Mja, daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is voor de machinist ook heel erg, ik zal de laatste zijn die dat beweert. Maar zo'n respectloos berichtje, veilig vanachter een computer, is ook nergens goed voor.
Dat is het in het feite ook, er staat een hek om heen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:32 schreef Duvel het volgende:
Het was toch de bedoeling dat het HSL-spoor totaal ontoegankelijk was?
Dar had ik ook gelezen jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Kom vooral allemaal met de auto naar Gelredome! Alsof je reistijd dat korter is...
Vorig jaar heeft er één (niet twee) stam met Belgische I6 en I10-rijtuigen in de Benelux gezeten. Maar die is er alweer een tijdje uit dacht ik.quote:
Bronquote:Tussen Arnhem en Elst rijden geen treinen door aanrijding met een persoon. Traumaheli is onderweg. Vertraging > 60 minuten. (via @omroepgld)
Ik woon in de buurt van het Gelredome, wat een drama zijn die evenementen toch altijd!quote:
Hmm nee dat zou niet tof zijn, een paar maanden geleden is al besloten dat dat niet gaat gebeuren omdat de betrouwbaarheid van die trein (die eigenlijk uit Charleroi komt) veel te laag is. Bij vertraging richting Essen wordt in Antwerpen Centraal al gekeerd en dat schijnt, vooral in de spits, regelmatig voor te komen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:45 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
De sneltrein Antwerpen - Essen wordt gereden met M6. Het zou tof zijn als die ook tot Roosendaal zou rijden. Zou de aansluiting ook wat beter maken dan de huidige situatie.
Sinds dit jaar rijden er twee stammen van de NMBS rond, omdat HiSpeed rijtuigen voor Fyra nodig had.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Vorig jaar heeft er één (niet twee) stam met Belgische I6 en I10-rijtuigen in de Benelux gezeten. Maar die is er alweer een tijdje uit dacht ik.
Weet je toevallig ook in welke omlopen die I6/I10 stammetjes rijdenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef greavy het volgende:
[..]
Sinds dit jaar rijden er twee stammen van de NMBS rond, omdat HiSpeed rijtuigen voor Fyra nodig had.
Omdat het huurcontract per 13 december 2010 afloopt, heeft NS HiSpeed geprobeerd langere huur voorelkaar te krijgen, maar NMBS heeft aangegeven de rijtuigen zelf nodig te hebben.
Daarom rijdt de Benelux nu 1 rijtuig korter....
Wouw, ik had het gewoon helemaal goed.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef greavy het volgende:
[..]
Sinds dit jaar rijden er twee stammen van de NMBS rond, omdat HiSpeed rijtuigen voor Fyra nodig had.
Omdat het huurcontract per 13 december 2010 afloopt, heeft NS HiSpeed geprobeerd langere huur voorelkaar te krijgen, maar NMBS heeft aangegeven de rijtuigen zelf nodig te hebben.
Daarom rijdt de Benelux nu 1 rijtuig korter....
Met name dinsdagmiddag doet vreemde dingen: Dinsdagmiddag in been gestoken!quote:
Pakt SPOORBOEKJE erbij. Gelukkig bestaat dat nog, wat een handig boekwerk! In één overzicht de treinen die met Belgisch materieel gereden worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:47 schreef greavy het volgende:
Ze rijden onder andere in deze omloop:
ma-vr: 9201, 9232, 9237, 9264
za,zo: 9205, 9236, 9241, 9268
Staat er in het spoorboekje serieus met wat voor materiaal er gereden wordt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Pakt SPOORBOEKJE erbij. Gelukkig bestaat dat nog, wat een handig boekwerk! In één overzicht de treinen die met Belgisch materieel gereden worden.
Nee, er staan wel treinnummers boven de tabellen. In één opslag te zien dat de treinen uit Amsterdam van 10.53u en 18.53u met Belgische rijtuigen gereden worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:52 schreef Ireyon het volgende:
Staat er in het spoorboekje serieus met wat voor materiaal er gereden wordt?
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ben ik nou heel slecht als ik zeg dat het me ook niet zoveel uitmaakt, in de treinplanner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |