SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op donderdag 30 september door Douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ja maar lieverd ik ben gewoon hopeloos dat heb ik nooit ergens betwistquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef Lamon. het volgende:
..wel een beetje twijfelachtig hoe mensen anderen als hopeloos bestempelen, terwijl weer anderen misschien precies hetzelfde oordeel over hen vellen.
dat weet ik....maar dan kon er weer geen vraagteken achter........quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef Natalie78 het volgende:
Haha, die TT. Alleen moet er een spatie tussen 59 en H anders ga ik me daar 300 posts lang aan ergeren.![]()
So far...slet, hoer, snol, hosselares, hosselarin.
Hmmm, dan Hustleho of hosselhoerrrrrr.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hosselho ligt lekker in de mond, vind je niet?
mmm, ik heb verder geen tattoos ofzo, maar voor jou wil ik best duimel op mijn linkerbil en de letter t op mijn rechtbil laten tattoėren. als ik dan buk staat er....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef Duimelot het volgende:
mensen bedankt
ik heb even goeie afleiding gehad![]()
nu weer teren op jullie verhalen
en 3rdRock ik vind tattoos vaak wel mooi, ook hele sleeves en ruggen enzo
maar deze had de namen van zijn kids op zn onderarm in krulletters en zag iets van een schedel ofzo
dat vind ik dan weer en beetje minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Oh echt? Okay. Weird.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik....maar dan kon er weer geen vraagteken achter........
Je kan er 2 starten en deelnemen kan altijd volgens mij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:37 schreef Duimelot het volgende:
ik kreeg de melding dat ik 2 battles of speeddates kon doen
en heb er 2 gehad maar krijg toch steeds meldingen of ik mee wil doen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ik heb verder geen tattoos ofzo, maar voor jou wil ik best duimel op mijn linkerbil en de letter t op mijn rechtbil laten tattoėren. als ik dan buk staat er....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had m al door zonder de spoiler
en hoevaak buk je je zo dat iemand anders je hol in kijkt en dat leest?
zelf aanvragen kan 2 keer per dag....gevraagd worden kan onbeperkt....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:37 schreef Duimelot het volgende:
ik kreeg de melding dat ik 2 battles of speeddates kon doen
en heb er 2 gehad maar krijg toch steeds meldingen of ik mee wil doen?
het teoval wil dat ik zondag een flink stuk ga treinen voor m'n date....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh echt? Okay. Weird.
Speaking of weird. Naar aanleiding trouwens van de TT van het vorige deel, over treinen. Vannacht op weg naar huis viel ik in slaap in de trein. Een vreemde jongen maakte me wakker bij het station waar ik er uit moest. Ik vraag me de hele dag al af hoe hij in vredesnaam wist dat ik er uit moest. Hij ging er daar zelf ook uit. Echt een Nicolas Cage scene.
vrij zelden....alleen als ik weer eens in de bajes zit voor vrouwenhandelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]ik had m al door zonder de spoiler
en hoevaak buk je je zo dat iemand anders je hol in kijkt en dat leest?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh echt? Okay. Weird.
Speaking of weird. Naar aanleiding trouwens van de TT van het vorige deel, over treinen. Vannacht op weg naar huis viel ik in slaap in de trein. Een vreemde jongen maakte me wakker bij het station waar ik er uit moest. Ik vraag me de hele dag al af hoe hij in vredesnaam wist dat ik er uit moest. Hij ging er daar zelf ook uit. Echt een Nicolas Cage scene.
Nee...was echt verbaasd en hij was ook gelijk weg in de menigte, druk zo 's nachts nog op stations. Misschien was het een Engel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik gok dat hij gewoon beleefd was en d8: stel je voor dat ze er hier uit moest
of hij vond je wel cute en hoopte erop...
verder niets gezegd?
Dan is het goed, enkel spotten met mensen als je ook zelfspot hebt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar lieverd ik ben gewoon hopeloos dat heb ik nooit ergens betwist
ah duidelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:38 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je kan er 2 starten en deelnemen kan altijd volgens mij.
Hij zal je misschien ooit gezien hebben..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh echt? Okay. Weird.
Op OkCupid zag ik een profiel van een man die een tattoo had op de zijkant van zijn wijsvinger, een snor. Humor, maar lijkt me dat je daar heel snel spijt van krijgt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee...was echt verbaasd en hij was ook gelijk weg in de menigte, druk zo 's nachts nog op stations. Misschien was het een Engel.
je maakt een grapje denk ik?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan is het goed, enkel spotten met mensen als je ook zelfspot hebt.
Die Paiq gesprekken zijn best afmattend trouwens, ik zit nu op een gemiddeld gesprek van anderhalf uur, voordat ik met goed fatsoen weltrusten durf te wensen...
Haha volgende keer weer slapen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou dat als de beste mogelijkheid houden
![]()
volgende keer weer slapen (of net doen alsof) wie weet komt ie weer
hoe ist verder las iets over een knuffel?
Nja, nee. Een hosselaar fixt actief een chickie, toch? Een slet laat zich fixen. Een vrouwelijke hosselaar fixt dus ook actief dus is niet per definitie een slet.quote:
oh lekker onder een dekentje kruipenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha volgende keer weer slapen.![]()
Ja, klopt, beetje koud! Brrrr...En met jou?
welkom bij de depri datesite kneuzenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh lekker onder een dekentje kruipen
klote heel erg klote maar ik kan prima doen alsof ik me super vermaak![]()
kan moeilijk alleen maar depri doen hierzo dan zijn ze me zo zat
Hee ho. Speak for yourself.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welkom bij de depri datesite kneuzen
Nja...dekentje schmekentje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een vrouw die actief fixt is zeldzaam, zo niet uitgestorvenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nja, nee. Een hosselaar fixt actief een chickie, toch? Een slet laat zich fixen. Een vrouwelijke hosselaar fixt dus ook actief dus is niet per definitie een slet.
can i be your blanket?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja, dat vraag ik me ook af Alie, wanneer gaan wij nou daten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:48 schreef douche-eendje het volgende:
Alie, lieffie... wanneer gaan wij nou daten?
Als Honey I washed the kids parfum uit komt. Zoet zal het zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:48 schreef douche-eendje het volgende:
Alie, lieffie... wanneer gaan wij nou daten?
*Geeft nummertje* Form an orderly queue, now.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat vraag ik me ook af Alie, wanneer gaan wij nou daten?
Er is nog wel een HIWTKsolid perfume, maar daar moet je snel voor zijn...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Als Honey I washed the kids parfum uit komt. Zoet zal het zijn.![]()
en ik heb nummer 69? (dit kan echt nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
*Geeft nummertje* Form an orderly queue, now.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welkom bij de depri datesite kneuzen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]jah gezellig alleen hoef ik niet echt te daten ik doe dat paiq alleen zodat jullie me niet wegsturen
Ah zo een blikkie? Hmm...ik wil een spray.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er is nog wel een HIWTKsolid perfume, maar daar moet je snel voor zijn...
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ah zo een blikkie? Hmm...ik wil een spray.![]()
OT Wie heeft er verder Bridget al gezien?
Not me, ben pas sinds een klein uurtje weer thuis.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:51 schreef Natalie78 het volgende:
OT Wie heeft er verder Bridget al gezien?
Ik hoop het. Ik hoop het zo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Ja, gezien... maar vond het niet echt nuttig.
Iets leuks gedaan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Not me, ben pas sinds een klein uurtje weer thuis.
ben je dronken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:06 schreef ZheDeviLL het volgende:
Waarom noemt men die sites
DATING sites...
het zijn gewoonweg NEUKMIJAUB SITES...
ja toch?
Ik zie er enkel mannen met een behoorlijke stijve tokio achter de pc hangen..en nog meer rare capriolen uithalen...fuck off man...
Ga naar de hoeren oid maar praat normaal tegen de ladiesssssss![]()
![]()
![]()
Dan type je nog behoorlijk goed!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, bij broertje-lief langsgeweest. Heb alleen al zijn vodka opgedronken.
Drugs are bad, mkay?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:06 schreef ZheDeviLL het volgende:
DATING sites...
ja toch?
Ik zie er enkel mannen met een behoorlijke stijve tokio achter de pc hangen..en nog meer rare capriolen uithalen...fuck off man...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:06 schreef ZheDeviLL het volgende:
DATING sites...
ja toch?
![]()
![]()
Ik ben redelijk resistent tegen alcohol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben redelijk resistent tegen alcohol.
Beter laat dat je dat uit je profiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat heb je niet. ik kom er iig niet om chicks te hosselen voor een neukpartij. ik kom daar om te kijken of ik een leuke vriendin te vinden, en ja, daar zal dan uiteindelijk wellicht iets van geslachtsgemeenschap uit voortkomen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:12 schreef ZheDeviLL het volgende:
[..]
Fuck You...nee dus!
Ik heb gewoon gelijk
Alsof ik enkel over mijzelf spreekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je niet. ik kom er iig niet om chicks te hosselen voor een neukpartij. ik kom daar om te kijken of ik een leuke vriendin te vinden, en ja, daar zal dan uiteindelijk wellicht iets van geslachtsgemeenschap uit voortkomen.
dat jij zulke ervaringen op datingsites hebt betekent niet dat iedere man op zo'n site op zoek is naar een vrouwmensch om zijn vleeslollie in te hangen.
en als je verder niks te melden hebt mag je wmb je plezier elders gaan zoeken
goed dat je je mening al iets nuanceertquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:15 schreef ZheDeviLL het volgende:
[..]
Alsof ik enkel over mijzelf spreek![]()
Hoor genoeg verhalen nml...via via en dichterbij.
Natuurlijk zullen er goeden bij zitten..
Uiteraard. Buiten dat had ik toch al een date geloof ik?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:12 schreef Natalie78 het volgende:
Beter laat dat je dat uit je profiel.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 05:58 schreef Silenus het volgende:
Ennnnnnnnnnn ik ben weer thuis. Wat een avond.
Ten eerste die ene date. Op zich een grappig meisje, heel assertief/brutaal, een grote bek, daar hou ik wel van. Niet mee gezoend oid, wel geknuffeld (jaja) en om 00.50u ging ze slapen, aangezien ze over 20 minutem (=6.15u) weer op moet staan.
Maar toen kwam het. Ik ging natuurlijk naar mijn vrienden om REALLIFE te borrelen, en uiteindelijk belandde ik in een danstent. (Voor Utrechters, de Derrick: een soort underground-disco met veel spiegels en jaren '80-'90-muziek, helemaal the bomb dus)
Een beetje dansen, je kent het wel, en toen keek ik in de ogen van een onmeunig mooie chick van (naar later bleek) 23. Hele tijd mee gedanst en uiteindelijk gezoend. Ze gaf de hele tijd aan eigenlijk een vriend te hebben (dus ik dacht: DAMN wat ben ik een ongelofelijke held dat ik desondanks haar toch weet te regelen!) maar later zwakte ze dat wat af naar 'ja ik ben eigenlijk serieus met iemand aan het daten, dus kon ik het niet echt maken om te zoenen, maar officieel heb ik niks misdaan'.
Nee, prima, maar fuck ze is zo leuk. En lekker. En miniminiminimini ik ben een beetje dronken en dan word ik altijd even quasi-verliefd op mijn veroveringen.![]()
![]()
Enfin, ze heeft m'n nummer, ik hoop dat ze eens smst of belt. En zoniet, dan niet, dan had ik een fucking leuke avond met haar.
Welterusten, morgen weer een dag!
Misschien eens spelen als studiemateriaalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:42 schreef Neelix het volgende:
Lol!
http://thestoutgames.com/:DinnerDate
Aiight, herkenbaar, maar nu niet!quote:
Op zich ben km het wel met je eens. Ervaring leert idd dat vrouwen het een verademing vinden om gewoon een gesprek te kunnen voeren zonder al te veel dubbele intenties.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Aiight, herkenbaar, maar nu niet!
En om even de link te leggen tussen het internetdaten-reallife, het is soms beter om even geen acties te maken, maar gewoon af te wachten hoe andere kerels het voor zichzelf verneuken. Dat werkt dus op internet heel goed, vrouwen zijn al blij als je geen seksueel getinte opmerkingen maakt of zegt dat je een thuiswonende loser bent met een ICT-opleiding. (zoals bijna iedereen doet)
Als ze er dan achterkomen dat je 1.90m bent en je ook af en toe een leuk grapje maakt is het kat in 't bakkie.
In de kroeg dus net zo, meisje werd belaagd door dronken kerels die achter haar willen schuren of wat-dan-ook, dan moet je dus gewoon even vriendelijk lachend blijven kijken en uiteindelijk drijven die mongolen het meisje in je handen. (Zo ook gisteren, we zoenden al voordat er überhaupt een woord gewisseld was)
Het bracht mij wel even op het idee om dat hele fucking internetdaten nou gewoon eens een keer vaarwel te zeggen. Het is toch veel leuker om elkaar gewoon in de kroeg tegen te komen, of op straat, in ieder geval in het echt. En als je dan in elkaars ogen kijkt en elkaar gewoon heel leuk vindt, dan geeft me dat toch veel meer voldoening dan zo'n geregisseerde/geforceerde date. Hoe spontaan dat soms ook is als je na 15 minuten chatten afspreekt, het is toch 'anders'.
Maar om ontopic te blijven: ik neem nog even een kop koffie met een gevulde koek!
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
En om even de link te leggen tussen het internetdaten-reallife, het is soms beter om even geen acties te maken, maar gewoon af te wachten hoe andere kerels het voor zichzelf verneuken. Dat werkt dus op internet heel goed, vrouwen zijn al blij als je geen seksueel getinte opmerkingen maakt of zegt dat je een thuiswonende loser bent met een ICT-opleiding. (zoals bijna iedereen doet)
Als ze er dan achterkomen dat je 1.90m bent en je ook af en toe een leuk grapje maakt is het kat in 't bakkie.
In de kroeg dus net zo, meisje werd belaagd door dronken kerels die achter haar willen schuren of wat-dan-ook, dan moet je dus gewoon even vriendelijk lachend blijven kijken en uiteindelijk drijven die mongolen het meisje in je handen. (Zo ook gisteren, we zoenden al voordat er überhaupt een woord gewisseld was)
Het bracht mij wel even op het idee om dat hele fucking internetdaten nou gewoon eens een keer vaarwel te zeggen. Het is toch veel leuker om elkaar gewoon in de kroeg tegen te komen, of op straat, in ieder geval in het echt. En als je dan in elkaars ogen kijkt en elkaar gewoon heel leuk vindt, dan geeft me dat toch veel meer voldoening dan zo'n geregisseerde/geforceerde date. Hoe spontaan dat soms ook is als je na 15 minuten chatten afspreekt, het is toch 'anders'.
Maar om ontopic te blijven: ik neem nog even een kop koffie met een gevulde koek!
Het is niet alleen dat denk ik. Veel ICTers vertellen het ook met de volle verwachting saai gevonden te worden. Ja dan vind men het ook saai. Als je gewoon leuk er over vertelt dan kan je putjesschepper op zee zijn maar blijft het leuk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:08 schreef Silenus het volgende:
26.
@Neelix, tuurlijk. Als je gewoon sociaal leuk bent komt dat uiteindelijk wel goed, maar helaas (voor de leuke ICT'ers) hangt er een negatief 'aura' rond ict'ers op datingsites. Als in lelijk, suf, sloom, etc. Wanneer je echter gewoon een leuke vent bent maakt dat allemaal niet meer uit.
Leuke insteek, maar de manier waarop jij het ontmoeten van je dates beschrijft doet me vermoeden dat je voorkomen bovengemiddeld is. (Dat je grappig bent dat had ik via dit forum al door)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heeft iemand hier het uiterlijk van deze jonge God gezien dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Leuke insteek, maar de manier waarop jij het ontmoeten van je dates beschrijft doet me vermoeden dat je voorkomen bovengemiddeld is. (Dat je grappig bent dat had ik via dit forum al door)
Toen ik rond de 25 was en ook nog zin had om vaak te stappen had ik twee vrienden die qua uiterlijk ook ver boven gemiddeld zaten en die hoefde er ook helemaal niets voor te doen om elke stapavond met een andere meid te zoenen of zelfs mee naar huis te gaan. Zij wisten ook altijd te vertellen dat het eigenlijk een koud kunstje was.
Spirit toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heeft iemand hier het uiterlijk van deze jonge God gezien dan?
I lol'd ik reken mezelf toch eigenlijk niet tot die groep.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:06 schreef ZheDeviLL het volgende:
DATING sites...
ja toch?
![]()
![]()
Ze was toen volgens haar heel erg moe maar ik denk als Silenus haar een pm stuurt met een uitnodiging ze binnen een uur in Utrecht is.quote:
Dat speelt natuurlijk wel mee ja. Ik mag zelf inderdaad niet klagen over m'n uiterlijk, ben ook niet één of andere mooiboy maargoed, na een aantal jaren weet je wel ongeveer waar je staat op de 'markt'. En dat is gelukkig nog vrij goed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
Toen ik rond de 25 was en ook nog zin had om vaak te stappen had ik twee vrienden die qua uiterlijk ook ver boven gemiddeld zaten en die hoefde er ook helemaal niets voor te doen om elke stapavond met een andere meid te zoenen of zelfs mee naar huis te gaan. Zij wisten ook altijd te vertellen dat het eigenlijk een koud kunstje was.
Nee hoor, na die verhalen van de afgelopen week leent ze zich daar vast niet meer voor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ze was toen volgens haar heel erg moe maar ik denk als Silenus haar een pm stuurt met een uitnodiging ze binnen een uur in Utrecht is.
Goed dat je het erbij zegt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:37 schreef Silenus het volgende:
(Overigens is er geen 'waarheid' of 'best werkende manier om vrouwen te versieren, dit zijn natuurlijk maar mijn ervaringen.)
Ik wil natuurlijk ook niet overkomen als iemand die het allemaal wel effe weet. Ik bedoel, ik doe ook maar wat, dat doen we allemaal. De een heeft succes met zus, de ander lukt het met zo. Maakt allemaal niet uit!quote:
okc bezoek ik met Opera (net als alle andere sites, Opera FTW!), maar ik heb nergens last van...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef Karina het volgende:
Even en vraag over OKC, af en toe kijk ik daar nog wel eens, maar ik merk dat ik steeds spyware van die site krijg (pagina met spam die opent of zo een nepvirusscanner), op andere sites heb ik er geen last van. Iemand hier die dit ook heeft?
Ik gebruik trouwens een virusscanner EN een spywarescanner en FF (Chrome werkt opeens niet meer op mijn desktop, ook zoiets vreemds).
ik heb er met FF geen last van.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef Karina het volgende:
Even en vraag over OKC, af en toe kijk ik daar nog wel eens, maar ik merk dat ik steeds spyware van die site krijg (pagina met spam die opent of zo een nepvirusscanner), op andere sites heb ik er geen last van. Iemand hier die dit ook heeft?
Ik gebruik trouwens een virusscanner EN een spywarescanner en FF (Chrome werkt opeens niet meer op mijn desktop, ook zoiets vreemds).
Heb nergens last van met Firefox.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef Karina het volgende:
Ik heb hem gezien op rp maar ik echte knapheid zag ik er niet in. Maar het is algemeen bekend dat mannen met donker haar wel wat sneller aan een vrouw komen idd. Dan hoef je het niet perse van je uiterlijk te hebben, mensen met bruin haar zijn meestal het meest veelzijdig qua vraag. Ook bij vrouwen trouwens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heeft iemand hier het uiterlijk van deze jonge God gezien dan?
tjikkies hosselen? moet je ze visitekaartjes geven met je RP-profiel. dat werkt....quote:
Uiteraard. Maar m'n RP profiel is leegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tjikkies hosselen? moet je ze visitekaartjes geven met je RP-profiel. dat werkt....
dat maakt dan weinig verschil met je hersenpanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar m'n RP profiel is leeg
wauw, vanwaar opeens de sneer?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat maakt dan weinig verschil met je hersenpan
grapje lieverdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
wauw, vanwaar opeens de sneer?
Ik moet het juist hebben van m'n hersenpan ^_^
Ga gezellig mee! Moet je wel even naar Tilburg komen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
grapje lieverdben gewoon jaloers dat jij chickes gaat hosselen en ik hier moederziel alleen achter mijn pctje zit
![]()
Tilburg...dat red ik niet een smeer joh!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:26 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ga gezellig mee! Moet je wel even naar Tilburg komen!
En jij gaat morgen los, dus niet zeuren
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tilburg...dat red ik niet een smeer joh!
en ik zie wel wat het morgen wordt. ik ga haar openminded in en dan komt alles goed. ik ben nl heel leuk, ook irl
ik bedoel natuurlijk.....ik ga ER openminded in.....quote:
dat vonden al die andere gekken die zo nodig de stad in moesten ook. wat een gekkenhuis in Grunn Centrum. jemig! twas dat ik moest.....quote:
absoluutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Idd! Is nog nooit voorgekomen dat ik in oktober met een ontbloot bovenlichaam het gras aan het maaien was en het nog heet had ook.quote:
Altijd druk zaterdag in grunn centrumquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat vonden al die andere gekken die zo nodig de stad in moesten ook. wat een gekkenhuis in Grunn Centrum. jemig! twas dat ik moest.....
Ja, wat mij betreft ook, heerlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Idd! Is nog nooit voorgekomen dat ik in oktober met een ontbloot bovenlichaam het gras aan het maaien was en het nog heet had ook.![]()
Mag van mij nog wel ff duren dit heerlijke weer!
blijft het niet: nog net geen nachtvorst volgende week en 10 graden kouder overdag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Idd! Is nog nooit voorgekomen dat ik in oktober met een ontbloot bovenlichaam het gras aan het maaien was en het nog heet had ook.![]()
Mag van mij nog wel ff duren dit heerlijke weer!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
absoluut
Joe! ga dan daten!!! Niet zeuren of moeilijk doen, hup, vraag een dame mee uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga erop uit!![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
blijft het niet: nog net geen nachtvorst volgende week en 10 graden kouder overdag.
Ja maar jij hoort al 59 topics lang eigenlijk niet hier thuis, omdat jij zonder datingsites ook de ene na de andere meid weet te scorenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Silenus het volgende:
et bracht mij wel even op het idee om dat hele fucking internetdaten nou gewoon eens een keer vaarwel te zeggen. Het is toch veel leuker om elkaar gewoon in de kroeg tegen te komen, of op straat, in ieder geval in het echt. En als je dan in elkaars ogen kijkt en elkaar gewoon heel leuk vindt, dan geeft me dat toch veel meer voldoening dan zo'n geregisseerde/geforceerde date. Hoe spontaan dat soms ook is als je na 15 minuten chatten afspreekt, het is toch 'anders'.
Oh...beetje flauw.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja maar jij hoort al 59 topics lang eigenlijk niet hier thuis, omdat jij zonder datingsites ook de ene na de andere meid weet te scoren
Dit topic is vooral voor kansloze tot bijna kansloze mannen en vrouwen die net uit een relatie komen en weer beginnen met daten
Ja, je mag toch ook gewoon daten voor de lol, en de spanning.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen roepen hebben het vooral over zichzelf.
Je hoeft je niet te verdedigen hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, je mag toch ook gewoon daten voor de lol, en de spanning.
Waarom moet het meteen voor de wanhopigen zijn?
Echt wel! Er zijn nog steeds nerds die hun rotkop compenseren met opmerkingen dat datingsites voor losers zijn, omdat ze geen mooie vrouw kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen hoor.
Nee tochquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Echt wel! Er zijn nog steeds nerds die hun rotkop compenseren met opmerkingen dat datingsites voor losers zijn, omdat ze geen mooie vrouw kunnen krijgen.
Zeker niet, die zijn in angstaanjagend grote aantallen verspreid over het internet these days..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee tochik dacht dat die uitgestorven waren joh
het was ouderwets onwijs gezellig jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:15 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dan heb je de bloemetjes flink buiten gezet
Bandje gezien in Amsterdam (The Posies) en daarna naar twee kroegen in Rotterdam doorgegaan. Het was gezellig maar Rotterdam is toch niet helemaal mijn stad :pquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:18 schreef brunette82 het volgende:
[..]
het was ouderwets onwijs gezellig ja![]()
![]()
![]()
En bij jou
Klinkt alsof je ook in de Derrick bent terechtgekomenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:18 schreef brunette82 het volgende:
[..]
het was ouderwets onwijs gezellig ja![]()
![]()
![]()
En bij jou
Ga je niet een heel stuk treinen? Neem dan een boek meequote:Op zondag 10 oktober 2010 10:31 schreef 3rdRock het volgende:
over een klein uurtje moet ik weg....nog iemand tips/do's en don'ts?
alles maar niet té, dus niet te opdringerig, te overdreven, te onzeker doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:31 schreef 3rdRock het volgende:
over een klein uurtje moet ik weg....nog iemand tips/do's en don'ts?
boek, tijdschriften en mp3-speler zitten al in mijn tasquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:34 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ga je niet een heel stuk treinen? Neem dan een boek mee
ja, maar...ik ben te opdingering, te overdreven en te onzeker....quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:35 schreef brunette82 het volgende:
[..]
alles maar niet té, dus niet te opdringerig, te overdreven, te onzeker doen![]()
gewoon jezelf zijn
Lol! In een avond bijna 3x klaar geweest met dit topic, en dan geef je een fake nummerquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:34 schreef brunette82 het volgende:
Nee, zo bedoel ik dat niet, ik ben niet zo´n stapper, het was al even geleden dat ik de nacht door ben gegaan zeg maar...het was gewoon erg gezellig met de meiden..zelfs sjans gehad3 nummers van kerels
![]()
en van mij hebben ze een fake nummer gekregen![]()
![]()
Maar dat klinkt ook goed toch! Turkse pizza, mhhhquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:42 schreef Thornado het volgende:
Hehe, ik was volgens mij op een studentenfeestje beland met hele rare 90's muziek die normaal nooit zoveel in deze mix wordt gedraaid.
Resultaat: niemand danste. En die 18 jarige poppetjes hoef ik echt niet te hosselen. Gelukkig was er bier, en daarna op naar een andere kroeg en Turkse Pizza voor het slapen gaan
Alleen jammer dat ik straks nog ruim een uur naar huis moet rijden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:46 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Maar dat klinkt ook goed toch! Turkse pizza, mhhh
Laat je moeder er even buiten in dit topic, Skippy.quote:
Die mannen hebben dat van Oh Cherso geleerdquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:38 schreef brunette82 het volgende:
die kerels waren zo fout bezig, deden zo overdreven, ze wilden zó graag mijn nummer..
Natuuuuuuuuuuuuuurlijk kan je die krijgen dan
Hoeveel berichten heb je gestuurd dan? 10? 20? 25?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:19 schreef Lamon. het volgende:
Mijn date laat weer eens niets van zich horen terwijl we over een paar uur zouden afspreken...echt, vrouwen.
1.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hoeveel berichten heb je gestuurd dan? 10? 20? 25?
Klonk een beetje alsof je haar de hele middag berichtjes stuurt en maar niks terug hoort! "Reageer nou eens muts!"quote:
Yup, plaats en de tijd zou zij nog even melden, ze is producente en zit in een werk-crisis nu, maar het gaat overigens vaak zo, cold feet...dan reageer ik heel relaxed, en dan hebben ze achteraf spijt en willen alsnog afspreken...quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Klonk een beetje alsof je haar de hele middag berichtjes stuurt en maar niks terug hoort! "Reageer nou eens muts!"
Ehh misschien is het smsje verdwaald of is ze ff bezig. Heb je geen tijd/plaats afgesproken dan?
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. "Ja anders spreken we misschien zondag af, nou we smsen nog wel he!"quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, plaats en de tijd zou zij nog even melden, ze is producente en zit in een werk-crisis nu, maar het gaat overigens vaak zo, cold feet...dan reageer ik heel relaxed, en dan hebben ze achteraf spijt en willen alsnog afspreken...
Vermoeiend patroon...
Nog leuke meiden gesproken dan dus? En nu afwachten...quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:33 schreef AgLarrr het volgende:
Ik heb mijn eerste speeddate ervaring er op zitten![]()
Bijzonder. Erg leuk, vooral omdat er zoveel verschillende mensen zijn die ik anders nooit (aan) zou spreken. Ik vond het wel vermoeiend, 30 (!) gesprekken. Ik dacht eerst nog dat ik er een avondje kroegen achteraan zou plakken, maar we waren zo stuk dat we maar naar huis zijn gegaan
Nope, dus ik ga leuke dingen doen, ik heb vanmorgen al 30 km gefietst en in de zon gezeten, dan ga ik nu lekker naar een vriend toe, dan merk ik het vanzelf wel...vrouwen die denken dat mannen wanhopig op hun antwoord wachten hoef ik toch niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. "Ja anders spreken we misschien zondag af, nou we smsen nog wel he!"
Maar goed, midddag is ook nog niet voorbij
Ja, viel me heel erg mee. Heb uiteindelijk vijf keer een ja ingevuld. Eentje sprong er echt uit, nu maar hopen dat ze mij ook met een "ja" heeft gewaardeerdquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nog leuke meiden gesproken dan dus? En nu afwachten...
Je had haar nummer niet? Beetje raar verhaal, die had ik al geregeld bij het afsprekenquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:52 schreef Lamon. het volgende:
`Hoi,
Sorry van mijn late reactie. k heb de hele dg de computer niet aangehad, maar ik denk dat je er inmiddels wel vanuit bent gegaan dat het niet doorging. Sorry. Ik zou het echt heel leuk vinden om later nog een keer af te spreken. Hoop dat je dat nog wil.`
...leer mij vrouwen kennen.
Errrhm, sorry, maar je gaat er van uit dat IK degene ben die blij moet zijn met de date, vrouwen eigen, I know, maar draai het voor de lol eens om.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je had haar nummer niet? Beetje raar verhaal, die had ik al geregeld bij het afspreken(tip, maak het niet zo vrijblijvend, spreek gewoon een tijd/plek af en vraag ff een telefoonnummer.
Nee ik vind het op deze manier nogal voorspelbaar dat het "niet door gaat". En natuurlijk dat is dat flauw en jammer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Errrhm, sorry, maar je gaat er van uit dat IK degene ben die blij moet zijn met de date, vrouwen eigen, I know, maar draai het voor de lol eens om.
Awhquote:
Wat produceert ze? Ja poep natuurlijk maar wat nog meer?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, plaats en de tijd zou zij nog even melden, ze is producente en zit in een werk-crisis nu, maar het gaat overigens vaak zo, cold feet...dan reageer ik heel relaxed, en dan hebben ze achteraf spijt en willen alsnog afspreken...
Vermoeiend patroon...
Jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Awh
Ben nu onderweg naar huis van mijn date, het was heel erg gezellig, maar geen vonk. Dus mijn dateprofielen zullen voorlopig wel even online blijven.
Voice of Holland of zoiets, ik kijk geen tv meer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat produceert ze? Ja poep natuurlijk maar wat nog meer?
Ah gezellig. Gelukkig niet in de gracht terecht gekomen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
wat wezen eten, drinken en rondlopen in Utrecht.
Zegt mij ook niks en ik kijk wel nog tv. Ik vermijd wel RTL4 en SBS6 dus misschien komt het daar op.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voice of Holland of zoiets, ik kijk geen tv meer.
Nooit van gehoord, maar het schijnt wel redelijk bekend te zijn...
gelukkig niet zeg, weet je hoe vies die grachten zijn!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah gezellig. Gelukkig niet in de gracht terecht gekomen.
Ik heb zelfs geen kabelabonnementquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zegt mij ook niks en ik kijk wel nog tv. Ik vermijd wel RTL4 en SBS6 dus misschien komt het daar op.
Zelfkennis heeft ze wel.quote:Afzender: chellydoos
Datum: 10/10/2010 22:10
Titel: ...
Inhoud:
hihih ik vind je profiel echt grappig je heb humor.. maar ik ben dat domme meisje die haar school niet heb afgemaakt en zich heeft laten volpompen door sjef waar een baby uit gekomen is..
any way wou alleen even zeggen dat je grappig bent..
have fun verder
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/76quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met welke soort lush is dat te vergelijken?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg, weet je hoe vies die grachten zijn!
Tramp, dat ruikt naar bedorven moerasquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Met welke soort lush is dat te vergelijken?
Ik weet het, het is niks voor een bad/douche-eendje.
Haha, het heet ook niet voor niets tramp denk ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tramp, dat ruikt naar bedorven moeras.
Onderhand wel jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:56 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Haha, het heet ook niet voor niets tramp denk ik.
Je had zeker het gevoel dat er ieder moment een ork uit het water naar boven kwam?
Maar hoe zit dat dan met lush? Ruik je daarna zelf ook naar tramp?quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan met lush? Ruik je daarna zelf ook naar tramp?
Ik hoop niet dat je daarna een date hadquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
, vandaar dat ik dat proefje ook snel in de vuilnisbak heb gemikt. Maar uhm, volgens mij gaat Silenusje straks klagen dat wij het topic zitten te vervuilen
.
Nee dat niet, wat een stank zeg.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je daarna een date had![]()
Als we het over daten hebben is het weer ontopic!
Ikke niet dus als wij alleen zijn nu dan zijn we gauw klaarquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee dat niet, wat een stank zeg.
Uhm ja, daten.... wie hadden er nog meer dates vandaag?
Dan kunnen we fijn verder slowchattenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:12 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ikke niet dus als wij alleen zijn nu dan zijn we gauw klaar
Op wat voor gebied sloeg bij jullie de vonk niet over vandaag?
Dus er is geen vervolgafspraak?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan kunnen we fijn verder slowchatten.
Het was heel gezellig, maar voor mij ontbrak er gewoon iets. Vind dat nogal lastig om te omschrijven.
Nope, maar de kans is wel groot dat we gewoon via msn contact houden en vast wel een keer gewoon ergens wat gaan drinken ofzo. Gewoon, omdat het gezellig is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:19 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dus er is geen vervolgafspraak?
Welke sites gebruik jij voor het "ronselen" van dates?
RP betaald? Welke werkt het beste?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nope, maar de kans is wel groot dat we gewoon via msn contact houden en vast wel een keer gewoon ergens wat gaan drinken ofzo. Gewoon, omdat het gezellig is.
Relatieplanet, paiq en fok.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nope, maar de kans is wel groot dat we gewoon via msn contact houden en vast wel een keer gewoon ergens wat gaan drinken ofzo. Gewoon, omdat het gezellig is.
Relatieplanet, paiq en fok.
RP had ik een maand fullmember maar vond het niet echt toegevoegde waarde hebben, daarbij heb ik op RP ontzettend veel rare reacties gehad waar ik niet eens op in wil gaan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
RP betaald? Welke werkt het beste?
is hier recentelijk overigens gewaarschuwd voor slowchat? ik was er een week niet
Kom je er nu pas achter dat ik dat was?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
sorry had je vandaag verwijderd op Paiq
had ik jou als match
lol
Ben morgen nog vrij, dinsdag weer. Gaat wel weer even wennen worden na een week vakantie!quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:39 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zoek het bed op! Nou ja ik lig er al in eigenlijk maar ik ga slapen. Welterusten!
Moet je ook niet naar bed douche eendje? Als je morgen goed de organelletjes wil zien?
Naar Voice of holland kijken bijna 2.5 miljoen mensen nu en jij hebt er nooit van gehoordquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Lamon. het volgende:
Geniet ervan! Ook niet vergeten Lekker te badderen he!quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ben morgen nog vrij, dinsdag weer. Gaat wel weer even wennen worden na een week vakantie!
Welterusten
euh jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Kom je er nu pas achter dat ik dat was?
daar hebben we Fok! toch voor?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Naar Voice of holland kijken bijna 2.5 miljoen mensen nu en jij hebt er nooit van gehoord
Als je geen tv kijkt, hoe hou je je algemene kennis dan op peil? Wat er leeft in het land enzo?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee dat niet, wat een stank zeg.
Uhm ja, daten.... wie hadden er nog meer dates vandaag?
wahaha, dat drink ik wel vaker hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mooi zo. Hebt 3rdRock ook es een keer échte koffie gehad
Kom op 3rdRock. Hoe kun je nu tevreden zijn met het resultaat. De conclusie dat ze te ver weg woont had je ook wel kunnen trekken voordat je naar Utrecht ging. Het was gewoon leuk en gezellig maar geen vonk tussen jullie beiden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
Leuke meid, absoluutDie gaat het imho niet moeilijk krijgen een leuke vent aan de haak te slaan. Dat ik dat niet ben is een 2e. Als ze wat dichterbij had gewoond hadden we elkaar wellicht wat vaker opgezocht en wie weet was daar meer uit voort gekomen. Voor nu ben ik tevreden met het resultaat van mijn 1e fokdate
ik ben tevreden omdat ze niet gillend weg is gerend. nee, ik hoopte gewoon op een leuke gezellig middag/avond en dat is gebeurd, dat er verder geen vonken vanaf vlogen en er geen nacht wordt doorgebracht in een ranzig motelletje is jammer, maar dat was niet de intentie van deze date/meet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Kom op 3rdRock. Hoe kun je nu tevreden zijn met het resultaat. De conclusie dat ze te ver weg woont had je ook wel kunnen trekken voordat je naar Utrecht ging. Het was gewoon leuk en gezellig maar geen vonk tussen jullie beiden.
Dan ga ik je niet van je nachtrust afhouden. !quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben tevreden omdat ze niet gillend weg is gerend. nee, ik hoopte gewoon op een leuke gezellig middag/avond en dat is gebeurd, dat er verder geen vonken vanaf vlogen en er geen nacht wordt doorgebracht in een ranzig motelletje is jammer, maar dat was niet de intentie van deze date/meet.
dus dan ben ik tevreden..
en nu ga ik naar bed....5 uur slaap ga ik niet meer redden denk ik
Dat is idd een betere instelling dan hopend op ranzige neucksex, en dan ook niks krijgenquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben tevreden omdat ze niet gillend weg is gerend. nee, ik hoopte gewoon op een leuke gezellig middag/avond en dat is gebeurd, dat er verder geen vonken vanaf vlogen en er geen nacht wordt doorgebracht in een ranzig motelletje is jammer, maar dat was niet de intentie van deze date/meet.
dus dan ben ik tevreden..
en nu ga ik naar bed....5 uur slaap ga ik niet meer redden denk ik
Ja, achteraf kwam ik erachter dat de samenvatting al wat eerder gepost was.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
wat wezen eten, drinken en rondlopen in Utrecht.
Huhu... ik neem aan dat je weet wat dat -mits je je aan de mores houdt- betekent?quote:Op maandag 11 oktober 2010 03:12 schreef love_sharon het volgende:
Ik ben net terug van me date en het was heel gezellig![]()
Hij heeft me als date gevraagd voor een gala dus ben benieuwd.
En nu maar eens slapen
Dat is best pijnlijk om te lezenquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:03 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, achteraf kwam ik erachter dat de samenvatting al wat eerder gepost was.
[..]
Mores. Enkelvoud : mos. Werkwoord : mossenquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:33 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Huhu... ik neem aan dat je weet wat dat -mits je je aan de mores houdt- betekent?
Valt mee toch? Ook de conclusie van beiden was hetzelfdequote:
Nee??quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:33 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Huhu... ik neem aan dat je weet wat dat -mits je je aan de mores houdt- betekent?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat een relkloon was...
was idd niets pijnlijks aanquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ook de conclusie van beiden was hetzelfde
Dat was veel pijnlijker geweest als die niet hetzelfde was...
je was niet de enigequote:Op maandag 11 oktober 2010 11:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Ik moest zo hard lachen dat ik bijna van mn stoel viel
De mores is dat de heer de hele avond alles voor je betaalt, maar daar aan het eind van de avond wel iets voor terug verwacht.quote:
Jaja, ontken het maar!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Ik moest zo hard lachen dat ik bijna van mn stoel viel
en dan bedoelt Neelix natuurlijk geen kusje op de wang....quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:21 schreef Neelix het volgende:
[..]
De mores is dat de heer de hele avond alles voor je betaalt, maar daar aan het eind van de avond wel iets voor terug verwacht.
Inderdaad, ook wist 3rdRock het al voordat ik het hier had gepostquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was idd niets pijnlijks aan't was gewoon gezellig en meer niet. natuurlijk hoop je dat er een vonk overspringt, maar als dat niet zo is is dat ook prima
Je sig kan je nu ineens ook wel heel anders lezenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was idd niets pijnlijks aan't was gewoon gezellig en meer niet. natuurlijk hoop je dat er een vonk overspringt, maar als dat niet zo is is dat ook prima
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je sig kan je nu ineens ook wel heel anders lezen
mijn sig blijft iig staan totdat ik iets leukers bedenk/vind/aangeboden krijgquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je sig kan je nu ineens ook wel heel anders lezen
gelukkig nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gelukkig niet![]()
Twee van mij is OD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Gelukkig klinkt dat niet wanhopig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:36 schreef 3rdRock het volgende:
OPROEPJE
zeg dames, wie is de volgende die met mij wil daten?
nee, ik bedoel: gelukkig ben jij echtquote:
niet? ik deed toch aardig mijn bestquote:
jaja, lul je er maar weer uit Bravo!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik bedoel: gelukkig ben jij echt![]()
![]()
Owwwwquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik bedoel: gelukkig ben jij echt![]()
![]()
wat? dat bedoelde ik echtquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, lul je er maar weer uit Bravo!
Die dame hebben we een paar topics geleden al behandeld, en daar mogen we het niet meer over hebbenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:53 schreef Aristoo het volgende:
een diva (a diva is a female version of a hustler-Beyoncé)
Kijk eens aan, wat een vrolijke berichten. En heb je al een keuze kunnen maken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:25 schreef picardmike het volgende:
Ben nu weer in gesprek met 2 meiden van rp. Het het gaat goed, eigenlijk is het nog nooit zo goed gegaan. Eentje vraagt zelfs aan mij of ze niet te opdringerig is.
Nu.nl, op mijn laptop en een applicatie op mijn telefoon. Lekker objectief, houd je scherp en onbevooroordeeld.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Naar Voice of holland kijken bijna 2.5 miljoen mensen nu en jij hebt er nooit van gehoord
Als je geen tv kijkt, hoe hou je je algemene kennis dan op peil? Wat er leeft in het land enzo?
Niets vreemds aan, de laatste keer dat ik tv heb gekeken was tijdens het WK. Ik mis er niets aan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nu.nl, op mijn laptop en een applicatie op mijn telefoon. Lekker objectief, houd je scherp en onbevooroordeeld.
het nieuws dat ik op Nu.nl lees, is ander nieuws dan datgene wat ik 's-ochtends in de krant lees (qua onderwerpen bedoel ik dan). Ik zou een krant dus ook wel missen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nu.nl, op mijn laptop en een applicatie op mijn telefoon. Lekker objectief, houd je scherp en onbevooroordeeld.
Nou ja, ik kijk wel series en films, maar die koop of download ik liever, omdat ik allergisch ben voor reclame.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets vreemds aan, de laatste keer dat ik tv heb gekeken was tijdens het WK. Ik mis er niets aan.![]()
Maar goed, ik moet dus geen vrouwen treffen die verslaafd zijn aan tv kijken, dat schept zo'n afstand.
+1quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:42 schreef Lamon. het volgende:
Nou ja, ik kijk wel series en films, maar die koop of download ik liever, omdat ik allergisch ben voor reclame.
Maar ze moet geen "koffietijd" type zijn nee.
Voor ons dagelijkse portie nieuws hebben we FOK toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:34 schreef JoeBravo het volgende:
het nieuws dat ik op Nu.nl lees, is ander nieuws dan datgene wat ik 's-ochtends in de krant lees (qua onderwerpen bedoel ik dan). Ik zou een krant dus ook wel missen.
Idd, reclame is ook een van de dingen die mij ertoe dwingt om gewoon te downloaden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, ik kijk wel series en films, maar die koop of download ik liever, omdat ik allergisch ben voor reclame.
Maar ze moet geen "koffietijd" type zijn nee.
Iemand die er een dagje "gezellig" voor gaat zitten om zichzelf 5 uur lang suf te zappen of zo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:45 schreef Crutch het volgende:
Wat is nou precies een koffietijd-type?
Ehm hier heb ik maar 1 woord voor:quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:21 schreef Neelix het volgende:
[..]
De mores is dat de heer de hele avond alles voor je betaalt, maar daar aan het eind van de avond wel iets voor terug verwacht.
Als je ouderwetse zaken niet kan waarderen, is een gala misschien niet zo'n goed idee..quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:48 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ehm hier heb ik maar 1 woord voor:
Ouderwets
Je bent lid toch? Dan is dat niet ouderwets, dan is dat het supermooi konings 'bvo HULDEE ultrabrakke GALAMOS!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:48 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ouderwets
Ghehe, herkenbaar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iemand die er een dagje "gezellig" voor gaat zitten om zichzelf 5 uur lang suf te zappen of zo.
I know, dat zijn de eerste dingen die je leertquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je ouderwetse zaken niet kan waarderen, is een gala misschien niet zo'n goed idee..
(en een mos is geen wet, en kan dus genegeerd worden)
Ook belangrijk, oefenen op de volgende zin: "EEEJ! Ben jij eigenlijk wel LID?". Kan je de hele avond gebruiken als je je verveelt. Een priemende vinger daarbij is ook altijd handig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:48 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ouderwets
Met lid bedoel je lid bij een studentenvereniging? Ja klopt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je bent lid toch? Dan is dat niet ouderwets, dan is dat het supermooi konings 'bvo HULDEE ultrabrakke GALAMOS!
Alhoewel, als hij op het eind van de avond met je naar bed wil kun je 'm wel onder de oren slaan met enkele mores die hij waarschijnlijk niet heeft opgevolgd. Zo diende hij je voor het gala te vragen via een roze handgeschreven brief, daarna zou jij hem moeten uitnodigen bij jou thuis voor koffie en gebak/taart (gebak betekent: dankje, maar we gaan niet neuken en taart betekent: ja, prima, na het gala gaan we neuken) en dan heb je een tijdje daarna natuurlijk het gala.
Vroeger ging dat altijd zo. In de praktijk komt het erop neer dat iedereen altijd met iemand anders in bed belandt.
Zoals Corry Konings dat zo mooi kan zeggen: mooooooiiiii was die tijdddddddd.
Ik weet het ook niet meer precies hoor. Het klinkt allemaal zo mooi romantisch en traditioneel maar in de praktijk zuipt iedereen zichzelf helemaal de tering in op zo'n gala, komt er van neuken weinig terecht ivm de fysieke gesteldheid van het waarde..lid.quote:
bij cake wil je nog niet dood met hem gezien worden....(denk ik)quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:24 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Met lid bedoel je lid bij een studentenvereniging? Ja klopt.
Haha ik weet ook wel andere manieren om zoiets duidelijk te maken![]()
Hm nee hier gaat het wat origineler. Ik moet officieel iets in zijn kamer roze schilderen en hij in mijn kamer iets blauw. Wat trouwens nogal onhandig is want ik heb geen idee waar die woont. Maar regels zijn er toch om te breken![]()
En wat betekent cake dan?
Is dat in het algemeen de praktijk of gelde het voornamelijk voor je zelf?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer precies hoor. Het klinkt allemaal zo mooi romantisch en traditioneel maar in de praktijk zuipt iedereen zichzelf helemaal de tering in op zo'n gala, komt er van neuken weinig terecht ivm de fysieke gesteldheid van het waarde..lid.
Het grappige is overigens dat mijn internetdate van donderdag en zaterdag/zondag ook van mijn studentenvereniging is. Jaartje onder mij, maar we hadden elkaar nooit gezien.
Om het ontopic te houden, ik kwam een galadate later tegen op paiq.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:33 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Is dat in het algemeen de praktijk of gelde het voornamelijk voor je zelf?![]()
Hm nu ben ik wel nieuwsgierig naar bij welke vereniging je hebt gezeten?
Ik ben lid van Catena, altijd voor de underdog.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Om het ontopic te houden, ik kwam een galadate later tegen op paiq.Raar verhaal was dat, had drie dagen eerder met haar gezoend, toen als galadate mee, op het gala met een ander gezoend (5e jaars, als 2e jaars is dat natuurlijk een onwijs mooie prestatie) en dat eh...zag zij toevallig.
Maar heb bij Unitas in Utrecht gezeten. Heb uit Leiden alleen meisjes van Augustinus gehad.
Hm typisch.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Om het ontopic te houden, ik kwam een galadate later tegen op paiq.Raar verhaal was dat, had drie dagen eerder met haar gezoend, toen als galadate mee, op het gala met een ander gezoend (5e jaars, als 2e jaars is dat natuurlijk een onwijs mooie prestatie) en dat eh...zag zij toevallig.
Maar heb bij Unitas in Utrecht gezeten. Heb uit Leiden alleen meisjes van Augustinus gehad.
Is het de bedoeling dat ik moet kiezen dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Die dame hebben we een paar topics geleden al behandeld, en daar mogen we het niet meer over hebben
[..]
Kijk eens aan, wat een vrolijke berichten. En heb je al een keuze kunnen maken?
Was ik lid van, maar als oud lid, torpedeer ik met mede oud-leden soms nog een feestjequote:Op maandag 11 oktober 2010 13:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben lid van Catena, altijd voor de underdog.
Tenzij je een scharrel wil regelen, dan is het ideaal. Weet je iig dat ze opzoutquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:51 schreef macondo het volgende:
Ontopic ; nu wat actief bij okcupid. Leuke site, fijne iphone app. Evenals bij Paiq een kleine vijver, maar dan wel weer gratis natuurlijk. Twee problemen bij okcupid : leuke Nederlandse vrouwen aldaar wonen schijnbaar allemaal in Rotterdam, en hier in Amsterdam alleen maar leuke expat vrouwen. Zit niet heel erg te wachten op een vrouw die volgend jaar weer terugkeert naar Finland/Nieuw Zeeland/verweg.
Dus je gaat niet meer naar de dixo's?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was ik lid van, maar als oud lid, torpedeer ik met mede oud-leden soms nog een feestje
Ik ben 12 jaar lid geweest, en toen vond ik het wel mooi geweest. Ging er steeds minder heen dus het was tijd voor een opzegging. Een kerstkaart gestuurd met een afscheidsrijmpje en een lachend bestuurslid later was ik lid af
Zelden...quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus je gaat niet meer naar de dixo's?
Mag ik weer?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:49 schreef Silenus het volgende:
Ja, ga jij eens met iemand van dit topic daten!
Ik vind het wel prettig zo. Hoef ik tenminste na een dag werken niet eerst 5 pagina's vol SC door te spitten.quote:
Expatje ketsen lijkt mij een kei leuke hobby.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:51 schreef macondo het volgende:
Ontopic ; nu wat actief bij okcupid. Leuke site, fijne iphone app. Evenals bij Paiq een kleine vijver, maar dan wel weer gratis natuurlijk. Twee problemen bij okcupid : leuke Nederlandse vrouwen aldaar wonen schijnbaar allemaal in Rotterdam, en hier in Amsterdam alleen maar leuke expat vrouwen. Zit niet heel erg te wachten op een vrouw die volgend jaar weer terugkeert naar Finland/Nieuw Zeeland/verweg.
Mag ik weer kiezen? Ow my....quote:
Heb je de einddatum al vastgesteld?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mij niet trouwens, ik ben weer eens tijdelijk bezet...
Geen nood, er wordt over het algemeen vrij weinig gehosseld in de bioscoop op een maandagmiddag.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
zo, na een middagavondje bioscoop weer niets gehosseld. veel verder dan: "vaste plaats is alleen als het druk is hoor" ben ik niet gekomen
ik had al zo'n vermoeden......quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Geen nood, er wordt over het algemeen vrij weinig gehosseld in de bioscoop op een maandagmiddag.
Ik heb ze volgens mij allemaal wel een keer gehad RP, Lexa, Match.com, Knuz, Paiq, OKC etc maar overal is het toch een beetje hetzelfde, weinig tot geen respons en de vrouwen die zelf actie ondernemen zijn vaak niet mijn type.(Ik hou daarom ook altijd in mijn achterhoofd dat de vrouwen die ik aanschrijf hetzelfde kunnen denken over mij).quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Provinciaaltje, heb je ook al eens andere sites geprobeerd naast RP?
en welk publiek is dat dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tenzij je op zoek bent naar een specifiek publiek he
Het publiek dat op maandagmiddag blijkkbaar niets beters te doen heeft dan een bioscoopje pakkenquote:
Dat zijn toch meestal de mensen die het in het weekend te duur vinden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het publiek dat op maandagmiddag blijkkbaar niets beters te doen heeft dan een bioscoopje pakken![]()
dinsdag is hier de goedkope dagquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat zijn toch meestal de mensen die het in het weekend te duur vinden?
Laat ik hier weer eens binnenzeilen:quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb ze volgens mij allemaal wel een keer gehad RP, Lexa, Match.com, Knuz, Paiq, OKC etc maar overal is het toch een beetje hetzelfde, weinig tot geen respons en de vrouwen die zelf actie ondernemen zijn vaak niet mijn type.(Ik hou daarom ook altijd in mijn achterhoofd dat de vrouwen die ik aanschrijf hetzelfde kunnen denken over mij).
Verder moet je er als man gewoon rekening mee houden dat vrouwen mannen minder snel leuk vinden als andersom (bedankt voor deze tip Spirit)
ik denk dat dat komt doordat je een man bent.....die moeten schijnbaar jagen en niet wachten tot ze gevangen worden. al die vrouwen maar roepen hoe geėmancipeerd ze zijn, maar ondertussenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:29 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Laat ik hier weer eens binnenzeilen:
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben er effe een tijdje tussenuit geweest (belachelijk veel overwerk gedaan exclusief reistijd.... wie zei dat er in de bouw niks te doen was???), maar ik zit dus op RP
Nada niks noppes aan reacties, behalve van bekenden van Fok, en iemand die ik al sinds de basisschool niet gezien heb.
Maar voor de rest, mweh 0,0. Keine ahnung warum
hierboven is ergens een verslag te vinden. maar t was gezellig.....en meer nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
3rdRock, hoe was je zondagse date?
Argh, moet ik toch nog terugbladeren ^_^quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hierboven is ergens een verslag te vinden. maar t was gezellig.....en meer niet
Too true! Zal het nog blijven proberen tot de abbo afloopt, maar aan de andere kant, dikke prima, geen idee wat ze missen door te blijven hangen tot mister "perfect"quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat dat komt doordat je een man bent.....die moeten schijnbaar jagen en niet wachten tot ze gevangen worden. al die vrouwen maar roepen hoe geėmancipeerd ze zijn, maar ondertussen
liever 100 blauwtjes....quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Argh, moet ik toch nog terugbladeren ^_^
Ik gooi er wel een fout spreekwoord tegenaan: Niet geschoten is altijd mis
Combineer je worstelingen met de vrouwelijke psyche met dit topic en je kunt niet verliezenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:37 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Too true! Zal het nog blijven proberen tot de abbo afloopt, maar aan de andere kant, dikke prima, geen idee wat ze missen door te blijven hangen tot mister "perfect"Het kon me even fucken dat de aandacht deze kant niet op kwam, maar daar ben ik wel overheen gestapt
ik probeer via dit topic ook een beetje tot de vrouwelike psyche door te dringen...quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Combineer je worstelingen met de vrouwelijke psyche met dit topic en je kunt niet verliezen
Vrouwen roepen alleen dat ze geėmancipeerd zijn als het ze uitkomt. Dus daarvan hoef je niets te verwachten als ze actief zijn op een datingsite.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat dat komt doordat je een man bent.....die moeten schijnbaar jagen en niet wachten tot ze gevangen worden. al die vrouwen maar roepen hoe geėmancipeerd ze zijn, maar ondertussen
En hoever sta je ermee ? Stuur me even een PM als je erachter bentquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik probeer via dit topic ook een beetje tot de vrouwelike psyche door te dringen...
ik heb net ontdekt dat ze geen mannen zijn...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Vrouwen roepen alleen dat ze geėmancipeerd zijn als het ze uitkomt. Dus daarvan hoef je niets te verwachten als ze actief zijn op een datingsite.
[..]
En hoever sta je ermee ? Stuur me even een PM als je erachter bent
Bioscopen zijn mijn favoriete pick-up plaatsen. Het stikt er - vooral 's middags - van vrouwen die open staan voor gesprekjes met kerels. Ik lok ze altijd naar mij toe tijdens de film met mijn bak popcorn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
zo, na een middagavondje bioscoop weer niets gehosseld. veel verder dan: "vaste plaats is alleen als het druk is hoor" ben ik niet gekomen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:48 schreef Silenus het volgende:
We hebben het hier over meerderjarige vrouwen he, ouwe geilneef.
Ik sta aan Macondo's kant hierin. 18 is heul wel meerderjarigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van mij - je Lamoniseert mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |