quote:Ja! Hoeveel wil je er voor hebben?Op woensdag 20 oktober 2010 11:30 schreef trui het volgende:
ik heb nog een gloednieuwe versie van 'opperdepop' liggen. is er iemand hier die interesse heeft?
quote:Hier sowieso, of in elk geval : in Drachten. Ik zocht 22/23 en er hing een hele rij 24/25Op woensdag 20 oktober 2010 18:04 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
oh, zijn ze er weer bij H&M? Ik ga morgen gelijk kijken, moet toevallig cars slofsokken hebben, hoop dat ze er in maat 24 of 25 zijn, die grote maten zijn soms lastig , maar ik heb hoop
quote:he? Zit er een H&M in Drachten? Daar werk ik, komt mooi uit. Nu die H&M nog vindenOp woensdag 20 oktober 2010 18:35 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hier sowieso, of in elk geval : in Drachten. Ik zocht 22/23 en er hing een hele rij 24/25
quote:Prima. PM je me even je bankgegevens?Op woensdag 20 oktober 2010 18:33 schreef trui het volgende:
hmm, 7,50? excl. verzendkosten. laten we zeggen 10 euro incl. verzenden?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:05 schreef bodpa09 het volgende:
Zou je een foto van de blokken willen maken Moonah? Speelde Thies er veel mee? We hebben hier ook al Duplo namelijk, maar volgens mij kun je met 'jouw' blokken echt hoge torens maken.
quote:Bodpa, dolphinqueen en Mikoxx, ik heb de blokken beneden gehaald, en ze zijn eigenlijk nog wel erg leuk.Op woensdag 20 oktober 2010 14:27 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Angelo speelt ook met megabloks en daar kan je echt torens mee maken. Ik heb misschien ook interesse. foto is altijd welkom !
quote:al het ikea topic geprobeerd? Zit in het klustopic hier en daar zitten bijna alleen maar ikea medewerkers en die kunnen misschien wel een plank regelen voor je, dit soort vragen komen daar vaak voorbij en ik heb zo ook een lampekap kunnen krijgen.Op donderdag 21 oktober 2010 12:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
We zijn via via aan een Gulliverbedje gekomen van Ikea. Nu mist echter de plank die je nodig hebt als je zonder zijkant wil monteren. Heeft iemand die nog liggen in berkenkleur?
quote:Ga ik daar even crossposten. Bedankt!Op donderdag 21 oktober 2010 21:51 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
al het ikea topic geprobeerd? Zit in het klustopic hier en daar zitten bijna alleen maar ikea medewerkers en die kunnen misschien wel een plank regelen voor je, dit soort vragen komen daar vaak voorbij en ik heb zo ook een lampekap kunnen krijgen.
quote:Wat een gave jasOp vrijdag 22 oktober 2010 10:22 schreef Estrys het volgende:
Donkerblauw winterjasje van Mexx maat 80. Met afneembare capuchon. Binnenkant is van grijs fleece. Een heerlijk soepel jasje. En in zeer goede staat, met dank aan oma
[ afbeelding ]
en de achterkant:
[ afbeelding ]
Oranje Snuggs van Aussie Soles. Nieuw in de doos, maatje 22, vallen misschien ietsje kleiner.
[ afbeelding ]
quote:kan wel handig zijn hoor.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat een gave jasMaar heb er al 2 in maat 80. 3 is een beetje overdreven veel denk ik
quote:Dat vind ik dus ook best duur, 20,- als ik me niet vergis.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ben opzoek naar een k3 regenboogjurkje voor het pleegkindje van mijn schoonouders (ze is 3). Ik vind ze nieuw in de winkel een beetje te duur, hier misschien iemand waar het jurkje weg mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |