er blijven alleen nog taken over voor de 'minder' hoog opgeleide mensen. Zo blijft Friesland een 'onderontwikkeld' deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |