Ik weet het niet, maar ik hoop het wel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:58 schreef James1988 het volgende:
Gaan ze toch de perrons aanpassen zodat men die Belgische M6-meuk in Roosendaal kan ontvangen?
Als dit waar is... lekker treintje dan.quote:AW_Bos schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:44:
[...]
Ik heb gehoord van iemand die bij de NS/NedTrain werkt dat die V250 nog zo brak is dat de deuren spontaan bij 200 km/h zelf nog opengaan. En dan nog pas geleden de koolstof-strips op de stroomafnemers afgebrand, en de profiel-problemen in België...
"What's next... " ?
Schijnt zelfs dat de ATB stabieler is dan de rest van de trein, heb ik van horen zeggen van een andere NedTrain-engineer.
Toch blijf ik van velen horen zeggen: Hadden ze maar de Velaro van Siemens (de ICE) genomen. Kost wat meer, maar dat verlies zou NS HiSpeed vast wel weer ingehaald hebben, gezien die dan inmiddels vast en zeker zouden rijden.
Maar goed, we wachten af wat de V250 zal gaan doen komende jaren.
Als je verder leest, dan lees je dat er ook rails en wissels vervangen worden...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ZES WEKEN???
Doe es normaal joh dat heb je in een weekend gefikst
Voor 6 weken een tjdelijk station aanleggen is trouwens ook totale onzin.
ja, dat heb ik gelezen ja. dat zeg ik, dat heb je in een weekendje gefikst. Of gaat heel Almelo - Dortmund vervangen worden of zo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je verder leest, dan lees je dat er ook rails en wissels vervangen worden...
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat heb ik gelezen ja. dat zeg ik, dat heb je in een weekendje gefikst. Of gaat heel Almelo - Dortmund vervangen worden of zo?
Ja, laten we de IC's van spoor 3 laten vertrekken, dan hebben we een nog betere spreiding.... Spoor 3 moet dan trouwens wel verlengd worden, die is nu zo'n 270 meter als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:28 schreef thats-me het volgende: Over twee jaar moet de Duitse trein binnen komen op spoor 4. Dan kan eenvoudiger worden overgestapt op een Nederlandse trein. Ook krijgen de verschillende intercity's een vast perron
Bedoel je de inzet van M6 in België of Nederland?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik hoop het wel.
De Belgische M6-rijtuigen zijn overigens beperkter in te zetten dan de VIRM hier heb ik het vermoeden...
De sneltrein Antwerpen - Essen wordt gereden met M6. Het zou tof zijn als die ook tot Roosendaal zou rijden. Zou de aansluiting ook wat beter maken dan de huidige situatie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik hoop het wel.
De Belgische M6-rijtuigen zijn overigens beperkter in te zetten dan de VIRM hier heb ik het vermoeden...
Woensdag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:47 schreef greavy het volgende:
Crien, moet je volgende week ook werken? Dinsdag en Woensdag ben ik 7:00-14:00 in Utrecht, verwacht ik.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:49 schreef KapiteinT het volgende:
Welkom in het date met Carina topic deel 262.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:49 schreef KapiteinT het volgende:
Welkom in het date met Carina topic deel 262.
Hopelijk is er V250 op ontspoord.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:08 schreef greavy het volgende:
Iemand heeft zichzelf voor de trein geworden op de HSL tussen Hoofddorp en Rotterdam. Hopelijk is hij(of zij) morsdood
Vanwaar trouwens die smiley?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:08 schreef greavy het volgende:
Iemand heeft zichzelf voor de trein geworden op de HSL tussen Hoofddorp en Rotterdam. Hopelijk is hij(of zij) morsdood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |