Girasol lampo of een neobulle margot?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:04 schreef WupWup het volgende:
Ik heb te koop of te ruil een Nino mt 5, geverfd met Dylon Burlesque Red. De kleur is donkerpaars, donkerder dan de foto's weergeven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag er ¤55,- voor of een leuk ruilaanbod. Ellevills, Girasols en indio's zijn grote kanshebbers op een ja, net als een SSC (desnoods met bijbetalen van mijn kant).
- rookvrij huishouden
- we hebben katten, maar doeken worden in katvrije kamer bewaard
- verzenden met TNT of DHL mogelijk
Ja, Mexx broekjes heeft hij dus meestal idd, die zitten prima. Maar 62 is nu echt te klein dus inmiddels over naar 68. L.O.G.G. van H&M zit ook goed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:50 schreef Meimeltje het volgende:
Happy, dan denk ik niet dat je de broekjes van Dyon gaat passen. Ik had voor hem juist smal vallende broekjes, vanwege slanke benen en wijde broekjes stonden juist wat raar.
Heb nog wel een spijkerbroekje van Mexx wat wijder valt, maar volgens mij is dat maat 62. Zal zo nog even bij de rest spieken voor de zekerheid.
octoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:09 schreef innepin het volgende:
Wie was het ook al weer die eventueel interesse had in het verschri.. eh, prachtige Oostenrijkse (?) klederdrachtjurkje dat ik in de kast heb hangen?
Ik ben ook in vrijwel alles geïnteresseerd, dus wat wickie niet overneemt wil ik misschien wel, miss!quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:50 schreef wickie het volgende:
Miss Sly, ik wil bijna alles wel hebben, ik ga je een pm sturen
Ben ook wel benieuwd naar de rest.
Ik heb wat hema rompertjes in de bestelling, het Tragwerk jurkje en de Hennes tuinbroek. Aangezien Mette het maar kort zal dragen zal ik het wel voor je bewarenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook in vrijwel alles geïnteresseerd, dus wat wickie niet overneemt wil ik misschien wel, miss!
Wickie, wat is jouw verlanglijstje?
Ja die!quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:51 schreef Meimeltje het volgende:
Asy, waren dat toevallig deze? Dan kan ik ze zo naar je opsturen, gebruik ze hier niet.
[ afbeelding ]
Dat is lief van je!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:05 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik heb wat hema rompertjes in de bestelling, het Tragwerk jurkje en de Hennes tuinbroek. Aangezien Mette het maar kort zal dragen zal ik het wel voor je bewaren(ik heb trouwens echt nog veel leuke kleren in maat 56 en 62, ik moet heel erg foto's gaan maken).
Heb je die zachte H&M broekjes nog?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:47 schreef Ssserpente het volgende:
Dit iik maar ff in de herhaling.
Lente d'r mooie spijkerbroekje past niet meer...
't Is dat witte spijkerbroekje van de Hema, dat Ko en Elin in het blauw hebben/hadden. Vind dat ie een mooie pasvorm heeft.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EUR: 3,- Maatje 74. Kan 'm meenemen naar de meet.
En zijn er ook mensen die dit:
[ afbeelding ]
maat 62/68, ongedragen
dit:
[ afbeelding ]
maat 80, wijd overgooiertje van H&M
dit:
[ afbeelding ]
maat 80, Noppies
of dit:
[ afbeelding ]
maat 68 én 74, zacht H&M-broekje, taupekleurig
graties willen hebben? Dan neem ik het mee naar de meet.
Wat vraag je voor het spijkerjurkje? (als deze er nog is).quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:49 schreef kahlanamnell het volgende:
Onderstaande mag weg voor weinig, wel wat gekreukt tot mijn schaamte:
Zomerse meidenoutfit maat 56:
[ afbeelding ]
3 meidenshirts maat 68 met lange mouw:
[ afbeelding ]
3 meidenshirts maat 68 met lange mouw met wat frutsels erop
[ afbeelding ]
Nijntje set maat 68:
[ afbeelding ]
2 jurkjes maat 68 (in 1 jurk staat maat 62, maar hij is evengroot als een maat 68):
[ afbeelding ]
Een spaanse outfit (legging met jurk princessenstijl) en een ander setje:
[ afbeelding ]
Een setje, broeken en een minirokje maat 68:
[ afbeelding ]
Ecco schoenen voor een jongen maat 22 in goede staat:
[ afbeelding ]
Pm Huup ff!quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:40 schreef kahlanamnell het volgende:
[TK] Duo / tandemwagen Topmark lichtblauw en blauw
We hebben hem een jaar met veel plezier gebruikt. Ideaal om met 2 kleine kinderen te gaan wandelen.
Helemaal compleet, de volgende onderdelen zitten erbij:
- Babynestje voor de pasgeboren baby's, kunnen ze tot 6 maanden heerlijk inliggen
- Drinkbekerhouder bij het voorste zitje. Heel handig voor drinken of bijv. rozijntjes
- Beide zitjes een zonnekap die helemaal dichtgetrokken kunnen worden
- Regenhoes die over de hele wagen heen gaat en deze dus droog blijft bij een bui
- Boodschappenmand onder de hele wagen waar veel spullen in passen
- Zwenkwielen voor waardoor de wagen soepel stuurt
- Makkelijk in te klappen
- Redelijk klein als hij ingeklapt is.
- Heel soepel te besturen, mijn vrouw is 1m60 en kon prima met 2 kinderen (2 jaar oud en een baby) prima ermee wandelen / shoppen
Mooie kroontjes applicatie. Zitting achter is verstelbaar in rechtop en liggende stand. De kinderen zitten achter elkaar dus kunnen elkaar goed zien. De bekleding kan je eraf halen om te wassen !!
Hij is op te halen in Harlingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 euro incl. verzendkosten, 3 euro als je hem komt halen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:34 schreef dolphinqueen het volgende:
Wat vraag je voor het spijkerjurkje? (als deze er nog is).
Volgens mij is het ook maat S, geen idee of ze dan even groot zijn. Maten zeggen lang niet alles, ben ik inmiddels achterquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:39 schreef DaviniaHR het volgende:
miss_sly, heb je die slofjes nog? welke maat is het?
ik heb nu een S van BabyDutch, maar dat begint klein te worden. Dus als jouw slofjes groter zijn, hou ik me aanbevolen
Ze gaat nu zelf pas richting mt 74, dus voorlopig nog geen 80 in de aanbiedingquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat leuk spul allemaal Miss Sly
je hebt zeker niets in mt 80???
en dat groen met antraciete kerstoufitje is echt heeeeeel leuk! stond Senna ook heeeel mooi!
Ik weet niet waar je woont.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:46 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
4 euro incl. verzendkosten, 3 euro als je hem komt halen.
Jup. Kom je naar de meet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je die zachte H&M broekjes nog?
Die wil ik wel voor mijn neefje
Nee, maar roep maar wat de verzendkosten zijn en of je er dan nog wat voor wilt hebbenquote:
Niks, hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar roep maar wat de verzendkosten zijn en of je er dan nog wat voor wilt hebben
Okidoki, dankjewel!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:37 schreef Ssserpente het volgende:
Niks, hoor.PM je adres maar even, dan prop ik ze in een envelop. Doe ze op m'n werk wel op de bus. Wordt het wel pas woensdag.
Je hebt pmquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef Poppejans het volgende:
Er komt nog veeeel meer aan deze week, dat zal ik in zo'n handig aanklikbaar album zetten hoor
Ik heb ook nog wel wat in de kast als je nog meer zoekt !quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:41 schreef Asyniur het volgende:
Ik probeer het eerst even hier:
is er toevallig iemand die nog de plastic lepeltjes uit het babydumppakket (of soortgelijk) heeft liggen en er niks meer mee doet?
Ik kan nog wel een stel extra gebruiken.
wit vind ik eng. ze begint net te kruipen, dus dat hou je niet wit...quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:24 schreef miss_sly het volgende:
Is goed, hoor. Ik heb hier trouwens ook nog witte babypaws sandals maat 3, misschien is dat wat?
Ze zijn ook bij de Hema te koop!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:29 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat in de kast als je nog meer zoekt !
Dat heeft er ook wel mee te maken dat ik het nog maar lastig inkopen vind voor een ongeboren baby. Het kerstoutfitje bijvoorbeeld vond ik bij Senna geweldig, maar ik heb geen flauw idee of die wel leuk staat bij mijn dochter. Dat geldt ook wel voor andere dingen, maar die vallen dan klaarblijkelijk in mijn 'comfort zone' of zo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:04 schreef miss_sly het volgende:
Wel grappig om te zien dat sommige van mijn favorieten blijven liggen, terwijl andere dingen juist wel weer verder gaan
Ja het is lichtgrijs met donkergrijs, de donkergrijs neigt lichtjes naar bruin, maar het is wel grijs, snap je nog wat ik bedoel? Het truitje komt wel van de jongensafdeling, maar ik vind hem zelf wel voor een meisje kunnen, en dat zeg ik niet als verkooppraatjequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:41 schreef miss_sly het volgende:
Die laaatste trui, is dat licht- en donkergrijs, Tan? Ik vind hem leuk, of kan die echt niet voor een meisje?
maar die wil ze juist houden!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
Als je nu ook nog even wat foto's van Senna in de resterende kledingstukken post, dan ben je die vast zo kwijt.
quote:
TNX! Dat was het dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef miss_sly het volgende:
ook verwijderd uit je verwijderde items?
Prima,was ik hem nog een keertje en neem ik hem mee naar Utrecht!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:00 schreef Lijnloos het volgende:
POoppejans, Ik heb wel interesse in dat houtje-touwtje-jasje... En.... ik kom ook naar de utrechtmeet...Wellicht kunnen we dan dealen? Scheelt weer verzendkosten.
Ik vind kleertjes van Noppies erg leuk, maar kan uit deze foto's niet zo goed opmaken welke kleertjes daarvan zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:47 schreef ymme het volgende:
Kleding 62
Broeken 1,50 per stuk (ongeacht het merk).
Shirts 1 euro per stuk (ongeacht het merk).
Gewassen. Rookvrij huis. Geen haren van huisdieren. In goede staat.
http://www.mijnalbum.nl/Album=UDU6NKGZ
Die diidl is leuk, alleen jammer dat de verzendkosten gelijk pakketpost zullen zijn..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:01 schreef DaviniaHR het volgende:
iemand interesse in bovenstaande knuffels?
Bedankt voor de tip! Leuke kleding. Ik heb wel belang bij een paar dingen ervan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Flowerbox:
http://www.mijnalbum.nl/Album=XX87YMFI
Misschien zit er wat bij voor je
Meisjeskleding maat 92/98
Dat hoort inderdaad zo, zie http://link.marktplaats.nl/386023422quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:37 schreef Ssserpente het volgende:
De pijpjes komen nu tot d'r kuiten. Het zou me dus niets verbazen als het zo hoort: er zit elastiek in de pijpen en bij gewone Vingino spijkerbroekjes past ze nog wel in maatje 0.
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef lily het volgende:
[..]
Dat hoort inderdaad zo, zie http://link.marktplaats.nl/386023422
Ik had ook al interesse maar vond de pijpen ook al zo kort uitzien. Was even op zoek gegaan...
mss kan hij mee met je reis-SSC?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef mrien het volgende:
[..]
Die diidl is leuk, alleen jammer dat de verzendkosten gelijk pakketpost zullen zijn..
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:05 schreef Cantare het volgende:
Sonnetje en Innepin, de spullen zijn zaterdag aangekomen! Bedankt he (Innepin wat veel!)
![]()
Eli had ze idd gevonden en was ermee aan het spelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:53 schreef Suzanna het volgende:
Davinia, ik heb gemerkt dat als je knuffels wat langer bewaart, ze er veel meer plezier van hebben. Tenminste, die meiden van mij hebben er (nog steeds) hele rollenspellen mee, en erg veel plezier. Spelen er ook samen mee, heel schattig... ik ben blij dat ik ze niet weg heb gedaan!
(niet om je aan het twijfelen te brengen hoormaar even een gedachte om misschien mee te nemen!)
die bruine bedoel je, neem ik aan?quote:
Ja zeker! Ze heeft er gisteren en vandaag al wat van aan gehad (gisteren het truitje met roze/groene/witte strepen en nu het Sweet as a cupcake-truitje).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:33 schreef innepin het volgende:
[..]Ja de doos zat aardig vol he?
Hoop dat er wat bijzit dat je leuk vindt!
Ja, met laarsjes staat het hartstikke leuk maar dan vooral als ze lopen, of in ieder geval staan en dat wil mijn dochter nog nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ah, thanks!![]()
Ik ben idd niet zo van de broeken 'op de kuitjes'. Komt omdat ik zelf vrij lange en dunne benen heb, dus als een broek bij mij 'op de kuitjes valt', is dat vaak niet expres maar omdat ie gewoon te kort is.
Maar met laarsjes moet het idd wel erg leuk staan!
Hmz, ga nu toch weer dubben... Wees er dus maar snel bij.
Hihi die zijn allebei al 3e generatie Fok!kindjes nu. Volgens mij allebei van Kleurdoos geweest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:48 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja zeker! Ze heeft er gisteren en vandaag al wat van aan gehad (gisteren het truitje met roze/groene/witte strepen en nu het Sweet as a cupcake-truitje).
Die is van de Bijenkorf, het huismerk geloof ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat shirtje met Hey mr Dj..waar heb je dat vanaf? Die moet ik in maat 92 hebben!
Jups. Hij is alleen donkergroen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
die bruine bedoel je, neem ik aan?
hoeveel wil je ervoor hebben?
Hema heeft regencapes/poncho's (jip en janneke)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:26 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar een regencape voor een jongen. Maat 80/86.
Op het internet kan ik ze alleen vinden met een grote kikker erop of piraten. En duur vind ik.
Dat biedt perspectieven!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:20 schreef innepin het volgende:
Ja wie heeft dat DJ shirtje voor mijn neus weggekaapt
Die. moet. ik. hebben.
Is goed. Ik pm je m'n adres wel ff.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:37 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jups. Hij is alleen donkergroen.![]()
5,- inclusief verzenden?
Denk je dat je oranjetutnijntje door de brievenbus kan frotten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:50 schreef DaviniaHR het volgende:
Te koop:
Heleboel knuffels die door geen van beide kinders zijn gebruikt
Gratis af te halen of tegen verzendkosten.
Alles wat ik hier niet "verkoop" gaat naar humana
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik wel!...................maar dat zijn meidenslofjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef Vlindur het volgende:
Rienk heeft voeten van 10cm lang, heeft iemand slofjes van 11 centimeter? Dat is maat 17 of 18
Dat lijkt me in de koude tijd wel lekker voor in huis
Nee bedankt dan!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:32 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Heb ik wel!...................maar dat zijn meidenslofjes, lijkt me niet zo charming voor zo'n stoere kerel als Rienk!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:06 schreef ymme het volgende:
Zo de hele ochtend druk geweest met foto's maken etc.
Hebben jullie even de tijd? Het is best veel.
Alles is maat 62.
In goede staat. Weinig gedragen. Gewassen.
Shirts 1,50 euro
Broeken 2,50 euro.
Of als je een andere prijs in gedachten hebt, mijn PM box is open voor al uw vragen/opmerking.
BFC
[ afbeelding ]
BFC
[ afbeelding ]
Esprit
[ afbeelding ]
Esprit
[ afbeelding ]
Prental (aan 2 kanten te dragen) 3,50
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jottum
[ afbeelding ]
MEXX (tekst Lift me up to dady).
[ afbeelding ]
Noppies
[ afbeelding ]
Noppies
[ afbeelding ]VERKOCHT
Noppies
[ afbeelding ]
Noppies
[ afbeelding ]
Pointer
[ afbeelding ]
Vestje MEXX 3 euro
[ afbeelding ]
Slaapzakken prenatal 70cm. 5 euro samen.
[ afbeelding ]
Esprit
[ afbeelding ]
Esprit
[ afbeelding ]
Mexx
[ afbeelding ]
Noppies
[ afbeelding ]
Noppies
[ afbeelding ] VERKOCHT
Noppies
[ afbeelding ]VERKOCHT
Noppies
[ afbeelding ]VERKOCHT
met een beetje duwen past hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Denk je dat je oranjetutnijntje door de brievenbus kan frotten?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:01 schreef Poppejans het volgende:
Bodpa, heb net PM gestuurd over kieltje en de eerste slofjes op de foto
geen idee, hij begint uit de 6-12mnd, (werd aangeduid met M) slofjes die hij nu heeft te groeien.Hema heeft slofjes in kledingmaten dus dan denk ik dat hij nu 80-86 ofzo, of een maat L,quote:
Die maat heb ik ook nodig denk ik, maar neem jij ze maar hoor.Wolf heeft voor nu nog eventjes slofjes die passen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:18 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil ze graag van je overnemenDe eerste, die van 12 cm dus.
Ik PM je ff.
PJ, mocht Wolf de zelfde maat hebben mag jij ze hebben hoor, ik denk dat jij eerder was
Jij mag ze, J. vindt ze stomquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die maat heb ik ook nodig denk ik, maar neem jij ze maar hoor.Wolf heeft voor nu nog eventjes slofjes die passen.
Op welke termijn wil je er één?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef Vanyel het volgende:
Zijn er heel toevallig nog mensen die een cosleeper kwijtmoeten?
Ik hou het even in gedachten. Hij staat hier nog, maar M slaapt veel in z'n ledikant inmiddels.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:55 schreef Vanyel het volgende:
Eind dit jaar zou op zich vroeg genoeg moeten zijn.
Als Becky hem alsnog niet wil hebben, zou ik hem graag van je willen overnemen, Ymme.quote:Eén van het merk Maxi-cosi, kleur roasted brown. GERESERVEERD voor Becky.
Als jij het evt kan combineren met een vriendenbezoekje dan mag je wel voor hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:22 schreef het-is-mij het volgende:
Als bla het keukentje niet hebben wil dan houden wij ons aanbevolen.
Volgende week zondag gaan we naar Enske naar vrienden dus wie weet is er wat te combineren.
De verzendkosten zijn 6,75 denk ik he?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:46 schreef ymme het volgende:
2 voetenzakken voor in de kinderwagen etc te koopBeide nieuw en niet gebruikt!
Eén van het merk Maxi-cosi, kleur roasted brown. GERESERVEERD voor Becky.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagrpijs: 12,50. Maar onderhandelen kan natuurlijk altijd via pm.
Wallaboo voetenzak/overall. Nieuw. Donker grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagprijs: 12,50. Maar ook hiervoor geld. Andere prijs in gedachten. Pm
jammer dat die rode geoxen niet zo onze kleur zijn, anders had ik absoluut interessequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:47 schreef trui het volgende:
ja, van sommige merken/soorten schoenen wel ja! bizar he! hij draagt nog steeds maat 35, maar alleen de ruim vallende exemplaren. 36 staat al klaar, maar is nog net te groot.
OK!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
trui, die regenboogjeans wil ik wel voor Meike
Ik kijk morgen even in de kast van Harry. Volgens mij heb ik nog minstens 1 broek nodig...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef happyme28 het volgende:
Net dit broekje van Meimeltje overgenomen maar past helaas niet:
[ afbeelding ]
HEMA, maat 68
Ook heb ik nog een nieuw HEMA spijkerbroekje maat 68 met de kaartjes er nog aan, was 8 euro. Ben helaas alleen de bon kwijt. Hij is wel donkerder dan op onderstaande foto. Lekker basic spijkerbroekje:
[ afbeelding ]
Spijkerbroekje was 8 euro. Iemand die de spijkerbroekjes voor 10 euro incl. verzenden wil overnemen?
Oh, is dat zo? Wat moet je dan meenemen? Rekeningafschrift? Of de kaartjes eraan is voldoende?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Happy, bij de HEMA kan je ook terugbrengen zonder bon
Kaartjes eraan laten en zeggen dat het een cadeautje wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Wat moet je dan meenemen? Rekeningafschrift? Of de kaartjes eraan is voldoende?
Mocht asy die niet hoeven, dan ga ik zeker terug
Ja, time flies enorm hard ook!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:51 schreef trui het volgende:
nou! ik weet nog goed dat je 't keukentje net had caronline.(time flies!
)
Ja het past niet door de brievenbusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De verzendkosten zijn 6,75 denk ik he?
met dhl is het 5 euroquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De verzendkosten zijn 6,75 denk ik he?
Ik wil wel even kijken voor je, maat 68 toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even in de kast van Harry. Volgens mij heb ik nog minstens 1 broek nodig...
Joh, daar hoef je je niet voor te schamen! Gewoon terugbrengen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:32 schreef happyme28 het volgende:
Asy, dan breng ik toch liever het 2e broekje terug(goed excuus om weer wat nieuws te kopen
)
Mocht je geinteresseerd zijn in het eerste broekje, laat het dan even weten dan maken we daar een leuk prijsje voor.
De hamster misschien wel, t keukentje past alleen niet door de brievenbusquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:18 schreef Ticootje het volgende:
Kan de hamster ook met de post?![]()
![]()
Dat keukentje is superleuk... Leuk kadootje ook! Even onthouden voor de verjaardag.
Die schurkenjurk is leuk! Maar het zal wel nog 3 jaar duren voordat Fee er in past..quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:25 schreef trui het volgende:
nog een keer in de herhaling, het linkje naar mijn marktplaatsadvertenties, omdat er inmiddels best veel bijgekomen zijn. fok!kers krijgen voorrang! zet 't er even bij in je mail of PM.
Niet handiger om voor 2 a 3 euro bij de Zeeman een zwembroekje te halen in die maat? Die dingen zijn best goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft iemand nog een zwembroekje in maatje 92/98 liggen?
Hier hebben ze niks meer liggen helaas, ik ga vrijdag nog wel even een blik werpen in de stadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:51 schreef kahlanamnell het volgende:
Niet handiger om voor 2 a 3 euro bij de Zeeman een zwembroekje te halen in die maat? Die dingen zijn best goed.
ja, dat is wel een gedonder bij de zeeman. Slofsokken ook al, soms heel veel en als je ze nodig hebt is er niksquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
Hier hebben ze niks meer liggen helaas, ik ga vrijdag nog wel even een blik werpen in de stad
Haha!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef Keshet het volgende:
Ssserpente, hoe lang is dat winterpakje ongeveer in CENTIMETERS?Ik heb er wel interesse in!
Als jij trouwens toch naar de meet komt, wil je dan het slaapzakje voor Emma ook meenemen?
Ja, dat is in ons geval misschien wel wat verstandiger he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:07 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha!![]()
Ik ga straks even meten. Eerst ff Lente in bad doen. Slaapzakje neem ik mee!
Edit: zal ik dat winterpakje anders ook gewoon meenemen? Dan kun je daar kijken of ie past. Is betrouwbaarder dan mij met een meetlint aan de slag laten gaan.![]()
Ik heb een bike away, wil er wel foto's van maken voor jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:04 schreef Jelief het volgende:
Ik ben op zoek naar iets om Ruben zijn benen warm te houden als we op de fiets Emma naar school brengen. Een skibroek(maat86/92) zou mooi zijn of zo'n bike-away van deryan(voetenzak voor fietsstoeltje) Of misschienheeft iemand zo'n bike-away en wil daar wel foto's van maken zodat ik kan kijken of ik zelf iets kan knutselen van een oude jas oid.
Bij H&M hangen de 'sale' rekken vol zwemshorts, ik ben daar leuk geslaagd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft iemand nog een zwembroekje in maatje 92/98 liggen?
Ben ik óók voor geslaagd bij H&M. Weliswaar van Cars, maar het zijn slofsokkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:57 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ja, dat is wel een gedonder bij de zeeman. Slofsokken ook al, soms heel veel en als je ze nodig hebt is er niks
Angelo speelt ook met megabloks en daar kan je echt torens mee maken. Ik heb misschien ook interesse. foto is altijd welkom !quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:05 schreef bodpa09 het volgende:
Zou je een foto van de blokken willen maken Moonah? Speelde Thies er veel mee? We hebben hier ook al Duplo namelijk, maar volgens mij kun je met 'jouw' blokken echt hoge torens maken.
Een blz terug heb ik een advertentie geplaatst, misschien zit daar wat tussen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:41 schreef ymme het volgende:
Jongenskleding maat 80 en 86![]()
Heb nog genoeg nodig. Ook rompers 80/86
En nu nog een H&M in de buurtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:22 schreef McLaura het volgende:
[..]
Bij H&M hangen de 'sale' rekken vol zwemshorts, ik ben daar leuk geslaagd!
quote:oh, zijn ze er weer bij H&M? Ik ga morgen gelijk kijken, moet toevallig cars slofsokken hebben, hoop dat ze er in maat 24 of 25 zijn, die grote maten zijn soms lastig , maar ik heb hoopOp woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ben ik óók voor geslaagd bij H&M. Weliswaar van Cars, maar het zijn slofsokken
quote:Ja! Hoeveel wil je er voor hebben?Op woensdag 20 oktober 2010 11:30 schreef trui het volgende:
ik heb nog een gloednieuwe versie van 'opperdepop' liggen. is er iemand hier die interesse heeft?
quote:Hier sowieso, of in elk geval : in Drachten. Ik zocht 22/23 en er hing een hele rij 24/25Op woensdag 20 oktober 2010 18:04 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
oh, zijn ze er weer bij H&M? Ik ga morgen gelijk kijken, moet toevallig cars slofsokken hebben, hoop dat ze er in maat 24 of 25 zijn, die grote maten zijn soms lastig , maar ik heb hoop
quote:he? Zit er een H&M in Drachten? Daar werk ik, komt mooi uit. Nu die H&M nog vindenOp woensdag 20 oktober 2010 18:35 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hier sowieso, of in elk geval : in Drachten. Ik zocht 22/23 en er hing een hele rij 24/25
quote:Prima. PM je me even je bankgegevens?Op woensdag 20 oktober 2010 18:33 schreef trui het volgende:
hmm, 7,50? excl. verzendkosten. laten we zeggen 10 euro incl. verzenden?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:05 schreef bodpa09 het volgende:
Zou je een foto van de blokken willen maken Moonah? Speelde Thies er veel mee? We hebben hier ook al Duplo namelijk, maar volgens mij kun je met 'jouw' blokken echt hoge torens maken.
quote:Bodpa, dolphinqueen en Mikoxx, ik heb de blokken beneden gehaald, en ze zijn eigenlijk nog wel erg leuk.Op woensdag 20 oktober 2010 14:27 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Angelo speelt ook met megabloks en daar kan je echt torens mee maken. Ik heb misschien ook interesse. foto is altijd welkom !
quote:al het ikea topic geprobeerd? Zit in het klustopic hier en daar zitten bijna alleen maar ikea medewerkers en die kunnen misschien wel een plank regelen voor je, dit soort vragen komen daar vaak voorbij en ik heb zo ook een lampekap kunnen krijgen.Op donderdag 21 oktober 2010 12:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
We zijn via via aan een Gulliverbedje gekomen van Ikea. Nu mist echter de plank die je nodig hebt als je zonder zijkant wil monteren. Heeft iemand die nog liggen in berkenkleur?
quote:Ga ik daar even crossposten. Bedankt!Op donderdag 21 oktober 2010 21:51 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
al het ikea topic geprobeerd? Zit in het klustopic hier en daar zitten bijna alleen maar ikea medewerkers en die kunnen misschien wel een plank regelen voor je, dit soort vragen komen daar vaak voorbij en ik heb zo ook een lampekap kunnen krijgen.
quote:Wat een gave jasOp vrijdag 22 oktober 2010 10:22 schreef Estrys het volgende:
Donkerblauw winterjasje van Mexx maat 80. Met afneembare capuchon. Binnenkant is van grijs fleece. Een heerlijk soepel jasje. En in zeer goede staat, met dank aan oma
[ afbeelding ]
en de achterkant:
[ afbeelding ]
Oranje Snuggs van Aussie Soles. Nieuw in de doos, maatje 22, vallen misschien ietsje kleiner.
[ afbeelding ]
quote:kan wel handig zijn hoor.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat een gave jasMaar heb er al 2 in maat 80. 3 is een beetje overdreven veel denk ik
quote:Dat vind ik dus ook best duur, 20,- als ik me niet vergis.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ben opzoek naar een k3 regenboogjurkje voor het pleegkindje van mijn schoonouders (ze is 3). Ik vind ze nieuw in de winkel een beetje te duur, hier misschien iemand waar het jurkje weg mag?
quote:Bij Action hebben ze ze ook, 2,19 per paarOp woensdag 20 oktober 2010 18:04 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
oh, zijn ze er weer bij H&M? Ik ga morgen gelijk kijken, moet toevallig cars slofsokken hebben, hoop dat ze er in maat 24 of 25 zijn, die grote maten zijn soms lastig , maar ik heb hoop
quote:hier ook hoor alleen dan parket. dus ik koop gewoon sloffen met een goede zool. maar helaas dragen die van mij echt geen sloffen koop ze altijd voor niks. de jongste loopt altijd op sokken en de oudste blote voeten net als mama.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef mikoxx het volgende:
Ik snap slofsokken niet hoor, ik heb ze hier liggen (van de hema), maar ze glijden allle kanten op op ons laminaat
quote:hier doen ze het prima, maar we hebben vloerbedekking.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef mikoxx het volgende:
Ik snap slofsokken niet hoor, ik heb ze hier liggen (van de hema), maar ze glijden allle kanten op op ons laminaat
quote:Been there, done that. D'r beentjes zijn echt te dun voor al dat soort dingen.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:34 schreef amaranta het volgende:
Voor de gene die op zoek naar sokjes.
Je hebt tegenwoordig ook de sock-on. Soort van elastiekje wat je over het sokje heenschuift waardoor de sok blijft zitten.
quote:Was ik al bang voorOp donderdag 21 oktober 2010 17:39 schreef Keshet het volgende:
Mrien, de maat 6-12 maanden past hier supergoed! Is inderdaad wel handig om even te vermelden, whoops.
Andere sokjes heb ik geen interesse in, maar lief dat je het aanbiedt!
quote:koop er niet teveel hoor, het is maar een korte fase dat je dit hebt, mijn zoon had het ook, maar een paar maanden later paste alles weer en die dunne niet meer...Op vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Keshet het volgende:
[..]
Been there, done that. D'r beentjes zijn echt te dun voor al dat soort dingen.![]()
Ik ga er gewoon een hoop op Sinterklaasverlanglijstjes zetten.
quote:je hebt PMOp vrijdag 22 oktober 2010 20:34 schreef Keshet het volgende:
Mwah, ik gok dat ze voorlopig niet ineens zo hard zal groeien dat ze spekbeentjes krijgt hoor.
Maar bedankt voor 't meedenken!
quote:Misschien van die badstoffen haarelastiekjes?!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Keshet het volgende:
[..]
Been there, done that. D'r beentjes zijn echt te dun voor al dat soort dingen.![]()
Ik ga er gewoon een hoop op Sinterklaasverlanglijstjes zetten.
quote:Er was in het crea-topic iemand die hem zelf gemaakt had. Je kan daar eens vragen of ze dat nog eens wil herhalen (tegen vergoeding van de kosten ofzo?)Op vrijdag 22 oktober 2010 13:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ben opzoek naar een k3 regenboogjurkje voor het pleegkindje van mijn schoonouders (ze is 3). Ik vind ze nieuw in de winkel een beetje te duur, hier misschien iemand waar het jurkje weg mag?
quote:Klopt, je hebt helemaal gelijk, maar we hebben van onze eerste dochter nog 2 buggy's. Dus vandaar dat deze weg kanOp zondag 24 oktober 2010 18:36 schreef miss_sly het volgende:
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar een kindje van 3 maanden kan toch iig nog wel in de buggyzit? En ik weet niet precies meer wat de richtlijnen zijn, maar ik dacht toch tot een maand of 4-5 vooral liggen in een kinderwagen en nog geen zitbelasting voor de rug werd aangeraden.
quote:Ik doe mijn jongste (7 weken) ook gewoon in de buggy. Veel handiger dan die grote ondingen.Op zondag 24 oktober 2010 19:48 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Klopt, je hebt helemaal gelijk, maar we hebben van onze eerste dochter nog 2 buggy's. Dus vandaar dat deze weg kan
Wel bedankt voor je reactie hoor
quote:Idd. dat is ook 1 van de redenen dat hij weg mag/moet. Onze eerste dochter zat vanaf 4 maanden ook al in de buggy, zolang hij maar in lig stand kan, is er niets aan de hand.Op zondag 24 oktober 2010 19:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik doe mijn jongste (7 weken) ook gewoon in de buggy. Veel handiger dan die grote ondingen.
quote:Jep, ik maak er een bedje van, dekentje erover. En hup kan ik ff snel met 2 kinderen een hond uitlaten.Op zondag 24 oktober 2010 22:31 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Idd. dat is ook 1 van de redenen dat hij weg mag/moet. Onze eerste dochter zat vanaf 4 maanden ook al in de buggy, zolang hij maar in lig stand kan, is er niets aan de hand.
quote:Ik wil wel foto's zien van de lange mouwen slaapzakken en van de lange mouwen shirtsOp zondag 24 oktober 2010 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben net mijn dozen door gegaan en heb evt. het eea in de aanbieding. Mocht er interesse zijn dan zal ik wat foto's maken.
Slaapzakjes: Witte voor de winter Mt68-80, Turqoise voor de winter, met afritsbare mouwen 70cm, Turquoise dubbel katoenen 70cm, 2 hema slaapzakjes, met retro diertjes en rood geruite onderkant mt. 68-80.
Mt 62-68 rompers met lange mouwen, shirtjes met lange mouwen, (spijker)broekjes
Mt 74: Shirtjes met lange mouwen (rompers vnml zonder of met korte mouwen), broekjes.
Ik kan de echte mini-doos nog niet helemaal over mijn hart verkrijgen.![]()
quote:Verdeurie!Op maandag 25 oktober 2010 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
Shirtjes Mt 74. (80 kan Oscar nog net zelf aan.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |