Die maat heb ik ook nodig denk ik, maar neem jij ze maar hoor.Wolf heeft voor nu nog eventjes slofjes die passen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:18 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil ze graag van je overnemenDe eerste, die van 12 cm dus.
Ik PM je ff.
PJ, mocht Wolf de zelfde maat hebben mag jij ze hebben hoor, ik denk dat jij eerder was
Jij mag ze, J. vindt ze stomquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die maat heb ik ook nodig denk ik, maar neem jij ze maar hoor.Wolf heeft voor nu nog eventjes slofjes die passen.
Op welke termijn wil je er één?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef Vanyel het volgende:
Zijn er heel toevallig nog mensen die een cosleeper kwijtmoeten?
Ik hou het even in gedachten. Hij staat hier nog, maar M slaapt veel in z'n ledikant inmiddels.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:55 schreef Vanyel het volgende:
Eind dit jaar zou op zich vroeg genoeg moeten zijn.
Als Becky hem alsnog niet wil hebben, zou ik hem graag van je willen overnemen, Ymme.quote:Eén van het merk Maxi-cosi, kleur roasted brown. GERESERVEERD voor Becky.
Als jij het evt kan combineren met een vriendenbezoekje dan mag je wel voor hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:22 schreef het-is-mij het volgende:
Als bla het keukentje niet hebben wil dan houden wij ons aanbevolen.
Volgende week zondag gaan we naar Enske naar vrienden dus wie weet is er wat te combineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |