abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87356919
Een greep uit het assorti.

maat 94 ~ 3 euro

36 maanden maar valt erg klein 3 euro

50/56 - 4 euro

maat 62 - 3 euro

maat 50/56 4 euro

maat 50/56 4 euro

maat 50/56 4 euro

maat 56 3 euro

maat 50/56 3 euro

en heel veel rompers in heel veel maten voor jongen en meisje
http://picasaweb.google.nl/amarantafok/Rompers#

Meer kleren en grotere fotos op
http://picasaweb.google.nl/amarantafok

[ Bericht 2% gewijzigd door amaranta op 10-10-2010 09:53:10 ]
pi_87357637
Even in de herhaling vanwege nieuw topic:

Te koop (alles voor 1 kindje gebruikt en nog in zeer goede staat):
Bij interesse graag pm :)

Groen/zwart Maxicosi Cabriofix (een uit 2009 met ingebouwd zonnescherm) groep 0 autostoeltje inclusief zitverkleiner, voetenzak en zomerhoes(blauw). Geen aanrijdingen oid mee gehad.
¤ 75,00 (nieuwprijs was in totaal ¤ 196,90)

Blauwe Bumboseat inclusief playtray.
¤ 30,00 (nieuwprijs was ¤ 60,00)

Zwarte Wipstoel (Topmark) met speelboog waar 3 blije poppetjes aanhangen.
¤ 12,50 (nieuwprijs was ¤ 29,00)

Doorschijnende Tummytub (Hema).
¤ 7,50

Badzitje.
¤ 5,00 (nieuwprijs was ¤ 10,00)

Voedingskussen inclusief 2 hoezen. De een wit badstof, de ander met hysterisch printje (allemaal Hema).
¤ 25,00 (nieuwprijs was in totaal ¤ 51,90)
pi_87357740
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87359148
Ik heb te koop of te ruil een Nino mt 5, geverfd met Dylon Burlesque Red. De kleur is donkerpaars, donkerder dan de foto's weergeven.

Ik vraag er ¤55,- voor of een leuk ruilaanbod. Ellevills, Girasols en indio's zijn grote kanshebbers op een ja, net als een SSC (desnoods met bijbetalen van mijn kant).

- rookvrij huishouden
- we hebben katten, maar doeken worden in katvrije kamer bewaard
- verzenden met TNT of DHL mogelijk
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:41:36 #6
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87359960
Heb de volgende dingen te koop, alles is op te halen in Harlingen of Leeuwarden of Drachten. Verzenden van de stoel gaat niet lukken, rest is wel verstuurbaar.

Alles mag weg voor kleine prijsjes mits niet te gek natuurlijk.

Bopita kinderstoel
----------------------
Erg leuke Bopita kinderstoel. Oorsponkelijk was hij wit, we hebben hem een jaar geleden groen geverfd omdat dat leuker stond bij ons nieuwe tapijt.

Hij is in elke kleur te schilderen, is ook als tafeltje met stoeltje te gebruiken als je kindje wat ouder is.

Onze zoon wil er nu niet meer inzitten omdat hij liever op een normale stoel zit en voor onze dochter hadden we net een nieuwe gekocht, nu hebben we deze dus over.

Knuffelkonijn doek
-----------------------
Nooit gebruikt, hadden we als reserve exemplaar.

I intend to be formidably armed
pi_87360125
Dit iik maar ff in de herhaling.

Lente d'r mooie spijkerbroekje past niet meer...

't Is dat witte spijkerbroekje van de Hema, dat Ko en Elin in het blauw hebben/hadden. Vind dat ie een mooie pasvorm heeft. :Y

EUR: 3,- Maatje 74. Kan 'm meenemen naar de meet. :)

En zijn er ook mensen die dit:

maat 62/68, ongedragen

dit:

maat 80, wijd overgooiertje van H&M

dit:

maat 80, Noppies

of dit:

maat 68 én 74, zacht H&M-broekje, taupekleurig

graties willen hebben? Dan neem ik het mee naar de meet. :)
pi_87360248
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:04 schreef WupWup het volgende:
Ik heb te koop of te ruil een Nino mt 5, geverfd met Dylon Burlesque Red. De kleur is donkerpaars, donkerder dan de foto's weergeven.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vraag er ¤55,- voor of een leuk ruilaanbod. Ellevills, Girasols en indio's zijn grote kanshebbers op een ja, net als een SSC (desnoods met bijbetalen van mijn kant).

- rookvrij huishouden
- we hebben katten, maar doeken worden in katvrije kamer bewaard
- verzenden met TNT of DHL mogelijk

Girasol lampo of een neobulle margot?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87360489
happyme28, ik heb de foto's van het spijkerbroekje gemaakt. Kon er toch echt maar een vinden, terwijl ik heel zeker weet dat ik er twee heb. Kwestie van teveel kleren, vrees ik :@ maar anyway, na het eten plaats ik ze even!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87361574
Ik zoek thomas de trein dingen :D
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:29:39 #11
5428 crew  miss_sly
pi_87362942
happyme, dit is het spijkerbroekje, dus. Ik vind het geen typisch jongens- of meisjesmodel, maar goed, dat moet jij dan ook nog maar vinden ;)

De kleur is het beste op de tweede foto.
pi_87363222
tico ik pm je vanavond wel ff!
pi_87363272
mja, wat mij betreft zou het prima kunnen voor 'n jongetje, miss_sly.... ware het niet dat ik dus vanmiddag bij de Hema ook zo'n spijkerbroekje heb gekocht (alleen dan donker spijker) maar dat model past Daan dus niet :{ Het zit gewoon te strak om zijn heupen en dan kan hij niet meer zitten of kruipen :') . Hij moet helaas echt van die pofachtige broekjes hebben. Smalle taille, brede bovenbenen.

(ik heb nu al meerdere broekjes moeten weggeven, verkopen of terugbrengen omdat hij ze dus niet past).

Ik moet dus helaas voorbij laten gaan, sorry! Als ik het eerder had geweten had ik je de moeite kunnen besparen :@ Hopenlijk kun je er een ander jongetje of meisje blij mee maken.
pi_87363510
Happy, dan denk ik niet dat je de broekjes van Dyon gaat passen. Ik had voor hem juist smal vallende broekjes, vanwege slanke benen en wijde broekjes stonden juist wat raar.
Heb nog wel een spijkerbroekje van Mexx wat wijder valt, maar volgens mij is dat maat 62. Zal zo nog even bij de rest spieken voor de zekerheid.
pi_87363578
Amaranta ik heb je een PM gestuurd over het spijkerrokje met binnenbroekje (86), een villa happ bodywarmertje en een roze trui met capuchon!
pi_87363594
Ook nog even in de herhaling.

Ik heb hier nog een Tummytub standaard en tummytub.
Standaard is wit metaal, tummytub zilver.
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=161&merk=1546
Vraagprijs: 22,50

En een boxkleed.
www.misslittle.nl

pi_87364018
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:50 schreef Meimeltje het volgende:
Happy, dan denk ik niet dat je de broekjes van Dyon gaat passen. Ik had voor hem juist smal vallende broekjes, vanwege slanke benen en wijde broekjes stonden juist wat raar.
Heb nog wel een spijkerbroekje van Mexx wat wijder valt, maar volgens mij is dat maat 62. Zal zo nog even bij de rest spieken voor de zekerheid.
Ja, Mexx broekjes heeft hij dus meestal idd, die zitten prima. Maar 62 is nu echt te klein dus inmiddels over naar 68. L.O.G.G. van H&M zit ook goed.

Kijk maar, alvast bedankt voor de moeite :)
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:13:28 #18
5428 crew  miss_sly
pi_87364190
happy, geeft niets, zo erg was het niet om een foto te maken, hoor :)
succes met het vinden van goede broekjes !
pi_87364269
Ik heb gekeken en vond 3 broekjes in maat 68 die niet al te strak vallen.

BFC maat 68

Hema maat 68

Mexx maat 68

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 09-10-2010 20:21:35 ]
pi_87364404
En heb gelijk nog een paar andere dingen gevonden die weg mogen ;)

Vestje van Feetje maat 74 (ongedragen)

Vestje C&A maat 74 (ongedragen)

Blousje Hema maat 74

Bodywarmer H&M maat 74

Shirtje Mexx maat 74

Mexx gevoerd broekje maat 62
pi_87364553
Oh Meimel, alle 3 tof :D Die laatste is volgens mij sowieso goed, alleen is die wel dik genoeg voor de winter? De eerste twijfel ik wel heel erg over, maar is wel gaaf.

Wat zou je er voor willen hebben? Via pm mag ook.

Nou :( alles wat je daarna post is ook tof :o

Dat Mexx shirtje en Feetje hootie zou ik ook wel willen :Y (de rest ook wel, maar dan krijg ik hier ruzie)

Ik heb je PM gestuurd :)

[ Bericht 24% gewijzigd door happyme28 op 09-10-2010 20:33:51 ]
pi_87364678
Tja je mag ze ook eerst Daan passen hoor haha, maar is natuurlijk weer zonde van verzendkosten. Alle broekjes zijn niet specifiek zomerbroekjes, die heb ik expres niet op de foto gezet. Ik vond dik gevoerde broekjes bij de oudste in de winter voor binnen juist vaak ook wel erg warm.
(Heb even gevoeld, maar 3e broekje heeft ook een voering erin (extra laag stof), dus is ook wel meer voor herft/winter bedoeld denk ik).

De 3 broekjes voor 10,- excl verzendkosten? (denk niet dat de alledrie in 1 envelop passen).
pi_87364746
dat hema bloesje heeft floris ook O+ voor nu
was 1van de eerste dingen die k kocht toen k wist dat t een jongetje was O+
pi_87364788
Ik heb je al PM gestuurd, andere kleertjes zat ook nog wat bij. Kijk maar even wat het dan totaal zou worden.
pi_87367313
Wie was het ook al weer die eventueel interesse had in het verschri.. eh, prachtige Oostenrijkse (?) klederdrachtjurkje dat ik in de kast heb hangen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_87367513
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:09 schreef innepin het volgende:
Wie was het ook al weer die eventueel interesse had in het verschri.. eh, prachtige Oostenrijkse (?) klederdrachtjurkje dat ik in de kast heb hangen?
octo

en ik ga je morgen uitgenreid PMmen :*
Lotte!
Noah!
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 09:33:28 #27
5428 crew  miss_sly
pi_87377339
Ik heb ook eea uitgezocht. Komt nog meer, denk ik, maar dit is een begin :)

Hema rompertjes, lange mouw. De effen zijn gemeleerd grijs en donkerbruin. Allemaal mt 62/68, 1,50 per stuk excl verzenden. Alleen de twee roze met hartjes zijn nog over.

Verkocht. Stretch rompertjes van Hema, vind ik zelf erg fijne rompers. Ook maar 62/68, 1,50 per stuk excl verzenden.

Volgens mij Zeeman, maar weet het niet meer zeker. Officiele maat 74, maar ze vallen wat klein. Zijn wel lekker stevig en voelen iets dikker, dus echt fijn voor de winter. 1,50 per stuk excl verzenden.

De paarse is van Rainbowbabies en de andere weet ik niet, maar die vond ik wel erg mooi. Heeft ook een mooi kraagje. 1,50 per stuk, excl verzenden.

Verkocht. H&M spijkertuinbroekje, met spaghettibandjes. Mat 74, maar valt wat kort aan de pijpen. 3 euro excl verzenden.

Allbei verkocht. Met pijn in mijn hart, maar ze passen echt niet meer: jurkje en jumpsuit van Tragwerk. Heerlijk materiaal, zacht velours, mooie kleuren die mooi blijven en ze zitten ook erg fijn en mooi. Allebei maat 68, 7,50 per stuk excl verzenden.

Suede slofjes, nooit gedragen, want Senna vond het niet fijn om iets aan haar voeten te hebben :D Buitenmaat is ruim 10 cm. 3 euro excl verzenden.

[ Bericht 4% gewijzigd door miss_sly op 11-10-2010 07:49:21 ]
pi_87377497
Miss Sly, ik wil bijna alles wel hebben, ik ga je een pm sturen :)
Ben ook wel benieuwd naar de rest.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 10:52:59 #29
5428 crew  miss_sly
pi_87378493
Verkocht. Spijkerbroekje, met roze stiksels en elastiek in de pijp, mt 68, 2,50 excl verzenden

Gevoerde spijkerbroek, mt 68, 2,50 excl verzenden

Achterkant van beide broeken, niet heel bijzonder ofzo, maar goed :)

Allemaal maat 68: frambozenrood tuniek/jurkje 3 euro excl verzenden. Heel leuk met romper met lange mouw eronder, veel kleuren staan er mooi bij. Lichtgrijs vestje met roze applicaties, mt 68, 2,5 excl verzenden. Allebei V*D. Grooen/antracieten jurk met bijpassende maillot van Imps&Elfs, Senna's kerstoutfit :D 4 euro, excl verzenden. Spijkerjurkje van Bakkaboe, 3 euro excl verzenden.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 11-10-2010 07:55:55 ]
pi_87379329
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 09:50 schreef wickie het volgende:
Miss Sly, ik wil bijna alles wel hebben, ik ga je een pm sturen :)
Ben ook wel benieuwd naar de rest.
Ik ben ook in vrijwel alles geïnteresseerd, dus wat wickie niet overneemt wil ik misschien wel, miss!

Wickie, wat is jouw verlanglijstje?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87379609
miss_sly, kan Senna niet even een groeispurt maken? Neem ik het per pakket van je over. *)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_87380148
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben ook in vrijwel alles geïnteresseerd, dus wat wickie niet overneemt wil ik misschien wel, miss!

Wickie, wat is jouw verlanglijstje?
Ik heb wat hema rompertjes in de bestelling, het Tragwerk jurkje en de Hennes tuinbroek. Aangezien Mette het maar kort zal dragen zal ik het wel voor je bewaren :) (ik heb trouwens echt nog veel leuke kleren in maat 56 en 62, ik moet heel erg foto's gaan maken).

Ik zou ook graag het bovenste spijkerbroekje willen hebben (dus die met het elastiek in de pijpjes) Dat model staat haar het beste. Oja en die laatste foto zie ik weer de broekjes, was wel benieuwd naar die kleertjes.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 10 oktober 2010 @ 13:40:18 #33
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87382655
[TK] Duo / tandemwagen Topmark lichtblauw en blauw

We hebben hem een jaar met veel plezier gebruikt. Ideaal om met 2 kleine kinderen te gaan wandelen.

Helemaal compleet, de volgende onderdelen zitten erbij:
- Babynestje voor de pasgeboren baby's, kunnen ze tot 6 maanden heerlijk inliggen
- Drinkbekerhouder bij het voorste zitje. Heel handig voor drinken of bijv. rozijntjes
- Beide zitjes een zonnekap die helemaal dichtgetrokken kunnen worden
- Regenhoes die over de hele wagen heen gaat en deze dus droog blijft bij een bui
- Boodschappenmand onder de hele wagen waar veel spullen in passen
- Zwenkwielen voor waardoor de wagen soepel stuurt
- Makkelijk in te klappen
- Redelijk klein als hij ingeklapt is.
- Heel soepel te besturen, mijn vrouw is 1m60 en kon prima met 2 kinderen (2 jaar oud en een baby) prima ermee wandelen / shoppen

Mooie kroontjes applicatie. Zitting achter is verstelbaar in rechtop en liggende stand. De kinderen zitten achter elkaar dus kunnen elkaar goed zien. De bekleding kan je eraf halen om te wassen !!
Hij is op te halen in Harlingen.

zondag 10 oktober 2010 @ 13:41:01 #34
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87382672
Ik probeer het eerst even hier:
is er toevallig iemand die nog de plastic lepeltjes uit het babydumppakket (of soortgelijk) heeft liggen en er niks meer mee doet?

Ik kan nog wel een stel extra gebruiken.
pi_87382944
Asy, waren dat toevallig deze? Dan kan ik ze zo naar je opsturen, gebruik ze hier niet.
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:22:30 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87383794
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 13:51 schreef Meimeltje het volgende:
Asy, waren dat toevallig deze? Dan kan ik ze zo naar je opsturen, gebruik ze hier niet.
[ afbeelding ]
Ja die!
Ooh, dat zou fantastisch zijn!
Ik PM je even
pi_87383972
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:05 schreef wickie het volgende:

[..]

Ik heb wat hema rompertjes in de bestelling, het Tragwerk jurkje en de Hennes tuinbroek. Aangezien Mette het maar kort zal dragen zal ik het wel voor je bewaren :) (ik heb trouwens echt nog veel leuke kleren in maat 56 en 62, ik moet heel erg foto's gaan maken).
Dat is lief van je!

In dat geval wil ik het kruippakje van Tragwerk graag, miss!
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:01:14 #38
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_87384748
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:47 schreef Ssserpente het volgende:
Dit iik maar ff in de herhaling.

Lente d'r mooie spijkerbroekje past niet meer...

't Is dat witte spijkerbroekje van de Hema, dat Ko en Elin in het blauw hebben/hadden. Vind dat ie een mooie pasvorm heeft. :Y

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

EUR: 3,- Maatje 74. Kan 'm meenemen naar de meet. :)

En zijn er ook mensen die dit:

[ afbeelding ]
maat 62/68, ongedragen

dit:
[ afbeelding ]
maat 80, wijd overgooiertje van H&M

dit:
[ afbeelding ]
maat 80, Noppies

of dit:
[ afbeelding ]
maat 68 én 74, zacht H&M-broekje, taupekleurig

graties willen hebben? Dan neem ik het mee naar de meet. :)
Heb je die zachte H&M broekjes nog?
Die wil ik wel voor mijn neefje :Y
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:18:24 #39
108648 cattie
lieve moeder
pi_87385177
Gezocht: gevoerd vestje maat 86 voor Fee.
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 15:34:28 #40
5428 crew  miss_sly
pi_87385591
Ik was even naar het bos en de geitenboerderij met man en dochter :D nu dus de verkeerde foto gecorrigeerd. Ik ga zo nog wat fotograferen.
Tragwerk kruippakje leg ik voor je aart, Claudia :)

YPPY, sorry, no can do. Ze wordt al veel te snel groot, sneller kan echt niet!
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:49:13 #41
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87385977
Onderstaande mag weg voor weinig, wel wat gekreukt tot mijn schaamte:

Zomerse meidenoutfit maat 56:

3 meidenshirts maat 68 met lange mouw:

3 meidenshirts maat 68 met lange mouw met wat frutsels erop

Nijntje set maat 68:

2 jurkjes maat 68 (in 1 jurk staat maat 62, maar hij is evengroot als een maat 68):

Een spaanse outfit (legging met jurk princessenstijl) en een ander setje:

Een setje, broeken en een minirokje maat 68:

Ecco schoenen voor een jongen maat 22 in goede staat:

Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 16:03:51 #42
5428 crew  miss_sly
pi_87386330
En nog wat dingetjes.
Dit is allemaal nogal klein, valt ongeveer als mt 62, ongeacht wat er in staat als maat :)

Van links naar rechts (ongeveer :') ) allemaal 2,50 excl verzenden ofzo: Name it tuniek met capuchon, grijs shirt (vrij lang) van prenatal, heel leuk met een romper met lange mouw eronder 2,50, gestreept shirtje Mexx , roze shirt van Feetje met tekst 'I need lots of: HUGS', heel donkerbruin shirt van Imps&Elfs met hele mooie v-hals en coltruitje van DPam.

Allemaal maat 68 of iig zo vallend, ongeacht wat er voor maat in staat, allemaal 2,50 excl verzenden:
Ook weer ongeveer van links naar rechts: Esprit wit shirt met hele kleine roze bloemetjes, paars shirtje van Baby Barb met wat hele kleine blingblingsteentjes, roze shirtje van BFC, paars/lila gestreept shirtje van Go-On, wit shirtje met roezeltjes van V&D, bloemetjes shirt van Hema (kan ECHT niet meer, van de week nog aangehad, het is nu meer een navelvrij truitje :') ) en een Name it shirtje van heel fijne stof.

En dan nog een stel shirtjes met korte mouw in maat 68. Ik vond het heel fijn om een romper met lange mouwen onder een shirtje met korte mouwen te doen. vestje of jasje erover en je hebt heel fijn laagjes die je weer kunt afpellen als het ergens te warm is :) Allemaal 2,00 excl verzenden. Allemaal verkocht, behalve de rode linksboven.

[ Bericht 1% gewijzigd door miss_sly op 11-10-2010 07:58:05 ]
pi_87386848
Je hebt een pm, miss_sly!
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:33:57 #44
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87387092
wat leuk spul allemaal Miss Sly :)
je hebt zeker niets in mt 80???

en dat groen met antraciete kerstoufitje is echt heeeeeel leuk! stond Senna ook heeeel mooi! O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87387129
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:49 schreef kahlanamnell het volgende:
Onderstaande mag weg voor weinig, wel wat gekreukt tot mijn schaamte:

Zomerse meidenoutfit maat 56:

[ afbeelding ]

3 meidenshirts maat 68 met lange mouw:

[ afbeelding ]

3 meidenshirts maat 68 met lange mouw met wat frutsels erop

[ afbeelding ]

Nijntje set maat 68:

[ afbeelding ]

2 jurkjes maat 68 (in 1 jurk staat maat 62, maar hij is evengroot als een maat 68):

[ afbeelding ]

Een spaanse outfit (legging met jurk princessenstijl) en een ander setje:

[ afbeelding ]

Een setje, broeken en een minirokje maat 68:

[ afbeelding ]

Ecco schoenen voor een jongen maat 22 in goede staat:

[ afbeelding ]
Wat vraag je voor het spijkerjurkje? (als deze er nog is). 8-)
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:39:34 #46
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87387279
miss_sly, heb je die slofjes nog? welke maat is het?
ik heb nu een S van BabyDutch, maar dat begint klein te worden. Dus als jouw slofjes groter zijn, hou ik me aanbevolen :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_87387465
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 13:40 schreef kahlanamnell het volgende:
[TK] Duo / tandemwagen Topmark lichtblauw en blauw

We hebben hem een jaar met veel plezier gebruikt. Ideaal om met 2 kleine kinderen te gaan wandelen.

Helemaal compleet, de volgende onderdelen zitten erbij:
- Babynestje voor de pasgeboren baby's, kunnen ze tot 6 maanden heerlijk inliggen
- Drinkbekerhouder bij het voorste zitje. Heel handig voor drinken of bijv. rozijntjes
- Beide zitjes een zonnekap die helemaal dichtgetrokken kunnen worden
- Regenhoes die over de hele wagen heen gaat en deze dus droog blijft bij een bui
- Boodschappenmand onder de hele wagen waar veel spullen in passen
- Zwenkwielen voor waardoor de wagen soepel stuurt
- Makkelijk in te klappen
- Redelijk klein als hij ingeklapt is.
- Heel soepel te besturen, mijn vrouw is 1m60 en kon prima met 2 kinderen (2 jaar oud en een baby) prima ermee wandelen / shoppen

Mooie kroontjes applicatie. Zitting achter is verstelbaar in rechtop en liggende stand. De kinderen zitten achter elkaar dus kunnen elkaar goed zien. De bekleding kan je eraf halen om te wassen !!
Hij is op te halen in Harlingen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Pm Huup ff!
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:46:08 #48
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87387488
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:34 schreef dolphinqueen het volgende:
Wat vraag je voor het spijkerjurkje? (als deze er nog is). 8-)
4 euro incl. verzendkosten, 3 euro als je hem komt halen.
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 16:57:03 #49
5428 crew  miss_sly
pi_87387791
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:39 schreef DaviniaHR het volgende:
miss_sly, heb je die slofjes nog? welke maat is het?
ik heb nu een S van BabyDutch, maar dat begint klein te worden. Dus als jouw slofjes groter zijn, hou ik me aanbevolen :)
Volgens mij is het ook maat S, geen idee of ze dan even groot zijn. Maten zeggen lang niet alles, ben ik inmiddels achter :D Als je de jouwe even de buitenmaat opmeet, kun je iig even vergelijken of dat kleiner is dan deze. Zo ja, kun je ze altijd even passen om te kijken of het iets is :)
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 17:29:11 #50
5428 crew  miss_sly
pi_87388756
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat leuk spul allemaal Miss Sly :)
je hebt zeker niets in mt 80???

en dat groen met antraciete kerstoufitje is echt heeeeeel leuk! stond Senna ook heeeel mooi! O+
Ze gaat nu zelf pas richting mt 74, dus voorlopig nog geen 80 in de aanbieding :D
dat groene outfitje was idd erg leuk :Y Het is zo jammer om weg te doen, maar ja, blijven bewaren is ook zoiets :P
pi_87389601
Je moet wel nog wat bewaren zodat Senna later in het kleertjestopic kan zeggen: kijk eens wat mijn moeder nog op zolder had liggen :P

Leuke kleertjes hoor (maar helaas te klein voor mijn reusje)
pi_87393105
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:46 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

4 euro incl. verzendkosten, 3 euro als je hem komt halen.
Ik weet niet waar je woont. :')
pi_87396094
Ik heb nog wat nieuwe kleertjes die Lente niet echt flatteren.

Roze Noppiesbroekje Verkocht

Maat 86

Groen spikkeltjesjurkje van Dirkje Verkocht

Maat 86

Maat 23/18 mois

Heb nog niet over de prijs nagedacht, komen we wel uit.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ssserpente op 11-10-2010 11:01:12 ]
pi_87396325
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:

[..]

Heb je die zachte H&M broekjes nog?
Die wil ik wel voor mijn neefje :Y
Jup. Kom je naar de meet?
pi_87398458
*Prijzen excl verzenden
*Ik kom naar de Utrecht meet

H&M Robot pyjamaatjes mt 50 (ik heb dezelfde 2 ook in mt62!) 2 euro per stuk
Tinus P. vestjes 2 euro per stuk

Donkerblauwe Jottum spencer en Jottum broekje beide mt50 7,50 euro

Lief! shirt lange mouw mt 50/56 3 euro

Houtje touwtje jasje mt 68 *gereserveerd*

Dpam donkerbruin blouse/vestje wat aan elkaar vast zit.Staat 3mnd in, valt als 56/62 3 euro

Ralph Lauren hoodie *gereserveerd*

[ Bericht 3% gewijzigd door DustinHenderson op 11-10-2010 20:04:12 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:35:18 #56
272858 suikertaartje
pi_87398580
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:54 schreef Ssserpente het volgende:

Jup. Kom je naar de meet?
Nee, maar roep maar wat de verzendkosten zijn en of je er dan nog wat voor wilt hebben :)
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
pi_87398605
Tinus P. vestje mt 62/68 2 euro

Villa Happ spijkerjasjes.Bovenste is 68,onderste 74 3 euro per stuk

Er komt nog veeeel meer aan deze week, dat zal ik in zo'n handig aanklikbaar album zetten hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87398679
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:

[..]

Nee, maar roep maar wat de verzendkosten zijn en of je er dan nog wat voor wilt hebben :)
Niks, hoor. :) PM je adres maar even, dan prop ik ze in een envelop. Doe ze op m'n werk wel op de bus. Wordt het wel pas woensdag.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:38:43 #59
272858 suikertaartje
pi_87398758
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:37 schreef Ssserpente het volgende:

Niks, hoor. :) PM je adres maar even, dan prop ik ze in een envelop. Doe ze op m'n werk wel op de bus. Wordt het wel pas woensdag.
Okidoki, dankjewel! *O*
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
pi_87408040
Hoi miss_sly, ik heb interesse voor dat gestreepte Mexx shirtje (bovenste plaatje), Name -it shirt (met die poppetjes bedoel ik) van het middelste plaatje en van het onderste plaatje het shirtje midden-boven. Heb je die nog?
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 08:00:37 #61
5428 crew  miss_sly
pi_87408284
haha lily, je hebt gelijk! Doe ik ook, hoor, er zit al wat in haar koffertje O+ Maar wat grotere dingetjes is idd ook eigenlijk wel leuk.

Sserpente, dat roze broekje vind ik echt heeel leuk, maar 86, dat wordt volgend jaar voor Sena daarin kan, helaas.

Juttertje, ik heb de posts even bijgewerkt, maar van jouw keuze is alleen dat Name it shirtje nog beschikbaar. Ik heb het apart gelegd voor je, bij de rompers.
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 09:04:07 #62
5428 crew  miss_sly
pi_87408997
Wel grappig om te zien dat sommige van mijn favorieten blijven liggen, terwijl andere dingen juist wel weer verder gaan :)

Ik heb zo nog wat, en ik heb uiteraard nog steeds een roze bumbo seat in de aanbieding, 20 euro excl verzenden. Iemand interesse?
pi_87409433
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef Poppejans het volgende:

Er komt nog veeeel meer aan deze week, dat zal ik in zo'n handig aanklikbaar album zetten hoor
Je hebt pm :)
Maar ik wacht ook graag op de rest, wie weet zit daar nog wat tussen :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:43:33 #64
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_87409701
Lodger shelter met doos: ¤40,-
Mini monkey: ¤10,-

Medela borstkolf: ¤100,-

2 voetenzakken: ¤7,50
1 wikkeldeken: ¤5,-

Laken voor wieg(jongen): ¤5,-
Regenhoes: ¤5,-
Boxspiraal en nijntje boekje: ¤5,-

Kleertjes van maat 50 tot maat 80 (laatste foto is alleen het spijkerpakje er nog) alles voor ¤15,- INCL verzending!

je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_87410041
POoppejans, Ik heb wel interesse in dat houtje-touwtje-jasje... En.... ik kom ook naar de utrechtmeet... :) Wellicht kunnen we dan dealen? Scheelt weer verzendkosten.
pi_87410102
Iemand interesse in een Vingine tuinbroekje? Anders gaat ie op MP. :)

Maat 0 = 74/80. Helemaal heel, geen slijtplekken.

10,-, incl. verzenden

En een skinny van Name It, ook maat 74.

3,50, incl. verzenden
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:50:52 #67
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87411203
Te koop:
Heleboel knuffels die door geen van beide kinders zijn gebruikt

Gratis af te halen of tegen verzendkosten.
Alles wat ik hier niet "verkoop" gaat naar humana

Verder:
1 pak Friso 1 (voor de helft van de nieuwprijs)

2 pakken rijstebloem (voor de helft van de nieuwprijs)

Miss_sly, aviva heeft de slofjes nu aan. ik zal vanavond ff opmeten
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 11:24:12 #68
5428 crew  miss_sly
pi_87412175
Is goed, hoor. Ik heb hier trouwens ook nog witte babypaws sandals maat 3, misschien is dat wat?
pi_87412307
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 13:41 schreef Asyniur het volgende:
Ik probeer het eerst even hier:
is er toevallig iemand die nog de plastic lepeltjes uit het babydumppakket (of soortgelijk) heeft liggen en er niks meer mee doet?

Ik kan nog wel een stel extra gebruiken.
Ik heb ook nog wel wat in de kast als je nog meer zoekt !
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:36:58 #70
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87412495
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:24 schreef miss_sly het volgende:
Is goed, hoor. Ik heb hier trouwens ook nog witte babypaws sandals maat 3, misschien is dat wat?
wit vind ik eng. ze begint net te kruipen, dus dat hou je niet wit...
pi_87412558
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:29 schreef dolphinqueen het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel wat in de kast als je nog meer zoekt !
Ze zijn ook bij de Hema te koop!

Ssserpente die tuinbroek is echt leuk O+

MissSly die Tragwerk-kleertjes zijn geweldig O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:47:42 #72
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87412829
Ik heb hier nog een erg warm en makkelijk aan te trekken winterpak voor pasgeboren baby's (maat 'newborn') O+ Capuchon kan er af, voetjes kunnen dichtgeknoopt. Lichtblauw met zachte bruine voering.
Is echt nog als nieuw! Mag weg voor 5 euro

Verder een vestje maat 62/68 van Noppies, beetje pillig bij de mouwen maar lekker warm en verder nog goed. Mag voor 3,50
Voorkant:

Achterkant:

Eenvoudig maar nog heel mooi shirt maat 80 voor 2 euro

En een lekker warm Hematruitje 60%katoen, 40% acryl maat 74, maar valt best ruim vind ik, echt nog te dragen tot maat 80, mag weg voor 3 euro verkocht

[ Bericht 0% gewijzigd door Tan op 12-10-2010 13:57:44 ]
pi_87414200
Gezocht; leuke meisjeskleren voor herfst/winter in maat 92/98
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 12:41:32 #74
5428 crew  miss_sly
pi_87414434
Die laaatste trui, is dat licht- en donkergrijs, Tan? Ik vind hem leuk, of kan die echt niet voor een meisje? :@
pi_87414602
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:04 schreef miss_sly het volgende:
Wel grappig om te zien dat sommige van mijn favorieten blijven liggen, terwijl andere dingen juist wel weer verder gaan :)
Dat heeft er ook wel mee te maken dat ik het nog maar lastig inkopen vind voor een ongeboren baby. Het kerstoutfitje bijvoorbeeld vond ik bij Senna geweldig, maar ik heb geen flauw idee of die wel leuk staat bij mijn dochter. Dat geldt ook wel voor andere dingen, maar die vallen dan klaarblijkelijk in mijn 'comfort zone' of zo. :+
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:11:23 #76
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87415372
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:41 schreef miss_sly het volgende:
Die laaatste trui, is dat licht- en donkergrijs, Tan? Ik vind hem leuk, of kan die echt niet voor een meisje? :@
Ja het is lichtgrijs met donkergrijs, de donkergrijs neigt lichtjes naar bruin, maar het is wel grijs, snap je nog wat ik bedoel? Het truitje komt wel van de jongensafdeling, maar ik vind hem zelf wel voor een meisje kunnen, en dat zeg ik niet als verkooppraatje :@ Toevallig heeft Junah vandaag precies dezelfde kleurencombi aan (zelfs ook met streepjes) en ik vind het erg leuk staan.
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 13:16:23 #77
5428 crew  miss_sly
pi_87415526
Ach, wat kan het mij ook schelen, ik doe het gewoon. Ik zie vanzelf wel of het iets voor Senna is of niet. Mag ik hem overnemen van je Tan?

claudia, ja, dat snap ik wel hoor. En zeker met dat kerstoutfitje. Daar twijfelde ik zelf best wel of het wel een goede koop was, tot ze het aan had :D Het is dan ook wel een erg uitgesproken setje, zowel wat betreft model als wat betreft kleuren.

Maar ook bijvoorbeeld dat bloemetjesshirt van Hema, of dat paarsige shirtje met hele kline blingblingsteentjes, dat waren echt favorieten hier en die blijven nou net liggen. Ow en dat grijze vestje...wat heb ik Senna daar lang in gepropt terwijl het echt niet meer ging :')
pi_87415754
Als je nu ook nog even wat foto's van Senna in de resterende kledingstukken post, dan ben je die vast zo kwijt.
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:25:16 #79
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87415825
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
Als je nu ook nog even wat foto's van Senna in de resterende kledingstukken post, dan ben je die vast zo kwijt.
maar die wil ze juist houden! :+
in de haak.
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 13:28:27 #80
5428 crew  miss_sly
pi_87415929
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:25 schreef trui het volgende:

[..]

maar die wil ze juist houden! :+
_O- _O-

Euhm, ja toch maar wel :D
pi_87416213
Tan: je inbox is vol.
pi_87416582
Bezig met betere foto's :)
Plaats ze zo. Heel veel kleding in maat 62!

[ Bericht 45% gewijzigd door ymme op 12-10-2010 12:23:13 ]
pi_87418279
Flowerbox:
http://www.mijnalbum.nl/Album=XX87YMFI
Misschien zit er wat bij voor je
Meisjeskleding maat 92/98
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:10:03 #84
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87419518
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:36 schreef bodpa09 het volgende:
Tan: je inbox is vol.
Nu niet meer! :+

@Miss_Sly ja hoor, PM me maar
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 15:36:01 #85
5428 crew  miss_sly
pi_87420374
Hij is nog steeds of alweer vol :o
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:23:04 #86
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87422088
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Hij is nog steeds of alweer vol :o
Dat is raar? Heb alle berichten eruit gemikt. Op vijf na of zo. :?
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 16:23:51 #87
5428 crew  miss_sly
pi_87422127
ook verwijderd uit je verwijderde items?
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:33:07 #88
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87422462
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef miss_sly het volgende:
ook verwijderd uit je verwijderde items?
TNX! Dat was het dus :+
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 19:41:40 #89
5428 crew  miss_sly
pi_87429997
Nou Claudia, actiefoto's dan van het paarse shirtje en het grijze vestje:

Schattig toch? O+
pi_87431007
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:00 schreef Lijnloos het volgende:
POoppejans, Ik heb wel interesse in dat houtje-touwtje-jasje... En.... ik kom ook naar de utrechtmeet... :) Wellicht kunnen we dan dealen? Scheelt weer verzendkosten.
Prima,was ik hem nog een keertje en neem ik hem mee naar Utrecht!
(sorry voor de late reactie, was een dagje weg vandaag)
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:01:17 #91
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87433697
miss_sly, deze slofjes zijn ruim 10cm, dus wrs heb jij idd dezelfde maat. dan heb ik er weinig aan...

iemand interesse in bovenstaande knuffels?
of de kv of rijstebloem? staat hier stof te vangen -O-
pi_87433893
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:47 schreef ymme het volgende:
Kleding 62

Broeken 1,50 per stuk (ongeacht het merk).
Shirts 1 euro per stuk (ongeacht het merk).

Gewassen. Rookvrij huis. Geen haren van huisdieren. In goede staat.

http://www.mijnalbum.nl/Album=UDU6NKGZ
Ik vind kleertjes van Noppies erg leuk, maar kan uit deze foto's niet zo goed opmaken welke kleertjes daarvan zijn :@
Kun je daar misschien nog aparte foto's van maken?
pi_87434031
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:01 schreef DaviniaHR het volgende:

iemand interesse in bovenstaande knuffels?
Die diidl is leuk, alleen jammer dat de verzendkosten gelijk pakketpost zullen zijn..
pi_87446784
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Flowerbox:
http://www.mijnalbum.nl/Album=XX87YMFI
Misschien zit er wat bij voor je
Meisjeskleding maat 92/98
Bedankt voor de tip! Leuke kleding. Ik heb wel belang bij een paar dingen ervan.
Zal ik je even pm-en?
pi_87446864
Je hebt pm, Karin :)
pi_87447962
Ik ben op zoek naar een regencape voor een jongen. Maat 80/86.
Op het internet kan ik ze alleen vinden met een grote kikker erop of piraten. En duur vind ik.
pi_87448473
@Ssserpente, heb je die tuinbroek nog? Ik wil zoiets wel es een keer proberen bij mn tomboy hiero. Of doe je 'm echt weg omdat ie al te klein is? Want dan gaat ie Willow ook nooit passen natuurlijk.
pi_87453115
Haha, kreeg deze vraag ook al via PM. Hij is Lente te kort. Tenminste, dat vind ik. Maar dat is ws gewoon het model. Daarnaast heeft Lente ook langere benen dan gemiddeld. Ook kunnen de bandjes van boven nog een heel eind naar beneden, maar dan zit ie bij d'r billen niet mooi meer.

De pijpjes komen nu tot d'r kuiten. Het zou me dus niets verbazen als het zo hoort: er zit elastiek in de pijpen en bij gewone Vingino spijkerbroekjes past ze nog wel in maatje 0.

Lastig dus..!

Ik wil 'm wel meenemen naar de meet? Of Lente er even inhijsen om een foto te maken? Dan kun je zien wat ik bedoel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 12-10-2010 13:01:24 ]
pi_87453597
Davinia, ik heb gemerkt dat als je knuffels wat langer bewaart, ze er veel meer plezier van hebben. Tenminste, die meiden van mij hebben er (nog steeds) hele rollenspellen mee, en erg veel plezier. Spelen er ook samen mee, heel schattig O+ ... ik ben blij dat ik ze niet weg heb gedaan!

(niet om je aan het twijfelen te brengen hoor ;) maar even een gedachte om misschien mee te nemen!)
pi_87453946
Zo de hele ochtend druk geweest met foto's maken etc.
Hebben jullie even de tijd? Het is best veel.

Alles is maat 62.
In goede staat. Weinig gedragen. Gewassen.

Shirts 1,50 euro
Broeken 2,50 euro.
Of als je een andere prijs in gedachten hebt, mijn PM box is open voor al uw vragen/opmerking.

BFC

BFC

Esprit

Esprit

Prental (aan 2 kanten te dragen) 3,50

Jottum

MEXX (tekst Lift me up to dady).

Noppies

Noppies

Noppies

Noppies

Pointer

Vestje MEXX 3 euro

Slaapzakken prenatal 70cm. 5 euro samen.

Esprit

Esprit

Mexx

Noppies

Noppies

Noppies

Noppies
pi_87455795
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:37 schreef Ssserpente het volgende:
De pijpjes komen nu tot d'r kuiten. Het zou me dus niets verbazen als het zo hoort: er zit elastiek in de pijpen en bij gewone Vingino spijkerbroekjes past ze nog wel in maatje 0.
Dat hoort inderdaad zo, zie http://link.marktplaats.nl/386023422

Ik had ook al interesse maar vond de pijpen ook al zo kort uitzien. Was even op zoek gegaan...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:04:36 #102
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87455944
Ik ben op zoek naar tuinbroekjes voor mij heren, maatje uh... 86?? Gok ik zo? Iemand iets leuks liggen??
pi_87455975
Sonnetje en Innepin, de spullen zijn zaterdag aangekomen! Bedankt he (Innepin wat veel! :o ) :* O+
pi_87456446
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef lily het volgende:

[..]

Dat hoort inderdaad zo, zie http://link.marktplaats.nl/386023422

Ik had ook al interesse maar vond de pijpen ook al zo kort uitzien. Was even op zoek gegaan...
Ah, thanks! :D

Ik ben idd niet zo van de broeken 'op de kuitjes'. Komt omdat ik zelf vrij lange en dunne benen heb, dus als een broek bij mij 'op de kuitjes valt', is dat vaak niet expres maar omdat ie gewoon te kort is.

Maar met laarsjes moet het idd wel erg leuk staan!

Hmz, ga nu toch weer dubben... Wees er dus maar snel bij. :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:32:11 #105
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87456945
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef mrien het volgende:

[..]

Die diidl is leuk, alleen jammer dat de verzendkosten gelijk pakketpost zullen zijn..
mss kan hij mee met je reis-SSC?
pi_87456990
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:05 schreef Cantare het volgende:
Sonnetje en Innepin, de spullen zijn zaterdag aangekomen! Bedankt he (Innepin wat veel! :o ) :* O+
:D Ja de doos zat aardig vol he? :P Hoop dat er wat bijzit dat je leuk vindt!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:33:37 #107
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87456993
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:53 schreef Suzanna het volgende:
Davinia, ik heb gemerkt dat als je knuffels wat langer bewaart, ze er veel meer plezier van hebben. Tenminste, die meiden van mij hebben er (nog steeds) hele rollenspellen mee, en erg veel plezier. Spelen er ook samen mee, heel schattig O+ ... ik ben blij dat ik ze niet weg heb gedaan!

(niet om je aan het twijfelen te brengen hoor ;) maar even een gedachte om misschien mee te nemen!)
Eli had ze idd gevonden en was ermee aan het spelen. :Y
mss bewaar ik wel de mooiste dingen. wegdoen kan altijd nog ;)

maar kdacht, mss is er hier iemand die een back-up wil of zo.
ach, en anders zijn ze in afrika er vast ook heel blij mee :)
pi_87457421
Davinia, ik heb het jurkje nog!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:47:51 #109
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87457486
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:46 schreef Ssserpente het volgende:
Davinia, ik heb het jurkje nog!
die bruine bedoel je, neem ik aan?
hoeveel wil je ervoor hebben?

*O*
pi_87457522
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:33 schreef innepin het volgende:

[..]

:D Ja de doos zat aardig vol he? :P Hoop dat er wat bijzit dat je leuk vindt!
Ja zeker! Ze heeft er gisteren en vandaag al wat van aan gehad (gisteren het truitje met roze/groene/witte strepen en nu het Sweet as a cupcake-truitje). :)
pi_87458036
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:19 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ah, thanks! :D

Ik ben idd niet zo van de broeken 'op de kuitjes'. Komt omdat ik zelf vrij lange en dunne benen heb, dus als een broek bij mij 'op de kuitjes valt', is dat vaak niet expres maar omdat ie gewoon te kort is.

Maar met laarsjes moet het idd wel erg leuk staan!

Hmz, ga nu toch weer dubben... Wees er dus maar snel bij. :P
Ja, met laarsjes staat het hartstikke leuk maar dan vooral als ze lopen, of in ieder geval staan en dat wil mijn dochter nog niet ;)

Maar...leuk broekje :)

Davinia: knuffels wil men niet meenemen naar Afrika
pi_87462254
Ik gooi ze er nog maar eens in, met Jade Mauve bijgevoegd!

In de herhaling ;)

Lily Balou Buidelsling met vlinders, in mijn zwangerschap gekocht! Vind hem echt superleuk! Maar heb iets verkeerd gedaan met meten.. Tis een S... zou ik moeten passen, ware ik niet een cup G heb... als ik haar omdoe is het een soort dwangbuiseffect :') Mag ook gaan! 25 20 euro exclusief verzenden (past door de brievenbus)

Nog wat extra info, http://www.lilybalou.be/nl/shop-product.php?id=8
Aan 2 kanten te dragen! Roze kant en een vlinderkant!

EllaRoo Elsa Ze is ruim 5 meter (tis een L :) ) dus fijn lang! Elsa is een dunne doek!

Feauteaux :)

Zat te denken aan ¤ 45,- ¤ 40,-ex. verzendkosten...

En toch ook mijn Ellevill Jade Mauve gaat eruit.. Ik merk dat ik maar een paar doeken pak dus de rest mag echt gaan. Ik vind het zonde dat ze zo blijven liggen!

Jade Mauve 5! 1 keer gedragen toen Leia net geboren was... (daar zijn ook deze foto's van! Let niet op de onwijs slechte knoop, haha! Maar snel snel geknoopt.. puur voor de foto!)

Deze doek wordt niet meer gemaakt! Qua prijs zat ik te denken aan ¤ 80,- exclusief verzenden.

Te duur? PM wie weet komen we er wel uit ;)
pi_87462430
Jade O+ fijne doeken :Y
pi_87462657
Ja ik heb heel lang zitten twijfelen... Hoe hebberig ik was in mijn zwangerschap... (en nog wel, maar ben wat realistischer.. heb liever de 4 doeken die ik regelmatig gebruik dan 8 waarvan de helft ligt te verstoffen ;))

Dus beetje pijn in mijn hart! Maar tis niet anders :)
pi_87465183
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:48 schreef Cantare het volgende:

[..]

Ja zeker! Ze heeft er gisteren en vandaag al wat van aan gehad (gisteren het truitje met roze/groene/witte strepen en nu het Sweet as a cupcake-truitje). :)
Hihi die zijn allebei al 3e generatie Fok!kindjes nu. Volgens mij allebei van Kleurdoos geweest.
pi_87465555
Oh Orea, Lilybalou is mooi! O+
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:23:56 #117
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_87467373
Hier alsnog verlaat mijn rommel ;).

Alles is maat 80 of 86 (behalve het paarse truitje met de leeuw die is 92 maar valt als 86)
Bloesje zitten een paar lichte vlekken op waar ik niet meer de moeite heb genomen om ze eruit te wassen.

Wegens geen idee wat ik nu weer moet vragen alles 4 euro ex verzenden. Ik sta open voor suggesties ;)
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_87467665
Dat shirtje met Hey mr Dj..waar heb je dat vanaf? Die moet ik in maat 92 hebben!
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:32:53 #119
5428 crew  miss_sly
pi_87467708
Leuk kim!
Ik wil wel het gebreide vestje van de eerste foto rechtsonder en eht zwarte tuniekje van de laatste foto linksonder!

Verder kijk ik nog even, maar die wil ik heel graag :Y
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:35:42 #120
14746 k_i_m
pi_87467827
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat shirtje met Hey mr Dj..waar heb je dat vanaf? Die moet ik in maat 92 hebben!
Die is van de Bijenkorf, het huismerk geloof ik :).

miss_sly, genoteerd!
In my life
Why do I smile
pi_87467891
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

die bruine bedoel je, neem ik aan?
hoeveel wil je ervoor hebben?

*O*
Jups. Hij is alleen donkergroen. :)

5,- inclusief verzenden?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:22:52 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87470029
ooooeeee KIm ik ga je PMen!!! wat een leuke dingen!

in elk geval interesse voor het Zacht vest, het hema-vest (oeee te laat voor die zie ik ;) mooi voor Senna)
poes en hond shirt eventueel en de pyama?

welk merk zijn de spijkerbroekjes??
pi_87470221
Wahh Kim ik word hebberig!
Hoop dat ik niet te laat ben :o
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:47:05 #124
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87471149
waar heb jij voor Willow je oog op laten vallen Innepin???

Ik vond dat Hema-vest ook zoooo leuk; maar daar gaat Senna de blits in maken, staat dr vast fantastisch!!!

waar ik een PM over heb gestuurd:
z8 vestje
pyama
spijkerbroekjes

en
eventueel de poes en hond

O+
pi_87471372
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:26 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar een regencape voor een jongen. Maat 80/86.
Op het internet kan ik ze alleen vinden met een grote kikker erop of piraten. En duur vind ik.
Hema heeft regencapes/poncho's (jip en janneke)
Weet alleen even niet vanaf welke maat
pi_87471760
vanaf 86/92 zijn die regenjasjes en poncho's
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:08:09 #127
14746 k_i_m
pi_87472091
Volgens mij heb ik nu alle verzoeken aangekruist :o.
In my life
Why do I smile
pi_87472724
Ja wie heeft dat DJ shirtje voor mijn neus weggekaapt }:|
Die. moet. ik. hebben. }:|
pi_87472828
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:20 schreef innepin het volgende:
Ja wie heeft dat DJ shirtje voor mijn neus weggekaapt }:|
Die. moet. ik. hebben. }:|
Dat biedt perspectieven!

pi_87473126
Was jij het, gij Serpent? o|O
pi_87474089
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:29 schreef innepin het volgende:
Was jij het, gij Serpent? o|O
Nope...

Maar ik stook graag. O-)
pi_87475104
Shit wat een leuke spijkerbroekjes Kim! Maar al weg :-(
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:13:32 #134
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87503568
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:37 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Jups. Hij is alleen donkergroen. :)

5,- inclusief verzenden?
Is goed. Ik pm je m'n adres wel ff.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:22:27 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87503842
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:50 schreef DaviniaHR het volgende:
Te koop:
Heleboel knuffels die door geen van beide kinders zijn gebruikt

Gratis af te halen of tegen verzendkosten.
Alles wat ik hier niet "verkoop" gaat naar humana

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Denk je dat je oranjetutnijntje door de brievenbus kan frotten?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:11:49 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87507912
Heeft iemand toevallig nog winterslaapzakken met lange mouw van 80 cm liggen?
pi_87508319
Rienk heeft voeten van 10cm lang, heeft iemand slofjes van 11 centimeter? Dat is maat 17 of 18

Dat lijkt me in de koude tijd wel lekker voor in huis :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:29:09 #138
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87508856
Voetenzak maxicosi, amper gebruikt.
Hier met Eva er nog in, maar ook toen amper gebruikt.
20 excl. verzendkosten

http://3.bp.blogspot.com/(...)c/s1600/P1010950.JPG
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:32:40 #139
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_87509018
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef Vlindur het volgende:
Rienk heeft voeten van 10cm lang, heeft iemand slofjes van 11 centimeter? Dat is maat 17 of 18

Dat lijkt me in de koude tijd wel lekker voor in huis :Y
Heb ik wel!...................maar dat zijn meidenslofjes :D , lijkt me niet zo charming voor zo'n stoere kerel als Rienk! :N
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_87509528
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:32 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Heb ik wel!...................maar dat zijn meidenslofjes :D , lijkt me niet zo charming voor zo'n stoere kerel als Rienk! :N
Nee bedankt dan! :o
pi_87524189
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:06 schreef ymme het volgende:
Zo de hele ochtend druk geweest met foto's maken etc.
Hebben jullie even de tijd? Het is best veel.

Alles is maat 62.
In goede staat. Weinig gedragen. Gewassen.

Shirts 1,50 euro
Broeken 2,50 euro.
Of als je een andere prijs in gedachten hebt, mijn PM box is open voor al uw vragen/opmerking.

BFC
[ afbeelding ]

BFC
[ afbeelding ]

Esprit
[ afbeelding ]

Esprit
[ afbeelding ]

Prental (aan 2 kanten te dragen) 3,50
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Jottum
[ afbeelding ]

MEXX (tekst Lift me up to dady).
[ afbeelding ]

Noppies
[ afbeelding ]

Noppies
[ afbeelding ]VERKOCHT

Noppies
[ afbeelding ]

Noppies
[ afbeelding ]

Pointer
[ afbeelding ]

Vestje MEXX 3 euro
[ afbeelding ]

Slaapzakken prenatal 70cm. 5 euro samen.
[ afbeelding ]

Esprit
[ afbeelding ]

Esprit
[ afbeelding ]

Mexx
[ afbeelding ]

Noppies
[ afbeelding ]

Noppies
[ afbeelding ] VERKOCHT

Noppies
[ afbeelding ]VERKOCHT

Noppies
[ afbeelding ]VERKOCHT
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:12:25 #142
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87526533
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

Denk je dat je oranjetutnijntje door de brievenbus kan frotten?

met een beetje duwen past het
pi_87533697
Jongenskleertjes maat 80 en 86. Met onder andere een winterjas van Prénatal, tuinbroeken van de Hema, overhemdjes (ook een geruite! :P ), broeken van Mexx en een geweldig stoere wintermuts.

http://www.mijnalbum.nl/Album=MP3OADAA
pi_87534000
Ja! Bodpa!

Die slofjes, welke maten en hoe duur?!
pi_87534053
Dat grijze vestje vind ik leuk...maar ik heb al een 'jongenstrui' (hij is binnen Tan, dank je wel hij is echt leuk!) en om dan ook nog een jongensvest aan te schaffen....twijfeltwijfel.
pi_87534129
Bodpa, heb net PM gestuurd over kieltje en de eerste slofjes op de foto
pi_87534185
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:01 schreef Poppejans het volgende:
Bodpa, heb net PM gestuurd over kieltje en de eerste slofjes op de foto
o|O Welke maat heeft Wolf?
pi_87534301
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:02 schreef Vlindur het volgende:

[..]

o|O Welke maat heeft Wolf?
geen idee, hij begint uit de 6-12mnd, (werd aangeduid met M) slofjes die hij nu heeft te groeien.Hema heeft slofjes in kledingmaten dus dan denk ik dat hij nu 80-86 ofzo, of een maat L,
pi_87534577
Rienk heeft nu voeten van 10.5 centimeter, net even gemeten :) Verder ook geen idee.
Maat 17/18 zou ik graag willen hebben :Y
pi_87534808
We horen het wel van Bodpa, komt goed! Anders neem jij ze gewoon hoor, maakt me niet zoveel uit.
Ben er rond 19.00 weer, nu effe paar uurtjes invallen op werk.

Vanavond begin ik trouwens zelf alles te fotograferen van mt 50 t/m 74
pi_87534874
Ik ga even boodschappen doen. Zal straks meten.
pi_87536197
Excuus, Ik heb Rienk zijn schoenen nog even bekeken en dat is maat 18, zijn schoenen in maat 19 beginnen ook al te passen dus als de sloffen in maat 19 zijn zou ik ze graag willen, anders mag Poppejans ze ook wel.
pi_87536317
ik heb nog slofjes..moet even kijken hoe groot ze zijn. Maar ze zijn in jeansstof..iemand van hier heeft ze toen voor me gemaakt. Als er interesse is zal ik wel even een foto maken/ maat opnemen
pi_87536402
Als ze smal zijn ben ik misschien wel geïnteresseerd Bla!
pi_87537799
In de herhaling ;) prijsverlaging buidelsling :)

Lily Balou Buidelsling met vlinders, in mijn zwangerschap gekocht! Vind hem echt superleuk! Maar heb iets verkeerd gedaan met meten.. Tis een S... zou ik moeten passen, ware ik niet een cup G heb... als ik haar omdoe is het een soort dwangbuiseffect :') Mag ook gaan! 25 20 15 euro incl. verzenden

Nog wat extra info, http://www.lilybalou.be/nl/shop-product.php?id=8
Aan 2 kanten te dragen! Roze kant en een vlinderkant!

EllaRoo Elsa Ze is ruim 5 meter (tis een L :) ) dus fijn lang! Elsa is een dunne doek!

Zat te denken aan ¤ 45,- ¤ 40,-ex. verzendkosten...

Jade Mauve heb ik geruild, dus is niet meer beschikbaar ;)

Te duur? PM wie weet komen we er wel uit ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door Orea op 14-10-2010 17:39:58 ]
pi_87540146
De donkere slofjes zijn 12 cm, de beige schoentjes zijn 11 cm (maat 17/18 staat erin), de sloksloffen zijn 12,5 cm. Wie zocht nou pas sloksoffen trouwens?
pi_87541322
Ik wil ze graag van je overnemen :Y De eerste, die van 12 cm dus.
Ik PM je ff.

PJ, mocht Wolf de zelfde maat hebben mag jij ze hebben hoor, ik denk dat jij eerder was :Y
pi_87543004
De slofjes zijn 12 cm
Het zijn deze, ik zie nu dat ze mischien wel erg meisjesachtig zijn door het "bloemenbandje" eroverheen
Ze zijn trouwens gemaakt door Oeke :)
pi_87545258
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:18 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil ze graag van je overnemen :Y De eerste, die van 12 cm dus.
Ik PM je ff.

PJ, mocht Wolf de zelfde maat hebben mag jij ze hebben hoor, ik denk dat jij eerder was :Y
Die maat heb ik ook nodig denk ik, maar neem jij ze maar hoor.Wolf heeft voor nu nog eventjes slofjes die passen.
pi_87550791
Zijn er heel toevallig nog mensen die een cosleeper kwijtmoeten?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_87552436
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Die maat heb ik ook nodig denk ik, maar neem jij ze maar hoor.Wolf heeft voor nu nog eventjes slofjes die passen.
Jij mag ze, J. vindt ze stom o|O
pi_87560504
2 voetenzakken voor in de kinderwagen etc te koop :) Beide nieuw en niet gebruikt!

Eén van het merk Maxi-cosi, kleur roasted brown. GERESERVEERD voor Becky.

Vraagrpijs: 12,50. Maar onderhandelen kan natuurlijk altijd via pm.

Wallaboo voetenzak/overall. Nieuw. Donker grijs.

Vraagprijs: 12,50. Maar ook hiervoor geld. Andere prijs in gedachten. Pm :)

[ Bericht 4% gewijzigd door ymme op 15-10-2010 12:38:27 ]
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:42:29 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87565184
@ Orea, ik twijfel nog steeds heel erg over je buidelsling, ik wil hem echt heel graag maar hij is wel wat gurly. daarentegen ben ik zelf wel een meisje dus.... haal mij even over!
pi_87565318
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef Vanyel het volgende:
Zijn er heel toevallig nog mensen die een cosleeper kwijtmoeten?
Op welke termijn wil je er één?
Hardloper.
IG @webkim
pi_87565700
Eind dit jaar zou op zich vroeg genoeg moeten zijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_87566231
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:55 schreef Vanyel het volgende:
Eind dit jaar zou op zich vroeg genoeg moeten zijn.
Ik hou het even in gedachten. Hij staat hier nog, maar M slaapt veel in z'n ledikant inmiddels.
Hardloper.
IG @webkim
pi_87566622
OK, fijn.
Net in zwangerschap en geboorte een aantal tips gehad over cosleepers improviseren, dus zou kunnen dat we het zo op gaan lossen, maar dat is allemaal nog niet helemaal helder.
pi_87571439
Hoi,

ik heb een keukentje in de aanbieding.
Het was een kadootje voor onze dochter die toen 3 werd. Inmiddels is ze 7 en het keukentje (letterlijk) ontgroeid.
We hebben het zelf gemaakt, staat dus nergens te koop :)

Nu jongste graag een hamster in een kooitje wil, vinden we dit wel een goede ruil, denk ik.
Wie wil ons keukentje in ruil voor een hamster-met-kooitje? (Graag wel een nieuwe hamster ;) )

Keuken heeft wel speelsporen maar geen stukken er af, meer iets van butsjes in de lak.
We ruilen het zonder keukenspulletjes. Bij de HEMA is tegenwoordig enorm veel van dit spul te koop, vooral in deze tijd.

Keuken kan worden opgehaald in Enschede. Wij gaan zelf 31 Oktober naar Eindhoven, dus op die route kan het ook bezorgd worden.

Screw them.
We're going home.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:37:42 #169
5428 crew  miss_sly
pi_87571515
Wat een ontzettend gaaf keukentje O+
Ik denk dat Senna nog te klein is en ik vrees dat we geen ruimte hebben, anders ging ik nu naar de dierenwinkel voor hamster-met-kooi!
pi_87571516
whoaa te gek keukentje!! vanavond even met manlief overleggen :D
pi_87573385
Als bla het keukentje niet hebben wil dan houden wij ons aanbevolen.

Volgende week zondag gaan we naar Enske naar vrienden dus wie weet is er wat te combineren.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:56:24 #172
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87574670
En anders hou ik me (Eindhoven) ook wel aanbevolen haha
pi_87575771
Jongenskleertjes
Prijzen excl verzendkosten
Ik kom naar de Utrecht meet

http://www.mijnalbum.nl/Album=3ISMH6NE 50/56
http://www.mijnalbum.nl/Album=PDCQXRXF 62 en 62/68
http://www.mijnalbum.nl/Album=QZRNAXPP 68
http://www.mijnalbum.nl/Album=UVDEEJ4B 74
http://www.mijnalbum.nl/Album=KQ3MUSQR divers (zwemshort mt 68/74,sandaaltjes,gympjes en nep crocs
pi_87576520
quote:
Als Becky hem alsnog niet wil hebben, zou ik hem graag van je willen overnemen, Ymme.
pi_87578987
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:22 schreef het-is-mij het volgende:
Als bla het keukentje niet hebben wil dan houden wij ons aanbevolen.

Volgende week zondag gaan we naar Enske naar vrienden dus wie weet is er wat te combineren.
Als jij het evt kan combineren met een vriendenbezoekje dan mag je wel voor hoor ;). Want als manlief akkoord is moeten we eerst nog kijken hoe we t keukentje hier gaan krijgen en ik wil niet dat ze een verkoopkans mislopen door mij ;)
pi_87579890
Alleen Elsa is nog te koop! *O* wie maakt me los?

Zat te denken aan ¤ 45,- ¤ 40,-ex. verzendkosten..
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:32:24 #177
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87580173
ik ben bezig wat dingetjes op MP te zetten.
in de haak.
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:44:43 #178
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:47:22 #179
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87582696
ja, van sommige merken/soorten schoenen wel ja! bizar he! hij draagt nog steeds maat 35, maar alleen de ruim vallende exemplaren. 36 staat al klaar, maar is nog net te groot.
in de haak.
pi_87583695
trui, die regenboogjeans wil ik wel voor Meike
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:22:50 #181
272858 suikertaartje
pi_87584064
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:46 schreef ymme het volgende:
2 voetenzakken voor in de kinderwagen etc te koop :) Beide nieuw en niet gebruikt!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagrpijs: 12,50. Maar onderhandelen kan natuurlijk altijd via pm.

Wallaboo voetenzak/overall. Nieuw. Donker grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagprijs: 12,50. Maar ook hiervoor geld. Andere prijs in gedachten. Pm :)
De verzendkosten zijn 6,75 denk ik he?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:29:32 #182
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87584372
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:47 schreef trui het volgende:
ja, van sommige merken/soorten schoenen wel ja! bizar he! hij draagt nog steeds maat 35, maar alleen de ruim vallende exemplaren. 36 staat al klaar, maar is nog net te groot.
jammer dat die rode geoxen niet zo onze kleur zijn, anders had ik absoluut interesse :Y
maar ik hou me aanbevolen voor eventuele andere schoenen :)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:32:46 #183
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87584507
Net dit broekje van Meimeltje overgenomen maar past helaas niet:

HEMA, maat 68

Ook heb ik nog een nieuw HEMA spijkerbroekje maat 68 met de kaartjes er nog aan, was 8 euro. Ben helaas alleen de bon kwijt. Hij is wel donkerder dan op onderstaande foto. Lekker basic spijkerbroekje:

Spijkerbroekje was 8 euro. Iemand die de spijkerbroekjes voor 10 euro incl. verzenden wil overnemen?

Oh, heb verder nog wat dingetjes te koop dus wie weet zit er nog iets bij.
http://www.mijnalbum.nl/Album=SAB4MXGU (maat 62)
http://www.mijnalbum.nl/Album=VR7P6ZP6 (maat 56)
http://www.mijnalbum.nl/Album=6IIHJWO6 diversen
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:45:50 #184
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87585045
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
trui, die regenboogjeans wil ik wel voor Meike
OK! :) je hebt gezien dat ie wel een beetje beschadigd is onderaan (achter) he? (en ben jij "simo'?)
in de haak.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:50:28 #185
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87588241
memmel, ik geloof dat jij ooit deze jurk over wilde nemen maar 't is er nooit van gekomen. wil je 'm nog? dan haal ik 'm van MP af. anders, voel je niet bezwaard, dan kijk ik of ik 'm aan iemand anders kwijt kan.
in de haak.
pi_87588691
trui: ik heb wel interesse in t spijkerbroekje maat 110.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:00:31 #187
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87588747
prima!
in de haak.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:08:57 #188
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87589116
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef happyme28 het volgende:
Net dit broekje van Meimeltje overgenomen maar past helaas niet:
[ afbeelding ]
HEMA, maat 68

Ook heb ik nog een nieuw HEMA spijkerbroekje maat 68 met de kaartjes er nog aan, was 8 euro. Ben helaas alleen de bon kwijt. Hij is wel donkerder dan op onderstaande foto. Lekker basic spijkerbroekje:

[ afbeelding ]

Spijkerbroekje was 8 euro. Iemand die de spijkerbroekjes voor 10 euro incl. verzenden wil overnemen?
Ik kijk morgen even in de kast van Harry. Volgens mij heb ik nog minstens 1 broek nodig...
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:23:44 #189
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87589788
Owkee, ik hoor het wel dan :)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:39:00 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87590429
Dat keukentje! _O_
Leuke deal trouwens ook! :Y
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:51:18 #191
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87590809
nou! ik weet nog goed dat je 't keukentje net had caronline. O+ (time flies! :+)
in de haak.
pi_87591002
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:23 schreef happyme28 het volgende:
Owkee, ik hoor het wel dan :)
Happy, bij de HEMA kan je ook terugbrengen zonder bon :Y
Lotte!
Noah!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:11:09 #193
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87591526
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:56 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Happy, bij de HEMA kan je ook terugbrengen zonder bon :Y
Oh, is dat zo? Wat moet je dan meenemen? Rekeningafschrift? Of de kaartjes eraan is voldoende?

Mocht asy die niet hoeven, dan ga ik zeker terug :Y
pi_87591611
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:11 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Oh, is dat zo? Wat moet je dan meenemen? Rekeningafschrift? Of de kaartjes eraan is voldoende?

Mocht asy die niet hoeven, dan ga ik zeker terug :Y
Kaartjes eraan laten en zeggen dat het een cadeautje was *)
Lotte!
Noah!
pi_87591674
je kan ook gewoon zeggen dat de bon kwijt is.
hoef je niet eens over te liegen
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:32:19 #196
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87592180
Asy, dan breng ik toch liever het 2e broekje terug :@ (goed excuus om weer wat nieuws te kopen ;))

Mocht je geinteresseerd zijn in het eerste broekje, laat het dan even weten dan maken we daar een leuk prijsje voor.
pi_87596967
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:51 schreef trui het volgende:
nou! ik weet nog goed dat je 't keukentje net had caronline. O+ (time flies! :+)
Ja, time flies enorm hard ook!
Ik was al benieuwd of iemand het zich nog kon herinneren ;)

Kind is ontzettend lang en moet er inmiddels op de knieën bij.
En aangezien ik het gezeur om een hamster niet meer aan kan horen doen we het maar zo!
Ze is er helemaal opgewonden van :D O+
Screw them.
We're going home.
pi_87597588
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:22 schreef suikertaartje het volgende:

[..]

Ja het past niet door de brievenbus :)
  † In Memoriam † zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:09:05 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87597769
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:22 schreef suikertaartje het volgende:

[..]

met dhl is het 5 euro
pi_87597881
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:08 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik kijk morgen even in de kast van Harry. Volgens mij heb ik nog minstens 1 broek nodig...
Ik wil wel even kijken voor je, maat 68 toch?

Bla_bla_bla wat een super cute slofjes O+ O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:57:59 #201
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87598308
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:32 schreef happyme28 het volgende:
Asy, dan breng ik toch liever het 2e broekje terug :@ (goed excuus om weer wat nieuws te kopen ;))

Mocht je geinteresseerd zijn in het eerste broekje, laat het dan even weten dan maken we daar een leuk prijsje voor.
Joh, daar hoef je je niet voor te schamen! Gewoon terugbrengen.
Ik ga straks even kijken of ik dat andere broekje nodig heb. Kabouter ligt nu in bed.
pi_87599717
Kan de hamster ook met de post? :P :P

Dat keukentje is superleuk... Leuk kadootje ook! Even onthouden voor de verjaardag.
pi_87600538
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 11:18 schreef Ticootje het volgende:
Kan de hamster ook met de post? :P :P

Dat keukentje is superleuk... Leuk kadootje ook! Even onthouden voor de verjaardag.
De hamster misschien wel, t keukentje past alleen niet door de brievenbus -O-
Screw them.
We're going home.
pi_87601382
Ik hou me anders ook nog aanbevolen voor het keukentje. In enschede komen we regelmatig.
Ik wacht op mijn voorgangers ;)
pi_87618066
Nou sorry dames voor jullie, fijn voor ons ;) maar het keukentje gaat door.
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:18:16 #206
16245 CarOnline
met lange O
pi_87625685
Zoals al gezegd: de keuken gaat geruild worden voor een hamster-in-een-hokje :)

Dus niet meer beschikbaar :)
Screw them.
We're going home.
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 10:29:58 #207
5428 crew  miss_sly
pi_87625859
Ik heb nog steeds een roze bumbo seat te koop, voor 20 euro excl verzenden. Als niemand hem hier wil, ga ik hem op MP zetten :)

Iemand verder nog interesse in een Bugaboo Bee? Staat hier ook maar stof te happen, dus die gaat ook op MP, maar mocht iemand hier interesse hebben, hoor ik het wel.

Graag pm, want ik vergeet hier vaak te kijken :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:28:19 #208
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87630331
Nog even wat kleertjes toegevoegd aan mijn albums. Ik heb nog wat maat 56 en verder veel maat 62 en al wat kleinvallende maat 68. Ook nog wat rompers en pyama's en een zwembroekje. Mocht er iets bij zitten, prijzen zijn richtprijzen of doe een voorstel. Alles ex. verzenden (ik woon regio Den Haag).

http://www.mijnalbum.nl/Album=VR7P6ZP6 maat 50/56
http://www.mijnalbum.nl/Album=SAB4MXGU maat 62
http://www.mijnalbum.nl/Album=OUYAQ7LR maat 68
http://www.mijnalbum.nl/Album=6IIHJWO6 rompers, pyama's en zwembroekje
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:01:23 #209
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87631399
Ik zoek nog twee gewatteerde slaapzakjes met mouwtjes, lengte 100 cm. Iemand? Liefst ff via pm :P . Ik heb nog 2 gewatteerde slaapzakjes met mouwtjes liggen (80 cm), van de hema. Iemand interesse? Doe ook maar via pm :Y verkocht~!

[ Bericht 2% gewijzigd door mikoxx op 18-10-2010 20:25:55 ]
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:03:59 #210
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87631497
Ik heb nog twee maxicosi's staan, beide dezelfde kleurcombi (bruin met en werkje) met bijpassende voetenzak. Evt is de voetenzak ook los te koop, wie o wie?

Prijs, mc 70 euro, voetenzak 25 euro ex verzenden

zondag 17 oktober 2010 @ 15:25:46 #211
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87634223
nog een keer in de herhaling, het linkje naar mijn marktplaatsadvertenties, omdat er inmiddels best veel bijgekomen zijn. fok!kers krijgen voorrang! zet 't er even bij in je mail of PM. :)
in de haak.
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:28:22 #212
108648 cattie
lieve moeder
pi_87636300
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:25 schreef trui het volgende:
nog een keer in de herhaling, het linkje naar mijn marktplaatsadvertenties, omdat er inmiddels best veel bijgekomen zijn. fok!kers krijgen voorrang! zet 't er even bij in je mail of PM. :)
Die schurkenjurk is leuk! Maar het zal wel nog 3 jaar duren voordat Fee er in past..
pi_87636940
Nog maar even in de herhaling: Alles is nog te koop. Om een of andere reden is de drempel om het op Marktplaats te zetten me nog iets te hoog :o
pi_87669603
Iemand interesse in een Nijntje loopkar? Kan 'm meenemen naar de meet.

Tientje. :)
pi_87670654
Heb ook nog een roze winterpakje liggen, maat 74.Met fleece gevoerd. ~:) Er staat een naam in, dus voor 3,- mag ie weg.

En deze zijn er (per ongeluk) ook nog...

Name It, maat 74

Noppies, maat 86

[ Bericht 4% gewijzigd door Ssserpente op 19-10-2010 09:14:01 ]
pi_87672673
Draagdoex!

Nati Sweet Place met wol - ruuuiiime mt. 6 - 85 Euro [size=85]1x gewassen, nagenoeg niet gedragen[/size]

Didymos Indio Linnen Ecru - 80 Euro
Misschien wel de zachtste linnen Indio die je kan vinden. Boterzacht, met een boterkleurige weefdraad.

Didymos Tagetes / Marigold - even gereserveerd
Zo mooi, zo sterk, zo fijn om mee te dragen, zo niet mijn kleuren.

Didymos Colourgrown Waves / Wellen Natur - 85 Euro
Zó zacht. Maar natureldoeken laten mij er zo ongezond uitzien.

Girasol Drop 7 - 70 Euro [size=85]1x gewassen, nagenoeg niet gedragen[/size]
Hardloper.
IG @webkim
pi_87674462
Welke maat is die indio?
pi_87677324
Oh sorry, maat 6.
Hardloper.
IG @webkim
pi_87684977
Heeft iemand nog een zwembroekje in maatje 92/98 liggen?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:28:14 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87698998
wat zou je voor die noppiesbroek willen hebben Sserpente?? e n hoe zou je die kleur omschrijven??
pi_87702720
Sorry, hij's alweer weg, BJ. ;(
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:51:29 #223
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87711408
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Niet handiger om voor 2 a 3 euro bij de Zeeman een zwembroekje te halen in die maat? Die dingen zijn best goed.
pi_87711592
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:51 schreef kahlanamnell het volgende:

Niet handiger om voor 2 a 3 euro bij de Zeeman een zwembroekje te halen in die maat? Die dingen zijn best goed.
Hier hebben ze niks meer liggen helaas, ik ga vrijdag nog wel even een blik werpen in de stad
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:57:52 #225
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87714529
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
Hier hebben ze niks meer liggen helaas, ik ga vrijdag nog wel even een blik werpen in de stad
ja, dat is wel een gedonder bij de zeeman. Slofsokken ook al, soms heel veel en als je ze nodig hebt is er niks :X
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:00:23 #226
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87714650
Ik zoek de volgende zaken:

- Nijntje huis met nijntje poppetjes en spullen erbij
- Hello Kitty huis met spullen enzo erbij
- Theeservies van hello kitty
- Hello Kitty dierensalon
- Reiswieg van Haba (voor een kleine babyborn)

Iemand die iets hiervan heeft staan? Het moet wel in goede staat zijn en niets afgebroken ofzo.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:04:31 #227
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87714839
Ssserpente, hoe lang is dat winterpakje ongeveer in CENTIMETERS? :Y) Ik heb er wel interesse in!
Als jij trouwens toch naar de meet komt, wil je dan het slaapzakje voor Emma ook meenemen? O+
A grand adventure has begun.
pi_87724402
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef Keshet het volgende:
Ssserpente, hoe lang is dat winterpakje ongeveer in CENTIMETERS? :Y) Ik heb er wel interesse in!
Als jij trouwens toch naar de meet komt, wil je dan het slaapzakje voor Emma ook meenemen? O+
Haha! :D :') Ik ga straks even meten. Eerst ff Lente in bad doen. Slaapzakje neem ik mee! :)

Edit: zal ik dat winterpakje anders ook gewoon meenemen? Dan kun je daar kijken of ie past. Is betrouwbaarder dan mij met een meetlint aan de slag laten gaan. :P
pi_87734034
Ik ben op zoek naar hele smalle babysokjes. Anna heeft echt hele smalle, maar wel redelijk lange voetjes. Alle sokjes die ik had zijn echt veel te breed en blijven dus niet zitten. Alleen de allerkleinste sokjes van Prenatal zaten goed, maar die zijn eigenlijk weer wat te kort bij haar voetjes, waardoor ze ook niet zo lekker blijven zitten.
Iemand nog wat in de aanbieding, of tips waar ik smalle sokjes kan vinden?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87734392
Ik heb laatst hele smalle sokjes gekocht bij de Wibra. Ze hingen aan een rek met een haakje en de sokjes zaten om een plastic voetje heen.
pi_87739502
De sokjes bij Trekpleister (3 paar per pakje van funny bunny) blijven heel goed zitten.
pi_87741230
De sokjes van de kruidvat (Bambino) zijn hier favoriet. Ook smalle lange voetjes hier. Succes!
pi_87742936
Ja Bambino hier ook favoriet !! Blijven tenminste goed zitten en worden niet uitgeschopt.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:30:35 #234
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87746188
ik heb nog een gloednieuwe versie van 'opperdepop' liggen. is er iemand hier die interesse heeft?
in de haak.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:34:23 #235
265732 Keshet
pi_87746329
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:07 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Haha! :D :') Ik ga straks even meten. Eerst ff Lente in bad doen. Slaapzakje neem ik mee! :)

Edit: zal ik dat winterpakje anders ook gewoon meenemen? Dan kun je daar kijken of ie past. Is betrouwbaarder dan mij met een meetlint aan de slag laten gaan. :P
Ja, dat is in ons geval misschien wel wat verstandiger he. :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:41:24 #236
11682 Moonah
Jolie femme
pi_87746628
Nog twee broeken van de Hema te koop. (Kersjes zou ze overnemen, maar ik heb al lang niets meer van haar gehoord, iemand die iets over haar weet?)

Maat 104, grijs/groen, heel vaag ruitje. Elastiek in de taille. Niet veel gedragen ivm groeispurtje. 3 euro.

Maat 104, bruinachtig grijsgroen, ook een ruitje. Elastiek in de taille. Niet gedragen (wist niet eens meer dat ik hem had :o ). 4 euro.

Vingino broek. Maat 104. 5 euro.

Jas van Oililiy O+. Maat 104. Capuchon is eraf te halen. 7,50 euro.

Laarzen, maat 27, cognackleur. Eigenlijk voor meisjes, maar ze stonden Thies ook prima. 5 euro.

Laarzen, maat 28, donkerbruin. 5 euro.

Beide paar laarzen zijn nog prima te dragen, zeker als speellaarzen, maar als je ze poetst zijn ze zelfs nog gewoon netjes. Niet schuin afgesleten op de zolen.

Superleuk cricketspel. Hout met mooi zachte stof. Lieve beestjes op de poortjes. 5 euro.

Houten schuifpuzzel. Breng het jong naar zijn moeder. 3 euro.

En dan in de bonus (als je iets koopt dat per pakketpost moet, dan doe ik er iets bij, anders wordt tweedehands alsnog best duur...)

Regenlaarzen, maat 26/27.

Regenlaarzen maat 27.

Gympen, nauwelijks gedragen, maat 28.

Op zolder staat ook nog een grote doos met megablocks, echt erg grote plastic bouwblokken. Indien interesse maak ik daar ook nog wel een foto van.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_87747425
Ik ben op zoek naar iets om Ruben zijn benen warm te houden als we op de fiets Emma naar school brengen. Een skibroek(maat86/92) zou mooi zijn of zo'n bike-away van deryan(voetenzak voor fietsstoeltje) Of misschienheeft iemand zo'n bike-away en wil daar wel foto's van maken zodat ik kan kijken of ik zelf iets kan knutselen van een oude jas oid.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jelief op 20-10-2010 12:56:15 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:10:50 #238
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_87747608
Ik heb 2 lime groene voetenzakken van Phil and Teds
Per stuk 30 euro.
pi_87749657
Zou je een foto van de blokken willen maken Moonah? Speelde Thies er veel mee? We hebben hier ook al Duplo namelijk, maar volgens mij kun je met 'jouw' blokken echt hoge torens maken.
pi_87749977
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:04 schreef Jelief het volgende:
Ik ben op zoek naar iets om Ruben zijn benen warm te houden als we op de fiets Emma naar school brengen. Een skibroek(maat86/92) zou mooi zijn of zo'n bike-away van deryan(voetenzak voor fietsstoeltje) Of misschienheeft iemand zo'n bike-away en wil daar wel foto's van maken zodat ik kan kijken of ik zelf iets kan knutselen van een oude jas oid.
Ik heb een bike away, wil er wel foto's van maken voor je :)
pi_87750297
Thanx voor de tips allemaal, ik ga dit weekend ff langs de Trekpleister, Kruidvat en de Wibra!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87750336
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Bij H&M hangen de 'sale' rekken vol zwemshorts, ik ben daar leuk geslaagd!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_87750394
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:57 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

ja, dat is wel een gedonder bij de zeeman. Slofsokken ook al, soms heel veel en als je ze nodig hebt is er niks :X
Ben ik óók voor geslaagd bij H&M. Weliswaar van Cars, maar het zijn slofsokken :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_87752716
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:05 schreef bodpa09 het volgende:
Zou je een foto van de blokken willen maken Moonah? Speelde Thies er veel mee? We hebben hier ook al Duplo namelijk, maar volgens mij kun je met 'jouw' blokken echt hoge torens maken.
Angelo speelt ook met megabloks en daar kan je echt torens mee maken. Ik heb misschien ook interesse. foto is altijd welkom !
pi_87753196
Jongenskleding maat 80 en 86 :)

Heb nog genoeg nodig. Ook rompers 80/86
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:08:07 #246
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87754379
iemand interesse in leuke meisjeslaarzen maat 31?

of juist in maat 30?

allebei nog erg mooi, weinig gedragen.
in de haak.
pi_87756565
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:41 schreef ymme het volgende:
Jongenskleding maat 80 en 86 :)

Heb nog genoeg nodig. Ook rompers 80/86
Een blz terug heb ik een advertentie geplaatst, misschien zit daar wat tussen?
pi_87757241
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:22 schreef McLaura het volgende:

[..]

Bij H&M hangen de 'sale' rekken vol zwemshorts, ik ben daar leuk geslaagd!
En nu nog een H&M in de buurt -O- Was bedoeld voor dit weekend (we gaan een weekendje weg met zwemparadijs, maar goed misschien kan ik vrijdag nog wat vinden hier in de stad)
Bedankt voor de tip!
pi_87757764
Bij de liefwebwinkel waren de zwembroekjes ook in de aanbieding. Ik heb alleen niet op de maat gelet.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 18:04:53 #250
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87761547
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ben ik óók voor geslaagd bij H&M. Weliswaar van Cars, maar het zijn slofsokken :D
oh, zijn ze er weer bij H&M? Ik ga morgen gelijk kijken, moet toevallig cars slofsokken hebben, hoop dat ze er in maat 24 of 25 zijn, die grote maten zijn soms lastig , maar ik heb hoop *O*
pi_87762413
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:30 schreef trui het volgende:
ik heb nog een gloednieuwe versie van 'opperdepop' liggen. is er iemand hier die interesse heeft?
Ja! Hoeveel wil je er voor hebben?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 18:33:14 #252
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87762432
hmm, 7,50? excl. verzendkosten. laten we zeggen 10 euro incl. verzenden?

[ Bericht 39% gewijzigd door trui op 20-10-2010 18:54:53 ]
in de haak.
pi_87762497
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:04 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

oh, zijn ze er weer bij H&M? Ik ga morgen gelijk kijken, moet toevallig cars slofsokken hebben, hoop dat ze er in maat 24 of 25 zijn, die grote maten zijn soms lastig , maar ik heb hoop *O*
Hier sowieso, of in elk geval : in Drachten. Ik zocht 22/23 en er hing een hele rij 24/25 :D
pi_87762640
Deze trouwens

woensdag 20 oktober 2010 @ 19:21:35 #255
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87764415
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:35 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hier sowieso, of in elk geval : in Drachten. Ik zocht 22/23 en er hing een hele rij 24/25 :D
he? Zit er een H&M in Drachten? Daar werk ik, komt mooi uit. Nu die H&M nog vinden *O*
edit: al gevonden, bij dat overdekte rode ding in het midden van het centrum, hopen dat ik dit keer niet een parkeerboete krijg, al die parkeerwachters daar :X

[ Bericht 16% gewijzigd door kahlanamnell op 20-10-2010 19:26:48 ]
pi_87768411
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:33 schreef trui het volgende:
hmm, 7,50? excl. verzendkosten. laten we zeggen 10 euro incl. verzenden?
Prima. PM je me even je bankgegevens?
pi_87768469
ook naar mij trui? Maar dan voor het tuniekje?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:40:30 #258
11682 Moonah
Jolie femme
pi_87771704
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:05 schreef bodpa09 het volgende:
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:27 schreef dolphinqueen het volgende:

[..]

Angelo speelt ook met megabloks en daar kan je echt torens mee maken. Ik heb misschien ook interesse. foto is altijd welkom !
Bodpa, dolphinqueen en Mikoxx, ik heb de blokken beneden gehaald, en ze zijn eigenlijk nog wel erg leuk. :o Thies was het er niet mee eens dat ik ze nu al zou verkopen. Sorry!

Maar nog wel in de aanbieding (toen ik toch op zolder was :') ):

Alecto babyfoon. verkocht aan het-is-mij

Zie ook hier voor specificaties: http://www.kieskeurig.nl/(...)pecificaties/134103/
Doet het nog prima. Is alleen wat verkleurd door zonlicht. 20 euro inclusief verzenden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Moonah op 20-10-2010 22:11:51 ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_87772185
@ Moonah, ik (of eigenlijk mijn moeder) heeft wel interesse in de babyfoon.

Ik ga je pm-en
pi_87777070
Geeft niks Moonah!
pi_87784843
geeft niks hoor, lekker met de blokken laten spelen !! :)
pi_87788429
Heeft er iemand toevallig een shirt van K3 met Josje in maat 122 voor Kim? Of enig idee waar je dat kan kopen. De jurk die bij Bart Smit (?) te koop is vind ze maar niks.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 12:39:41 #263
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_87788730
We zijn via via aan een Gulliverbedje gekomen van Ikea. Nu mist echter de plank die je nodig hebt als je zonder zijkant wil monteren. Heeft iemand die nog liggen in berkenkleur?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 12:46:45 #264
265732 Keshet
pi_87789014
Ok, rare vraag! *O*

Heeft iemand toevallig sokjes van LIEF! in de aanbieding? Dat zijn de enige die goed zitten bij m'n spillepootje. :')
pi_87800198
Ik heb die sokjes wel keshet, maar die gaan veel te groot zijn voor jouw meisje! hier past ze ze nog geloof ik (bijna 2,5). Welke maat zoek je?

Ik heb overigens nog een heleboel andere sokjes, die mag je gerust voor weinig overnemen, kun je proberen haha
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:39:13 #266
265732 Keshet
pi_87800612
Mrien, de maat 6-12 maanden past hier supergoed! Is inderdaad wel handig om even te vermelden, whoops. :D

Andere sokjes heb ik geen interesse in, maar lief dat je het aanbiedt! :*
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:51:41 #267
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87811523
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
We zijn via via aan een Gulliverbedje gekomen van Ikea. Nu mist echter de plank die je nodig hebt als je zonder zijkant wil monteren. Heeft iemand die nog liggen in berkenkleur?
al het ikea topic geprobeerd? Zit in het klustopic hier en daar zitten bijna alleen maar ikea medewerkers en die kunnen misschien wel een plank regelen voor je, dit soort vragen komen daar vaak voorbij en ik heb zo ook een lampekap kunnen krijgen.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:59:19 #268
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_87811814
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:51 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

al het ikea topic geprobeerd? Zit in het klustopic hier en daar zitten bijna alleen maar ikea medewerkers en die kunnen misschien wel een plank regelen voor je, dit soort vragen komen daar vaak voorbij en ik heb zo ook een lampekap kunnen krijgen.
Ga ik daar even crossposten. Bedankt!
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_87822897
Donkerblauw winterjasje van Mexx maat 80. Met afneembare capuchon. Binnenkant is van grijs fleece. Een heerlijk soepel jasje. En in zeer goede staat, met dank aan oma

en de achterkant:

Oranje Snuggs van Aussie Soles. Nieuw in de doos, maatje 22, vallen misschien ietsje kleiner.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:34:38 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87823213
Voor de gene die op zoek naar sokjes.
Je hebt tegenwoordig ook de sock-on. Soort van elastiekje wat je over het sokje heenschuift waardoor de sok blijft zitten.
pi_87825508
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:22 schreef Estrys het volgende:
Donkerblauw winterjasje van Mexx maat 80. Met afneembare capuchon. Binnenkant is van grijs fleece. Een heerlijk soepel jasje. En in zeer goede staat, met dank aan oma
[ afbeelding ]
en de achterkant:
[ afbeelding ]

Oranje Snuggs van Aussie Soles. Nieuw in de doos, maatje 22, vallen misschien ietsje kleiner.
[ afbeelding ]
Wat een gave jas :) Maar heb er al 2 in maat 80. 3 is een beetje overdreven veel denk ik ;)
pi_87829496
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:45 schreef ymme het volgende:

[..]

Wat een gave jas :) Maar heb er al 2 in maat 80. 3 is een beetje overdreven veel denk ik ;)
kan wel handig zijn hoor. ;) van de week gingen ze hier onderuit in de modderplas. dag erna door de regen.
tja een derde jas echt wel handig. vorig jaar had ik er maar 1 voor de oudste en 2 voor de jongste.
dit jaar heb ik er 3 voor de oudste en 4 voor de jongste. altijd fijn om meerdere te hebben. ook voor de speeltuin.

al snap ik dat die van jou nog niet echt door de bossen trekt. ;)
mama van 3 kids!
pi_87829603
Ik ben opzoek naar een k3 regenboogjurkje voor het pleegkindje van mijn schoonouders (ze is 3). Ik vind ze nieuw in de winkel een beetje te duur, hier misschien iemand waar het jurkje weg mag?
pi_87829931
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ben opzoek naar een k3 regenboogjurkje voor het pleegkindje van mijn schoonouders (ze is 3). Ik vind ze nieuw in de winkel een beetje te duur, hier misschien iemand waar het jurkje weg mag?
Dat vind ik dus ook best duur, 20,- als ik me niet vergis.
Hier dezelfde vraag, maar dan in maat 122. Of een tshirt.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:05:55 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87830389
Als we toch om k3 jurkjes gaan vragen... ik zoek er ook eentje, maat 104 ofzo moet wel passen :P
pi_87830421
op marktplaats staan ze niet voor 17 euro..oke niet veel goedkoper, maar toch iets ;)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:48:15 #277
272858 suikertaartje
pi_87831753
quote:
1.gif Op woensdag 20 oktober 2010 18:04 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Bij Action hebben ze ze ook, 2,19 per paar O+
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:46:42 #278
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87836379
Ik snap slofsokken niet hoor, ik heb ze hier liggen (van de hema), maar ze glijden allle kanten op op ons laminaat :o
pi_87839782
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef mikoxx het volgende:
Ik snap slofsokken niet hoor, ik heb ze hier liggen (van de hema), maar ze glijden allle kanten op op ons laminaat :o
hier ook hoor alleen dan parket. dus ik koop gewoon sloffen met een goede zool. maar helaas dragen die van mij echt geen sloffen koop ze altijd voor niks. de jongste loopt altijd op sokken en de oudste blote voeten net als mama. :D
mama van 3 kids!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:25:24 #280
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87844172
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef mikoxx het volgende:
hier doen ze het prima, maar we hebben vloerbedekking.

maarja, heb voor zoonlief een paar gekocht, maar meneer loopt weer op blote voeten :{
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:25:46 #281
265732 Keshet
pi_87844188
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:34 schreef amaranta het volgende:
Voor de gene die op zoek naar sokjes.
Je hebt tegenwoordig ook de sock-on. Soort van elastiekje wat je over het sokje heenschuift waardoor de sok blijft zitten.
Been there, done that. D'r beentjes zijn echt te dun voor al dat soort dingen. :'(
Ik ga er gewoon een hoop op Sinterklaasverlanglijstjes zetten. :D
pi_87844256
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:39 schreef Keshet het volgende:
Mrien, de maat 6-12 maanden past hier supergoed! Is inderdaad wel handig om even te vermelden, whoops. :D

Andere sokjes heb ik geen interesse in, maar lief dat je het aanbiedt! :*
Was ik al bang voor :) Die maat heb ik dus niet van de Lief sokjes
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:30:24 #283
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87844357
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Keshet het volgende:

[..]

Been there, done that. D'r beentjes zijn echt te dun voor al dat soort dingen. :'(
koop er niet teveel hoor, het is maar een korte fase dat je dit hebt, mijn zoon had het ook, maar een paar maanden later paste alles weer en die dunne niet meer...
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:34:51 #284
265732 Keshet
pi_87844581
Mwah, ik gok dat ze voorlopig niet ineens zo hard zal groeien dat ze spekbeentjes krijgt hoor. :)
Maar bedankt voor 't meedenken!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:16:21 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87862746
Ik heb hier de kast weer opgeruimd, vooral maat 62 toegevoegd.
Maat 56
Maat 62
Maat 68-74

Prijzen zijn onderhandelbaar.
Interesse? Graag via PM.

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 24-10-2010 13:28:00 ]
pi_87862767
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:34 schreef Keshet het volgende:
Mwah, ik gok dat ze voorlopig niet ineens zo hard zal groeien dat ze spekbeentjes krijgt hoor. :)
Maar bedankt voor 't meedenken!
je hebt PM :)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_87872515
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Keshet het volgende:

[..]

Misschien van die badstoffen haarelastiekjes?!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:36:02 #288
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87890227
Ik heb in de kast nog een Villa Happ winterpak gevonden maat 68, maar Harry verzuipt erin.

Ook heb ik nog een winterjas liggen van C&A maat 74
pi_87905879
Lara (nu 3 maanden) past er niet meer in en het is een behoorlijke sta in de weg.

kinderwagen/wandelwagen reiswieg en buggyzit

Beschrijving nog een zeer nette kinderwagen/wandelwagen.

Kleur licht grijs en donkergrijs.

Te gebruiken met de reiswieg dat de baby kan liggen (inclusief voeten dek) en als de kleine dan wat ouder is mogelijkheid om om te bouwen naar een buggy. Met 5 puntsgordel. Kan van helemaal liggen naar rechtop zitten.

De wagen heeft geen merk maar heeft ons 150 euro gekost en staat op MP op bieden vanaf 50 euro dus doe een goed bod en hij is van jou :)

Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 18:36:56 #290
5428 crew  miss_sly
pi_87906042
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar een kindje van 3 maanden kan toch iig nog wel in de buggyzit? En ik weet niet precies meer wat de richtlijnen zijn, maar ik dacht toch tot een maand of 4-5 vooral liggen in een kinderwagen en nog geen zitbelasting voor de rug werd aangeraden.
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:38:19 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87906089
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 13:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Er was in het crea-topic iemand die hem zelf gemaakt had. Je kan daar eens vragen of ze dat nog eens wil herhalen (tegen vergoeding van de kosten ofzo?)
pi_87907953
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:36 schreef miss_sly het volgende:
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar een kindje van 3 maanden kan toch iig nog wel in de buggyzit? En ik weet niet precies meer wat de richtlijnen zijn, maar ik dacht toch tot een maand of 4-5 vooral liggen in een kinderwagen en nog geen zitbelasting voor de rug werd aangeraden.
Klopt, je hebt helemaal gelijk, maar we hebben van onze eerste dochter nog 2 buggy's. Dus vandaar dat deze weg kan :)

Wel bedankt voor je reactie hoor :D
pi_87907999
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:48 schreef Webcrowler het volgende:

[..]

Klopt, je hebt helemaal gelijk, maar we hebben van onze eerste dochter nog 2 buggy's. Dus vandaar dat deze weg kan :)

Wel bedankt voor je reactie hoor :D
Ik doe mijn jongste (7 weken) ook gewoon in de buggy. Veel handiger dan die grote ondingen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:34:06 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87910115
Ik ben net mijn dozen door gegaan en heb evt. het eea in de aanbieding. Mocht er interesse zijn dan zal ik wat foto's maken.

Slaapzakjes: Witte voor de winter Mt68-80, Turqoise voor de winter, met afritsbare mouwen 70cm, Turquoise dubbel katoenen 70cm, 2 hema slaapzakjes, met retro diertjes en rood geruite onderkant mt. 68-80.

Mt 62-68 rompers met lange mouwen, shirtjes met lange mouwen, (spijker)broekjes

Mt 74: Shirtjes met lange mouwen (rompers vnml zonder of met korte mouwen), broekjes.

Ik kan de echte mini-doos nog niet helemaal over mijn hart verkrijgen. :') :@
pi_87917339
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik doe mijn jongste (7 weken) ook gewoon in de buggy. Veel handiger dan die grote ondingen.
Idd. dat is ook 1 van de redenen dat hij weg mag/moet. Onze eerste dochter zat vanaf 4 maanden ook al in de buggy, zolang hij maar in lig stand kan, is er niets aan de hand.
pi_87917899
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:31 schreef Webcrowler het volgende:

[..]

Idd. dat is ook 1 van de redenen dat hij weg mag/moet. Onze eerste dochter zat vanaf 4 maanden ook al in de buggy, zolang hij maar in lig stand kan, is er niets aan de hand.
Jep, ik maak er een bedje van, dekentje erover. En hup kan ik ff snel met 2 kinderen een hond uitlaten.
pi_87929655
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben net mijn dozen door gegaan en heb evt. het eea in de aanbieding. Mocht er interesse zijn dan zal ik wat foto's maken.

Slaapzakjes: Witte voor de winter Mt68-80, Turqoise voor de winter, met afritsbare mouwen 70cm, Turquoise dubbel katoenen 70cm, 2 hema slaapzakjes, met retro diertjes en rood geruite onderkant mt. 68-80.

Mt 62-68 rompers met lange mouwen, shirtjes met lange mouwen, (spijker)broekjes

Mt 74: Shirtjes met lange mouwen (rompers vnml zonder of met korte mouwen), broekjes.

Ik kan de echte mini-doos nog niet helemaal over mijn hart verkrijgen. :') :@
Ik wil wel foto's zien van de lange mouwen slaapzakken en van de lange mouwen shirts :Y Maar 74+ aub ^O^
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:14:56 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87929743
Ga ik doen! :Y
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:47:45 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87930808
Shirtjes Mt 74. (80 kan Oscar nog net zelf aan. ;) )

Vnml hema, die zijn niet superdik.
Bovenin ligt een katoenen truitje van de hema, met grijze t-shirt mouwen.
En rechts ligt nog een blauw vestje van Prenatal.
Prijzen heb ik geen idee van. 2 Euro per shirtje oid?

Vlgs mij staat de 70 in de kraag voor 70cm.

Richtprijs 7,50 ofzoiets?
pi_87938171
Slaapzak zal te klein zijn in de winter -O-
Ik vind die dikke trui met die grijze mouwen wel leuk :Y Is dat een beetje mooi model? Je kwam niet naar de Utrecht meet toch? Kun je hem aan iemand meegeven?
pi_87943730
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
Shirtjes Mt 74. (80 kan Oscar nog net zelf aan. ;) )

Verdeurie!
We zijn hier echt met VEEL jongetjes in dezelfde maat!
Leuke shirts!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')