Nouquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:01 schreef Ireyon het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat ze in Roosendaal gaan doen.. Veel sporen zijn gemarkeerd, nieuwe sporen liggen er al los naast en perronranden zijn opengebroken en vervangen door houten plankjes..
Wat? Heel het perron en spoor/wissels vervangen? 't Lijkt me sterk dat ze dat binnen een weekje redden maar 'k sta open voor wonderen natuurlijk.quote:
en een ander deel "Perronhoogte"quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
Een deel van het antwoord is 76 centimeter
Het is ook wel weer typisch Nederlands dat er meteen moeilijk wordt gedaan als het perron een centimeter hoger is dan de treinvloer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:58 schreef James1988 het volgende:
Gaan ze toch de perrons aanpassen zodat men die Belgische M6-meuk in Roosendaal kan ontvangen?
Crientj. ZOnder e en met ene hoofdletter Cquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:12 schreef Yreal het volgende:
hoe heet crientje in het echt? Volgens mij heb haar afgerekend vanmiddag op utrecht cs
Carina.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:12 schreef Yreal het volgende:
hoe heet crientje in het echt? Volgens mij heb haar afgerekend vanmiddag op utrecht cs
Je hebt haar meegenomen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:12 schreef Yreal het volgende:
Oh ja idd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:21 schreef von_Preussen het volgende:
@greavy, bedankt voor de interessante foto's!
Daar klaag ik niet over hoor, ik was alleen verbaasd omdat eerder het M6 in Roosendaal-verhaal niet doorging want te duur en kwetsbaar?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is ook wel weer typisch Nederlands dat er meteen moeilijk wordt gedaan als het perron een centimeter hoger is dan de treinvloer.
Jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Carina.Rood haar, met een lok over mn rechteroog, paars/zwarte veter om mn nek & veel armbandjes + roze/zwarte studsband.
Stond tussen 15:00 / 19:00 in de winkel; maar ook op kassa 10.
Nee, ik klaag erover.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar klaag ik niet over hoor, ik was alleen verbaasd omdat eerder het M6 in Roosendaal-verhaal niet doorging want te duur en kwetsbaar?
Als ik moe ben heb ik altijd moeite mijn gedachte volledig uit te schrijvenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want de tekst in de post stond zo vreemd.
Ben ik de mooiste dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga altijd bij de mooiste cassiere staan als ik de tijd heb. Het was om 10 over 6, ik kocht een broodje ei
Ik was het niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:34 schreef Crientj het volgende:
Enn. Hoe zie jij druit dan ;D Ik zag wel iemand naar mij kijken van; Harr. Ik ken jou.
maar dan niets zeggen heh.
Wel van de gene die er stondenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:34 schreef Crientj het volgende:
Enn. Hoe zie jij druit dan ;D Ik zag wel iemand naar mij kijken van; Harr. Ik ken jou.
maar dan niets zeggen heh.
Nou jippie, een loc die iemand heeft doodgereden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:51 schreef greavy het volgende:
@von_preussen en Fles, bedankt!
Die loc van Barendrecht staat daar momenteel maar te staan. Ze zijn er niet actief mee bezig. ERS heeft op dit moment wel genoeg locomotieven, en herstel is duurder dan lease, zo vertelden hun mij.
Tot nader order is hij daar de bezichtigen, en zelf van de weg redelijk goed te bekijken.
Shunter zit hier: Google Maps
Als je dan de van Graftstraat in loopt kom je aan je rechterhand een hek tegen, en valt die locomotief gelijk op.
Oh. Cewl. Thx ;D Maar nee, die beschrijving zegt mij niets. ;D Dat ging de eerste keer ook goed fout met Duvel xD.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wel van de gene die er stonden. Maar ik stond een beetje zo te kijken van he wacht even.. even kijken op dat naamplaatje.. zou het?
Half lang donkerblond haar, stoffe zwarte jas, vingerloze handschoenen, guns'n roses shirt en spijkerbroek
http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000707055444quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh. Cewl. Thx ;D Maar nee, die beschrijving zegt mij niets. ;D Dat ging de eerste keer ook goed fout met Duvel xD.
Ooooh. Ja, wacht. Dat gezicht komt mij wel voor. xDquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000707055444
Heel veel meer dan facebook foto's kan ik niet bieden
Hoe kom je daar nu bij? De perrons in Roosendaal worden 76 cm, net over de grens zijn de perrons twee centimere hoger!. Dat is het probleem dus niet. Voor de Nederlandse treinen is het best handig dat alle perrons hier verder allemaal even hoog zijn. Maar dat past men alleen aan als er toch al werkzaamheden zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is ook wel weer typisch Nederlands dat er meteen moeilijk wordt gedaan als het perron een centimeter hoger is dan de treinvloer.![]()
he bah. Zout en mayonaisequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:11 schreef Crientj het volgende:
Alleen het broodje ei ben ik kwijt. Leuk, een fotografisch geheugen. Maar ik zie een triangelbroodje.
Dikke bril, ringbaardje, haar in een staart.quote:
Ik dacht dat het perron in Roosendaal naar 76 cm verlaagd moet worden zodat je geen stap naar beneden moet doen bij die deuren in de benedenverdieping van de dubbeldektreinen. Of heb ik dat nou helemaal fout?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:16 schreef ReisT het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? De perrons in Roosendaal worden 76 cm, net over de grens zijn de perrons twee centimere hoger!. Dat is het probleem dus niet. Voor de Nederlandse treinen is het best handig dat alle perrons hier verder allemaal even hoog zijn. Maar dat past men alleen aan als er toch al werkzaamheden zijn.
Dat is de Europese standaard.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef James1988 het volgende:
Wat is 'de standaard' dan? De Europese 76 cm?
Een standaard is goed, maar na lang zoeken kom ik er op dat de Arrivastellen een vloerhoogte van 84 centimeter hebben en dus aan de inmiddels afgeschafte Nederlandse standaard voldoen.quote:
och.. mischien kunnen ze voor de nieuw aan te schaffen stellen nog wel wat regelenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een standaard is goed, maar na lang zoeken kom ik er op dat de Arrivastellen een vloerhoogte van 84 centimeter hebben en dus aan de inmiddels afgeschafte Nederlandse standaard voldoen.
Arriva heeft nog tot 2012 de tijd voordat de concessie-Achterhoek ingaat, nog tijd genoeg...quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
och.. mischien kunnen ze voor de nieuw aan te schaffen stellen nog wel wat regelen![]()
Geen idee hoe oud je bent, maar mocht jonger dan 26 zijn dan heb je de GoPass (6,50 voor welk eender traject enkele reis)quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:34 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ja dat zou inderdaad kunnen. Nadeel is dat je wel je reis precies moet plannen. En hoe zit het met het onderbreken van je reis? Dat mag toch eigenlijk niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |