Ik weet niet waar je woont.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:46 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
4 euro incl. verzendkosten, 3 euro als je hem komt halen.
Jup. Kom je naar de meet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je die zachte H&M broekjes nog?
Die wil ik wel voor mijn neefje
Nee, maar roep maar wat de verzendkosten zijn en of je er dan nog wat voor wilt hebbenquote:
Niks, hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar roep maar wat de verzendkosten zijn en of je er dan nog wat voor wilt hebben
Okidoki, dankjewel!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:37 schreef Ssserpente het volgende:
Niks, hoor.PM je adres maar even, dan prop ik ze in een envelop. Doe ze op m'n werk wel op de bus. Wordt het wel pas woensdag.
Je hebt pmquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef Poppejans het volgende:
Er komt nog veeeel meer aan deze week, dat zal ik in zo'n handig aanklikbaar album zetten hoor
Ik heb ook nog wel wat in de kast als je nog meer zoekt !quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:41 schreef Asyniur het volgende:
Ik probeer het eerst even hier:
is er toevallig iemand die nog de plastic lepeltjes uit het babydumppakket (of soortgelijk) heeft liggen en er niks meer mee doet?
Ik kan nog wel een stel extra gebruiken.
wit vind ik eng. ze begint net te kruipen, dus dat hou je niet wit...quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:24 schreef miss_sly het volgende:
Is goed, hoor. Ik heb hier trouwens ook nog witte babypaws sandals maat 3, misschien is dat wat?
Ze zijn ook bij de Hema te koop!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:29 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat in de kast als je nog meer zoekt !
Dat heeft er ook wel mee te maken dat ik het nog maar lastig inkopen vind voor een ongeboren baby. Het kerstoutfitje bijvoorbeeld vond ik bij Senna geweldig, maar ik heb geen flauw idee of die wel leuk staat bij mijn dochter. Dat geldt ook wel voor andere dingen, maar die vallen dan klaarblijkelijk in mijn 'comfort zone' of zo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:04 schreef miss_sly het volgende:
Wel grappig om te zien dat sommige van mijn favorieten blijven liggen, terwijl andere dingen juist wel weer verder gaan
Ja het is lichtgrijs met donkergrijs, de donkergrijs neigt lichtjes naar bruin, maar het is wel grijs, snap je nog wat ik bedoel? Het truitje komt wel van de jongensafdeling, maar ik vind hem zelf wel voor een meisje kunnen, en dat zeg ik niet als verkooppraatjequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:41 schreef miss_sly het volgende:
Die laaatste trui, is dat licht- en donkergrijs, Tan? Ik vind hem leuk, of kan die echt niet voor een meisje?
maar die wil ze juist houden!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
Als je nu ook nog even wat foto's van Senna in de resterende kledingstukken post, dan ben je die vast zo kwijt.
quote:
TNX! Dat was het dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef miss_sly het volgende:
ook verwijderd uit je verwijderde items?
Prima,was ik hem nog een keertje en neem ik hem mee naar Utrecht!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:00 schreef Lijnloos het volgende:
POoppejans, Ik heb wel interesse in dat houtje-touwtje-jasje... En.... ik kom ook naar de utrechtmeet...Wellicht kunnen we dan dealen? Scheelt weer verzendkosten.
Ik vind kleertjes van Noppies erg leuk, maar kan uit deze foto's niet zo goed opmaken welke kleertjes daarvan zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:47 schreef ymme het volgende:
Kleding 62
Broeken 1,50 per stuk (ongeacht het merk).
Shirts 1 euro per stuk (ongeacht het merk).
Gewassen. Rookvrij huis. Geen haren van huisdieren. In goede staat.
http://www.mijnalbum.nl/Album=UDU6NKGZ
Die diidl is leuk, alleen jammer dat de verzendkosten gelijk pakketpost zullen zijn..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:01 schreef DaviniaHR het volgende:
iemand interesse in bovenstaande knuffels?
Bedankt voor de tip! Leuke kleding. Ik heb wel belang bij een paar dingen ervan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Flowerbox:
http://www.mijnalbum.nl/Album=XX87YMFI
Misschien zit er wat bij voor je
Meisjeskleding maat 92/98
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |