Jij mag ze, J. vindt ze stomquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die maat heb ik ook nodig denk ik, maar neem jij ze maar hoor.Wolf heeft voor nu nog eventjes slofjes die passen.
Op welke termijn wil je er één?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef Vanyel het volgende:
Zijn er heel toevallig nog mensen die een cosleeper kwijtmoeten?
Ik hou het even in gedachten. Hij staat hier nog, maar M slaapt veel in z'n ledikant inmiddels.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:55 schreef Vanyel het volgende:
Eind dit jaar zou op zich vroeg genoeg moeten zijn.
Als Becky hem alsnog niet wil hebben, zou ik hem graag van je willen overnemen, Ymme.quote:Eén van het merk Maxi-cosi, kleur roasted brown. GERESERVEERD voor Becky.
Als jij het evt kan combineren met een vriendenbezoekje dan mag je wel voor hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:22 schreef het-is-mij het volgende:
Als bla het keukentje niet hebben wil dan houden wij ons aanbevolen.
Volgende week zondag gaan we naar Enske naar vrienden dus wie weet is er wat te combineren.
De verzendkosten zijn 6,75 denk ik he?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:46 schreef ymme het volgende:
2 voetenzakken voor in de kinderwagen etc te koopBeide nieuw en niet gebruikt!
Eén van het merk Maxi-cosi, kleur roasted brown. GERESERVEERD voor Becky.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagrpijs: 12,50. Maar onderhandelen kan natuurlijk altijd via pm.
Wallaboo voetenzak/overall. Nieuw. Donker grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagprijs: 12,50. Maar ook hiervoor geld. Andere prijs in gedachten. Pm
jammer dat die rode geoxen niet zo onze kleur zijn, anders had ik absoluut interessequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:47 schreef trui het volgende:
ja, van sommige merken/soorten schoenen wel ja! bizar he! hij draagt nog steeds maat 35, maar alleen de ruim vallende exemplaren. 36 staat al klaar, maar is nog net te groot.
OK!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
trui, die regenboogjeans wil ik wel voor Meike
Ik kijk morgen even in de kast van Harry. Volgens mij heb ik nog minstens 1 broek nodig...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef happyme28 het volgende:
Net dit broekje van Meimeltje overgenomen maar past helaas niet:
[ afbeelding ]
HEMA, maat 68
Ook heb ik nog een nieuw HEMA spijkerbroekje maat 68 met de kaartjes er nog aan, was 8 euro. Ben helaas alleen de bon kwijt. Hij is wel donkerder dan op onderstaande foto. Lekker basic spijkerbroekje:
[ afbeelding ]
Spijkerbroekje was 8 euro. Iemand die de spijkerbroekjes voor 10 euro incl. verzenden wil overnemen?
Oh, is dat zo? Wat moet je dan meenemen? Rekeningafschrift? Of de kaartjes eraan is voldoende?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Happy, bij de HEMA kan je ook terugbrengen zonder bon
Kaartjes eraan laten en zeggen dat het een cadeautje wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Wat moet je dan meenemen? Rekeningafschrift? Of de kaartjes eraan is voldoende?
Mocht asy die niet hoeven, dan ga ik zeker terug
Ja, time flies enorm hard ook!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:51 schreef trui het volgende:
nou! ik weet nog goed dat je 't keukentje net had caronline.(time flies!
)
Ja het past niet door de brievenbusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De verzendkosten zijn 6,75 denk ik he?
met dhl is het 5 euroquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De verzendkosten zijn 6,75 denk ik he?
Ik wil wel even kijken voor je, maat 68 toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even in de kast van Harry. Volgens mij heb ik nog minstens 1 broek nodig...
Joh, daar hoef je je niet voor te schamen! Gewoon terugbrengen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:32 schreef happyme28 het volgende:
Asy, dan breng ik toch liever het 2e broekje terug(goed excuus om weer wat nieuws te kopen
)
Mocht je geinteresseerd zijn in het eerste broekje, laat het dan even weten dan maken we daar een leuk prijsje voor.
De hamster misschien wel, t keukentje past alleen niet door de brievenbusquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:18 schreef Ticootje het volgende:
Kan de hamster ook met de post?![]()
![]()
Dat keukentje is superleuk... Leuk kadootje ook! Even onthouden voor de verjaardag.
Die schurkenjurk is leuk! Maar het zal wel nog 3 jaar duren voordat Fee er in past..quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:25 schreef trui het volgende:
nog een keer in de herhaling, het linkje naar mijn marktplaatsadvertenties, omdat er inmiddels best veel bijgekomen zijn. fok!kers krijgen voorrang! zet 't er even bij in je mail of PM.
Niet handiger om voor 2 a 3 euro bij de Zeeman een zwembroekje te halen in die maat? Die dingen zijn best goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft iemand nog een zwembroekje in maatje 92/98 liggen?
Hier hebben ze niks meer liggen helaas, ik ga vrijdag nog wel even een blik werpen in de stadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:51 schreef kahlanamnell het volgende:
Niet handiger om voor 2 a 3 euro bij de Zeeman een zwembroekje te halen in die maat? Die dingen zijn best goed.
ja, dat is wel een gedonder bij de zeeman. Slofsokken ook al, soms heel veel en als je ze nodig hebt is er niksquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
Hier hebben ze niks meer liggen helaas, ik ga vrijdag nog wel even een blik werpen in de stad
Haha!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef Keshet het volgende:
Ssserpente, hoe lang is dat winterpakje ongeveer in CENTIMETERS?Ik heb er wel interesse in!
Als jij trouwens toch naar de meet komt, wil je dan het slaapzakje voor Emma ook meenemen?
Ja, dat is in ons geval misschien wel wat verstandiger he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:07 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha!![]()
Ik ga straks even meten. Eerst ff Lente in bad doen. Slaapzakje neem ik mee!
Edit: zal ik dat winterpakje anders ook gewoon meenemen? Dan kun je daar kijken of ie past. Is betrouwbaarder dan mij met een meetlint aan de slag laten gaan.![]()
Ik heb een bike away, wil er wel foto's van maken voor jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:04 schreef Jelief het volgende:
Ik ben op zoek naar iets om Ruben zijn benen warm te houden als we op de fiets Emma naar school brengen. Een skibroek(maat86/92) zou mooi zijn of zo'n bike-away van deryan(voetenzak voor fietsstoeltje) Of misschienheeft iemand zo'n bike-away en wil daar wel foto's van maken zodat ik kan kijken of ik zelf iets kan knutselen van een oude jas oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |