Wat? Heel het perron en spoor/wissels vervangen? 't Lijkt me sterk dat ze dat binnen een weekje redden maar 'k sta open voor wonderen natuurlijk.quote:
en een ander deel "Perronhoogte"quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
Een deel van het antwoord is 76 centimeter
Het is ook wel weer typisch Nederlands dat er meteen moeilijk wordt gedaan als het perron een centimeter hoger is dan de treinvloer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:58 schreef James1988 het volgende:
Gaan ze toch de perrons aanpassen zodat men die Belgische M6-meuk in Roosendaal kan ontvangen?
Crientj. ZOnder e en met ene hoofdletter Cquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:12 schreef Yreal het volgende:
hoe heet crientje in het echt? Volgens mij heb haar afgerekend vanmiddag op utrecht cs
Carina.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:12 schreef Yreal het volgende:
hoe heet crientje in het echt? Volgens mij heb haar afgerekend vanmiddag op utrecht cs
Je hebt haar meegenomen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:12 schreef Yreal het volgende:
hoe heet crientje in het echt? Volgens mij heb haar afgerekend vanmiddag op utrecht cs
Oh ja idd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:21 schreef von_Preussen het volgende:
@greavy, bedankt voor de interessante foto's!
Daar klaag ik niet over hoor, ik was alleen verbaasd omdat eerder het M6 in Roosendaal-verhaal niet doorging want te duur en kwetsbaar?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is ook wel weer typisch Nederlands dat er meteen moeilijk wordt gedaan als het perron een centimeter hoger is dan de treinvloer.
Jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Carina.Rood haar, met een lok over mn rechteroog, paars/zwarte veter om mn nek & veel armbandjes + roze/zwarte studsband.
Stond tussen 15:00 / 19:00 in de winkel; maar ook op kassa 10.
Nee, ik klaag erover.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar klaag ik niet over hoor, ik was alleen verbaasd omdat eerder het M6 in Roosendaal-verhaal niet doorging want te duur en kwetsbaar?
Als ik moe ben heb ik altijd moeite mijn gedachte volledig uit te schrijvenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want de tekst in de post stond zo vreemd.
Ben ik de mooiste dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga altijd bij de mooiste cassiere staan als ik de tijd heb. Het was om 10 over 6, ik kocht een broodje ei
Ik was het niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:34 schreef Crientj het volgende:
Enn. Hoe zie jij druit dan ;D Ik zag wel iemand naar mij kijken van; Harr. Ik ken jou.
maar dan niets zeggen heh.
Wel van de gene die er stondenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:34 schreef Crientj het volgende:
Enn. Hoe zie jij druit dan ;D Ik zag wel iemand naar mij kijken van; Harr. Ik ken jou.
maar dan niets zeggen heh.
Nou jippie, een loc die iemand heeft doodgereden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:51 schreef greavy het volgende:
@von_preussen en Fles, bedankt!
Die loc van Barendrecht staat daar momenteel maar te staan. Ze zijn er niet actief mee bezig. ERS heeft op dit moment wel genoeg locomotieven, en herstel is duurder dan lease, zo vertelden hun mij.
Tot nader order is hij daar de bezichtigen, en zelf van de weg redelijk goed te bekijken.
Shunter zit hier: Google Maps
Als je dan de van Graftstraat in loopt kom je aan je rechterhand een hek tegen, en valt die locomotief gelijk op.
Oh. Cewl. Thx ;D Maar nee, die beschrijving zegt mij niets. ;D Dat ging de eerste keer ook goed fout met Duvel xD.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wel van de gene die er stonden. Maar ik stond een beetje zo te kijken van he wacht even.. even kijken op dat naamplaatje.. zou het?
Half lang donkerblond haar, stoffe zwarte jas, vingerloze handschoenen, guns'n roses shirt en spijkerbroek
http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000707055444quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh. Cewl. Thx ;D Maar nee, die beschrijving zegt mij niets. ;D Dat ging de eerste keer ook goed fout met Duvel xD.
Ooooh. Ja, wacht. Dat gezicht komt mij wel voor. xDquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000707055444
Heel veel meer dan facebook foto's kan ik niet bieden
Hoe kom je daar nu bij? De perrons in Roosendaal worden 76 cm, net over de grens zijn de perrons twee centimere hoger!. Dat is het probleem dus niet. Voor de Nederlandse treinen is het best handig dat alle perrons hier verder allemaal even hoog zijn. Maar dat past men alleen aan als er toch al werkzaamheden zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is ook wel weer typisch Nederlands dat er meteen moeilijk wordt gedaan als het perron een centimeter hoger is dan de treinvloer.![]()
he bah. Zout en mayonaisequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:11 schreef Crientj het volgende:
Alleen het broodje ei ben ik kwijt. Leuk, een fotografisch geheugen. Maar ik zie een triangelbroodje.
Dikke bril, ringbaardje, haar in een staart.quote:
Ik dacht dat het perron in Roosendaal naar 76 cm verlaagd moet worden zodat je geen stap naar beneden moet doen bij die deuren in de benedenverdieping van de dubbeldektreinen. Of heb ik dat nou helemaal fout?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:16 schreef ReisT het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? De perrons in Roosendaal worden 76 cm, net over de grens zijn de perrons twee centimere hoger!. Dat is het probleem dus niet. Voor de Nederlandse treinen is het best handig dat alle perrons hier verder allemaal even hoog zijn. Maar dat past men alleen aan als er toch al werkzaamheden zijn.
Dat is de Europese standaard.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef James1988 het volgende:
Wat is 'de standaard' dan? De Europese 76 cm?
Een standaard is goed, maar na lang zoeken kom ik er op dat de Arrivastellen een vloerhoogte van 84 centimeter hebben en dus aan de inmiddels afgeschafte Nederlandse standaard voldoen.quote:
och.. mischien kunnen ze voor de nieuw aan te schaffen stellen nog wel wat regelenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een standaard is goed, maar na lang zoeken kom ik er op dat de Arrivastellen een vloerhoogte van 84 centimeter hebben en dus aan de inmiddels afgeschafte Nederlandse standaard voldoen.
Arriva heeft nog tot 2012 de tijd voordat de concessie-Achterhoek ingaat, nog tijd genoeg...quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
och.. mischien kunnen ze voor de nieuw aan te schaffen stellen nog wel wat regelen![]()
Geen idee hoe oud je bent, maar mocht jonger dan 26 zijn dan heb je de GoPass (6,50 voor welk eender traject enkele reis)quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:34 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ja dat zou inderdaad kunnen. Nadeel is dat je wel je reis precies moet plannen. En hoe zit het met het onderbreken van je reis? Dat mag toch eigenlijk niet?
Ik weet het niet, maar ik hoop het wel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:58 schreef James1988 het volgende:
Gaan ze toch de perrons aanpassen zodat men die Belgische M6-meuk in Roosendaal kan ontvangen?
Als dit waar is... lekker treintje dan.quote:AW_Bos schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:44:
[...]
Ik heb gehoord van iemand die bij de NS/NedTrain werkt dat die V250 nog zo brak is dat de deuren spontaan bij 200 km/h zelf nog opengaan. En dan nog pas geleden de koolstof-strips op de stroomafnemers afgebrand, en de profiel-problemen in België...
"What's next... " ?
Schijnt zelfs dat de ATB stabieler is dan de rest van de trein, heb ik van horen zeggen van een andere NedTrain-engineer.
Toch blijf ik van velen horen zeggen: Hadden ze maar de Velaro van Siemens (de ICE) genomen. Kost wat meer, maar dat verlies zou NS HiSpeed vast wel weer ingehaald hebben, gezien die dan inmiddels vast en zeker zouden rijden.
Maar goed, we wachten af wat de V250 zal gaan doen komende jaren.
Als je verder leest, dan lees je dat er ook rails en wissels vervangen worden...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ZES WEKEN???
Doe es normaal joh dat heb je in een weekend gefikst
Voor 6 weken een tjdelijk station aanleggen is trouwens ook totale onzin.
ja, dat heb ik gelezen ja. dat zeg ik, dat heb je in een weekendje gefikst. Of gaat heel Almelo - Dortmund vervangen worden of zo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je verder leest, dan lees je dat er ook rails en wissels vervangen worden...
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat heb ik gelezen ja. dat zeg ik, dat heb je in een weekendje gefikst. Of gaat heel Almelo - Dortmund vervangen worden of zo?
Ja, laten we de IC's van spoor 3 laten vertrekken, dan hebben we een nog betere spreiding.... Spoor 3 moet dan trouwens wel verlengd worden, die is nu zo'n 270 meter als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:28 schreef thats-me het volgende: Over twee jaar moet de Duitse trein binnen komen op spoor 4. Dan kan eenvoudiger worden overgestapt op een Nederlandse trein. Ook krijgen de verschillende intercity's een vast perron
Bedoel je de inzet van M6 in België of Nederland?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik hoop het wel.
De Belgische M6-rijtuigen zijn overigens beperkter in te zetten dan de VIRM hier heb ik het vermoeden...
De sneltrein Antwerpen - Essen wordt gereden met M6. Het zou tof zijn als die ook tot Roosendaal zou rijden. Zou de aansluiting ook wat beter maken dan de huidige situatie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik hoop het wel.
De Belgische M6-rijtuigen zijn overigens beperkter in te zetten dan de VIRM hier heb ik het vermoeden...
Woensdag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:47 schreef greavy het volgende:
Crien, moet je volgende week ook werken? Dinsdag en Woensdag ben ik 7:00-14:00 in Utrecht, verwacht ik.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:49 schreef KapiteinT het volgende:
Welkom in het date met Carina topic deel 262.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:49 schreef KapiteinT het volgende:
Welkom in het date met Carina topic deel 262.
Hopelijk is er V250 op ontspoord.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:08 schreef greavy het volgende:
Iemand heeft zichzelf voor de trein geworden op de HSL tussen Hoofddorp en Rotterdam. Hopelijk is hij(of zij) morsdood
Vanwaar trouwens die smiley?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:08 schreef greavy het volgende:
Iemand heeft zichzelf voor de trein geworden op de HSL tussen Hoofddorp en Rotterdam. Hopelijk is hij(of zij) morsdood
Misschien is het ook iets om stil te staan bij de mens in kwestie...? Of anders de machinistquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:08 schreef greavy het volgende:
Iemand heeft zichzelf voor de trein geworden op de HSL tussen Hoofddorp en Rotterdam. Hopelijk is hij(of zij) morsdood
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:49 schreef KapiteinT het volgende:
Welkom in het date met Carina topic deel 262.
Weliswaar niet meer in dienst, maar de DH1 is 22,3 meter lang.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:14 schreef Karrs het volgende:
Heren treinkenners, wat is in Nederland de kleinste trein in de passagiersdienst? Is dat de GTW2/6 (41x2,95) of is er nog een kleinere?
Dit is toch gewoon één van de twee stammen met Belgische rijtuigen van de Benelux?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef bork het volgende:
Had nog geen fotootje gedaan bij deze dus, ik was aan het opruimen en deze zat helemaal in een verkeerde map, behoorlijk exotisch of komt dit vaker voor? Excusez pour le baggerkwaliteit
[ afbeelding ]
quote:Treinverkeer station Arnhem aangepast
Uitgegeven: 12 oktober 2010 12:04
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2010 12:06
ARNHEM - Door werkzaamheden bij station Arnhem is het treinverkeer naar de Gelderse hoofdstad vanaf zaterdag 16 oktober tot en met zondag 24 oktober aangepast. Zaterdag is er de hele dag geen treinverkeer mogelijk, aldus de Nederlandse Spoorwegen (NS) dinsdag.
Š NU.nl/Hans Korteweg
In Arnhem gaan de sporen, de bovenleiding en het beveiligingssysteem op de schop. Zaterdag en zondagochtend rijden er bussen op alle trajecten van en naar Arnhem.
Vrijdag- en zaterdagavond vindt in stadion Gelredome in Arnhem Symphonica in Rosso plaats. De NS adviseert bezoekers ander vervoer te kiezen om lange reistijden te voorkomen.
Zondagmiddag rijden er weer treinen richting Ede en Nijmegen. Tot en met 24 oktober rijden er echter geen treinen vanaf het Arnhemse station naar Zevenaar en Zutphen. Wel rijden er treinen vanaf station Arnhem Velperpoort in oostelijke richting.
Afgelopen zomer reden er twee weken lang ook al geen treinen van en naar Arnhem. Ook toen waren er grootschalige werkzaamheden aan de gang.
Š ANP
Ik wilde de Kameel noemen, maar die is nog langer dan dit ding, met 25,55mquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:03 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Weliswaar niet meer in dienst, maar de DH1 is 22,3 meter lang.
[ afbeelding ]
Kijk eens aan dat wist ik dus niet, thx!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:04 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon één van de twee stammen met Belgische rijtuigen van de Benelux?
Inclusief buffers? Die zijn bij de GTW belachelijk lang.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:22 schreef Peterselieman het volgende:
Duidelijk de GTW 2/6. De lengte is 40,89 meter volgens Stadler.
http://www.stadlerrail.co(...)rriva_DMU_0506_e.pdf
De Lint is een meter langer.
uhuh.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Inclusief buffers? Die zijn bij de GTW belachelijk lang.
Ietsje meer respect alsjeblieft?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:08 schreef greavy het volgende:
Iemand heeft zichzelf voor de trein geworden op de HSL tussen Hoofddorp en Rotterdam. Hopelijk is hij(of zij) morsdood
Hopelijk was het een V250, is de trein kapot en overleeft degene die ervoor stond?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ietsje meer respect alsjeblieft?
Mja, lastig. Ik ken iemand die psychologisch onderzoek heeft gedaan onder machinisten die met springers te maken hebben en als je ziet hoeveel effect zoiets op een persoon kan hebben is het lastig nog respect te hebben voor zo'n, in wezen, zelfzuchtige actie. En dan heb ik het nog niet eens over alle andere mensen die er last van hebben...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ietsje meer respect alsjeblieft?
Het heeft helemaal niks met dubbeldektreinen te maken, die 76 cm is voor gelijkvloerse instap in enkeldeks stoptreinen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het perron in Roosendaal naar 76 cm verlaagd moet worden zodat je geen stap naar beneden moet doen bij die deuren in de benedenverdieping van de dubbeldektreinen. Of heb ik dat nou helemaal fout?
Het is voor de machinist ook heel erg, ik zal de laatste zijn die dat beweert. Maar zo'n respectloos berichtje, veilig vanachter een computer, is ook nergens goed voor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, lastig. Ik ken iemand die psychologisch onderzoek heeft gedaan onder machinisten die met springers te maken hebben en als je ziet hoeveel effect zoiets op een persoon kan hebben is het lastig nog respect te hebben voor zo'n, in wezen, zelfzuchtige actie. En dan heb ik het nog niet eens over alle andere mensen die er last van hebben...
Natuurlijk, als je zo'n besluit neemt heb je vast een rotleven en reden tot klagen, maar dat mag in mijn optiek nooit reden zijn tot zo'n stap.
Vanmiddag nog langsreden op weg van de ene naar de andere werklocatie. De passagiers werden net met bussen verder vervoerd. De TRAXX loc was afgedekt met rood plastic. Brandweer + KLPD ter plaatse.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:08 schreef greavy het volgende:
Iemand heeft zichzelf voor de trein geworden op de HSL tussen Hoofddorp en Rotterdam. Hopelijk is hij(of zij) morsdood
Welk moeilijk gedoe? Treinen rijden gewoon als het perron te laag of te hoog is, en die hoogte wordt alleen aangepast als er toch al werkzaamheden zijn op een station.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:19 schreef Socios het volgende:
76, 55 of 20 cm. Een trein past naast het perron, gewoon laten rijden. Niet dat moeilijke gedoe.
Klopt, helaas hebben sommige mensen er nogal een handje van om suīcidalen te bespotten en weg te zetten als egoīsten. Terwijl ze 'gewoon" ziek zijn. Jammer is dat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is voor de machinist ook heel erg, ik zal de laatste zijn die dat beweert. Maar zo'n respectloos berichtje, veilig vanachter een computer, is ook nergens goed voor.
Het was toch de bedoeling dat het HSL-spoor totaal ontoegankelijk was?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Vanmiddag nog langsreden op weg van de ene naar de andere werklocatie. De passagiers werden net met bussen verder vervoerd. De TRAXX loc was afgedekt met rood plastic. Brandweer + KLPD ter plaatse.
Ongeval is overigens gebeurd op de plaats waar de HSL de A4 kruist: google maps link
Mja, daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is voor de machinist ook heel erg, ik zal de laatste zijn die dat beweert. Maar zo'n respectloos berichtje, veilig vanachter een computer, is ook nergens goed voor.
Dat is het in het feite ook, er staat een hek om heen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:32 schreef Duvel het volgende:
Het was toch de bedoeling dat het HSL-spoor totaal ontoegankelijk was?
Dar had ik ook gelezen jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Kom vooral allemaal met de auto naar Gelredome! Alsof je reistijd dat korter is...
Vorig jaar heeft er één (niet twee) stam met Belgische I6 en I10-rijtuigen in de Benelux gezeten. Maar die is er alweer een tijdje uit dacht ik.quote:
Bronquote:Tussen Arnhem en Elst rijden geen treinen door aanrijding met een persoon. Traumaheli is onderweg. Vertraging > 60 minuten. (via @omroepgld)
Ik woon in de buurt van het Gelredome, wat een drama zijn die evenementen toch altijd!quote:
Hmm nee dat zou niet tof zijn, een paar maanden geleden is al besloten dat dat niet gaat gebeuren omdat de betrouwbaarheid van die trein (die eigenlijk uit Charleroi komt) veel te laag is. Bij vertraging richting Essen wordt in Antwerpen Centraal al gekeerd en dat schijnt, vooral in de spits, regelmatig voor te komen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:45 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
De sneltrein Antwerpen - Essen wordt gereden met M6. Het zou tof zijn als die ook tot Roosendaal zou rijden. Zou de aansluiting ook wat beter maken dan de huidige situatie.
Sinds dit jaar rijden er twee stammen van de NMBS rond, omdat HiSpeed rijtuigen voor Fyra nodig had.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Vorig jaar heeft er één (niet twee) stam met Belgische I6 en I10-rijtuigen in de Benelux gezeten. Maar die is er alweer een tijdje uit dacht ik.
Weet je toevallig ook in welke omlopen die I6/I10 stammetjes rijdenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef greavy het volgende:
[..]
Sinds dit jaar rijden er twee stammen van de NMBS rond, omdat HiSpeed rijtuigen voor Fyra nodig had.
Omdat het huurcontract per 13 december 2010 afloopt, heeft NS HiSpeed geprobeerd langere huur voorelkaar te krijgen, maar NMBS heeft aangegeven de rijtuigen zelf nodig te hebben.
Daarom rijdt de Benelux nu 1 rijtuig korter....
Wouw, ik had het gewoon helemaal goed.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef greavy het volgende:
[..]
Sinds dit jaar rijden er twee stammen van de NMBS rond, omdat HiSpeed rijtuigen voor Fyra nodig had.
Omdat het huurcontract per 13 december 2010 afloopt, heeft NS HiSpeed geprobeerd langere huur voorelkaar te krijgen, maar NMBS heeft aangegeven de rijtuigen zelf nodig te hebben.
Daarom rijdt de Benelux nu 1 rijtuig korter....
Met name dinsdagmiddag doet vreemde dingen: Dinsdagmiddag in been gestoken!quote:
Pakt SPOORBOEKJE erbij. Gelukkig bestaat dat nog, wat een handig boekwerk! In één overzicht de treinen die met Belgisch materieel gereden worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:47 schreef greavy het volgende:
Ze rijden onder andere in deze omloop:
ma-vr: 9201, 9232, 9237, 9264
za,zo: 9205, 9236, 9241, 9268
Staat er in het spoorboekje serieus met wat voor materiaal er gereden wordt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Pakt SPOORBOEKJE erbij. Gelukkig bestaat dat nog, wat een handig boekwerk! In één overzicht de treinen die met Belgisch materieel gereden worden.
Nee, er staan wel treinnummers boven de tabellen. In één opslag te zien dat de treinen uit Amsterdam van 10.53u en 18.53u met Belgische rijtuigen gereden worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:52 schreef Ireyon het volgende:
Staat er in het spoorboekje serieus met wat voor materiaal er gereden wordt?
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ben ik nou heel slecht als ik zeg dat het me ook niet zoveel uitmaakt, in de treinplanner?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Level 1: Maak een rit door het land met treinen waarbij elk treinnummer afwiselend hoger en lager is dan het vorige.
Level 2: Maak een rit door het land waarbij de eindcijfers van alle treinnummers de reeks 0-1-2-3-4-5-6-7-8-9 vormen.
Level 3: Maak een rit door het land waarbij alle treinnummers priemgetallen zijn.
Wat een gefaal.quote:Panto V250 4881 defect. Metingen afgebroken. Dus nu richting Wgm
Prima toch? Hoe meer problemen hoe duidelijker het wordt dat het rommel is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:01 schreef James1988 het volgende:
Op Twitter, van een machinist die proefrijdt met de V250:
[..]
Wat een gefaal.
Is de OV-chipkaart al afgeblazen dan? Of hoe duidelijk moet dat nog worden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Prima toch? Hoe meer problemen hoe duidelijker het wordt dat het rommel is.
De mobiele planner van 9292 doet dat dan weer welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
de mobiele planner vermeldt gene treinnummers![]()
Goed punt. Heb geen idee wanneer het ding verknipt kan worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is de OV-chipkaart al afgeblazen dan? Of hoe duidelijk moet dat nog worden?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:11 schreef ReisT het volgende:
[..]
De mobiele planner van 9292 doet dat dan weer wel![]()
Alleen snapt die dan weer geen verkortingen...
Omdat het handig is. Voor wie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen verkortingen
Waarom heeft een reiziger die überhaupt nodig
Zeker via een mobiele website is het makkelijker om afkortingen te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen verkortingen
Waarom heeft een reiziger die überhaupt nodig
Tegenwoordig is er auto-aanvullen hč.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zeker via een mobiele website is het makkelijker om afkortingen te kunnen gebruiken.
of ben ik de enige die zich eraan irriteert als ik ooit driebergen-zeist moet invullen?
Jullie bouwen stations daarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat zou je in vredesnaam in Driebergen of Zeist te zoeken hebben?
Euh. De Peppel?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat zou je in vredesnaam in Driebergen of Zeist te zoeken hebben?
Niet overal/altijd even handig. Sommige doen het wel netjes door bij meerdere letters die opties door te geven; maar het is hatelijk om door een lijst te moeten scrollen omdat de maker ervan niet even een stel afkortingen erin heeft gesmeten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er auto-aanvullen hč.
dan typ je 'drieb' en dan krijg je vanzelf de keuze of je naar driebergen-zeist wilquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zeker via een mobiele website is het makkelijker om afkortingen te kunnen gebruiken.
of ben ik de enige die zich eraan irriteert als ik ooit driebergen-zeist moet invullen?
[TREIN]#262 Let op omroepberichtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:45 schreef Peter het volgende:
[..]
dan typ je 'drieb' en dan krijg je vanzelf de keuze of je naar driebergen-zeist wil
Verkortingen zijn veel makkelijker én sneller.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Niet overal/altijd even handig. Sommige doen het wel netjes door bij meerdere letters die opties door te geven; maar het is hatelijk om door een lijst te moeten scrollen omdat de maker ervan niet even een stel afkortingen erin heeft gesmeten.
Lekker laten instorten, niemand die 't mist. Onzinstations altijd voor die ene boer die er woont.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:50 schreef greavy het volgende:
Owh, en station Nijmegen-Lent is aan het wegroesten, aldus dit artikel: http://www.gelderlander.n(...)enLent-roest-weg.ece
Arme man, het kortste strootje getrokken waarschijnlijk. Hopelijk krijgt hij gevarentoeslag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:01 schreef James1988 het volgende:
van een machinist die proefrijdt met de V250:
Of je hebt al "Amsterdam S" getypt terwijl dat schijtding nog STEEDS niet weet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:45 schreef Peter het volgende:
[..]
dan typ je 'drieb' en dan krijg je vanzelf de keuze of je naar driebergen-zeist wil
Hij rijdt vaker testritten met de V250. En heeft vaak problemen meegemaakt volgens mijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Arme man, het kortste strootje getrokken waarschijnlijk. Hopelijk krijgt hij gevarentoeslag.
Level 4: Maak een rit door het land waarbij alle treinnummers palingdromen zijn?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Level 1: Maak een rit door het land met treinen waarbij elk treinnummer afwiselend hoger en lager is dan het vorige.
Level 2: Maak een rit door het land waarbij de eindcijfers van alle treinnummers de reeks 0-1-2-3-4-5-6-7-8-9 vormen.
Level 3: Maak een rit door het land waarbij alle treinnummers priemgetallen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |