abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87356919
Een greep uit het assorti.

maat 94 ~ 3 euro

36 maanden maar valt erg klein 3 euro

50/56 - 4 euro

maat 62 - 3 euro

maat 50/56 4 euro

maat 50/56 4 euro

maat 50/56 4 euro

maat 56 3 euro

maat 50/56 3 euro

en heel veel rompers in heel veel maten voor jongen en meisje
http://picasaweb.google.nl/amarantafok/Rompers#

Meer kleren en grotere fotos op
http://picasaweb.google.nl/amarantafok

[ Bericht 2% gewijzigd door amaranta op 10-10-2010 09:53:10 ]
pi_87357637
Even in de herhaling vanwege nieuw topic:

Te koop (alles voor 1 kindje gebruikt en nog in zeer goede staat):
Bij interesse graag pm :)

Groen/zwart Maxicosi Cabriofix (een uit 2009 met ingebouwd zonnescherm) groep 0 autostoeltje inclusief zitverkleiner, voetenzak en zomerhoes(blauw). Geen aanrijdingen oid mee gehad.
¤ 75,00 (nieuwprijs was in totaal ¤ 196,90)

Blauwe Bumboseat inclusief playtray.
¤ 30,00 (nieuwprijs was ¤ 60,00)

Zwarte Wipstoel (Topmark) met speelboog waar 3 blije poppetjes aanhangen.
¤ 12,50 (nieuwprijs was ¤ 29,00)

Doorschijnende Tummytub (Hema).
¤ 7,50

Badzitje.
¤ 5,00 (nieuwprijs was ¤ 10,00)

Voedingskussen inclusief 2 hoezen. De een wit badstof, de ander met hysterisch printje (allemaal Hema).
¤ 25,00 (nieuwprijs was in totaal ¤ 51,90)
pi_87357740
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87359148
Ik heb te koop of te ruil een Nino mt 5, geverfd met Dylon Burlesque Red. De kleur is donkerpaars, donkerder dan de foto's weergeven.

Ik vraag er ¤55,- voor of een leuk ruilaanbod. Ellevills, Girasols en indio's zijn grote kanshebbers op een ja, net als een SSC (desnoods met bijbetalen van mijn kant).

- rookvrij huishouden
- we hebben katten, maar doeken worden in katvrije kamer bewaard
- verzenden met TNT of DHL mogelijk
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:41:36 #6
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87359960
Heb de volgende dingen te koop, alles is op te halen in Harlingen of Leeuwarden of Drachten. Verzenden van de stoel gaat niet lukken, rest is wel verstuurbaar.

Alles mag weg voor kleine prijsjes mits niet te gek natuurlijk.

Bopita kinderstoel
----------------------
Erg leuke Bopita kinderstoel. Oorsponkelijk was hij wit, we hebben hem een jaar geleden groen geverfd omdat dat leuker stond bij ons nieuwe tapijt.

Hij is in elke kleur te schilderen, is ook als tafeltje met stoeltje te gebruiken als je kindje wat ouder is.

Onze zoon wil er nu niet meer inzitten omdat hij liever op een normale stoel zit en voor onze dochter hadden we net een nieuwe gekocht, nu hebben we deze dus over.

Knuffelkonijn doek
-----------------------
Nooit gebruikt, hadden we als reserve exemplaar.

I intend to be formidably armed
pi_87360125
Dit iik maar ff in de herhaling.

Lente d'r mooie spijkerbroekje past niet meer...

't Is dat witte spijkerbroekje van de Hema, dat Ko en Elin in het blauw hebben/hadden. Vind dat ie een mooie pasvorm heeft. :Y

EUR: 3,- Maatje 74. Kan 'm meenemen naar de meet. :)

En zijn er ook mensen die dit:

maat 62/68, ongedragen

dit:

maat 80, wijd overgooiertje van H&M

dit:

maat 80, Noppies

of dit:

maat 68 én 74, zacht H&M-broekje, taupekleurig

graties willen hebben? Dan neem ik het mee naar de meet. :)
pi_87360248
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:04 schreef WupWup het volgende:
Ik heb te koop of te ruil een Nino mt 5, geverfd met Dylon Burlesque Red. De kleur is donkerpaars, donkerder dan de foto's weergeven.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vraag er ¤55,- voor of een leuk ruilaanbod. Ellevills, Girasols en indio's zijn grote kanshebbers op een ja, net als een SSC (desnoods met bijbetalen van mijn kant).

- rookvrij huishouden
- we hebben katten, maar doeken worden in katvrije kamer bewaard
- verzenden met TNT of DHL mogelijk

Girasol lampo of een neobulle margot?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87360489
happyme28, ik heb de foto's van het spijkerbroekje gemaakt. Kon er toch echt maar een vinden, terwijl ik heel zeker weet dat ik er twee heb. Kwestie van teveel kleren, vrees ik :@ maar anyway, na het eten plaats ik ze even!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87361574
Ik zoek thomas de trein dingen :D
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:29:39 #11
5428 crew  miss_sly
pi_87362942
happyme, dit is het spijkerbroekje, dus. Ik vind het geen typisch jongens- of meisjesmodel, maar goed, dat moet jij dan ook nog maar vinden ;)

De kleur is het beste op de tweede foto.
pi_87363222
tico ik pm je vanavond wel ff!
pi_87363272
mja, wat mij betreft zou het prima kunnen voor 'n jongetje, miss_sly.... ware het niet dat ik dus vanmiddag bij de Hema ook zo'n spijkerbroekje heb gekocht (alleen dan donker spijker) maar dat model past Daan dus niet :{ Het zit gewoon te strak om zijn heupen en dan kan hij niet meer zitten of kruipen :') . Hij moet helaas echt van die pofachtige broekjes hebben. Smalle taille, brede bovenbenen.

(ik heb nu al meerdere broekjes moeten weggeven, verkopen of terugbrengen omdat hij ze dus niet past).

Ik moet dus helaas voorbij laten gaan, sorry! Als ik het eerder had geweten had ik je de moeite kunnen besparen :@ Hopenlijk kun je er een ander jongetje of meisje blij mee maken.
pi_87363510
Happy, dan denk ik niet dat je de broekjes van Dyon gaat passen. Ik had voor hem juist smal vallende broekjes, vanwege slanke benen en wijde broekjes stonden juist wat raar.
Heb nog wel een spijkerbroekje van Mexx wat wijder valt, maar volgens mij is dat maat 62. Zal zo nog even bij de rest spieken voor de zekerheid.
pi_87363578
Amaranta ik heb je een PM gestuurd over het spijkerrokje met binnenbroekje (86), een villa happ bodywarmertje en een roze trui met capuchon!
pi_87363594
Ook nog even in de herhaling.

Ik heb hier nog een Tummytub standaard en tummytub.
Standaard is wit metaal, tummytub zilver.
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=161&merk=1546
Vraagprijs: 22,50

En een boxkleed.
www.misslittle.nl

pi_87364018
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:50 schreef Meimeltje het volgende:
Happy, dan denk ik niet dat je de broekjes van Dyon gaat passen. Ik had voor hem juist smal vallende broekjes, vanwege slanke benen en wijde broekjes stonden juist wat raar.
Heb nog wel een spijkerbroekje van Mexx wat wijder valt, maar volgens mij is dat maat 62. Zal zo nog even bij de rest spieken voor de zekerheid.
Ja, Mexx broekjes heeft hij dus meestal idd, die zitten prima. Maar 62 is nu echt te klein dus inmiddels over naar 68. L.O.G.G. van H&M zit ook goed.

Kijk maar, alvast bedankt voor de moeite :)
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:13:28 #18
5428 crew  miss_sly
pi_87364190
happy, geeft niets, zo erg was het niet om een foto te maken, hoor :)
succes met het vinden van goede broekjes !
pi_87364269
Ik heb gekeken en vond 3 broekjes in maat 68 die niet al te strak vallen.

BFC maat 68

Hema maat 68

Mexx maat 68

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 09-10-2010 20:21:35 ]
pi_87364404
En heb gelijk nog een paar andere dingen gevonden die weg mogen ;)

Vestje van Feetje maat 74 (ongedragen)

Vestje C&A maat 74 (ongedragen)

Blousje Hema maat 74

Bodywarmer H&M maat 74

Shirtje Mexx maat 74

Mexx gevoerd broekje maat 62
pi_87364553
Oh Meimel, alle 3 tof :D Die laatste is volgens mij sowieso goed, alleen is die wel dik genoeg voor de winter? De eerste twijfel ik wel heel erg over, maar is wel gaaf.

Wat zou je er voor willen hebben? Via pm mag ook.

Nou :( alles wat je daarna post is ook tof :o

Dat Mexx shirtje en Feetje hootie zou ik ook wel willen :Y (de rest ook wel, maar dan krijg ik hier ruzie)

Ik heb je PM gestuurd :)

[ Bericht 24% gewijzigd door happyme28 op 09-10-2010 20:33:51 ]
pi_87364678
Tja je mag ze ook eerst Daan passen hoor haha, maar is natuurlijk weer zonde van verzendkosten. Alle broekjes zijn niet specifiek zomerbroekjes, die heb ik expres niet op de foto gezet. Ik vond dik gevoerde broekjes bij de oudste in de winter voor binnen juist vaak ook wel erg warm.
(Heb even gevoeld, maar 3e broekje heeft ook een voering erin (extra laag stof), dus is ook wel meer voor herft/winter bedoeld denk ik).

De 3 broekjes voor 10,- excl verzendkosten? (denk niet dat de alledrie in 1 envelop passen).
pi_87364746
dat hema bloesje heeft floris ook O+ voor nu
was 1van de eerste dingen die k kocht toen k wist dat t een jongetje was O+
pi_87364788
Ik heb je al PM gestuurd, andere kleertjes zat ook nog wat bij. Kijk maar even wat het dan totaal zou worden.
pi_87367313
Wie was het ook al weer die eventueel interesse had in het verschri.. eh, prachtige Oostenrijkse (?) klederdrachtjurkje dat ik in de kast heb hangen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')