ik had al zo'n vermoeden......quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Geen nood, er wordt over het algemeen vrij weinig gehosseld in de bioscoop op een maandagmiddag.
Ik heb ze volgens mij allemaal wel een keer gehad RP, Lexa, Match.com, Knuz, Paiq, OKC etc maar overal is het toch een beetje hetzelfde, weinig tot geen respons en de vrouwen die zelf actie ondernemen zijn vaak niet mijn type.(Ik hou daarom ook altijd in mijn achterhoofd dat de vrouwen die ik aanschrijf hetzelfde kunnen denken over mij).quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Provinciaaltje, heb je ook al eens andere sites geprobeerd naast RP?
en welk publiek is dat dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tenzij je op zoek bent naar een specifiek publiek he
Het publiek dat op maandagmiddag blijkkbaar niets beters te doen heeft dan een bioscoopje pakkenquote:
Dat zijn toch meestal de mensen die het in het weekend te duur vinden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het publiek dat op maandagmiddag blijkkbaar niets beters te doen heeft dan een bioscoopje pakken![]()
dinsdag is hier de goedkope dagquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat zijn toch meestal de mensen die het in het weekend te duur vinden?
Laat ik hier weer eens binnenzeilen:quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb ze volgens mij allemaal wel een keer gehad RP, Lexa, Match.com, Knuz, Paiq, OKC etc maar overal is het toch een beetje hetzelfde, weinig tot geen respons en de vrouwen die zelf actie ondernemen zijn vaak niet mijn type.(Ik hou daarom ook altijd in mijn achterhoofd dat de vrouwen die ik aanschrijf hetzelfde kunnen denken over mij).
Verder moet je er als man gewoon rekening mee houden dat vrouwen mannen minder snel leuk vinden als andersom (bedankt voor deze tip Spirit)
ik denk dat dat komt doordat je een man bent.....die moeten schijnbaar jagen en niet wachten tot ze gevangen worden. al die vrouwen maar roepen hoe geėmancipeerd ze zijn, maar ondertussenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:29 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Laat ik hier weer eens binnenzeilen:
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben er effe een tijdje tussenuit geweest (belachelijk veel overwerk gedaan exclusief reistijd.... wie zei dat er in de bouw niks te doen was???), maar ik zit dus op RP
Nada niks noppes aan reacties, behalve van bekenden van Fok, en iemand die ik al sinds de basisschool niet gezien heb.
Maar voor de rest, mweh 0,0. Keine ahnung warum
hierboven is ergens een verslag te vinden. maar t was gezellig.....en meer nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
3rdRock, hoe was je zondagse date?
Argh, moet ik toch nog terugbladeren ^_^quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hierboven is ergens een verslag te vinden. maar t was gezellig.....en meer niet
Too true! Zal het nog blijven proberen tot de abbo afloopt, maar aan de andere kant, dikke prima, geen idee wat ze missen door te blijven hangen tot mister "perfect"quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat dat komt doordat je een man bent.....die moeten schijnbaar jagen en niet wachten tot ze gevangen worden. al die vrouwen maar roepen hoe geėmancipeerd ze zijn, maar ondertussen
liever 100 blauwtjes....quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Argh, moet ik toch nog terugbladeren ^_^
Ik gooi er wel een fout spreekwoord tegenaan: Niet geschoten is altijd mis
Combineer je worstelingen met de vrouwelijke psyche met dit topic en je kunt niet verliezenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:37 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Too true! Zal het nog blijven proberen tot de abbo afloopt, maar aan de andere kant, dikke prima, geen idee wat ze missen door te blijven hangen tot mister "perfect"Het kon me even fucken dat de aandacht deze kant niet op kwam, maar daar ben ik wel overheen gestapt
ik probeer via dit topic ook een beetje tot de vrouwelike psyche door te dringen...quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Combineer je worstelingen met de vrouwelijke psyche met dit topic en je kunt niet verliezen
Vrouwen roepen alleen dat ze geėmancipeerd zijn als het ze uitkomt. Dus daarvan hoef je niets te verwachten als ze actief zijn op een datingsite.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat dat komt doordat je een man bent.....die moeten schijnbaar jagen en niet wachten tot ze gevangen worden. al die vrouwen maar roepen hoe geėmancipeerd ze zijn, maar ondertussen
En hoever sta je ermee ? Stuur me even een PM als je erachter bentquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik probeer via dit topic ook een beetje tot de vrouwelike psyche door te dringen...
ik heb net ontdekt dat ze geen mannen zijn...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Vrouwen roepen alleen dat ze geėmancipeerd zijn als het ze uitkomt. Dus daarvan hoef je niets te verwachten als ze actief zijn op een datingsite.
[..]
En hoever sta je ermee ? Stuur me even een PM als je erachter bent
Bioscopen zijn mijn favoriete pick-up plaatsen. Het stikt er - vooral 's middags - van vrouwen die open staan voor gesprekjes met kerels. Ik lok ze altijd naar mij toe tijdens de film met mijn bak popcorn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
zo, na een middagavondje bioscoop weer niets gehosseld. veel verder dan: "vaste plaats is alleen als het druk is hoor" ben ik niet gekomen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:48 schreef Silenus het volgende:
We hebben het hier over meerderjarige vrouwen he, ouwe geilneef.
Ik sta aan Macondo's kant hierin. 18 is heul wel meerderjarigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van mij - je Lamoniseert mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |