De verzendkosten zijn 6,75 denk ik he?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:46 schreef ymme het volgende:
2 voetenzakken voor in de kinderwagen etc te koopBeide nieuw en niet gebruikt!
Eén van het merk Maxi-cosi, kleur roasted brown. GERESERVEERD voor Becky.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagrpijs: 12,50. Maar onderhandelen kan natuurlijk altijd via pm.
Wallaboo voetenzak/overall. Nieuw. Donker grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagprijs: 12,50. Maar ook hiervoor geld. Andere prijs in gedachten. Pm
jammer dat die rode geoxen niet zo onze kleur zijn, anders had ik absoluut interessequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:47 schreef trui het volgende:
ja, van sommige merken/soorten schoenen wel ja! bizar he! hij draagt nog steeds maat 35, maar alleen de ruim vallende exemplaren. 36 staat al klaar, maar is nog net te groot.
OK!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
trui, die regenboogjeans wil ik wel voor Meike
Ik kijk morgen even in de kast van Harry. Volgens mij heb ik nog minstens 1 broek nodig...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef happyme28 het volgende:
Net dit broekje van Meimeltje overgenomen maar past helaas niet:
[ afbeelding ]
HEMA, maat 68
Ook heb ik nog een nieuw HEMA spijkerbroekje maat 68 met de kaartjes er nog aan, was 8 euro. Ben helaas alleen de bon kwijt. Hij is wel donkerder dan op onderstaande foto. Lekker basic spijkerbroekje:
[ afbeelding ]
Spijkerbroekje was 8 euro. Iemand die de spijkerbroekjes voor 10 euro incl. verzenden wil overnemen?
Oh, is dat zo? Wat moet je dan meenemen? Rekeningafschrift? Of de kaartjes eraan is voldoende?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Happy, bij de HEMA kan je ook terugbrengen zonder bon
Kaartjes eraan laten en zeggen dat het een cadeautje wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Wat moet je dan meenemen? Rekeningafschrift? Of de kaartjes eraan is voldoende?
Mocht asy die niet hoeven, dan ga ik zeker terug
Ja, time flies enorm hard ook!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:51 schreef trui het volgende:
nou! ik weet nog goed dat je 't keukentje net had caronline.(time flies!
)
Ja het past niet door de brievenbusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De verzendkosten zijn 6,75 denk ik he?
met dhl is het 5 euroquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De verzendkosten zijn 6,75 denk ik he?
Ik wil wel even kijken voor je, maat 68 toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even in de kast van Harry. Volgens mij heb ik nog minstens 1 broek nodig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |