Haha!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef Keshet het volgende:
Ssserpente, hoe lang is dat winterpakje ongeveer in CENTIMETERS?Ik heb er wel interesse in!
Als jij trouwens toch naar de meet komt, wil je dan het slaapzakje voor Emma ook meenemen?
Ja, dat is in ons geval misschien wel wat verstandiger he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:07 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha!![]()
Ik ga straks even meten. Eerst ff Lente in bad doen. Slaapzakje neem ik mee!
Edit: zal ik dat winterpakje anders ook gewoon meenemen? Dan kun je daar kijken of ie past. Is betrouwbaarder dan mij met een meetlint aan de slag laten gaan.![]()
Ik heb een bike away, wil er wel foto's van maken voor jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:04 schreef Jelief het volgende:
Ik ben op zoek naar iets om Ruben zijn benen warm te houden als we op de fiets Emma naar school brengen. Een skibroek(maat86/92) zou mooi zijn of zo'n bike-away van deryan(voetenzak voor fietsstoeltje) Of misschienheeft iemand zo'n bike-away en wil daar wel foto's van maken zodat ik kan kijken of ik zelf iets kan knutselen van een oude jas oid.
Bij H&M hangen de 'sale' rekken vol zwemshorts, ik ben daar leuk geslaagd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft iemand nog een zwembroekje in maatje 92/98 liggen?
Ben ik óók voor geslaagd bij H&M. Weliswaar van Cars, maar het zijn slofsokkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:57 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ja, dat is wel een gedonder bij de zeeman. Slofsokken ook al, soms heel veel en als je ze nodig hebt is er niks
Angelo speelt ook met megabloks en daar kan je echt torens mee maken. Ik heb misschien ook interesse. foto is altijd welkom !quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:05 schreef bodpa09 het volgende:
Zou je een foto van de blokken willen maken Moonah? Speelde Thies er veel mee? We hebben hier ook al Duplo namelijk, maar volgens mij kun je met 'jouw' blokken echt hoge torens maken.
Een blz terug heb ik een advertentie geplaatst, misschien zit daar wat tussen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:41 schreef ymme het volgende:
Jongenskleding maat 80 en 86![]()
Heb nog genoeg nodig. Ook rompers 80/86
En nu nog een H&M in de buurtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:22 schreef McLaura het volgende:
[..]
Bij H&M hangen de 'sale' rekken vol zwemshorts, ik ben daar leuk geslaagd!
quote:oh, zijn ze er weer bij H&M? Ik ga morgen gelijk kijken, moet toevallig cars slofsokken hebben, hoop dat ze er in maat 24 of 25 zijn, die grote maten zijn soms lastig , maar ik heb hoopOp woensdag 20 oktober 2010 13:23 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ben ik óók voor geslaagd bij H&M. Weliswaar van Cars, maar het zijn slofsokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |