Girasol lampo of een neobulle margot?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:04 schreef WupWup het volgende:
Ik heb te koop of te ruil een Nino mt 5, geverfd met Dylon Burlesque Red. De kleur is donkerpaars, donkerder dan de foto's weergeven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag er ¤55,- voor of een leuk ruilaanbod. Ellevills, Girasols en indio's zijn grote kanshebbers op een ja, net als een SSC (desnoods met bijbetalen van mijn kant).
- rookvrij huishouden
- we hebben katten, maar doeken worden in katvrije kamer bewaard
- verzenden met TNT of DHL mogelijk
Ja, Mexx broekjes heeft hij dus meestal idd, die zitten prima. Maar 62 is nu echt te klein dus inmiddels over naar 68. L.O.G.G. van H&M zit ook goed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:50 schreef Meimeltje het volgende:
Happy, dan denk ik niet dat je de broekjes van Dyon gaat passen. Ik had voor hem juist smal vallende broekjes, vanwege slanke benen en wijde broekjes stonden juist wat raar.
Heb nog wel een spijkerbroekje van Mexx wat wijder valt, maar volgens mij is dat maat 62. Zal zo nog even bij de rest spieken voor de zekerheid.
octoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:09 schreef innepin het volgende:
Wie was het ook al weer die eventueel interesse had in het verschri.. eh, prachtige Oostenrijkse (?) klederdrachtjurkje dat ik in de kast heb hangen?
Ik ben ook in vrijwel alles geïnteresseerd, dus wat wickie niet overneemt wil ik misschien wel, miss!quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:50 schreef wickie het volgende:
Miss Sly, ik wil bijna alles wel hebben, ik ga je een pm sturen
Ben ook wel benieuwd naar de rest.
Ik heb wat hema rompertjes in de bestelling, het Tragwerk jurkje en de Hennes tuinbroek. Aangezien Mette het maar kort zal dragen zal ik het wel voor je bewarenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook in vrijwel alles geïnteresseerd, dus wat wickie niet overneemt wil ik misschien wel, miss!
Wickie, wat is jouw verlanglijstje?
Ja die!quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:51 schreef Meimeltje het volgende:
Asy, waren dat toevallig deze? Dan kan ik ze zo naar je opsturen, gebruik ze hier niet.
[ afbeelding ]
Dat is lief van je!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:05 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik heb wat hema rompertjes in de bestelling, het Tragwerk jurkje en de Hennes tuinbroek. Aangezien Mette het maar kort zal dragen zal ik het wel voor je bewaren(ik heb trouwens echt nog veel leuke kleren in maat 56 en 62, ik moet heel erg foto's gaan maken).
Heb je die zachte H&M broekjes nog?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:47 schreef Ssserpente het volgende:
Dit iik maar ff in de herhaling.
Lente d'r mooie spijkerbroekje past niet meer...
't Is dat witte spijkerbroekje van de Hema, dat Ko en Elin in het blauw hebben/hadden. Vind dat ie een mooie pasvorm heeft.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EUR: 3,- Maatje 74. Kan 'm meenemen naar de meet.
En zijn er ook mensen die dit:
[ afbeelding ]
maat 62/68, ongedragen
dit:
[ afbeelding ]
maat 80, wijd overgooiertje van H&M
dit:
[ afbeelding ]
maat 80, Noppies
of dit:
[ afbeelding ]
maat 68 én 74, zacht H&M-broekje, taupekleurig
graties willen hebben? Dan neem ik het mee naar de meet.
Wat vraag je voor het spijkerjurkje? (als deze er nog is).quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:49 schreef kahlanamnell het volgende:
Onderstaande mag weg voor weinig, wel wat gekreukt tot mijn schaamte:
Zomerse meidenoutfit maat 56:
[ afbeelding ]
3 meidenshirts maat 68 met lange mouw:
[ afbeelding ]
3 meidenshirts maat 68 met lange mouw met wat frutsels erop
[ afbeelding ]
Nijntje set maat 68:
[ afbeelding ]
2 jurkjes maat 68 (in 1 jurk staat maat 62, maar hij is evengroot als een maat 68):
[ afbeelding ]
Een spaanse outfit (legging met jurk princessenstijl) en een ander setje:
[ afbeelding ]
Een setje, broeken en een minirokje maat 68:
[ afbeelding ]
Ecco schoenen voor een jongen maat 22 in goede staat:
[ afbeelding ]
Pm Huup ff!quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:40 schreef kahlanamnell het volgende:
[TK] Duo / tandemwagen Topmark lichtblauw en blauw
We hebben hem een jaar met veel plezier gebruikt. Ideaal om met 2 kleine kinderen te gaan wandelen.
Helemaal compleet, de volgende onderdelen zitten erbij:
- Babynestje voor de pasgeboren baby's, kunnen ze tot 6 maanden heerlijk inliggen
- Drinkbekerhouder bij het voorste zitje. Heel handig voor drinken of bijv. rozijntjes
- Beide zitjes een zonnekap die helemaal dichtgetrokken kunnen worden
- Regenhoes die over de hele wagen heen gaat en deze dus droog blijft bij een bui
- Boodschappenmand onder de hele wagen waar veel spullen in passen
- Zwenkwielen voor waardoor de wagen soepel stuurt
- Makkelijk in te klappen
- Redelijk klein als hij ingeklapt is.
- Heel soepel te besturen, mijn vrouw is 1m60 en kon prima met 2 kinderen (2 jaar oud en een baby) prima ermee wandelen / shoppen
Mooie kroontjes applicatie. Zitting achter is verstelbaar in rechtop en liggende stand. De kinderen zitten achter elkaar dus kunnen elkaar goed zien. De bekleding kan je eraf halen om te wassen !!
Hij is op te halen in Harlingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 euro incl. verzendkosten, 3 euro als je hem komt halen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:34 schreef dolphinqueen het volgende:
Wat vraag je voor het spijkerjurkje? (als deze er nog is).
Volgens mij is het ook maat S, geen idee of ze dan even groot zijn. Maten zeggen lang niet alles, ben ik inmiddels achterquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:39 schreef DaviniaHR het volgende:
miss_sly, heb je die slofjes nog? welke maat is het?
ik heb nu een S van BabyDutch, maar dat begint klein te worden. Dus als jouw slofjes groter zijn, hou ik me aanbevolen
Ze gaat nu zelf pas richting mt 74, dus voorlopig nog geen 80 in de aanbiedingquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat leuk spul allemaal Miss Sly
je hebt zeker niets in mt 80???
en dat groen met antraciete kerstoufitje is echt heeeeeel leuk! stond Senna ook heeeel mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |