Ah, thanks!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef lily het volgende:
[..]
Dat hoort inderdaad zo, zie http://link.marktplaats.nl/386023422
Ik had ook al interesse maar vond de pijpen ook al zo kort uitzien. Was even op zoek gegaan...
mss kan hij mee met je reis-SSC?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef mrien het volgende:
[..]
Die diidl is leuk, alleen jammer dat de verzendkosten gelijk pakketpost zullen zijn..
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:05 schreef Cantare het volgende:
Sonnetje en Innepin, de spullen zijn zaterdag aangekomen! Bedankt he (Innepin wat veel!)
![]()
Eli had ze idd gevonden en was ermee aan het spelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:53 schreef Suzanna het volgende:
Davinia, ik heb gemerkt dat als je knuffels wat langer bewaart, ze er veel meer plezier van hebben. Tenminste, die meiden van mij hebben er (nog steeds) hele rollenspellen mee, en erg veel plezier. Spelen er ook samen mee, heel schattig... ik ben blij dat ik ze niet weg heb gedaan!
(niet om je aan het twijfelen te brengen hoormaar even een gedachte om misschien mee te nemen!)
die bruine bedoel je, neem ik aan?quote:
Ja zeker! Ze heeft er gisteren en vandaag al wat van aan gehad (gisteren het truitje met roze/groene/witte strepen en nu het Sweet as a cupcake-truitje).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:33 schreef innepin het volgende:
[..]Ja de doos zat aardig vol he?
Hoop dat er wat bijzit dat je leuk vindt!
Ja, met laarsjes staat het hartstikke leuk maar dan vooral als ze lopen, of in ieder geval staan en dat wil mijn dochter nog nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ah, thanks!![]()
Ik ben idd niet zo van de broeken 'op de kuitjes'. Komt omdat ik zelf vrij lange en dunne benen heb, dus als een broek bij mij 'op de kuitjes valt', is dat vaak niet expres maar omdat ie gewoon te kort is.
Maar met laarsjes moet het idd wel erg leuk staan!
Hmz, ga nu toch weer dubben... Wees er dus maar snel bij.
Hihi die zijn allebei al 3e generatie Fok!kindjes nu. Volgens mij allebei van Kleurdoos geweest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:48 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja zeker! Ze heeft er gisteren en vandaag al wat van aan gehad (gisteren het truitje met roze/groene/witte strepen en nu het Sweet as a cupcake-truitje).
Die is van de Bijenkorf, het huismerk geloof ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat shirtje met Hey mr Dj..waar heb je dat vanaf? Die moet ik in maat 92 hebben!
Jups. Hij is alleen donkergroen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
die bruine bedoel je, neem ik aan?
hoeveel wil je ervoor hebben?
Hema heeft regencapes/poncho's (jip en janneke)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:26 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar een regencape voor een jongen. Maat 80/86.
Op het internet kan ik ze alleen vinden met een grote kikker erop of piraten. En duur vind ik.
Dat biedt perspectieven!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:20 schreef innepin het volgende:
Ja wie heeft dat DJ shirtje voor mijn neus weggekaapt
Die. moet. ik. hebben.
Is goed. Ik pm je m'n adres wel ff.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:37 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jups. Hij is alleen donkergroen.![]()
5,- inclusief verzenden?
Denk je dat je oranjetutnijntje door de brievenbus kan frotten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:50 schreef DaviniaHR het volgende:
Te koop:
Heleboel knuffels die door geen van beide kinders zijn gebruikt
Gratis af te halen of tegen verzendkosten.
Alles wat ik hier niet "verkoop" gaat naar humana
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik wel!...................maar dat zijn meidenslofjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef Vlindur het volgende:
Rienk heeft voeten van 10cm lang, heeft iemand slofjes van 11 centimeter? Dat is maat 17 of 18
Dat lijkt me in de koude tijd wel lekker voor in huis
Nee bedankt dan!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:32 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Heb ik wel!...................maar dat zijn meidenslofjes, lijkt me niet zo charming voor zo'n stoere kerel als Rienk!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:06 schreef ymme het volgende:
Zo de hele ochtend druk geweest met foto's maken etc.
Hebben jullie even de tijd? Het is best veel.
Alles is maat 62.
In goede staat. Weinig gedragen. Gewassen.
Shirts 1,50 euro
Broeken 2,50 euro.
Of als je een andere prijs in gedachten hebt, mijn PM box is open voor al uw vragen/opmerking.
BFC
[ afbeelding ]
BFC
[ afbeelding ]
Esprit
[ afbeelding ]
Esprit
[ afbeelding ]
Prental (aan 2 kanten te dragen) 3,50
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jottum
[ afbeelding ]
MEXX (tekst Lift me up to dady).
[ afbeelding ]
Noppies
[ afbeelding ]
Noppies
[ afbeelding ]VERKOCHT
Noppies
[ afbeelding ]
Noppies
[ afbeelding ]
Pointer
[ afbeelding ]
Vestje MEXX 3 euro
[ afbeelding ]
Slaapzakken prenatal 70cm. 5 euro samen.
[ afbeelding ]
Esprit
[ afbeelding ]
Esprit
[ afbeelding ]
Mexx
[ afbeelding ]
Noppies
[ afbeelding ]
Noppies
[ afbeelding ] VERKOCHT
Noppies
[ afbeelding ]VERKOCHT
Noppies
[ afbeelding ]VERKOCHT
met een beetje duwen past hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Denk je dat je oranjetutnijntje door de brievenbus kan frotten?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:01 schreef Poppejans het volgende:
Bodpa, heb net PM gestuurd over kieltje en de eerste slofjes op de foto
geen idee, hij begint uit de 6-12mnd, (werd aangeduid met M) slofjes die hij nu heeft te groeien.Hema heeft slofjes in kledingmaten dus dan denk ik dat hij nu 80-86 ofzo, of een maat L,quote:
Die maat heb ik ook nodig denk ik, maar neem jij ze maar hoor.Wolf heeft voor nu nog eventjes slofjes die passen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:18 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil ze graag van je overnemenDe eerste, die van 12 cm dus.
Ik PM je ff.
PJ, mocht Wolf de zelfde maat hebben mag jij ze hebben hoor, ik denk dat jij eerder was
Jij mag ze, J. vindt ze stomquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die maat heb ik ook nodig denk ik, maar neem jij ze maar hoor.Wolf heeft voor nu nog eventjes slofjes die passen.
Op welke termijn wil je er één?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef Vanyel het volgende:
Zijn er heel toevallig nog mensen die een cosleeper kwijtmoeten?
Ik hou het even in gedachten. Hij staat hier nog, maar M slaapt veel in z'n ledikant inmiddels.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:55 schreef Vanyel het volgende:
Eind dit jaar zou op zich vroeg genoeg moeten zijn.
Als Becky hem alsnog niet wil hebben, zou ik hem graag van je willen overnemen, Ymme.quote:Eén van het merk Maxi-cosi, kleur roasted brown. GERESERVEERD voor Becky.
Als jij het evt kan combineren met een vriendenbezoekje dan mag je wel voor hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:22 schreef het-is-mij het volgende:
Als bla het keukentje niet hebben wil dan houden wij ons aanbevolen.
Volgende week zondag gaan we naar Enske naar vrienden dus wie weet is er wat te combineren.
De verzendkosten zijn 6,75 denk ik he?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:46 schreef ymme het volgende:
2 voetenzakken voor in de kinderwagen etc te koopBeide nieuw en niet gebruikt!
Eén van het merk Maxi-cosi, kleur roasted brown. GERESERVEERD voor Becky.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagrpijs: 12,50. Maar onderhandelen kan natuurlijk altijd via pm.
Wallaboo voetenzak/overall. Nieuw. Donker grijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagprijs: 12,50. Maar ook hiervoor geld. Andere prijs in gedachten. Pm
jammer dat die rode geoxen niet zo onze kleur zijn, anders had ik absoluut interessequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:47 schreef trui het volgende:
ja, van sommige merken/soorten schoenen wel ja! bizar he! hij draagt nog steeds maat 35, maar alleen de ruim vallende exemplaren. 36 staat al klaar, maar is nog net te groot.
OK!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
trui, die regenboogjeans wil ik wel voor Meike
Ik kijk morgen even in de kast van Harry. Volgens mij heb ik nog minstens 1 broek nodig...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef happyme28 het volgende:
Net dit broekje van Meimeltje overgenomen maar past helaas niet:
[ afbeelding ]
HEMA, maat 68
Ook heb ik nog een nieuw HEMA spijkerbroekje maat 68 met de kaartjes er nog aan, was 8 euro. Ben helaas alleen de bon kwijt. Hij is wel donkerder dan op onderstaande foto. Lekker basic spijkerbroekje:
[ afbeelding ]
Spijkerbroekje was 8 euro. Iemand die de spijkerbroekjes voor 10 euro incl. verzenden wil overnemen?
Oh, is dat zo? Wat moet je dan meenemen? Rekeningafschrift? Of de kaartjes eraan is voldoende?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Happy, bij de HEMA kan je ook terugbrengen zonder bon
Kaartjes eraan laten en zeggen dat het een cadeautje wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Wat moet je dan meenemen? Rekeningafschrift? Of de kaartjes eraan is voldoende?
Mocht asy die niet hoeven, dan ga ik zeker terug
Ja, time flies enorm hard ook!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:51 schreef trui het volgende:
nou! ik weet nog goed dat je 't keukentje net had caronline.(time flies!
)
Ja het past niet door de brievenbusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De verzendkosten zijn 6,75 denk ik he?
met dhl is het 5 euroquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De verzendkosten zijn 6,75 denk ik he?
Ik wil wel even kijken voor je, maat 68 toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even in de kast van Harry. Volgens mij heb ik nog minstens 1 broek nodig...
Joh, daar hoef je je niet voor te schamen! Gewoon terugbrengen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:32 schreef happyme28 het volgende:
Asy, dan breng ik toch liever het 2e broekje terug(goed excuus om weer wat nieuws te kopen
)
Mocht je geinteresseerd zijn in het eerste broekje, laat het dan even weten dan maken we daar een leuk prijsje voor.
De hamster misschien wel, t keukentje past alleen niet door de brievenbusquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:18 schreef Ticootje het volgende:
Kan de hamster ook met de post?![]()
![]()
Dat keukentje is superleuk... Leuk kadootje ook! Even onthouden voor de verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |