quote:Bij Action hebben ze ze ook, 2,19 per paarOp woensdag 20 oktober 2010 18:04 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
oh, zijn ze er weer bij H&M? Ik ga morgen gelijk kijken, moet toevallig cars slofsokken hebben, hoop dat ze er in maat 24 of 25 zijn, die grote maten zijn soms lastig , maar ik heb hoop
quote:hier ook hoor alleen dan parket. dus ik koop gewoon sloffen met een goede zool. maar helaas dragen die van mij echt geen sloffen koop ze altijd voor niks. de jongste loopt altijd op sokken en de oudste blote voeten net als mama.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef mikoxx het volgende:
Ik snap slofsokken niet hoor, ik heb ze hier liggen (van de hema), maar ze glijden allle kanten op op ons laminaat
quote:hier doen ze het prima, maar we hebben vloerbedekking.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef mikoxx het volgende:
Ik snap slofsokken niet hoor, ik heb ze hier liggen (van de hema), maar ze glijden allle kanten op op ons laminaat
quote:Been there, done that. D'r beentjes zijn echt te dun voor al dat soort dingen.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:34 schreef amaranta het volgende:
Voor de gene die op zoek naar sokjes.
Je hebt tegenwoordig ook de sock-on. Soort van elastiekje wat je over het sokje heenschuift waardoor de sok blijft zitten.
quote:Was ik al bang voorOp donderdag 21 oktober 2010 17:39 schreef Keshet het volgende:
Mrien, de maat 6-12 maanden past hier supergoed! Is inderdaad wel handig om even te vermelden, whoops.
Andere sokjes heb ik geen interesse in, maar lief dat je het aanbiedt!
quote:koop er niet teveel hoor, het is maar een korte fase dat je dit hebt, mijn zoon had het ook, maar een paar maanden later paste alles weer en die dunne niet meer...Op vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Keshet het volgende:
[..]
Been there, done that. D'r beentjes zijn echt te dun voor al dat soort dingen.![]()
Ik ga er gewoon een hoop op Sinterklaasverlanglijstjes zetten.
quote:je hebt PMOp vrijdag 22 oktober 2010 20:34 schreef Keshet het volgende:
Mwah, ik gok dat ze voorlopig niet ineens zo hard zal groeien dat ze spekbeentjes krijgt hoor.
Maar bedankt voor 't meedenken!
quote:Misschien van die badstoffen haarelastiekjes?!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Keshet het volgende:
[..]
Been there, done that. D'r beentjes zijn echt te dun voor al dat soort dingen.![]()
Ik ga er gewoon een hoop op Sinterklaasverlanglijstjes zetten.
quote:Er was in het crea-topic iemand die hem zelf gemaakt had. Je kan daar eens vragen of ze dat nog eens wil herhalen (tegen vergoeding van de kosten ofzo?)Op vrijdag 22 oktober 2010 13:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ben opzoek naar een k3 regenboogjurkje voor het pleegkindje van mijn schoonouders (ze is 3). Ik vind ze nieuw in de winkel een beetje te duur, hier misschien iemand waar het jurkje weg mag?
quote:Klopt, je hebt helemaal gelijk, maar we hebben van onze eerste dochter nog 2 buggy's. Dus vandaar dat deze weg kanOp zondag 24 oktober 2010 18:36 schreef miss_sly het volgende:
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar een kindje van 3 maanden kan toch iig nog wel in de buggyzit? En ik weet niet precies meer wat de richtlijnen zijn, maar ik dacht toch tot een maand of 4-5 vooral liggen in een kinderwagen en nog geen zitbelasting voor de rug werd aangeraden.
quote:Ik doe mijn jongste (7 weken) ook gewoon in de buggy. Veel handiger dan die grote ondingen.Op zondag 24 oktober 2010 19:48 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Klopt, je hebt helemaal gelijk, maar we hebben van onze eerste dochter nog 2 buggy's. Dus vandaar dat deze weg kan
Wel bedankt voor je reactie hoor
quote:Idd. dat is ook 1 van de redenen dat hij weg mag/moet. Onze eerste dochter zat vanaf 4 maanden ook al in de buggy, zolang hij maar in lig stand kan, is er niets aan de hand.Op zondag 24 oktober 2010 19:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik doe mijn jongste (7 weken) ook gewoon in de buggy. Veel handiger dan die grote ondingen.
quote:Jep, ik maak er een bedje van, dekentje erover. En hup kan ik ff snel met 2 kinderen een hond uitlaten.Op zondag 24 oktober 2010 22:31 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Idd. dat is ook 1 van de redenen dat hij weg mag/moet. Onze eerste dochter zat vanaf 4 maanden ook al in de buggy, zolang hij maar in lig stand kan, is er niets aan de hand.
quote:Ik wil wel foto's zien van de lange mouwen slaapzakken en van de lange mouwen shirtsOp zondag 24 oktober 2010 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben net mijn dozen door gegaan en heb evt. het eea in de aanbieding. Mocht er interesse zijn dan zal ik wat foto's maken.
Slaapzakjes: Witte voor de winter Mt68-80, Turqoise voor de winter, met afritsbare mouwen 70cm, Turquoise dubbel katoenen 70cm, 2 hema slaapzakjes, met retro diertjes en rood geruite onderkant mt. 68-80.
Mt 62-68 rompers met lange mouwen, shirtjes met lange mouwen, (spijker)broekjes
Mt 74: Shirtjes met lange mouwen (rompers vnml zonder of met korte mouwen), broekjes.
Ik kan de echte mini-doos nog niet helemaal over mijn hart verkrijgen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |