abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87356919
Een greep uit het assorti.

maat 94 ~ 3 euro

36 maanden maar valt erg klein 3 euro

50/56 - 4 euro

maat 62 - 3 euro

maat 50/56 4 euro

maat 50/56 4 euro

maat 50/56 4 euro

maat 56 3 euro

maat 50/56 3 euro

en heel veel rompers in heel veel maten voor jongen en meisje
http://picasaweb.google.nl/amarantafok/Rompers#

Meer kleren en grotere fotos op
http://picasaweb.google.nl/amarantafok

[ Bericht 2% gewijzigd door amaranta op 10-10-2010 09:53:10 ]
pi_87357637
Even in de herhaling vanwege nieuw topic:

Te koop (alles voor 1 kindje gebruikt en nog in zeer goede staat):
Bij interesse graag pm :)

Groen/zwart Maxicosi Cabriofix (een uit 2009 met ingebouwd zonnescherm) groep 0 autostoeltje inclusief zitverkleiner, voetenzak en zomerhoes(blauw). Geen aanrijdingen oid mee gehad.
¤ 75,00 (nieuwprijs was in totaal ¤ 196,90)

Blauwe Bumboseat inclusief playtray.
¤ 30,00 (nieuwprijs was ¤ 60,00)

Zwarte Wipstoel (Topmark) met speelboog waar 3 blije poppetjes aanhangen.
¤ 12,50 (nieuwprijs was ¤ 29,00)

Doorschijnende Tummytub (Hema).
¤ 7,50

Badzitje.
¤ 5,00 (nieuwprijs was ¤ 10,00)

Voedingskussen inclusief 2 hoezen. De een wit badstof, de ander met hysterisch printje (allemaal Hema).
¤ 25,00 (nieuwprijs was in totaal ¤ 51,90)
pi_87357740
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87359148
Ik heb te koop of te ruil een Nino mt 5, geverfd met Dylon Burlesque Red. De kleur is donkerpaars, donkerder dan de foto's weergeven.

Ik vraag er ¤55,- voor of een leuk ruilaanbod. Ellevills, Girasols en indio's zijn grote kanshebbers op een ja, net als een SSC (desnoods met bijbetalen van mijn kant).

- rookvrij huishouden
- we hebben katten, maar doeken worden in katvrije kamer bewaard
- verzenden met TNT of DHL mogelijk
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:41:36 #6
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87359960
Heb de volgende dingen te koop, alles is op te halen in Harlingen of Leeuwarden of Drachten. Verzenden van de stoel gaat niet lukken, rest is wel verstuurbaar.

Alles mag weg voor kleine prijsjes mits niet te gek natuurlijk.

Bopita kinderstoel
----------------------
Erg leuke Bopita kinderstoel. Oorsponkelijk was hij wit, we hebben hem een jaar geleden groen geverfd omdat dat leuker stond bij ons nieuwe tapijt.

Hij is in elke kleur te schilderen, is ook als tafeltje met stoeltje te gebruiken als je kindje wat ouder is.

Onze zoon wil er nu niet meer inzitten omdat hij liever op een normale stoel zit en voor onze dochter hadden we net een nieuwe gekocht, nu hebben we deze dus over.

Knuffelkonijn doek
-----------------------
Nooit gebruikt, hadden we als reserve exemplaar.

I intend to be formidably armed
pi_87360125
Dit iik maar ff in de herhaling.

Lente d'r mooie spijkerbroekje past niet meer...

't Is dat witte spijkerbroekje van de Hema, dat Ko en Elin in het blauw hebben/hadden. Vind dat ie een mooie pasvorm heeft. :Y

EUR: 3,- Maatje 74. Kan 'm meenemen naar de meet. :)

En zijn er ook mensen die dit:

maat 62/68, ongedragen

dit:

maat 80, wijd overgooiertje van H&M

dit:

maat 80, Noppies

of dit:

maat 68 én 74, zacht H&M-broekje, taupekleurig

graties willen hebben? Dan neem ik het mee naar de meet. :)
pi_87360248
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:04 schreef WupWup het volgende:
Ik heb te koop of te ruil een Nino mt 5, geverfd met Dylon Burlesque Red. De kleur is donkerpaars, donkerder dan de foto's weergeven.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vraag er ¤55,- voor of een leuk ruilaanbod. Ellevills, Girasols en indio's zijn grote kanshebbers op een ja, net als een SSC (desnoods met bijbetalen van mijn kant).

- rookvrij huishouden
- we hebben katten, maar doeken worden in katvrije kamer bewaard
- verzenden met TNT of DHL mogelijk

Girasol lampo of een neobulle margot?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87360489
happyme28, ik heb de foto's van het spijkerbroekje gemaakt. Kon er toch echt maar een vinden, terwijl ik heel zeker weet dat ik er twee heb. Kwestie van teveel kleren, vrees ik :@ maar anyway, na het eten plaats ik ze even!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87361574
Ik zoek thomas de trein dingen :D
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:29:39 #11
5428 crew  miss_sly
pi_87362942
happyme, dit is het spijkerbroekje, dus. Ik vind het geen typisch jongens- of meisjesmodel, maar goed, dat moet jij dan ook nog maar vinden ;)

De kleur is het beste op de tweede foto.
pi_87363222
tico ik pm je vanavond wel ff!
pi_87363272
mja, wat mij betreft zou het prima kunnen voor 'n jongetje, miss_sly.... ware het niet dat ik dus vanmiddag bij de Hema ook zo'n spijkerbroekje heb gekocht (alleen dan donker spijker) maar dat model past Daan dus niet :{ Het zit gewoon te strak om zijn heupen en dan kan hij niet meer zitten of kruipen :') . Hij moet helaas echt van die pofachtige broekjes hebben. Smalle taille, brede bovenbenen.

(ik heb nu al meerdere broekjes moeten weggeven, verkopen of terugbrengen omdat hij ze dus niet past).

Ik moet dus helaas voorbij laten gaan, sorry! Als ik het eerder had geweten had ik je de moeite kunnen besparen :@ Hopenlijk kun je er een ander jongetje of meisje blij mee maken.
pi_87363510
Happy, dan denk ik niet dat je de broekjes van Dyon gaat passen. Ik had voor hem juist smal vallende broekjes, vanwege slanke benen en wijde broekjes stonden juist wat raar.
Heb nog wel een spijkerbroekje van Mexx wat wijder valt, maar volgens mij is dat maat 62. Zal zo nog even bij de rest spieken voor de zekerheid.
pi_87363578
Amaranta ik heb je een PM gestuurd over het spijkerrokje met binnenbroekje (86), een villa happ bodywarmertje en een roze trui met capuchon!
pi_87363594
Ook nog even in de herhaling.

Ik heb hier nog een Tummytub standaard en tummytub.
Standaard is wit metaal, tummytub zilver.
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=161&merk=1546
Vraagprijs: 22,50

En een boxkleed.
www.misslittle.nl

pi_87364018
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:50 schreef Meimeltje het volgende:
Happy, dan denk ik niet dat je de broekjes van Dyon gaat passen. Ik had voor hem juist smal vallende broekjes, vanwege slanke benen en wijde broekjes stonden juist wat raar.
Heb nog wel een spijkerbroekje van Mexx wat wijder valt, maar volgens mij is dat maat 62. Zal zo nog even bij de rest spieken voor de zekerheid.
Ja, Mexx broekjes heeft hij dus meestal idd, die zitten prima. Maar 62 is nu echt te klein dus inmiddels over naar 68. L.O.G.G. van H&M zit ook goed.

Kijk maar, alvast bedankt voor de moeite :)
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:13:28 #18
5428 crew  miss_sly
pi_87364190
happy, geeft niets, zo erg was het niet om een foto te maken, hoor :)
succes met het vinden van goede broekjes !
pi_87364269
Ik heb gekeken en vond 3 broekjes in maat 68 die niet al te strak vallen.

BFC maat 68

Hema maat 68

Mexx maat 68

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 09-10-2010 20:21:35 ]
pi_87364404
En heb gelijk nog een paar andere dingen gevonden die weg mogen ;)

Vestje van Feetje maat 74 (ongedragen)

Vestje C&A maat 74 (ongedragen)

Blousje Hema maat 74

Bodywarmer H&M maat 74

Shirtje Mexx maat 74

Mexx gevoerd broekje maat 62
pi_87364553
Oh Meimel, alle 3 tof :D Die laatste is volgens mij sowieso goed, alleen is die wel dik genoeg voor de winter? De eerste twijfel ik wel heel erg over, maar is wel gaaf.

Wat zou je er voor willen hebben? Via pm mag ook.

Nou :( alles wat je daarna post is ook tof :o

Dat Mexx shirtje en Feetje hootie zou ik ook wel willen :Y (de rest ook wel, maar dan krijg ik hier ruzie)

Ik heb je PM gestuurd :)

[ Bericht 24% gewijzigd door happyme28 op 09-10-2010 20:33:51 ]
pi_87364678
Tja je mag ze ook eerst Daan passen hoor haha, maar is natuurlijk weer zonde van verzendkosten. Alle broekjes zijn niet specifiek zomerbroekjes, die heb ik expres niet op de foto gezet. Ik vond dik gevoerde broekjes bij de oudste in de winter voor binnen juist vaak ook wel erg warm.
(Heb even gevoeld, maar 3e broekje heeft ook een voering erin (extra laag stof), dus is ook wel meer voor herft/winter bedoeld denk ik).

De 3 broekjes voor 10,- excl verzendkosten? (denk niet dat de alledrie in 1 envelop passen).
pi_87364746
dat hema bloesje heeft floris ook O+ voor nu
was 1van de eerste dingen die k kocht toen k wist dat t een jongetje was O+
pi_87364788
Ik heb je al PM gestuurd, andere kleertjes zat ook nog wat bij. Kijk maar even wat het dan totaal zou worden.
pi_87367313
Wie was het ook al weer die eventueel interesse had in het verschri.. eh, prachtige Oostenrijkse (?) klederdrachtjurkje dat ik in de kast heb hangen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_87367513
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:09 schreef innepin het volgende:
Wie was het ook al weer die eventueel interesse had in het verschri.. eh, prachtige Oostenrijkse (?) klederdrachtjurkje dat ik in de kast heb hangen?
octo

en ik ga je morgen uitgenreid PMmen :*
Lotte!
Noah!
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 09:33:28 #27
5428 crew  miss_sly
pi_87377339
Ik heb ook eea uitgezocht. Komt nog meer, denk ik, maar dit is een begin :)

Hema rompertjes, lange mouw. De effen zijn gemeleerd grijs en donkerbruin. Allemaal mt 62/68, 1,50 per stuk excl verzenden. Alleen de twee roze met hartjes zijn nog over.

Verkocht. Stretch rompertjes van Hema, vind ik zelf erg fijne rompers. Ook maar 62/68, 1,50 per stuk excl verzenden.

Volgens mij Zeeman, maar weet het niet meer zeker. Officiele maat 74, maar ze vallen wat klein. Zijn wel lekker stevig en voelen iets dikker, dus echt fijn voor de winter. 1,50 per stuk excl verzenden.

De paarse is van Rainbowbabies en de andere weet ik niet, maar die vond ik wel erg mooi. Heeft ook een mooi kraagje. 1,50 per stuk, excl verzenden.

Verkocht. H&M spijkertuinbroekje, met spaghettibandjes. Mat 74, maar valt wat kort aan de pijpen. 3 euro excl verzenden.

Allbei verkocht. Met pijn in mijn hart, maar ze passen echt niet meer: jurkje en jumpsuit van Tragwerk. Heerlijk materiaal, zacht velours, mooie kleuren die mooi blijven en ze zitten ook erg fijn en mooi. Allebei maat 68, 7,50 per stuk excl verzenden.

Suede slofjes, nooit gedragen, want Senna vond het niet fijn om iets aan haar voeten te hebben :D Buitenmaat is ruim 10 cm. 3 euro excl verzenden.

[ Bericht 4% gewijzigd door miss_sly op 11-10-2010 07:49:21 ]
pi_87377497
Miss Sly, ik wil bijna alles wel hebben, ik ga je een pm sturen :)
Ben ook wel benieuwd naar de rest.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 10:52:59 #29
5428 crew  miss_sly
pi_87378493
Verkocht. Spijkerbroekje, met roze stiksels en elastiek in de pijp, mt 68, 2,50 excl verzenden

Gevoerde spijkerbroek, mt 68, 2,50 excl verzenden

Achterkant van beide broeken, niet heel bijzonder ofzo, maar goed :)

Allemaal maat 68: frambozenrood tuniek/jurkje 3 euro excl verzenden. Heel leuk met romper met lange mouw eronder, veel kleuren staan er mooi bij. Lichtgrijs vestje met roze applicaties, mt 68, 2,5 excl verzenden. Allebei V*D. Grooen/antracieten jurk met bijpassende maillot van Imps&Elfs, Senna's kerstoutfit :D 4 euro, excl verzenden. Spijkerjurkje van Bakkaboe, 3 euro excl verzenden.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 11-10-2010 07:55:55 ]
pi_87379329
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 09:50 schreef wickie het volgende:
Miss Sly, ik wil bijna alles wel hebben, ik ga je een pm sturen :)
Ben ook wel benieuwd naar de rest.
Ik ben ook in vrijwel alles geïnteresseerd, dus wat wickie niet overneemt wil ik misschien wel, miss!

Wickie, wat is jouw verlanglijstje?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87379609
miss_sly, kan Senna niet even een groeispurt maken? Neem ik het per pakket van je over. *)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_87380148
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben ook in vrijwel alles geïnteresseerd, dus wat wickie niet overneemt wil ik misschien wel, miss!

Wickie, wat is jouw verlanglijstje?
Ik heb wat hema rompertjes in de bestelling, het Tragwerk jurkje en de Hennes tuinbroek. Aangezien Mette het maar kort zal dragen zal ik het wel voor je bewaren :) (ik heb trouwens echt nog veel leuke kleren in maat 56 en 62, ik moet heel erg foto's gaan maken).

Ik zou ook graag het bovenste spijkerbroekje willen hebben (dus die met het elastiek in de pijpjes) Dat model staat haar het beste. Oja en die laatste foto zie ik weer de broekjes, was wel benieuwd naar die kleertjes.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 10 oktober 2010 @ 13:40:18 #33
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87382655
[TK] Duo / tandemwagen Topmark lichtblauw en blauw

We hebben hem een jaar met veel plezier gebruikt. Ideaal om met 2 kleine kinderen te gaan wandelen.

Helemaal compleet, de volgende onderdelen zitten erbij:
- Babynestje voor de pasgeboren baby's, kunnen ze tot 6 maanden heerlijk inliggen
- Drinkbekerhouder bij het voorste zitje. Heel handig voor drinken of bijv. rozijntjes
- Beide zitjes een zonnekap die helemaal dichtgetrokken kunnen worden
- Regenhoes die over de hele wagen heen gaat en deze dus droog blijft bij een bui
- Boodschappenmand onder de hele wagen waar veel spullen in passen
- Zwenkwielen voor waardoor de wagen soepel stuurt
- Makkelijk in te klappen
- Redelijk klein als hij ingeklapt is.
- Heel soepel te besturen, mijn vrouw is 1m60 en kon prima met 2 kinderen (2 jaar oud en een baby) prima ermee wandelen / shoppen

Mooie kroontjes applicatie. Zitting achter is verstelbaar in rechtop en liggende stand. De kinderen zitten achter elkaar dus kunnen elkaar goed zien. De bekleding kan je eraf halen om te wassen !!
Hij is op te halen in Harlingen.

zondag 10 oktober 2010 @ 13:41:01 #34
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87382672
Ik probeer het eerst even hier:
is er toevallig iemand die nog de plastic lepeltjes uit het babydumppakket (of soortgelijk) heeft liggen en er niks meer mee doet?

Ik kan nog wel een stel extra gebruiken.
pi_87382944
Asy, waren dat toevallig deze? Dan kan ik ze zo naar je opsturen, gebruik ze hier niet.
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:22:30 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87383794
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 13:51 schreef Meimeltje het volgende:
Asy, waren dat toevallig deze? Dan kan ik ze zo naar je opsturen, gebruik ze hier niet.
[ afbeelding ]
Ja die!
Ooh, dat zou fantastisch zijn!
Ik PM je even
pi_87383972
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:05 schreef wickie het volgende:

[..]

Ik heb wat hema rompertjes in de bestelling, het Tragwerk jurkje en de Hennes tuinbroek. Aangezien Mette het maar kort zal dragen zal ik het wel voor je bewaren :) (ik heb trouwens echt nog veel leuke kleren in maat 56 en 62, ik moet heel erg foto's gaan maken).
Dat is lief van je!

In dat geval wil ik het kruippakje van Tragwerk graag, miss!
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:01:14 #38
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_87384748
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:47 schreef Ssserpente het volgende:
Dit iik maar ff in de herhaling.

Lente d'r mooie spijkerbroekje past niet meer...

't Is dat witte spijkerbroekje van de Hema, dat Ko en Elin in het blauw hebben/hadden. Vind dat ie een mooie pasvorm heeft. :Y

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

EUR: 3,- Maatje 74. Kan 'm meenemen naar de meet. :)

En zijn er ook mensen die dit:

[ afbeelding ]
maat 62/68, ongedragen

dit:
[ afbeelding ]
maat 80, wijd overgooiertje van H&M

dit:
[ afbeelding ]
maat 80, Noppies

of dit:
[ afbeelding ]
maat 68 én 74, zacht H&M-broekje, taupekleurig

graties willen hebben? Dan neem ik het mee naar de meet. :)
Heb je die zachte H&M broekjes nog?
Die wil ik wel voor mijn neefje :Y
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:18:24 #39
108648 cattie
lieve moeder
pi_87385177
Gezocht: gevoerd vestje maat 86 voor Fee.
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 15:34:28 #40
5428 crew  miss_sly
pi_87385591
Ik was even naar het bos en de geitenboerderij met man en dochter :D nu dus de verkeerde foto gecorrigeerd. Ik ga zo nog wat fotograferen.
Tragwerk kruippakje leg ik voor je aart, Claudia :)

YPPY, sorry, no can do. Ze wordt al veel te snel groot, sneller kan echt niet!
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:49:13 #41
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87385977
Onderstaande mag weg voor weinig, wel wat gekreukt tot mijn schaamte:

Zomerse meidenoutfit maat 56:

3 meidenshirts maat 68 met lange mouw:

3 meidenshirts maat 68 met lange mouw met wat frutsels erop

Nijntje set maat 68:

2 jurkjes maat 68 (in 1 jurk staat maat 62, maar hij is evengroot als een maat 68):

Een spaanse outfit (legging met jurk princessenstijl) en een ander setje:

Een setje, broeken en een minirokje maat 68:

Ecco schoenen voor een jongen maat 22 in goede staat:

Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 16:03:51 #42
5428 crew  miss_sly
pi_87386330
En nog wat dingetjes.
Dit is allemaal nogal klein, valt ongeveer als mt 62, ongeacht wat er in staat als maat :)

Van links naar rechts (ongeveer :') ) allemaal 2,50 excl verzenden ofzo: Name it tuniek met capuchon, grijs shirt (vrij lang) van prenatal, heel leuk met een romper met lange mouw eronder 2,50, gestreept shirtje Mexx , roze shirt van Feetje met tekst 'I need lots of: HUGS', heel donkerbruin shirt van Imps&Elfs met hele mooie v-hals en coltruitje van DPam.

Allemaal maat 68 of iig zo vallend, ongeacht wat er voor maat in staat, allemaal 2,50 excl verzenden:
Ook weer ongeveer van links naar rechts: Esprit wit shirt met hele kleine roze bloemetjes, paars shirtje van Baby Barb met wat hele kleine blingblingsteentjes, roze shirtje van BFC, paars/lila gestreept shirtje van Go-On, wit shirtje met roezeltjes van V&D, bloemetjes shirt van Hema (kan ECHT niet meer, van de week nog aangehad, het is nu meer een navelvrij truitje :') ) en een Name it shirtje van heel fijne stof.

En dan nog een stel shirtjes met korte mouw in maat 68. Ik vond het heel fijn om een romper met lange mouwen onder een shirtje met korte mouwen te doen. vestje of jasje erover en je hebt heel fijn laagjes die je weer kunt afpellen als het ergens te warm is :) Allemaal 2,00 excl verzenden. Allemaal verkocht, behalve de rode linksboven.

[ Bericht 1% gewijzigd door miss_sly op 11-10-2010 07:58:05 ]
pi_87386848
Je hebt een pm, miss_sly!
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:33:57 #44
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87387092
wat leuk spul allemaal Miss Sly :)
je hebt zeker niets in mt 80???

en dat groen met antraciete kerstoufitje is echt heeeeeel leuk! stond Senna ook heeeel mooi! O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87387129
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:49 schreef kahlanamnell het volgende:
Onderstaande mag weg voor weinig, wel wat gekreukt tot mijn schaamte:

Zomerse meidenoutfit maat 56:

[ afbeelding ]

3 meidenshirts maat 68 met lange mouw:

[ afbeelding ]

3 meidenshirts maat 68 met lange mouw met wat frutsels erop

[ afbeelding ]

Nijntje set maat 68:

[ afbeelding ]

2 jurkjes maat 68 (in 1 jurk staat maat 62, maar hij is evengroot als een maat 68):

[ afbeelding ]

Een spaanse outfit (legging met jurk princessenstijl) en een ander setje:

[ afbeelding ]

Een setje, broeken en een minirokje maat 68:

[ afbeelding ]

Ecco schoenen voor een jongen maat 22 in goede staat:

[ afbeelding ]
Wat vraag je voor het spijkerjurkje? (als deze er nog is). 8-)
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:39:34 #46
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87387279
miss_sly, heb je die slofjes nog? welke maat is het?
ik heb nu een S van BabyDutch, maar dat begint klein te worden. Dus als jouw slofjes groter zijn, hou ik me aanbevolen :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_87387465
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 13:40 schreef kahlanamnell het volgende:
[TK] Duo / tandemwagen Topmark lichtblauw en blauw

We hebben hem een jaar met veel plezier gebruikt. Ideaal om met 2 kleine kinderen te gaan wandelen.

Helemaal compleet, de volgende onderdelen zitten erbij:
- Babynestje voor de pasgeboren baby's, kunnen ze tot 6 maanden heerlijk inliggen
- Drinkbekerhouder bij het voorste zitje. Heel handig voor drinken of bijv. rozijntjes
- Beide zitjes een zonnekap die helemaal dichtgetrokken kunnen worden
- Regenhoes die over de hele wagen heen gaat en deze dus droog blijft bij een bui
- Boodschappenmand onder de hele wagen waar veel spullen in passen
- Zwenkwielen voor waardoor de wagen soepel stuurt
- Makkelijk in te klappen
- Redelijk klein als hij ingeklapt is.
- Heel soepel te besturen, mijn vrouw is 1m60 en kon prima met 2 kinderen (2 jaar oud en een baby) prima ermee wandelen / shoppen

Mooie kroontjes applicatie. Zitting achter is verstelbaar in rechtop en liggende stand. De kinderen zitten achter elkaar dus kunnen elkaar goed zien. De bekleding kan je eraf halen om te wassen !!
Hij is op te halen in Harlingen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Pm Huup ff!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:46:08 #48
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87387488
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:34 schreef dolphinqueen het volgende:
Wat vraag je voor het spijkerjurkje? (als deze er nog is). 8-)
4 euro incl. verzendkosten, 3 euro als je hem komt halen.
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 16:57:03 #49
5428 crew  miss_sly
pi_87387791
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:39 schreef DaviniaHR het volgende:
miss_sly, heb je die slofjes nog? welke maat is het?
ik heb nu een S van BabyDutch, maar dat begint klein te worden. Dus als jouw slofjes groter zijn, hou ik me aanbevolen :)
Volgens mij is het ook maat S, geen idee of ze dan even groot zijn. Maten zeggen lang niet alles, ben ik inmiddels achter :D Als je de jouwe even de buitenmaat opmeet, kun je iig even vergelijken of dat kleiner is dan deze. Zo ja, kun je ze altijd even passen om te kijken of het iets is :)
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 17:29:11 #50
5428 crew  miss_sly
pi_87388756
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat leuk spul allemaal Miss Sly :)
je hebt zeker niets in mt 80???

en dat groen met antraciete kerstoufitje is echt heeeeeel leuk! stond Senna ook heeeel mooi! O+
Ze gaat nu zelf pas richting mt 74, dus voorlopig nog geen 80 in de aanbieding :D
dat groene outfitje was idd erg leuk :Y Het is zo jammer om weg te doen, maar ja, blijven bewaren is ook zoiets :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')